Τώρα είναι 22 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 20 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2014 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 55
Moto: 800 twin
f800gs αν θες δικυλινδρο

690 αν θες μονοκυλινδρο

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2014 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1631
Moto: GG 300, CCM 404 E
lef99 έγραψε:
Φίλε μου καλησπέρα ! Λοιπόν αυτή την στιγμή έχω το f800gs αλλα πριν ειχα το 990 το απλό όχι το R

Από την στιγμή που το θές για καθημερινή χρηση ΑΒΛΕΠΙ το 800αρι... Και εξηγούμαι.

1ον ο κινητήρας του 800 ναι μεν ειναι πολυ πιο ηπιος απο του 990, δεν εχει κανενα ξεσπασμα οπως του 990 που απο τις 5000 στροφες και πάνω τρελενεται , αλλα ειναι ηλεκτρικος και ΔΕΝ σκορταρει με τιποτα . οποτε ειναι πιο βολικος..

2ον το 990 οπως ειπε και ο φίλος παραπανω, καιει ανετα 10λτ/100 μεσα στην πολη μπορει και λιγο παραπάνω, ενώ το 800 μετρήσεις μόνο πόλης έχει κατω απο 6... γυρω στα 5,7-5.8λτ/100 βλεπω

3ον σε θερμοκρασια κινητήρα μπορώ να πω οτι δεν υπαρχουν μεγάλες διαφορες. και στα δυο, ειδικα καλοκαιρι, θα καταλαβεις εντονη ζεστη απο την δεξια μεριά, αλλα στο 800 δεν σε πιανει η καρδια σου τοσο πολύ, για δεν ακούς το βεντιλατέρ να είναι μόνιμα αναμμένο.

Τώρα επίσης για το χώμα αν δεν είσαι ο SALA, και παλι το 800 ειναι "καλυτερο" , ή μάλλον πιο ευκολο θα ελεγα, κυρίως λόγω κινητήρα και επειτα λόγω πιο ήπιων ρυθμίσεων στις αναρτήσεις ,οχι σουμιέδες απλα όσο πρέπει ( αν και στο 990 θα βρεις πως θες το στησιμο αφου εισαι πλήρως ρυθμιζόμενος μπρος-πίσω)

τώρα για την ασφαλτο ναι το 990 ειναι καλύτερο αλλα μιας και μπορεις να εκμεταλευτεις την δύναμη, αλλα εγώ μετα την προσθήκη στο μπροστινό προοδευτικων ελατηρίων hyperpro μπορώ να σου πω οτι δεν μου λείπει τίποτα στο στήσιμο απο το 990 , και μια μεση καταναλωση 4,2-4,3 σε βολτες χώρις να πηγαινεις ήρεμα, σε σχέση με τα 7,5 + του ΚΤΜ απλα ευχαριστιέμαι χιλιόμετρα.

Οτι άλλο θες ρωτάς :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

Το F 800 gs σε μεγάλο ταξίδι δικάβαλο, με τριβάλιτσο τι λέει;

Απο θέμα σέλας και προστασίας από αέρα (με πιο μεγάλη ζελατίνα);

Κρατάει ταχύτητες 150-160 χωρίς να ζορίζεται; Σε αυτές τις ταχύτητες πόσο καίει;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2014 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: BMW F800GS- αγελαδιτσα vs κατσικακια !
kordix έγραψε:
lef99 έγραψε:
Φίλε μου καλησπέρα ! Λοιπόν αυτή την στιγμή έχω το f800gs αλλα πριν ειχα το 990 το απλό όχι το R

Από την στιγμή που το θές για καθημερινή χρηση ΑΒΛΕΠΙ το 800αρι... Και εξηγούμαι.

1ον ο κινητήρας του 800 ναι μεν ειναι πολυ πιο ηπιος απο του 990, δεν εχει κανενα ξεσπασμα οπως του 990 που απο τις 5000 στροφες και πάνω τρελενεται , αλλα ειναι ηλεκτρικος και ΔΕΝ σκορταρει με τιποτα . οποτε ειναι πιο βολικος..

2ον το 990 οπως ειπε και ο φίλος παραπανω, καιει ανετα 10λτ/100 μεσα στην πολη μπορει και λιγο παραπάνω, ενώ το 800 μετρήσεις μόνο πόλης έχει κατω απο 6... γυρω στα 5,7-5.8λτ/100 βλεπω

3ον σε θερμοκρασια κινητήρα μπορώ να πω οτι δεν υπαρχουν μεγάλες διαφορες. και στα δυο, ειδικα καλοκαιρι, θα καταλαβεις εντονη ζεστη απο την δεξια μεριά, αλλα στο 800 δεν σε πιανει η καρδια σου τοσο πολύ, για δεν ακούς το βεντιλατέρ να είναι μόνιμα αναμμένο.

Τώρα επίσης για το χώμα αν δεν είσαι ο SALA, και παλι το 800 ειναι "καλυτερο" , ή μάλλον πιο ευκολο θα ελεγα, κυρίως λόγω κινητήρα και επειτα λόγω πιο ήπιων ρυθμίσεων στις αναρτήσεις ,οχι σουμιέδες απλα όσο πρέπει ( αν και στο 990 θα βρεις πως θες το στησιμο αφου εισαι πλήρως ρυθμιζόμενος μπρος-πίσω)

τώρα για την ασφαλτο ναι το 990 ειναι καλύτερο αλλα μιας και μπορεις να εκμεταλευτεις την δύναμη, αλλα εγώ μετα την προσθήκη στο μπροστινό προοδευτικων ελατηρίων hyperpro μπορώ να σου πω οτι δεν μου λείπει τίποτα στο στήσιμο απο το 990 , και μια μεση καταναλωση 4,2-4,3 σε βολτες χώρις να πηγαινεις ήρεμα, σε σχέση με τα 7,5 + του ΚΤΜ απλα ευχαριστιέμαι χιλιόμετρα.

Οτι άλλο θες ρωτάς :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

Το F 800 gs σε μεγάλο ταξίδι δικάβαλο, με τριβάλιτσο τι λέει;

Απο θέμα σέλας και προστασίας από αέρα (με πιο μεγάλη ζελατίνα);

Κρατάει ταχύτητες 150-160 χωρίς να ζορίζεται; Σε αυτές τις ταχύτητες πόσο καίει;

Φίλε μου η αληθεια ειναι οτι ταξιδι δικαβαλος και με τριβαλιτσο δεν εχω προλαβει να παω ακομα...

Τώρα οσον αφορα την σέλα εχω στειλει την μαμα στον Τόνη Μπάτζιο στην θεσσαλονικη και μου την εφτιαξε ταμαμ και γαι τον οδηγο και ειδικα για τον συνεπιβατη που εγινε θρονος..

Με την μαμα σε μακρινη βολτα θα ειχες ενα θεματακι..

Τώρα με την ζελατινα (εμενα εχει της givi ) επανω ειναι μια χαρα και δεν εχω ουτε στροβιλισμους ουτε τιποτα και σε ταχητυτα με 150 παει στιβαροτατα (και αυτο ηταν πριν βαλω τα ελατηρια μπροστα..

Τωρα για καταναλωση εκει νομιζω οτι παιζει γυρω στα 5-5.5 lt/100. Νομίζω ομως οτι ιδανικα η ταχυτητα ταξιδιου πρεπει να ειναι μετα ξυ 130-150 μαχ γαιτι εκει νιωθει λιγο πιο ανετα εχει λιγοτερους καπως κραδασμους και καει λιγοτερο.. Ετσι και αλλιως μηχανακι με 21 μπροστινο και αεροδιναμικη ψιλλοντουλαπας δεν ειναι για 160αρες..

Γνωμη μου παντα :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2014 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1631
Moto: GG 300, CCM 404 E
lef99 έγραψε:
kordix έγραψε:


Το F 800 gs σε μεγάλο ταξίδι δικάβαλο, με τριβάλιτσο τι λέει;

Απο θέμα σέλας και προστασίας από αέρα (με πιο μεγάλη ζελατίνα);

Κρατάει ταχύτητες 150-160 χωρίς να ζορίζεται; Σε αυτές τις ταχύτητες πόσο καίει;

Φίλε μου η αληθεια ειναι οτι ταξιδι δικαβαλος και με τριβαλιτσο δεν εχω προλαβει να παω ακομα...

Τώρα οσον αφορα την σέλα εχω στειλει την μαμα στον Τόνη Μπάτζιο στην θεσσαλονικη και μου την εφτιαξε ταμαμ και γαι τον οδηγο και ειδικα για τον συνεπιβατη που εγινε θρονος..

Με την μαμα σε μακρινη βολτα θα ειχες ενα θεματακι..

Τώρα με την ζελατινα (εμενα εχει της givi ) επανω ειναι μια χαρα και δεν εχω ουτε στροβιλισμους ουτε τιποτα και σε ταχητυτα με 150 παει στιβαροτατα (και αυτο ηταν πριν βαλω τα ελατηρια μπροστα..

Τωρα για καταναλωση εκει νομιζω οτι παιζει γυρω στα 5-5.5 lt/100. Νομίζω ομως οτι ιδανικα η ταχυτητα ταξιδιου πρεπει να ειναι μετα ξυ 130-150 μαχ γαιτι εκει νιωθει λιγο πιο ανετα εχει λιγοτερους καπως κραδασμους και καει λιγοτερο.. Ετσι και αλλιως μηχανακι με 21 μπροστινο και αεροδιναμικη ψιλλοντουλαπας δεν ειναι για 160αρες..

Γνωμη μου παντα :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

Κατατοπιστικότατος :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:

Οταν αλλάξω κάποια στιγμή την αφρικα θα χτυπήσω ένα από τα δυο 800 ή 990 δεν εχω αποφασίσει ακόμα.

Με το άφρικα ταξιδεύω 140-150 αλλά όταν κάνω ταξίδι με πολύ εθνική (εξωτερικό π.χ.) αλλάζω την τελική μετάδοση με 3 ή και 4 δόντια πιο μικρό πίσω γρανάζι.

Απλά μερικές φορές συνταξιδεύω με γρήγορα (στην ευθεία ;) ) στριτάκια και θέλω κάτι πιο δυνατό αλλά επιμένω για 21 μπροστινό τροχό αφού το χώμα παραμένει στο παιχνίδι.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2014 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: BMW F800GS- αγελαδιτσα vs κατσικακια !
kordix έγραψε:
lef99 έγραψε:


Φίλε μου η αληθεια ειναι οτι ταξιδι δικαβαλος και με τριβαλιτσο δεν εχω προλαβει να παω ακομα...

Τώρα οσον αφορα την σέλα εχω στειλει την μαμα στον Τόνη Μπάτζιο στην θεσσαλονικη και μου την εφτιαξε ταμαμ και γαι τον οδηγο και ειδικα για τον συνεπιβατη που εγινε θρονος..

Με την μαμα σε μακρινη βολτα θα ειχες ενα θεματακι..

Τώρα με την ζελατινα (εμενα εχει της givi ) επανω ειναι μια χαρα και δεν εχω ουτε στροβιλισμους ουτε τιποτα και σε ταχητυτα με 150 παει στιβαροτατα (και αυτο ηταν πριν βαλω τα ελατηρια μπροστα..

Τωρα για καταναλωση εκει νομιζω οτι παιζει γυρω στα 5-5.5 lt/100. Νομίζω ομως οτι ιδανικα η ταχυτητα ταξιδιου πρεπει να ειναι μετα ξυ 130-150 μαχ γαιτι εκει νιωθει λιγο πιο ανετα εχει λιγοτερους καπως κραδασμους και καει λιγοτερο.. Ετσι και αλλιως μηχανακι με 21 μπροστινο και αεροδιναμικη ψιλλοντουλαπας δεν ειναι για 160αρες..

Γνωμη μου παντα :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

Κατατοπιστικότατος :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:

Οταν αλλάξω κάποια στιγμή την αφρικα θα χτυπήσω ένα από τα δυο 800 ή 990 δεν εχω αποφασίσει ακόμα.

Με το άφρικα ταξιδεύω 140-150 αλλά όταν κάνω ταξίδι με πολύ εθνική (εξωτερικό π.χ.) αλλάζω την τελική μετάδοση με 3 ή και 4 δόντια πιο μικρό πίσω γρανάζι.

Απλά μερικές φορές συνταξιδεύω με γρήγορα (στην ευθεία ;) ) στριτάκια και θέλω κάτι πιο δυνατό αλλά επιμένω για 21 μπροστινό τροχό αφού το χώμα παραμένει στο παιχνίδι.

Και τα δυο ειναι απιστευτα μηχανακια και θα τα ευχαριστηθεις :)

Κοιτα αν μπαινεις ετσι και αλλιως σε τετοια διαδικασια μπορεις να το κανεις και στο 800 την τραμπα αν και δεν νομιζω οτι θα χρεαιστει, αυτο το μηχανακι σε βαζει απο μονο του στον ρυθμο του..

Αντε με το καλο λοιπον !


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 20 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com