Τώρα είναι 23 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 09 Μάιος 2012
Δημοσιεύσεις: 23
Moto: GASGAS JTR 250
Χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας Trial

Η ιδιαιτερότητα της χρήσης της κάνει εύκολα κατανοητά τα χαρακτηριστικά της.
Όταν πρωτοξεκίνησε αυτό το σπορ ένα Trial δεν διέφερε σε τίποτα από μία δρόμου μοτοσυκλέτα εκτός από το βαρύ βολάν και τον κινητήρα που έδινε έμφαση στην ροπή.
[ attachment ]
MV%20AUGUSTA.jpg [ 37.93 KiB | Προβλήθηκε 7616 φορές ]
[ attachment ]
Royal%20Enfield%20Trials.jpg [ 72.18 KiB | Προβλήθηκε 7613 φορές ]
Με τα χρόνια εξελίχθηκαν στον τομέα του βάρους και των αναρτήσεων παράλληλα με τις απαιτήσεις των ειδικών διαδρομών που έπαψαν να είναι ανηφορικοί κακοτράχαλοι χωματόδρομοι και στο μενού προστέθηκαν πιο σοβαρά βράχια.
[ attachment ]
Ossa%20Cantilever.jpg [ 64.64 KiB | Προβλήθηκε 7615 φορές ]


Σοβαρή καινοτομία αποτέλεσε η είσοδος του μονοσόκ στην πίσω ανάρτηση την δεκαετία του ΄80 από την Yamaha η οποία άνοιξε το δρόμο στην αλλαγή του τρόπου οδήγησης.
[ attachment ]
Yamaha_ty350.jpg [ 24.63 KiB | Προβλήθηκε 7611 φορές ]


Από τότε μέχρι σήμερα έγιναν άλματα στην εξέλιξη των Trial παρασύροντας και το επίπεδο δυσκολίας των ειδικών στην κυριολεξία σε δυσθεώρητα ύψη.
Η πιο κάτω φωτογραφία ανήκει σε μοντέλο του πιο νέου εργοστασίου κατασκευής.
[ attachment ]
jtg.png [ 259.93 KiB | Προβλήθηκε 7621 φορές ]


Σήμερα λοιπόν μιλάμε για τεχνολογικά αριστουργήματα σε δύο τροχούς με τις δυνατότητες των μοτοσυκλετών παραγωγής να είναι τόσο μεγάλες που δύσκολα τις φθάνει ένας μέσος αναβάτης Trial.

Πιο συγκεκριμένα λοιπόν μπορείς να βρείς μοντέλα από 50 κυβικά έως και κάτι πάνω από 300.Οι περισσότεροι κινητήρες είναι δίχρονοι χωρίς να λείπουν οι τετράχρονοι όλοι με 5 ή 6 ταχύτητες. Τελευταία εμφανίστηκαν και ηλεκτρικοί με πιο οικολογικές ανησυχίες.
Οι πιο συνηθισμένες μοτοσυκλέτες είναι 250 έως 300 κυβικά με ισχύ από 14 έως 17 ίππους.
Στα χαρτιά φαίνονται λίγοι αλλά ο συνδυασμός της κορυφαίας ροπής, της πολύ κοντής σχέσης μετάδοσης (περίπου 70 Km τελική) και του μικρού βάρους (65 με 70 κιλά) είναι ικανά να σε πετάξουν κάτω σε απρόσεκτη σούζα με 4η ταχύτητα.
Όλοι οι κινητήρες είναι υγρόψυκτοι και συνδυάζονται απαραίτητα με βεντιλατέρ λόγω της αργής κίνησης.
Από την άλλη το μπροστινό σύστημα είναι συμβατικό πηρούνι με διάμετρο 38 έως 40 mm ενώ η πίσω ανάρτηση έχει μοχλικό.
Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς ενώ ο συμπλέκτης είναι απαραίτητα υδραυλικός.
Τα ντεπόζιτα είναι χωρητικότητας 2,5 έως 3 λίτρων αρκετά για να καλύψουν 4 ώρες αγώνα.
Κάποιες ιδιαιτερότητες στην κατασκευή τους είναι ότι η ποδιά κάτω από τον κινητήρα είναι ένα ισχυρό μέρος του σκελετού αλουμινένιο και φτιαγμένο να αντέχει τις πιο βίαιες επαφές με τα βράχια.
Παράλληλα το πίσω λάστιχο δεν έχει σαμπρέλα διότι οι χαμηλές πιέσεις που χρησιμοποιούνται στην οδήγηση (5-7 psi) θα μπορούσαν να ξεκολλήσουν την βαλβίδα στη φάση της απότομης επιτάχυνσης.
Τέλος ο λεβιές ταχυτήτων απέχει από τον μασπιέ τόσο ώστε να μην υπάρχει πιθανότητα στην περιστροφή της μπότας όσο πατάει στο μασπιέ να τον συναντήσει.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2012 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9746
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
:handgestures-thumbup: πες μας και αλλα,κανα λυμενο τραιλ;;;να δουμε τα εσω του

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 09 Μάιος 2012
Δημοσιεύσεις: 23
Moto: GASGAS JTR 250
JIMARAS έγραψε:
:handgestures-thumbup: πες μας και αλλα,κανα λυμενο τραιλ;;;να δουμε τα εσω του
Σχεδόν όλα τα έσω του είναι σε κοινή θέα.Για τους κινητήρες δεν θα δείς διαφορές σε σχέση με ένα κλασικό κινητήρα εκτός απο το μέγεθος.
Η βασική διαφορά βρίσκεται στην εξάτμιαη όπου στα δίχρονα απουσιάζει ο κλασικός θάλαμος διαστολής (φούσκα).


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 291
Moto: Jotagas
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Ενδιαφέρον , με εύκολοανάγνωστα γραφικά .

http://salvemosagasgas.webnode.es/tu-mo ... oto-ideal/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 291
Moto: Jotagas
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Και για εντούρο

http://salvemosagasgas.webnode.es/enduro-tu-moto-ideal/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com