Τώρα είναι 17 Οκτ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 61 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 5 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Σε αυτο το άρθρο θα παρουσιάσουμε αναλυτικά πως μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα ρουλεμαν ψαλιδιού αλλά και την αντίστοιχη συντήρηση όπως και τους ελέγχους που πρέπει να κάνουμε σε ψαλίδι και μοχλικό. Λίγα λόγια, η σωστή λειτουργία της πίσω ανάρτησης δεν βασίζεται μόνο σε ενα καλό αμορτισέρ εφόσον υπάρχει πρόβλημα στα ρουλεμάν ψαλιδιού-μοχλικού με τζόγους ή ακόμα και με στεγνά και σκουριασμένα ρουλεμάν που δεν δουλεύουν σωστά λόγο φθοράς. Προσωπικά η συγκεκριμένη εργασία συντήρησης-λίπανσης προτείνω να γίνεται κάθε 50-60ώρες λειτουργίας σε συνδιασμό με τα λάδια του αμορτισέρ αφού σε αρκετές μοτό για να βγεί το αμορτισέρ χρειάζεται να βγεί όλο το υποπλαίσιο οπότε και η πρόσβαση είναι ευκολότερη αφου έχουμε κάνει ήδη την δουλειά για να φτάσουμε εκεί. Η μοτό είναι ενα παλιό CR αλλά η διαδικασία είναι παρόμοια για τα περισσότερα μοντέλα με μοχλικό. Όσοι έχουν PDS απλά αφαιρούμε το αμορτισέρ και βγάζουμε το ψαλίδι για έλεγχο-λίπανση των ρουλεμάν όπως θα δούμε παρακάτω.

ΠΡΟΣΟΧΗ, επειδή οι εργασίες σε αναρτήσεις αφορούν προπάντον την ασφάλεια μας, οποιοσδήποτε θεωρεί οτι δεν καταλαβαίνει και δεν γνωρίζει τι κάνει να απευθυνθεί στον μηχανικό του για την συντήρηση τους!!!


Θα χρειαστούμε
1) Καθαρή βενζίνη ή καθαριστικό σπρέι (π.χ. φρένων)
2) Καλό ποιοτικό και αδιάβροχο γράσσο, κατα προτίμηση το NILS είναι μια πολύ καλή επιλογή όπως επίσης με βάση το διθειούχο µολυβδαίνιου (MoS2) ή ακόμα και ασβεστίου (περισσότερα εδώ http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 60&t=20064" onclick="window.open(this.href);return false;)
3) Ανταλλακτικά που θα χρειαστούν όπως ρουλεμάν-τσιμούχες-πείρους, κατά προτίμηση γνήσια ή αντίστοιχα καλής ποιότητας εμπορίου όπως θα δούμε ανάλογα την περίπτωση.
4) Φλόγιστρο
5) Ειδικό εργαλείο για την εξαγωγή-τοποθέτηση όπως θα δούμε παρακάτω.

Ξεκινάμε έχοντας πλύνει καλά την μοτό και τοποθετημένη στο κεντρικό στάντ και βγάζουμε πίσω τροχό ξεβιδόνοντας το παξιμάδι και αφαιρόντας τον άξονα, τον οδηγό αλυσίδας, την σέλα, το πλαινό πλαστικό καπάκι και την εξάτμιση.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_193623_resized.jpg [ 69.03 KiB | Προβλήθηκε 1860 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_193811_resized.jpg [ 77.59 KiB | Προβλήθηκε 1860 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_194230_resized.jpg [ 85.7 KiB | Προβλήθηκε 1860 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Έπειτα προχωράμε για να αφαιρέσουμε το υποπλαίσιο, ΠΡΟΣΟΧΗ σε αρκετά μοντέλα ανάλογα την μάρκα το αμορτισέρ μπορεί να βγεί απο το πλάι οπότε ΔΕΝ χρειάζεται να αφαιρέσουμε το υποπλαίσιο ώστε να κάνουμε τις συγκεκριμένες εργασίες! Αποσυνδέουμε την καλωδίωση, τις βίδες στήριξης του υποπλαισίου (συνήθως δύο κάτω και μια μεγάλη άνω), χαλαρώνουμε τον κολιέ της ελαστικής φούσκας εισαγωγής της βάσης του φίλτρου αέρος που συνδέεται το καρμπυρατέρ και το αφαιρούμε. Έπειτα καλό είναι να καλύψουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ με ένα καθαρό πανί ή χαρτί και να το σφίξουμε με ενα δεματικό για να μην μπαίνουν σκόνες ή τυχόν βρωμιές.

Ξεβιδώνουμε την κάτω και άνω βίδα του αμορτισέρ και το αφαιρούμε, έπειτα αφαιρούμε το σωληνάκι πίσω φρένου απο τις βάσεις του πάνω στο ψαλίδι και στερεώνουμε την βάση της πίσω δαγκάνας φρένου σε ενα σταθερό σημείο ώστε να μην κρέμεται απο το σωληνάκι υψηλής του φρένου.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_195506_resized.jpg [ 75.45 KiB | Προβλήθηκε 1849 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_201212_resized.jpg [ 63.11 KiB | Προβλήθηκε 1848 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Προχωράμε να αφαιρέσουμε το μοχλικό, το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δύο τάπες στο ψαλίδι όπου βγάζουμε ώστε να μπορούμε να ξεβιδώσουμε την άνω βίδα του μοχλικού προσοχή στους αποστάτες να ξαναμπούν με την σωστή σειρά και όχι ανάποδα εαν έχουν διαφορετικό μήκος στο δικό σας. Ξεβιδώνουμε και την κάτω βίδα ώστε να βγεί τελείως, όλα τα μοχλικά έχουν τρείς βίδες, μία του αμορτισέρ, μία που βιδώνει πάνω στο ψαλίδι και μία του δίχαλου.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_201801_resized.jpg [ 61.59 KiB | Προβλήθηκε 1851 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_201837_resized.jpg [ 69.67 KiB | Προβλήθηκε 1851 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Αφαιρούμε τυχόν προστατευτικά πλαινά πλαισίου ώστε να μπορέσουμε να ξεβιδώσουμε τον άξονα του ψαλιδιού. Με ένα κατσαβίδι και την ματσόλα χτυπάμε τον άξονα όπως φαίνεται στην δεύτερη φωτό ώστε να βγεί απο την άλλη πλευρά και να τον αφαιρέσουμε μαζί με το ψαλίδι.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_202041_resized.jpg [ 66.71 KiB | Προβλήθηκε 1839 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_202106_resized.jpg [ 89.17 KiB | Προβλήθηκε 1840 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_202139_resized.jpg [ 95.79 KiB | Προβλήθηκε 1838 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Αφού βγάλουμε το ψαλίδι ξεβιδώνουμε και το "δίχαλο" του μοχλικού, ήταν λίγο ζόρικο το δικό μου οπότε του έδειξε την αγάπη του η μανέλα μου.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_202232_resized.jpg [ 59.68 KiB | Προβλήθηκε 1844 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_202751_resized.jpg [ 75.94 KiB | Προβλήθηκε 1843 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Σε αυτό το σημείο καλό είναι να ελέγξουμε την γλύστρα της αλυσίδας για φθορά, στην συγκεκριμένη γλύστρα υπάρχει ενα "παραθυράκι" στο πλάι όπου όταν αρχίσει να εμφανίζεται η αλυσίδα τότε ο οδηγός είναι φθαρμένος πέραν του ορίου και χρήζει αλλαγής. Σε όσες γλύστρες δεν υπάρχει αυτό τότε κοιτάμε τον οδηγό κατευθείαν (δευτερη φωτό) και παρατηρούμε την φθορά βάση ανοχών που προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής, η συγκεκριμένη έχει ακόμα. Επίσης καθαρίζουμε καλά τον οδηγό τώρα που είναι λυμένος με σαπουνόνερο, σφουγγαράκι και ξεπλένουμε με νερό. Για τους μερακλήδες αφαιρέστε τελείως τον οδηγό απο την αλυσίδα ξεκουμπώνοντας την ασφάλεια της αλυσίδας και αφού τον πλύνετε καλά με σαπουνόνερο και νερό στεγνώστε καλά, ποτίστε τον με σπρέι σιλικόνης κυριολεκτικά και αφήστε τον να στεγνώσει απο μόνος του και μετά σκουπίζουμε με πανί. Η σιλικόνη θα απορροφηθεί ελαφρά επιφανειακά, και θα του παρατείνει την ζωή.

Επίσης ελέγχουμε και τα ράουλα της αλυσίδας άνω και κάτω, τα καθαρίζουμε και ελέγχουμε για τυχόν τζόγους ή φθορές στο ίδιο το ράουλο ή στα ρουλεμάν του. Εαν είναι ΟΚ και δεν υπάρχει τζόγος αλλά τα ρουλεμάν είναι φθαρμένα πιθανότατα να του παρατείνεται την ζωή του ανοίγοντας και γρασσάροντας τα ελαφρά, 15ε έχει οπότε καλύτερα να το αντικαταστήσετε.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_203425_resized.jpg [ 74.19 KiB | Προβλήθηκε 1841 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_203439_resized.jpg [ 77.29 KiB | Προβλήθηκε 1840 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Tip, καθόλη αυτή την διαδικασία λυσίματος-αποσυναρμολόγησης καλό είναι να βάζουμε σε μια σειρά όλες τις βίδες που λύνουμε ώστε όταν έρθει η ώρα συναρμολόγησης να γνωρίζουμε απο που βγήκε η κάθε βίδα.

Έτοιμα για πλύσιμο, έπλυνα με ζεστό νερό και σαπουνόνερο το μοχλικό απο λάσπες και βρωμιές για να φύγουν τα χοντρά.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_204902_resized.jpg [ 74.75 KiB | Προβλήθηκε 1823 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_224523_resized.jpg [ 92.2 KiB | Προβλήθηκε 1821 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Επειδή ορισμένες βίδες, συγκεκριμένα του υποπλαισίου και του οδηγού αλυσίδας είχαν παλιά locktite και βρωμιές τις καθάρισα με φιλιέρες, μια κασετίνα σαν και αυτή είναι αξία ανεκτίμητη.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180404_210811_resized.jpg [ 70.69 KiB | Προβλήθηκε 1820 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_210852_resized.jpg [ 50.72 KiB | Προβλήθηκε 1819 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180404_211053_resized.jpg [ 78.57 KiB | Προβλήθηκε 1815 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Ξεκίνησα με το δίχαλο, αφαιρούμε τους αποστάτες, τον πείρο των ρουλεμάν, με χαρτί ενα ίσιο κατσαβίδι αφαιρούμε το περίσσιο παλιό γράσσο που βρίσκεται εντός και ενδιάμεσα τσιμούχας-ρουλεμάν και το βουτάμε σε ενα δοχείο γεμάτο με καθαρή βενζίνη καθαρίζοντας το πολύ καλά με βούρτσα ή ακόμα καλύτερα στην συγκεκριμένη περίπτωση μια οδοντόβουρτσα ώστε να αφαιρέσουμε το παλιό γράσσο. Όταν βρωμίσει η καθαρή βενζίνη την αντικαθιστούμε με φρέσκια και συνεχίζουμε.

ΠΡΟΣΟΧΗ στα περισσότερα μοντέλα τα ρουλεμάν είναι βελονοειδή χωρίς "κλουβί" οπότε να ξέρετε οτι στο καθάρισμα θα βγουν όλες οι βελόνες, προσοχή μην χαθεί καμία!

Στην τελευταία φωτογραφία παρατηρούμε τον εξωτερικό οδηγό του ρουλεμάν όπου εδράζουν και δουλεύουν οι βελόνες του ρουλεμάν, τον ελέγχουμε για τυχόν φθορά όπως σκουριά, επιφανειακές υπερβολικές φθορές κλπ. Πρέπει να είναι καθαρός και καλός όπως στην φωτό.

Να επισημάνω σε αυτό το σημείο κάτι σημαντικό, ο μηχανικός του προηγούμενου κάτοχου της συγκεκριμένης μοτο είχε κάποτε αντικαταστήσει τα ρουλεμάν του μοχλικού όμως είχαν ξεχάσει να επανατοποθετήσουν τις αποστατικές ροδέλες του δίχαλου (ενδιάμεσα ρουλεμάν-τσιμούχας) οπότε αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κουνιέται αριστερά-δεξιά στην βάση του. Το μόνο που το κράταγε κέντρο ήταν η άλλη μεριά που έδενε στο μοχλικό. Οι ροδέλλες βρέθηκαν εν τέλη απλά τοποθετημένοι στους πείρους του ψαλιδιού εξωτερικά σαν σκουλαρίκια χύμα... σου λέει απο που να περίσσεψαν αυτές οι ροδέλλες οεο που αλλού να τις βάλουμε... όπου λάχει. Οπότε μεγάλη προσοχή με τους μηχανικούς σας, ορισμένοι είναι απλά απαράδεκτοι, θα δείτε και παρακάτω και δεύτερο περιστατικό, υπομονή.

Τελικά καθάρισα πολύ καλά τις ροδέλες που βρήκα απο το ψαλίδι, ζέστανα το δίχαλο περιμετρικά της τσιμούχας ελαφρά με το φλόγιστρο για να τις αφαιρέσω αποφεύγοντας τον τραυματισμό τους, γράσσαρα και πέρασα τις ροδέλες και τις τσιμούχες ξανά.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180406_224730_resized.jpg [ 75.69 KiB | Προβλήθηκε 1808 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_224949_resized.jpg [ 83.03 KiB | Προβλήθηκε 1807 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_230215_resized.jpg [ 69.09 KiB | Προβλήθηκε 1804 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Ελέγχουμε τον πείρο για τυχόν φθορά, σκουριές, κλπ να είναι σε καλή κατάσταση, ο συγκεκριμένος ήταν ΟΚ με φυσιολογική επιφανειακή φθορά απο την λειτουργία. Πολύ βασικό να μην έχει φύγει η επιφανειακή "βαφή"-επεξεργασία που γίνεται σε αυτούς τους πείρους, εαν παρατηρήσουμε κάτι τον αντικαθιστούμε μαζί με το ρουλεμάν καθότι το πιο πιθανό είναι να έχει φθαρεί και το ρουλεμάν. Ο αποστάτης στην δεύτερη φωτό χρήζει αλλαγής, η επιφάνεια του που δουλεύει η τσιμούχα απο την σκουριά έχει φθαρεί. Εαν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούμε να τον αντικαταστήσουμε στην παρούσα φάση με ντουκόχαρτο 400-500grid το τρίβουμε καλά στο σημείο που δουλεύει η τσιμούχα περιμετρικά ώστε να καθαρίσει η επιφάνεια και να γίνει λεία. Αφού λοιπόν έχουμε ελέγξει τα ρουλεμάν, πείρο, αποστάτες, τσιμούχες να είναι σε καλή κατάσταση προχωράμε στον καθαρισμό του μοχλικού με τον ίδιο τρόπο.

ΠΡΟΣΟΧΗ με τις βελόνες, αφού τις πλύνουμε-καθαρίσουμε όπως θα δούμε παρακάτω, τις μετράμε (35 σε κάθε ρουλεμάν για το συγκεκριμένο μοντέλο) και τις ξεχωρίζουμε ώστε να ξέρουμε πόσες θα τοποθετήσουμε πίσω στο κάθε ρουλεμάν.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180406_230328_resized.jpg [ 45.99 KiB | Προβλήθηκε 1802 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_230449_resized.jpg [ 52.23 KiB | Προβλήθηκε 1795 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_231203_resized.jpg [ 95.44 KiB | Προβλήθηκε 1799 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Με την βοήθεια του φίλου μας μαγνήτη συγκρατούμε ενα μάτσο βελόνες και τις καθαρίζουμε σε καθαρή βενζίνη με πινέλο μέχρι να καθαρίσουν καλά, είναι σημαντικό να είναι καθαρές οι βελόνες για την ορθή λειτουργία του ρουλεμάν.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180406_232148_resized.jpg [ 68.75 KiB | Προβλήθηκε 1805 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_234128_resized.jpg [ 91.47 KiB | Προβλήθηκε 1806 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Προχωράμε με τον ίδιο τρόπο τον καθαρισμό του μοχλικού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και σπρέι φρένων η άλλο καθαριστικό στην μορφή σπρέι όμως προσοχή με τις βελόνες γιατί θα πεταχτούν όπου βρεθούν. Προσωπικά συνιστώ αφού τα καθαρίσουμε καλά με την καθαρή βενζίνη και έχουμε βγάλει τις βελόνες απο τα ρουλεμάν, να κάνουμε και ενα τελικό καλό ξέπλυμα με σπρέι φρένων τους οδηγούς των ρουλεμάν και τους πείρους-αποστάτες σε δίχαλο-μοχλικό.

Σε ορισμένα μοντέλα το κάτω ρουλεμάν αμορτισέρ είναι σφαιρικού τύπου (τελευταία φωτό) οπότε ΔΕΝ το πειράζουμε, απλά βγάζουμε τους αποστάτες και το ελέγχουμε εαν έχει τζόγο και να έχει γράσσο στο σημείο που δουλεύουν οι αποστάτες με τις τσιμούχες, τους καθαρίσουμε, περνάμε νέο γράσσο και τους ξανακουμπώνουμε προσεκτικά.

Ελέγχουμε καλά πείρους-αποστάτες-τσιμούχες-ρουλεμάν να είναι σε καλή κατάσταση, τα ρουλεμάν χωρίς τζόγους ή επιφανειακές φθορές-σκουριές και οι τσιμούχες να μην είναι κομμένες-χτυπημένες-σχισμένες-σκασμένες, οτι κρίνουμε οτι χρήζει αντικατάστασης το αντικαθιστούμε. Στο συγκεκριμένο όλα ήταν ΟΚ με φυσιολογική φθορά λειτουργίας, αν και πριν 50 ώρες είχα αλλάξει το κάτω ρουλεμάν αμορτισέρ που βρίσκεται στο μοχλικό με τσιμούχες τα υπόλοιπα ήταν εντάξει.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180406_231547_resized.jpg [ 85.36 KiB | Προβλήθηκε 1805 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180406_233646_resized.jpg [ 51.81 KiB | Προβλήθηκε 1805 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180407_010606_resized.jpg [ 99.17 KiB | Προβλήθηκε 1804 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Έτοιμα τα λείψανα προς συναρμολόγηση...


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180406_235738_resized.jpg [ 94.61 KiB | Προβλήθηκε 1802 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Ξεκινάμε βάζοντας γράσσο με ενα καθαρό μικρό πινελάκι ή με τον πατροπαράδοτο τρόπο δια του δαχτύλου... περιμετρικά παντού στον εξωτερικό οδηγό του ρουλεμάν (πρώτη φωτό) και τοποθετούμε τις βελόνες κάθετα όπως φαίνεται στην φωτό. Αφού τοποθετήσουμε όλες τις βελόνες βάζουμε και άλλο γράσσο εσωτερικά παντού και στον πείρο και στην τσιμούχα στο σημείο που δουλεύει ο αποστάτης, περνάμε τον πείρο, σκουπίζουμε το περίσσιο γράσσο και τοποθετούμε τους αποστάτες. Η ίδια διαδικασία ισχύει και για το δίχαλο.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180407_000250_resized.jpg [ 89.98 KiB | Προβλήθηκε 1805 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180407_001850_resized.jpg [ 68.48 KiB | Προβλήθηκε 1806 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180407_003924_resized.jpg [ 92.07 KiB | Προβλήθηκε 1806 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2992
Έτοιμα


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180407_011604_resized.jpg [ 82.3 KiB | Προβλήθηκε 1810 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 61 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 5 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com