Τώρα είναι 18 Οκτ 2018, 15:23

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2012, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
[ attachment ]
ScreenHunter_01 May. 06 21.34.gif [ 12.12 KiB | Προβλήθηκε 13045 φορές ]
1.Λύνουμε το τελικό χωρίς να το αφαιρέσουμε,
απλά το έχουμε ξεσφιγμένο,

2.λύνουμε και αφαιρούμε τον θάλαμο διαστολής(σαλίγκαρο),
πρώτα τις βίδες και τελευταία βγάζουμε τα ελατήρια.

3.Αφαιρούμε τα ο-ring (νο 8 στο σχεδιάγραμμα) κόβοντάς τα,
είναι μάταιο παίδεμα να προσπαθήσουμε να τα βγάλουμε χωρίς να τα κόψουμε.
[ attachment ]
0380.jpg [ 87.27 KiB | Προβλήθηκε 12615 φορές ]
4.Καθαρίζουμε τα καμμένα λάδια με wd-40 και τρίβουμε με πράσινο σύρμα κουζίνας,
σκουπίζουμε με πανί.
Επίσης καθαρίζουμε και τον κύλινδρο από τα λάδια που έχουν τρέξει και το στόμιο εφαρμογής του θαλάμου πάνω στον κύλινδρο.
[ attachment ]
0383.jpg [ 71.78 KiB | Προβλήθηκε 12625 φορές ]
5.Τοποθετούμε τα καινούργια o-ring.
[ attachment ]
0382.jpg [ 62.22 KiB | Προβλήθηκε 12613 φορές ]

6.Τοποθετούμε τον θάλαμο διαστολής(σαλίγκαρο),
πρώτα τον ενώνουμε με το τελικό και ταυτόχρονα τον βάζουμε και στον κύλινδρο,
βάζουμε τις βίδες με το χέρι,δεν τις σφίγγουμε,
βάζουμε τα ελατήρια και σπρώχνουμε τον θάλαμο διαστολής να πατήσει ίσια πάνω στο κύλινδρο,
αν όλα έχουν πάει καλά και ο θάλαμος δεν είναι στραβός θα πατήσει ίσια πάνω στον κύλινδρο.
Στην συνέχεια σφίγγουμε όλες τις βίδες του θάλαμου και του τελικού.

7.Πάμε βόλτα ή το βάζουμε απλά μπροστά να τσεκάρουμε την δουλειά μας.

υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2012, 12:00 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 01 Ιουν 2012, 19:47
Δημοσιεύσεις: 29
Moto: suzuki rmx 250
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,

καλημερα!
αν μπορεισ να μου πεις τι σιλικονη να βαλω θα σου ειμουν υπόχρεος :-D


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2012, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
mclaren έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,

καλημερα!
αν μπορεισ να μου πεις τι σιλικονη να βαλω θα σου ειμουν υπόχρεος :-D
Aυτή και θα την βρείς αν είσαι Αθήνα εδώ,
http://www.crossoverparts.gr/chemical-p ... uct_id=251" onclick="window.open(this.href);return false;

[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2012, 12:50 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 01 Ιουν 2012, 19:47
Δημοσιεύσεις: 29
Moto: suzuki rmx 250
:handgestures-thumbup: δεν ειμαι απο αθηνα αλλα να ξερω τη να ψαξω.
ευχαριστω πολυ!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2012, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 10 Ιαν 2010, 23:36
Δημοσιεύσεις: 163
Moto: ktm exc 300 08
Τοποθεσία: Αθήνα
Μήπως είναι καλύτερα να βάλει την κόκκινη που είναι για υψηλές θερμοκρασίες;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2012, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 18:17
Δημοσιεύσεις: 132
Moto: RMX 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο
sava300 έγραψε:
Μήπως είναι καλύτερα να βάλει την κόκκινη που είναι για υψηλές θερμοκρασίες;
Η locktite έχει κόκκινη και είναι αυτή που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες (έχει και 15-16 ευρώ). Η permatex έχει και μαύρο χρώμα, αλλά δεν είμαι σίγουρος ποια από τις δύο αντέχει σε υψηλότερες...

Σε κάθε περίπτωση το κουτί γράφει πάνω αντοχές και χρήση, οπότε ας κάνει ένα τσεκ πριν αγοράσει.

_________________
Γιάννης


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2012, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 07:14
Δημοσιεύσεις: 1877
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
iatrodikastis έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.
:handgestures-thumbup:
Όχι απλό o-ring αλλά viton. ΔΕΝ χρειάζεται σιλικόνη γκρι/κόκκινη/μαύρη κ.λ.π.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2012, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4709
Moto: 2017 RR 300
alexandrosvz έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.
:handgestures-thumbup:
Όχι απλό o-ring αλλά viton. ΔΕΝ χρειάζεται σιλικόνη γκρι/κόκκινη/μαύρη κ.λ.π.
Όταν είχα πάρει μία FMF είχε μέσα κόκκινη κόλλα υψηλής θερμοκρασίας. Tα o-ring χάνουν γρήγορα ενώ με την κόλλα καθυστερούν οι διαρροές.
Στο RR (που έτσι κι αλλιώς έχει FMF std) έβαλα ΚΑΙ κόλλα. Δεν βλέπω το λογο γιατί όχι....

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2012, 12:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 07:14
Δημοσιεύσεις: 1877
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
SLabrou έγραψε:
Δεν βλέπω το λογο γιατί όχι....
Βεβαίως και δεν βλάπτει να βάλουμε κόκκινη/πράσινη/κίτρινη σιλικόνη. Απλά και σωστά μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας βάζοντας Viton κι όχι απλό o-ring. Στο απλό o-ring επιβάλλεται σιλικόνη.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2012, 19:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Ιούλ 2010, 10:16
Δημοσιεύσεις: 636
Moto: ktm 250
alexandrosvz έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
υγ.ναι δεν βάζω γκρι σιλικόνη,
τα ο-ring αρκούν για "στεγανοποίηση" αν ο θάλαμος δεν είναι στραβός.
:handgestures-thumbup:
Όχι απλό o-ring αλλά viton. ΔΕΝ χρειάζεται σιλικόνη γκρι/κόκκινη/μαύρη κ.λ.π.

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2012, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4709
Moto: 2017 RR 300
alexandrosvz έγραψε:
SLabrou έγραψε:
Δεν βλέπω το λογο γιατί όχι....
Βεβαίως και δεν βλάπτει να βάλουμε κόκκινη/πράσινη/κίτρινη σιλικόνη. Απλά και σωστά μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας βάζοντας Viton κι όχι απλό o-ring. Στο απλό o-ring επιβάλλεται σιλικόνη.
H πρότερη εμπειρία μου, προέρχεται από τα Viton.
Και με την κόλλα θα χάσουν αλλά αργότερα.

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μάιος 2013, 18:12 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Απρ 2013, 19:30
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: ΤΜ 130
Σε περίπτωση που η εξάτμιση δεν εχει υποδοχη για o-ring τι κανουμε?

βάζουμε σκέτη φλαντζοκολλα?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2013, 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Ιαν 2013, 12:03
Δημοσιεύσεις: 46
Moto: Honda Rs125
Τοποθεσία: Αθήνα
Σίγουρα θα έχει κάποιο άλλο τρόπο σφράγισης, αλλά ναι, μια "χοντρούλα" γραμμή απο φλαντόκολλα θερμοκρασίας στα πρώτα χιλιοστά της εξάτμισης, πιθανότατα δεν θα κάνει κακό.

Η φλαντζόκολλα βοηθάει ελαφρά και να μην κοπούν ή τραυματιστούν τα o-rings κατά τη συναρμολόγηση, εαν δεν χάνει όμως, σκέτο λαδάκι και συρτάρωμα. :-D

Ωραίο φωτο-παρουσίαση!

_________________
2t-racelab.com


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2013, 21:30 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Απρ 2013, 19:30
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: ΤΜ 130
και σε αυτην την περιπτωση εξατμησης τι να κανω? γτ εχει γεμισει πολυ λαδι εκει κατω ( στο 0:17)

http://www.youtube.com/watch?v=R7sfP44XFJc" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2013, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
hero10 έγραψε:
και σε αυτην την περιπτωση εξατμησης τι να κανω? γτ εχει γεμισει πολυ λαδι εκει κατω ( στο 0:17)

http://www.youtube.com/watch?v=R7sfP44XFJc" onclick="window.open(this.href);return false;
πιστεύω ότι το μεσαίο κομμάτι κάνει χρέη φλάτζας,
οπότε μάλλον χρειάζεται αλλαγή.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

cron
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com