Τώρα είναι 20 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2013 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: ΤΜ 130
εγινε,ευχαριστω!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2013 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 26 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: KTM 200 EXC 08
το εσωτερικο πως το καθαριζω? :confusion-questionmarks:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2013 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17239
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
GiannisDrama έγραψε:
το εσωτερικο πως το καθαριζω? :confusion-questionmarks:
βάλε ψιλό χαλίκι και πετρέλαιο,
τάπωσε τα ανοίγματα,
κούνα το καλά και
καθάρισες.... ;)

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2014 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Ιαν 2014
Δημοσιεύσεις: 42
Moto: Yamaha yz 125
Τοποθεσία: Μάνδρα Αττικής
Εμένα το σαλιγκάρι στο yz 125 95', δεν εχει βασει για τα o-ring επάνω(ώστε να θυληκώσουν τα o-ring) όπως δείχνει η φώτο του φίλου..Μπορεί κάποιος να δώσει μία λύση... :think:

_________________
Όταν έχεις πίστη στον εαυτό σου.... δεν χρειάζεσαι κανέναν να πιστέψει σε σένα....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 92
Moto: KTM 350 XCF, BMW R 1200 GS
παιδιά ερώτηση όσον αφορά το "πάτημα" του θαλάμου διαστολής στην υποδοχή του κυλίνδρου
εκτός από τις διάφορες φλαντζόκολλες υψηλής θερμοκρασίας, γκρί, κόκκινη κτλ υπάρχει και "πάστα" στεγανοποίησης,
από την Permatex και την Liquid Moly.

Έχει μήπως χρησιμοποιήσει κάποιος ?
οι πάστες αυτές έχουν όριο +1000 °C αλλά νομίζω ότι το υλικό είναι τέτοιο που "πετρώνει" οπότε
δεν αντέχει τους κραδασμούς :think:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1615
Moto: KTM EXC 200 1999
dtz έγραψε:
παιδιά ερώτηση όσον αφορά το "πάτημα" του θαλάμου διαστολής στην υποδοχή του κυλίνδρου
εκτός από τις διάφορες φλαντζόκολλες υψηλής θερμοκρασίας, γκρί, κόκκινη κτλ υπάρχει και "πάστα" στεγανοποίησης,
από την Permatex και την Liquid Moly.

Έχει μήπως χρησιμοποιήσει κάποιος ?
οι πάστες αυτές έχουν όριο +1000 °C αλλά νομίζω ότι το υλικό είναι τέτοιο που "πετρώνει" οπότε
δεν αντέχει τους κραδασμούς :think:
Μονο σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
προσωπικα εχω χρησιμοποιησει και τις δυο αλλα σε διαφορετικες εφαρμογες, οντος το υλικο αυτο "πετρωνει" σε σχεση με την σιλικονη αλλα αντεχει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες, στο συγκεκριμενο σημειο λογο κραδασμων θα επελεγα μια καλη σιλικονη θερμοκρασιας ή φλαντζοκολα. Ισως να δουλεψει και η παστα αλλα θα πολυ πιθανον ειναι οταν σκληρυνει να φυγει σιγα σιγα και να αρχισει να χανει.

το σημειο που βαζεις παντος δεν ειναι εκει που παταει στον κυλινδρο αλλα περιμετρικα στα ορινγκ, παλι λογο κραδασμων και μικρης επιφανειας στο σημειο που παταει στον κυλινδρο δεν εχει νοημα να χρησιμοποιησεις καμια ειδους κολλα. προσωπικα με καλα καθαρισμενες επιφανεις και καινουρια ορινγκ δεν ειχα καποιο προβλημα, τωρα εαν οι ανοχες μεταξυ λαιμου και εξαγωγης κυλινδρου ειναι μεγαλες βαλε κολλα-σιλικονη.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή o-ring εξάτμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
dtz έγραψε:
παιδιά ερώτηση όσον αφορά το "πάτημα" του θαλάμου διαστολής στην υποδοχή του κυλίνδρου
εκτός από τις διάφορες φλαντζόκολλες υψηλής θερμοκρασίας, γκρί, κόκκινη κτλ υπάρχει και "πάστα" στεγανοποίησης,
από την Permatex και την Liquid Moly.

Έχει μήπως χρησιμοποιήσει κάποιος ?
οι πάστες αυτές έχουν όριο +1000 °C αλλά νομίζω ότι το υλικό είναι τέτοιο που "πετρώνει" οπότε
δεν αντέχει τους κραδασμούς :think:

οτι κι αν δοκιμασεις θα κανει δουλεια για λιγο καιρο.
Αν δεν φτιαξεις την εξατμηση να παταει ακριβως, μια ζωη θα τρεχει.
Φτιαχτη να ερθει ακριβως, βαζε καινουρια ο-ρινγκ οποτε τα δεις να χανουν χωρις λογο και φτιαξε τα ελατηρια να ειναι σφιχτα η βαλε καινουρια.

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com