Τώρα είναι 24 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 58 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Στην παρακάτω εικόνα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν,
λείπει μόνο η σιλικόνη.

Ο Ερρίκος Καρρέρ συμβουλεύει,
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΑΜΒΑΚΑ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΧΕΡΙΑ,
ΝΑ "ΚΑΙΜΕ" ΦΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ.


Στην φωτογραφία απεικονίζεται ένα άλλο είδος πετροβάμβακα από αυτό που χρησιμοποιήσαμε.
Είναι ο πετροβάμβακας "μαλλί" ενώ αυτός που χρησιμοποιήσαμε είναι τύπου "κουβέρτα",
το "μαλλί" είναι πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση,θέλει σιγά σιγά σπρώξιμο και καλό στούμπωμα μέσα στο τελικό,
ένα σακουλάκι όπως το εικονιζόμενο 100 γραμμαρίων,δεν φτάνει για ένα εντούρο μακρύ τελικό,αλλά μόνο για ένα 125 MΧ μηχανάκι.

Η όλη εργασία-υλικό στοιχίζει 25-30 ευρώ,
ανάλογα με το υλικό και μπορείτε να την έχετε από το κατάστημα EMPORIO KARRER,
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 107&t=5449" onclick="window.open(this.href);return false;
ΤΗΛ.: 210 92 28 242 ,
ή να προμηθευτείτε τον πετροβάμβακα και να κάνετε την εργασία μόνοι σας.

Ευχαριστώ τον Ερρίκο Καρρέρ για τον χρόνο του.



:obscene-drinkingcheers:


Συνημμένα:
[ attachment ]
P1010129.JPG [ 148.19 KiB | Προβλήθηκε 4413 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
DirtBike.gr official support group
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 3551
Moto: μας άφησε.....
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φαντάζομαι είναι ιδιαίτερα χρήσιμο το φωτορεπορτάζ
:clap: :clap: :clap:

_________________
Just remember I'll always be there ;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 1027
Moto: BETA 400RR
Τοποθεσία: Aθηνα
Παρα πολυ χρησιμο!! Μπραβο και ευχαριστουμε! :handgestures-thumbup:

Ετσι να μαθαινουμε και τιποτα! Απο τα πιο απλα μεχρι να πιο πολυπλοκα, και σιγουρα τα φωτορεπορταζ βοηθανε! :handgestures-thumbup:

_________________
31 and still f@ckin Rock 'n' Rolling!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
NikosCB έγραψε:
Παρα πολυ χρησιμο!! Μπραβο και ευχαριστουμε! :handgestures-thumbup:

Ετσι να μαθαινουμε και τιποτα! Απο τα πιο απλα μεχρι να πιο πολυπλοκα, και σιγουρα τα φωτορεπορταζ βοηθανε! :handgestures-thumbup:
Η γνώμη σου μετράει,
γιατί είσαι ο άνθρωπος με τις περισσότερες εργατοώρες μέσα στην πηγή της μάθησης. :lol:

:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 1027
Moto: BETA 400RR
Τοποθεσία: Aθηνα
iatrodikastis έγραψε:
NikosCB έγραψε:
Παρα πολυ χρησιμο!! Μπραβο και ευχαριστουμε! :handgestures-thumbup:

Ετσι να μαθαινουμε και τιποτα! Απο τα πιο απλα μεχρι να πιο πολυπλοκα, και σιγουρα τα φωτορεπορταζ βοηθανε! :handgestures-thumbup:
Η γνώμη σου μετράει,
γιατί είσαι ο άνθρωπος με τις περισσότερες εργατοώρες μέσα στην πηγή της μάθησης. :lol:

:handgestures-thumbup:
Kαταπληκτικο! :lol: Πλακα πλακα...

_________________
31 and still f@ckin Rock 'n' Rolling!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
ωραια δουλιτσα πραγματι :handgestures-thumbup:

αληθεια βοηθησες λιγακι η το εχεις ριξει στο φωτορεπορταζ? :lol: :lol:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 05 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 53
Moto: KTM EXC 200
Πολυ ωραιο θεμα.
Να μαθαινουμε σιγα σιγα ωστε καποια απλα να μπορουμε να τα κανουμε μονοι μας.

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1496
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
Δεν μας είπες τι είδους σιλικόνη βάζεις στο κλείσιμο??? :doh: :lol:

























Φυσικά ΥΨΗΛΗΣ θερμοκρασίας

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Νοέμ 2009
Δημοσιεύσεις: 1169
Moto: Husqy 250 TE
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Πολυ ωραιο :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 05 Φεβ 2012
Δημοσιεύσεις: 163
Moto: gas gas ec 250
Τοποθεσία: Patras
Κατατοπιστικοτατο!!! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
:handgestures-thumbup:
Μπράβο! Πολύ καλή δουλειά.

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 242
Moto: Husqvarna TE250
Τοποθεσία: Αργυρουπολη
iatrodikastis έγραψε:
Στην παρακάτω εικόνα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν,
λείπει μόνο η σιλικόνη.

Ο Ερρίκος Καρρέρ συμβουλεύει,
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΑΜΒΑΚΑ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΧΕΡΙΑ,
ΝΑ "ΚΑΙΜΕ" ΦΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ.


Στην φωτογραφία απεικονίζεται ένα άλλο είδος πετροβάμβακα από αυτό που χρησιμοποιήσαμε.
Είναι ο πετροβάμβακας "μαλλί" ενώ αυτός που χρησιμοποιήσαμε είναι τύπου "κουβέρτα",
το "μαλλί" είναι πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση,θέλει σιγά σιγά σπρώξιμο και καλό στούμπωμα μέσα στο τελικό,
ένα σακουλάκι όπως το εικονιζόμενο 100 γραμμαρίων,δεν φτάνει για ένα εντούρο μακρύ τελικό,αλλά μόνο για ένα 125 MΧ μηχανάκι.

Η όλη εργασία-υλικό στοιχίζει 25-30 ευρώ,
ανάλογα με το υλικό και μπορείτε να την έχετε από το κατάστημα EMPORIO KARRER,
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 107&t=5449" onclick="window.open(this.href);return false;
ΤΗΛ.: 210 92 28 242 ,
ή να προμηθευτείτε τον πετροβάμβακα και να κάνετε την εργασία μόνοι σας.

Ευχαριστώ τον Ερρίκο Καρρέρ για τον χρόνο του.



:obscene-drinkingcheers:
Η εργασια με την τιμουλα αυτη εξακολουθει να ισχυει;;
:greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Ιουν 2009
Δημοσιεύσεις: 958
Moto: Απ'αυτές χωρίς φώτα..
Πολύ ωραίο φώτο-ρεπορτάζ! :clap:
Είχα κάνει ένα αντίστοιχο για την δικιά μου εξάτμιση στο 625.

Να προσθέσω μερικές μικρές παρατηρήσεις.
- Το "υλικό μαλλί" αντέχει καλύτερα από την κουβέρτα και ναι είναι λίγο πιο μπελαλίδικο.
- Είναι πολύ καλό τη φλογέρα να την τυλίξουμε με ανοξείδωτο "σύρμα", σαν και αυτό που τρίβουμε τις κατσαρόλες.
Κρατάει ένα κενό μεταξύ του πετροβάμβακα και της φλογέρας και την αφήνει να "αναπνέει" καλύτερα ;-)
- Είναι προτιμώμενο να χρησιμοποιήσουμε πριτσίνια ανοξείδωτα, είναι πολύ μεγαλύτερης αντοχής αλλά κοστίζουν περισσότερο και θέλουν δυνατό πριτσιναδόρο για να τα "κλείσει"

Ορίστε και το δικό μου φώτο-ρεπορτάζ (είναι στα Αγγλικά :) )
Παράθεση:
Well, what we need:
Materials
a) 1 bag of exhaust wool
b) inox rivets 4,8 x 8 mm at least 12 pieces
c) 2 inox straps
d) 2-3 bags (depends how big they are) of metal wool
Tools
a) Rivet gun capable for inox rivet up to 5mm
b) 2 exhaust O-rings from any KTM dealer
c) High temp sealant
d) A long rod
e) Driller with a cobalt drill 5mm
f) Metal saw (not for standard repair - only for mod)

Now let's take a look.
My materials:
[ img ]

In order to mark and drill right the rivet holes on the inox straps, you can take a paper board at the same thickness and round it over the exhaust and mark the holes. Then put it over the inox straps and make the holes.
[ img ]

Drill the old rivets and take apart the exhaust.
[ img ]

For my case I cut off the pipe from the last exhaust part in order the last chamber has less pressure. That will make the exhaust a little bit more noisier.
[ img ]

Wrap around the "hole tube" (sorry, I don't know the term for this part) with the metal wool.
[ img ]

Wrap around with glass-fiber or with exhaust wool the end chamber.
[ img ]

[ img ]

And we insert it into the main exhaust body and bolt up the side screws.
Then with the rod we press the material so as to be tight enough into its space.
[ img ]

[ img ]

After we finished, we mount the hole-tube that we had wrap with metal wool inside the main exhaust body and starting to fill it up with exhaust wool. We push the wool with the rod as we did for the end of the exhaust.
[ img ]

Once we finished with the filling we take the lid, putting on the O-ring and cover the whole part with high temp sealant as you can see below.
Be careful to line up correctly the tube in order the lid will close properly.
We do the same for the the other end.
[ img ]

Once we have closed the lids we take the inox strap and starting to putting round the exhaust body and rivet it up.
[ img ]

Both ends has been closed properly with inox straps and inox rivets.
[ img ]

I had cut few mm from the main exhaust body on my exhaust cause the holes on it had been ruined ;)
[ img ]

[ img ]

Till now the exhaust if fine and I have better performance because I've made the last chamber more open.

Maybe I forgot to mention something, so if you have any question, just ask me ;)
Hope you like it..

_________________
«ΤΗΝ ΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΙΣΙΝ ΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗΝ ΔΕΔΑΗΚΕ ΘΝΗΤΟΣ ΑΝΗΡ»

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
nikhusky250 έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Στην παρακάτω εικόνα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν,
λείπει μόνο η σιλικόνη.

Ο Ερρίκος Καρρέρ συμβουλεύει,
ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΑΜΒΑΚΑ ΜΕ ΓΥΜΝΑ ΧΕΡΙΑ,
ΝΑ "ΚΑΙΜΕ" ΦΛΟΓΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ.


Στην φωτογραφία απεικονίζεται ένα άλλο είδος πετροβάμβακα από αυτό που χρησιμοποιήσαμε.
Είναι ο πετροβάμβακας "μαλλί" ενώ αυτός που χρησιμοποιήσαμε είναι τύπου "κουβέρτα",
το "μαλλί" είναι πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση,θέλει σιγά σιγά σπρώξιμο και καλό στούμπωμα μέσα στο τελικό,
ένα σακουλάκι όπως το εικονιζόμενο 100 γραμμαρίων,δεν φτάνει για ένα εντούρο μακρύ τελικό,αλλά μόνο για ένα 125 MΧ μηχανάκι.

Η όλη εργασία-υλικό στοιχίζει 25-30 ευρώ,
ανάλογα με το υλικό και μπορείτε να την έχετε από το κατάστημα EMPORIO KARRER,
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 107&t=5449" onclick="window.open(this.href);return false;
ΤΗΛ.: 210 92 28 242 ,
ή να προμηθευτείτε τον πετροβάμβακα και να κάνετε την εργασία μόνοι σας.

Ευχαριστώ τον Ερρίκο Καρρέρ για τον χρόνο του.



:obscene-drinkingcheers:
Η εργασια με την τιμουλα αυτη εξακολουθει να ισχυει;;
:greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:
Ναι ισχύει.
Αλλά πάρε τηλέφωνο πριν να συννενοηθείς γιατί Αύγουστο είναι κλειστά για διακοπές.
:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή πετροβάμβακα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
blacksmith έγραψε:
- Είναι πολύ καλό τη φλογέρα να την τυλίξουμε με ανοξείδωτο "σύρμα", σαν και αυτό που τρίβουμε τις κατσαρόλες.
Κρατάει ένα κενό μεταξύ του πετροβάμβακα και της φλογέρας και την αφήνει να "αναπνέει" καλύτερα ;-)

το 'χεις δοκιμασει αυτο με το συρμα?
εχεις παρατηρισει καποια διαφορα στην αποδοση?

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 58 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com