Τώρα είναι 21 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 59 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 11 Μάιος 2011
Δημοσιεύσεις: 393
Moto: KTM 530 EXCR
ICE POWER.....Το εχει ισιωσει σχεδον.
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Η τρελα παει στα βουνα !!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2011
Δημοσιεύσεις: 282
Moto: ΚΤΜ ΕΧC 400 BEVERLY 300
Παιδια με το τελικο αν ειναι χτυπημενο τι γινεται?

_________________
EVERYBODY DIES....NOT EVERYONE...REALLY LIVES!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
stelth έγραψε:
Παιδια με το τελικο αν ειναι χτυπημενο τι γινεται?
Πάρε με τηλ. 6972039080....... :handgestures-thumbup:

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1835
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πριν καιρό είχα ένα αρκετά καλό βαθούλωμα στην εξάτμιση-όχι τελικό. Οι παλιές καλές εποχές πέρασαν κι έτσι αντί καινούργιας αποφάσισα να δοκιμάσω το εν λόγω τέχνασμα που σαφώς έχει θεωρητικό υπόβαθρο.
Πρώτη δοκιμή: χωρίς την απαραίτητη προσοχή κι επιμέλεια που με διακρίνει. Αποτέλεσμα σχεδόν απογοητευτικό. Μετά από μέρες
Δεύτερη δοκιμή: και αρχίζουν να έρχονται τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Την επόμενη μέρα
Τρίτη δοκιμή: ακόμη καλύτερα. Επόμενη μέρα
Τέταρτη δοκιμή: και έχει γίνει σχεδόν σαν καινούργια με ελαφρά σημάδια βαθουλωματάκια θαρρείς κι έγιναν από χαλικάκια που πετά ο εμπρός τροχός. :dance:
Ερώτηση: να μπω σε διαδικασία πέμπτης δοκιμής; Ή τελικά θα σχιστεί; Αυτήν την τελειομανία μου την έχω χρυσοπληρώσει σε παρόμοιες καταστάσεις. :angry-banghead:

Παρατήρηση: δεν έχω τοποθετήσει τον λαιμό στην μότο έτσι να δω αν έχει «πάρει» λίγο

Συνθήκες: κατάψυξη -34°C, περίπου 7-8ώρες παραμονή στο καταψύκτη

Εδώ θα αδράξω την ευκαιρία να υμνήσω τα 2Τ. Εκείνο τον σαλίγκαρο τον είχαμε επισκευάσει αμέτρητες φορές! Άσε που η επισκευή του διαρκούσε το πολύ μισή ώρα, κι όχι 4 ημέρες. Το δε βάλε-βγάλε ένα δεκάλεπτο, κι όχι βγάλε τελικό+αμορτισέρ….

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 11 Μάιος 2011
Δημοσιεύσεις: 393
Moto: KTM 530 EXCR
Ερώτηση: να μπω σε διαδικασία πέμπτης δοκιμής; Ή τελικά θα σχιστεί; Αυτήν την τελειομανία μου την έχω χρυσοπληρώσει σε παρόμοιες καταστάσεις. :angry-banghead:

Πιστευω πως πρεπει να σταματησεις. !!! :handgestures-thumbup:

_________________
Η τρελα παει στα βουνα !!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ή να αλλάξεις μηχανάκι........ :mrgreen:

Ακούς εκεί τελικό και αμορτισέρ........ :think: :think: :angry-banghead:






:lol: :lol: :lol: :obscene-drinkingcheers: :greetings-waveyellow:

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 132
Moto: RMX 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο
blacksmith έγραψε:
Μια χαρά γίνεται και σε δίχρονο.. αν παρατηρείς το χτύπημα ήταν πάνω σε ραφή αλλά παρόλο αυτά, επισκευάστηκε ;)

Απλά μετά λόγο του νερού, ο θάλαμος καθαρίστηκε με WD40 και σφουγγαράκι και μετά βάφτηκε με σπρέι φωτιάς ;)
Πολύ καλό το αποτέλεσμα και στο δίχρονο.

Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Πολύ χρήσιμες... αν και αχρείαστο να ναι...

Ερώτηση για 2T @ blacksmith. Για εξωτερικό καθάρισμα μιλάς προφανώς; Εσωτερικά παίζει να κάνει οξύδωση το νερό;

Εάν ναι, μήπως να αποφύγουμε χρήση νερού βρύσης (και να πάμε σε απιονισμένο;;;)

_________________
Γιάννης


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1835
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ξέχασα να ενημερώσω. Η καμπύλη του λαιμού δεν μεταβλήθηκε καθόλου. Όλα μπήκαν μιά χαρά!

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
μια επανάληψη στη διαδικασία αν μπορεί κάποιος που το έχει κάνει και του πέτυχε...

Κατ'αρχήν η εξάτμιση ξεμοντάρεται εύκολα για να κάνω τη διαδικασία;

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Ιούλ 2009
Δημοσιεύσεις: 159
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Ν. Σμύρνη
η διαδικασία είναι εύκολη, απλά γεμίζεις νερό τον λαιμό έχοντας μονώσει το σημείο που έχει βαθούλωμα.
μετά απο κανα 5ωρο είσαι οκ. μπορεί να μην σου πετύχει με την μία μην απογοητευτείς ξανακάντο αλλάζοντας λίγο την κλίση. εγώ είχα τέλειο αποτέλεσμα σε λαιμό lc4 ( δεν ήταν τσακισμένος ο λαιμός αλλά είχε καλό βαθούλωμα) , είναι σαν να μην είχε τπτ στο σημείο. Αν έχει τσάκισμα θα φαίνεται ελάχιστα


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9718
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
http://motocrossactionmag.com/Main/News ... -9096.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
υπαρχει στην ελλαδα τετοιο πραγμα τζιμαρα?

υγ.με συγχωρεις που δε σε εχω καλεσει.καποια στιγμη θα τα πουμε... :obscene-drinkingcheers:

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 2
Μήπως το έχει δοκιμάσει κανείς σε λαιμό τιτανίου;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 624
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
Λέρας07 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά ο λαιμός του FE450 2010 της ακράποβιτς ήταν τιτανιου.
δεν θυμάμαι μελιτζανί χρώμα όμως.
Αν ήταν, μια χαρά τον φούσκωσε και αυτόν ο πάγος!!

έχω δει και μία άλλη μέθοδο ακόμα πιο επαναστατική.
Καρσέρ μικρό πιεστικό με τζέρκια στο τέλος,
βουλώναν την εξάτμιση από πίσω και με το πιεστικό πατάγαν 3-4 φορές την σκανδάλη και γινόταν καινούργια η εξάτμιση μέσα σε, το πολύ, 5 δευτερόλεπτα.
Είχα κανονίσει να το πάρω από τον συγκεκριμμένο μηχανικό ένα τέτοιο φέτος αλλά τσακωθήκαμε για ένα πίσω φρένο και δεν το κυνήγησα.
:obscene-drinkingcheers:
αυτή η μέθοδος λέγεται hydroforming :handgestures-thumbup:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 59 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com