Τώρα είναι 24 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 906
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
https://www.youtube.com/watch?v=uySYi0P9nnc" onclick="window.open(this.href);return false;

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
Όποιος μπορεί, κάνει!!!
Όποιος δεν μπορεί,, κρίνει......


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Πολύ καλή δουλειά.

Να ρωτήσω,

Σιλικόνη θερμοκρασίας είχε όταν την έβγαλες?
Για να μην "ξερνάει" λάδι έβαλες την σιλικόνη ή για να μην χάνει αέρια?
Προληπτικά ή κάτι είχες δει σε διαρροή?

Σκέφτομαι να πάω σε "χόρτο" ή κουβέρτα πετροβάμβακα,
τα έχω δοκιμάσει και τα δύο,
αλλά μάλλον θα πάω σε "χόρτο" fmf.

Αν θέλεις γράψε τι βρήκες μέσα...και την απόδοση λειτουργίας μετά την αλλαγή.

:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 906
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
1) Σιλικόνη είχε. Στο ξεμοντάρισμα χώνεις μία φαλτσέτα και σκίζεις περιμετρικά την σιλικόνη για να ξεκουμπώσει η τάπα μπρός και πίσω, αφού πρώτα έχεις ξεβιδώσει αλενόβιδες και έχεις κόψει πριτσίνια.Η fmf δίνει σωληνάριο σιλικόνης για να βάλεις ακριβώς σε αυτά τα σημεία που έβαλα.Η δικιά μου βέβαια σιλικόνη είναι κοινή κόκκινη θερμοκρασίας του εμπορίου που βάζω και στους καυστήρες :lol: ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ :handgestures-thumbup:
2)Εάν παρακολούθησες προσεκτικά το βίντεο, φαίνεται μία οπή που είχε ανοίξει στο τελικό από το λαστιχένιο προστατευτικό του number plate, που υποτίθεται οτι είναι εκεί για να την προστατεύει :angry-banghead: Απο εκεί έβγαζε καυσαέρια και έσπαγε το μηχανάκι πολύ γρήγορα.Ο θόρυβος σου έσπαγε τα @ρχ#$#@@.Μετά την επέμβαση το μηχανάκι άπλωσε την ροπή του και ακούγεται πάλι ο ωραίος τσίγκινος ήχος, περισσότερο απο την εξάτμιση μπροστά παρά απο το τελικό πίσω.
3)Να σημειώσω ότι δεν βρήκα σχεδόν καθόλου κεραμοβάμβακα μέσα και όλα τα κομμάτια ήταν σχεδόν ταπωμένα απο υπολείματα καρβουνόλαδου.
4)Φοβόμουν στην αρχή να βάλω αυτού του είδους τον σκόρπιο βάμβακα μέσα που μου έδωσαν απο την GAS GAS αλλα και στα ξένα είδα πως ο σκόρπιος που τον λέω εγώ, είναι πιο ακριβός και έχει πιο αραιή αντικατάσταση απο τον συμπυκνωμένο.

Ελπίζω να φάνηκα χρήσιμος :obscene-drinkingcheers:

_________________
Όποιος μπορεί, κάνει!!!
Όποιος δεν μπορεί,, κρίνει......


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
μερακλης! :handgestures-thumbup:
iatrodikastis έγραψε:
Για να μην "ξερνάει" λάδι έβαλες την σιλικόνη ή για να μην χάνει αέρια?
Προληπτικά ή κάτι είχες δει σε διαρροή?
Πρεπει να ειναι σφραγισμενη και για τους δυο λογους που αναφερεις, πρωτευον ρολος για να μην χανει αερια ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Καινουργια κ παλι :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:
πριτσινα ατσαλινα εβαλες?ειναι πολυ καλυτερα στην συγκεκριμενη εφαρμογη :greetings-waveyellow:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 906
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Εβαλα ανοξείδωτα πριτσίνια τα οποία με δυσκόλεψαν πάρα πολύ με τον πριτσιναδόρο, αν και απο την μάνα του είχε αλουμινίου.

_________________
Όποιος μπορεί, κάνει!!!
Όποιος δεν μπορεί,, κρίνει......


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Εβαλα ανοξείδωτα πριτσίνια τα οποία με δυσκόλεψαν πάρα πολύ με τον πριτσιναδόρο, αν και απο την μάνα του είχε αλουμινίου.
Εισαι ωραιος,αυτα τα πριτσινια εγιναν η αιτια να στραβωσω τον πριτσιναδορο :angry-banghead: και να παρω καινουργιο καλο :dance: :dance:
ειναι ζωρικα ειδικα εαν ειναι μεγαλα :doh:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Μαρ 2010
Δημοσιεύσεις: 496
Moto: GG 200
Θεός!!!
Στο κομμάτι του spark arrestor (αυτό που βγαίνει μόνο αν σπάσεις τα πριτσίνια) τι έβαλες; τα μαλλιά που έβαλες και στο μπροστά;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 906
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Ανάμεσα σε αυτό που λές spark areκάτι και στην τελική τάπα, δεν έβαλα τίποτα.Η διάμετρος αυτού σε σχέση με της τάπας έχουν μεγάλη διαφορά και αν έβαζα εκεί είναι σίγουρο ότι θα το πέταγε στην πρώτη βόλτα απο πίσω.Εξάλου η FMF έχει αλενόβιδες στο μπροστινό κομμάτι για να γίνεται η δουλειά απο εκεί.Εγώ το ξεπριτσίνωσα για να τα καθαρίσω και μόνο :shock:

_________________
Όποιος μπορεί, κάνει!!!
Όποιος δεν μπορεί,, κρίνει......


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Ανάμεσα σε αυτό που λές spark areκάτι και στην τελική τάπα, δεν έβαλα τίποτα.Η διάμετρος αυτού σε σχέση με της τάπας έχουν μεγάλη διαφορά και αν έβαζα εκεί είναι σίγουρο ότι θα το πέταγε στην πρώτη βόλτα απο πίσω.Εξάλου η FMF έχει αλενόβιδες στο μπροστινό κομμάτι για να γίνεται η δουλειά απο εκεί.Εγώ το ξεπριτσίνωσα για να τα καθαρίσω και μόνο :shock:
Πολύ καλή πληροφόρηση,
αν θέλεις πες μας σε τι κατάσταση ήταν ο πετροβάμβακας που έβγαλες και συγκεκριμένα,
πόσο καιρό-ώρες είχε μέσα και που είχε φτάσει η λαδίλα.

Στο θέμα που είχα φτιάξει, ο πετροβάμβακας είχε βγει έτσι μετά από 1 χρόνο και περίπου 100 ώρες χρήσης.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
έγινε sticky το θέμα,


ευχαριστούμε.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Μαρ 2010
Δημοσιεύσεις: 496
Moto: GG 200
Δλδ το βρήκες άδειο και το άφησες άδειο;
Κανονικά εκεί έχει extra βαμβάκι που όμως νομίζω ότι δεν είναι από το ίδιο υλικό που βάζεις μπροστά.
Αν αυτό πειράζει; Δεν ξέρω σίγουρα αλλά μάλλον όχι. Ίσως έχεις περισσότερο θόρυβο απ' ότι θα είχε κανονικά.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
Συνηθως εμπειρικα μετα απο ποσες ωρες χρειαζεται να γινεται αυτη η διαδικασια?

Οσον αφορα για το "κενο" μεταξυ spark-arrestor και τελικο καπακι ειχε οταν το εβγαλες? κανονικα πρεπει να ειχε και εκει ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FMF Q STEALTH HOW TO!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 906
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Εχω την εντύπωση ότι δεν είχε ξαναγίνει συντήρηση στην εξάτμιση.Είναι δεύτερο χέρι το μηχανάκι και έχει περίπου 250 ώρες.Μέσα, όπως αναφέρω και στο βίντεο δεν είχε σχεδόν ΚΑΘΟΛΟΥ κεραμοβάμβακα.Πίσω στο δεύτερο κομμάτι είναι σχεδόν σίγουρο , ότι δεν μπαίνει υλικό, αφού όπως ανέφερα, λόγω διαφορετικών διαμέτρων στην πρώτη γκαζιά θα το πέταγε πίσω.Στο 2.35 φαίνεται καθαρά τί εννοώ. :greetings-waveyellow:

_________________
Όποιος μπορεί, κάνει!!!
Όποιος δεν μπορεί,, κρίνει......


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com