Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Δεκ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17166
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
xarhs111 έγραψε:
απορια ..

στο μανιουαλι γραφει 60% νερο απιονισμενο και 40% αντιψυκτικο.

τι διαφορα εχει το παραφλου απ το αντιψυκτικο κ τι ειναι καλυτερο για τα μοτερακια μας?
υπάρχουν αντιψυκτικά που αναγράφουν στην συσκευασία τους ότι χρειάζονται αραίωση με απιονισμένο νερό,
αυτά είναι τα σωστά αντιψυκτικά για τα εντούρο μηχανάκια,
το παραπάνω που περιγράφεις πρέπει να αναγράφετε σε manual για ktm μέχρι 07.

Με το κοινο παραφλού θα έχεις πιο συχνά "βρασίματα", λόγω διαφορετικής αναλογίας ανάμειξης που έχει γίνει σε αντιψυκτικό-απιονισμένο νερό.

Ενδιάμεση και άριστη λύση είναι κάποιο ήδη αραιωμένο αντιψυκτικό,
όπως το κίτρινο Motul που χρησιμοποιώ.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 43
Moto: KTM EXC 200
Καλησπέρα καταρχήν θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος να αφαιρέσουμε όλα τα υπάρχοντά νερά σε ktm exc 200 2007 Και πόσο αντιψυκτικό υγρό παίρνει η μοτοσυκλέτα όταν είναι τελείως άδεια από νερά. :confusion-questionmarks: ....Ευχαριστώ εκ των προτέρων. .....


Υ.Σ ..έχω καταλήξει μετά από πολύ διάβασμα από συμφορουμητες και κατέληξα σε MOTUL MOTOEXPERT COOL. ... :greetings-waveyellow:

_________________
Ζωή και κίνηση και ελεύθερη διακίνηση....⛽


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2015 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17166
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
ENDURAS! έγραψε:
Καλησπέρα καταρχήν θα ήθελα την γνώμη σας για το ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος να αφαιρέσουμε όλα τα υπάρχοντά νερά σε ktm exc 200 2007 Και πόσο αντιψυκτικό υγρό παίρνει η μοτοσυκλέτα όταν είναι τελείως άδεια από νερά. :confusion-questionmarks: ....Ευχαριστώ εκ των προτέρων. .....


Υ.Σ ..έχω καταλήξει μετά από πολύ διάβασμα από συμφορουμητες και κατέληξα σε MOTUL MOTOEXPERT COOL. ... :greetings-waveyellow:
Λύνεις στο σημείο που φεύγουν τα υγρά από το μοτέρ, στην αντλία και φεύγουν όλα.

Προσεκτική εξαέρωση,
δλδ ανοίγεις την βίδα πάνω στον κύλινδρο,
βάζεις υγρά,
όταν πετάξει από εκεί υγρά την βιδώνεις,
ανοίγεις την βίδα στο δεξί ψυγείο,
βάζεις υγρά,
όταν πετάξει από εκεί υγρά την βιδώνεις,
συμπληρώνεις υγρά μέχρι να φτάσουν στην τάπα-βαλβίδα του ψυγείου.

Υγρά δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά είναι μεταξύ 1-1,5 λίτρα.

Προσωπικά θα φύγω από τα υγρά της motul, γιατί ναι μεν τα θεωρώ καλά αλλά
υπάρχουν καλύτερα και φθηνότερα που μπορείς να τα αναμείξεις στην αναλογία που θέλεις με απιονισμένο νερό.
Αν είσαι Αθήνα πέρνα μια βόλτα από τον Ανδρέα και δεν θα χάσεις. :handgestures-thumbup:
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 90#p192990" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009
Δημοσιεύσεις: 148
Moto: ktm exc f 250
Θα ήθελα την γνώμη σας για επιλογή ψυκτικού υγρού (επώνυμο ,ποιοτικό, δοκιμασμένο) :-D


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17166
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Giannis έγραψε:
Θα ήθελα την γνώμη σας για επιλογή ψυκτικού υγρού (επώνυμο ,ποιοτικό, δοκιμασμένο) :-D
Κορυφή,
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 08&t=18939" onclick="window.open(this.href);return false;
SLabrou έγραψε:
Αντιψυκτικό NILS POLAR PLUS

Είναι ένα συμπυκνωμένο αντιψυκτικό νέας τεχνολογίας με οργανικά πρόσθετα.
Αναμιγνυόμενο με απιονισμένο νερό, προσφέρει αντιψυκτική προστασία σε θερμοκρασίες που φτάνουν τους -37 °C.

Βασικά πλεονεκτήματα

• Αυξημένη αντοχή στην υπερθέρμανση
• Υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία
• Καθαρή λειτουργία συστήματος ψύξης χωρίς σχηματισμό κρούστας
• Υψηλός κύκλος ζωής
• Μείωση κόστους συντήρησης

Ένα μπουκάλι Polar Plus αναμιγνυόμενο με 2 λίτρα απιονισμένο νερό, δίνει 3 λίτρα κορυφαίας ποιότητας αντιψυκτικού έτοιμου προς χρήση με κόστος μικρότερο των 6€/λίτρο.

Το Polar Plus είναι άμεσα διαθέσιμο και κοστίζει 15€ (συσκευασία 1 λίτρου).



Για παραγγελίες ή/και σημεία πώλησης επικοινωνήστε μέσω:
- pm
- e-mail: shockmaster.gr@gmail.com
- 6980922147
[ img ]
[ img ]
[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009
Δημοσιεύσεις: 148
Moto: ktm exc f 250
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Αφού ήρθε η ώρα για αλλαγή ψυκτικού κινητήρα στο δικό μου σας παραθέτω την διαδικασία αλλαγής, αφορά μοτέρ CR250 1992-2001. Αν και παρέλειψα να κάνω την διαδικασία καθαρισμού με το ξίδι (είναι ΟΚ το κύκλωμα) όμως θα την κάνω την επόμενη φορά για τυπικούς λόγους.

Να προτιμάτε επώνυμα αντιψυκτικά (π.χ. Nils, Motul, Hepu, Valeo) και όχι φθηνά, διαρκούν περισότερο, μικρότερες πιθανότητες βρασμού, παρέχουν καλύτερη προστασία στα μέταλλα και τσιμούχα αντλίας.

Ξεκινάμε με την μοτό στο σταντ, αφαιρούμε την τάπα και ελέγχουμε εάν η στάθμη είναι σωστή, εάν είναι χαμηλή (να φαίνονται οι κυψέλες δηλαδή, στην φωτό είχα αδειάσει ήδη το κύκλωμα απο πριν... :lol:) τότε αρχίζουμε να υποψιαζόμαστε για για τυχόν διαρροές! Παρατηρούμε τα λάστοιχα της τάπας ψυγείου να είναι καλά, μην είναι ξερά/ταλαιπωρημένα ή έτοιμα να κοπούν ειδάλλως την αντικαθιστούμε. Επίσης σημαντικό, ελέγχουμε τις επιφάνειες του ψυγείο που σφραγίζει η τάπα να είναι καθαρές και καλές, μην έχουν γρατζουνιές ή είναι φθαρμένες ή έχουν έντονες αμυχές που μπορούν να δημιουργήσουν διαρροές άρα και απώλεια πίεσης του κυκλώματος. Ορισμένες φορές μερικές μπορούν να διορθωθούν με ψιλό γυαλόχαρτο (400-600) και ελαφρύ τρίψιμο μέχρι να γίνουν λείες ώστε να σφραγίζει σωστά το λάστιχο.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20170407_103354_resized.jpg [ 92.21 KiB | Προβλήθηκε 1272 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170407_104259_resized.jpg [ 70.05 KiB | Προβλήθηκε 1286 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 09 Απρ 2017, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Στην δεξιά μεριά του κινητήρα υπάρχει το καπάκι της αντλίας, εκεί βρίσκεται το βιδάκι αποστράγγισης του αντιψυκτικού. Τοποθετούμε ενα λεκανάκι κάτω απο το βιδάκι και το ξεβιδώνουμε, προσοχή στην χάλκινη ροδέλλα στο βιδάκι αυτό μην την χάσουμε και να είναι σε καλή κατάσταση ειδάλλως το αντικαθιστούμε.

Αφήνουμε να στραγγίξει καλά όλο το αντιψυκτικό και επανατοποθετούμε το βιδάκι, δεν το σφίγγουμε πολύ αν και δίνει 10Nm το manual όμως επειδή είναι παλιός ο κινητήρας και τα αλουμίνια παλιά καλύτερα 7-8Nm μην πάρουμε και τα σπειρώματα χέρι (μου έχει τύχει...).


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20170407_103416_resized.jpg [ 73.08 KiB | Προβλήθηκε 1265 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170407_103849_resized.jpg [ 83.6 KiB | Προβλήθηκε 1271 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170407_103649_resized.jpg [ 92.77 KiB | Προβλήθηκε 1270 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Όσοι χρησιμοποιήσετε άλλη μάρκα αντιψυκτικού απο αυτή που έχει ήδη μέσα το κύκλωμα σας και δεν ακολουθήσετε την διαδικασία με το ξύδι, ξαναγεμίστε το κύκλωμα με σκέτο νερό (προτιμήστε απιονισμένο εάν έχετε διαθέσιμο) βάλτε σε λειτουργία τον κινητήρα για μερικά λεπτά και αδειάστε ξανά για καθαρίσει απο το παλιό. Γεμίζουμε με αντιψυκτικό σιγά σιγά μέχρι η στάθμη να φτάσει στο κάτω χείλος της βάσης τάπας στο ψυγείο και τοποθετούμε την τάπα. Επίσης για τα μοντέλα CR250 92-96 η ποσότητα ψυκτικού για την αλλαγή είναι 1,1lt. Τέλος στο συγκεκριμένο κινητήρα δεν χρειάζεται να γίνει εξαέρωση, δεν υπάρχει βιδάκι εξαέρωσης σε κύλινδρο ή ψυγείο καθότι είναι σχεδιασμένο έτσι. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να λειτουργήσετε τον κινητήρα για 2-3 λεπτά, σβήνετε και όταν κρυώσει ελέγχετε την στάθμη και εάν χρειαστεί συμπληρώνετε.

Προσοχή όσοι έχουν άλλα μοντέλα και θέλουν να αντικαταστήσουν το ψυκτικό υγρό να ελέγχουν πάντα εαν υπάρχουν βίδες εξαέρωσης σε κύλινδρο/ψυγεία. Μετά το γέμισμα πάντα ξεβιδώνετε το χαμηλότερο (σε ύψος από το έδαφος) βιδάκι μέχρι να φύγει ο αέρας και μόλις βγεί ψυκτικό υγρό κλείνετε γρήγορα το βιδάκι, τελευταίο κάνετε εξαέρωση στο βιδάκι που βρίσκεται πιο ψηλά.

Όσοι δεν έχετε αντικαταστήσει το ψυκτικό υγρό είναι μια καλή εποχή να το κάνετε καθότι και το καλοκαίρι πλησιάζει και καλό είναι να γίνεται μια φορά κάθε 2χρόνια ή αναλόγως την χρήση που κάνει ο καθένας μας ή όσοι δεν ξέρουν ΤΙ (ποιότητα) ψυκτικό έχει ήδη μέσα το κύκλωμα ψύξης.

:greetings-waveyellow:

Υ.Γ. άκρως σημαντικό προς όλους, τα παλιά αντιψυκτικά δεν τα πετάμε όπου βρούμε! τα πάμε σε ενα βενζινάδικο ή συνεργείο για να πάνε στην ανακύκλωση.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20170407_104650_resized.jpg [ 68.1 KiB | Προβλήθηκε 1261 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9716
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ποια η διαφορα τους
https://ktmtwins.com/products/ktm-motor ... -2010-2017" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.motorexusa.com/products/coo ... ady-to-use" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
COOLANT M3.0 READY TO USE, silicate free Organic Acid (Additive) Technology, οργανικό δηλαδή, Long Life
https://www.motorexusa.com/collections/ ... ady-to-use" onclick="window.open(this.href);return false;

COOLANT M5.0 READY TO USE, καθε 3 χρόνια αλλαγή, non-organic mix/non silicate free.
https://www.motorexusa.com/collections/ ... ady-to-use" onclick="window.open(this.href);return false;


Προφανως της ΚΤΜ-Motorex πληρωνεις το ονομα και το πορτοκαλι καπάκι στην συσκευασια...

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
..ακολουθήσετε την διαδικασία με το ξύδι..
Βύρωνα, σε τι αναλογία παει το ξύδι με το απιονισμένο νερό;
Βάζουμε μπρός κανονικά κ αν ναι, για πόση ώρα με το ξύδι;

Δεν ήξερα - δεν ρωτησα :) - και πήρα αυτό..:
https://www.motorexusa.com/collections/ ... ady-to-use" onclick="window.open(this.href);return false;

Επειδη νομίζω και η γριά (YZ) παιρνει 1.1L (εχω πάρει 1L), αν του βάλω και 100ml απιονισμένο νερο, παίζει πρόβλημα ή απλα αυξάνεται το σημείο πηξης των υγρών;
(επίσης αλλα 100ml στο δοχείο, συνολο 1.2L)
:handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17166
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
geormpal έγραψε:
Byron έγραψε:
..ακολουθήσετε την διαδικασία με το ξύδι..
Βύρωνα, σε τι αναλογία παει το ξύδι με το απιονισμένο νερό;
Βάζουμε μπρός κανονικά κ αν ναι, για πόση ώρα με το ξύδι;

Δεν ήξερα - δεν ρωτησα :) - και πήρα αυτό..:
https://www.motorexusa.com/collections/ ... ady-to-use" onclick="window.open(this.href);return false;

Επειδη νομίζω και η γριά (YZ) παιρνει 1.1L (εχω πάρει 1L), αν του βάλω και 100ml απιονισμένο νερο, παίζει πρόβλημα ή απλα αυξάνεται το σημείο πηξης των υγρών;
(επίσης αλλα 100ml στο δοχείο, συνολο 1.2L)
:handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow:
Διάβασε το θέμα από την αρχή.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
iatrodikastis έγραψε:
geormpal έγραψε:
Βύρωνα, σε τι αναλογία παει το ξύδι με το απιονισμένο νερό;
Βάζουμε μπρός κανονικά κ αν ναι, για πόση ώρα με το ξύδι;

Δεν ήξερα - δεν ρωτησα :) - και πήρα αυτό..:
https://www.motorexusa.com/collections/ ... ady-to-use" onclick="window.open(this.href);return false;

Επειδη νομίζω και η γριά (YZ) παιρνει 1.1L (εχω πάρει 1L), αν του βάλω και 100ml απιονισμένο νερο, παίζει πρόβλημα ή απλα αυξάνεται το σημείο πηξης των υγρών;
(επίσης αλλα 100ml στο δοχείο, συνολο 1.2L)
:handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow:
Διάβασε το θέμα από την αρχή.
:handgestures-thumbup: Εχεις δίκιο!
Το μονο που δεν βρήκα ειναι αν μπορώ να αραιώσω το ετοιμο αντιψυκτικό κατα 1/10.. :think:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ψυκτικών υγρών.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
ναι μπορείς, πάντα με απιονισμένο νερό, απλά θα αυξηθεί λιγο το σημείο πήξης, αντι -38 που αναγράφει αντε να πάει -25 με 200ml έξτρα αραίωση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com