Τώρα είναι 20 Οκτ 2018, 12:23

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 50 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2012, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2010, 22:16
Δημοσιεύσεις: 754
Moto: YAMAHA R1
gigi έγραψε:
:greetings-waveyellow:
και το πιο βασικο η επαρχια δεν εχει τις καλυτερες τιμες..

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:[/quote]


συγνώμη, αλλά είναι εξακριβωμένο???[/quote]
πολλες φορες απο εσας.. :handgestures-thumbup:
οχι απο εμας.
οχι παντα..

_________________
[ img ]
όλη η μοτοσυκλέτα βρίσκεται εδώ..
ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 235 Ν.ΨΥΧΙΚΟ
2106741010
WOLF-RACING


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2012, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 07:14
Δημοσιεύσεις: 1877
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
wolf-racing έγραψε:
δεν ξερω τη συνθεση του μπωρο να τη μαθω..αλλα τη σημασια εχει?
χημικοι θελεται να γινεται η να καθαριζεται τις μπουκαλες σας με σωστο εργαλειο..?
:doh: :doh:
:handgestures-thumbup:

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2012, 20:37 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 08 Δεκ 2012, 19:04
Δημοσιεύσεις: 44
Moto: KLX 250 & Adventure 990
gigi έγραψε:


συγνώμη, αλλά είναι εξακριβωμένο???

στο 95% των περιπτώσεων για να μην πω παραπάνω...!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2012, 21:10 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008, 11:06
Δημοσιεύσεις: 542
Moto: μοτο
Allst@rf έγραψε:
wolf-racing έγραψε:
υπαρχει γρασσο ετοιμο σε μικρο σωληναριο γιαυτην την δουλεια ακριβως..

και απο ANDREANI και απο ΚΑΥΑΒΑ,,

3-7ε
:handgestures-thumbup:
Αυτό το γρασσο το σωληνάριο, είναι με βάση τι;

Σιλικονη, λιθιου;
eixa βαλει φωτο αυτου σε καποιο αλλο θρεντ ...νομιζω το αναρτησοτιπς


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2012, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 24 Νοέμ 2009, 15:29
Δημοσιεύσεις: 286
Moto: Ktm 250
εγώ βάζω denicol 101 σπρέι που είναι με βάση το τεφλόν και την σιλικόνη και έχω λύσει το πρόβλημα .


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2012, 17:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012, 12:02
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
Το εγχειρίδιο ιδιοκτήτη της ΚΤΜ, λέει ότι χρησιμοποιουμε είτε ένα σπρει της μοτορεξ (joker 440) είτε λάδι κινήτηρα...

Το αυτό θα κάνω και γω...

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017, 00:25 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Να προσθέσω την εμπειρία μου στην πρόσφατη συντήρηση που έκανα στα πιρούνια, η διαφορά στην στατική τριβή είναι σεβαστή καθότι όταν μένουν στεγνές οι ξύστρες δουλεύουν σφιχτά στο καλάμι. Ενας άλλος λόγος που χρειάζεται να τις ελέγχουμε/συντηρούμε είναι και η πρόληψη πιθανής διαρροής που μπορεί να έχει ξεκινήσει απο την τσιμούχα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2018, 11:37 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Αφού λασπωθήκαμε ελαφρά στους Αγίους Θεοδώρους, ήρθε η ώρα για συντήρηση.

Η διαδικασία λίγο πολύ γνωστή σε όλους, ξεκινάμε με καλό πλύσιμο της μοτό.
Προσεκτικά κατεβάζουμε με ενα ίσιο κατσαβιδάκι με περιμετρικές κινήσεις την ξύστρα.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180114_203933_resized.jpg [ 93.13 KiB | Προβλήθηκε 1060 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180122_210440_resized.jpg [ 66.43 KiB | Προβλήθηκε 1059 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2018, 12:12 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Στην πρώτη φωτό βλέπουμε λίγη βρωμιά-χώμα που έχει κάτσει εσωτερικά στην ξύστρα, στην δευτερη φωτό που είναι η τσιμούχα τα πράγματα είναι μια χαρά.

Καθαρίζουμε πολύ καλά με μια μίξη σαπουνόνερου (χρησιμοποιόντας ενα μπουκαλάκι-ψεκαστήρι) τα καλάμια, την ξύστρα αλλά και την τσιμούχα. 'Επειτα σκουπίζουμε καλά με καθαρό πανί και χαρτί για να φύγουν οι βρωμιές και η υγρασία, όσοι έχουν κομπρεσσέρ αέρος είναι ιδανικό για το στέγνωμα. Επίσης μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και σπρέι φρένων που είναι φιλικό στα ελαστομερή. Χρησιμοποιόντας καθαρό χαρτί κουζίνας ή με μια καθαρή παλια οδοντόβουρτσα καθαρίζουμε καλά τις βρωμιές απο ξύστρα & τσιμούχα. Εαν υπάρχει συσσωρευμένη βρωμιά-λάσπη αφού καθαρίσουμε καλό είναι να περάσουμε την τσιμούχα με ενα εργαλείο όπως το "Sealmate" διότι πολύ πιθανόν να έχει περάσει βρωμιά στην τσιμούχα και να προκύψει διαρροή.

Σε αυτό το σημείο καλό είναι να τσεκάρουμε προληπτικά την επίστρωση χρωμίου στο καλάμι σε όλο το μήκος του για να δούμε εαν είναι εντάξει και δεν υπάρχουν χτυπήματα (chips). Εαν υπάρχουν, θα καταστρέψουν τις τσιμούχες-ξύστρες αλλά και τα δαχτυλίδια εσωτερικά και πρέπει να το επιδιορθώσουμε άμεσα.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180122_210532_resized.jpg [ 70.9 KiB | Προβλήθηκε 1027 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180122_210749_resized.jpg [ 67.8 KiB | Προβλήθηκε 1029 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 23 Ιαν 2018, 12:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2018, 12:28 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Αφού είναι όλα καθαρά προχωράμε στην λίπανση, μια στεγνή ξύστρα-τσιμούχα δουλεύει πολύ σφιχτά και μπορεί να παρατηρήσουμε την ανάρτηση μας να μην λειτουργεί όπως θα έπρεπε λόγο στατικών τριβών. Προσωπικά χρησιμοποιώ σπρέι σιλικόνης όπως προαναφέρθηκε είναι πιο αποτελεσματικό απο το γράσσο σιλικόνης αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και λάδι ανάρτησης όπως προτείνει και η ΚΤΜ με μια μπατονέτα. Η διαφορά στο δούλεμα της ξύστρας ειδικά είναι μέρα με την νύχτα.

Έπειτα πολύ βασικό βήμα είναι το εξής, κουμπώνουμε "ελαφρά" την ξύστρα ίσα ίσα να κρατιέται και δουλεύουμε την ανάρτηση μερικές φορές ώστε να περάσει το λιπαντικό και στο χείλος της τσιμούχας. Τέλος βγάζουμε την ξύστρα πάλι, καθαρίζουμε το έξτρα λιπαντικό που έχει μείνει, βάζουμε λίγο γρασσάκι σιλικόνης περιμετρικά της στο σημείο που κουμπώνει στην "μπουκάλα" (για να ξεκουμπώσει εύκολα μετά) και την τοποθετούμε σωστά στην θέση της. Σκουπίζουμε με ενα καθαρό πανί τα καλάμια και είναι έτοιμο.

:auto-dirtbike:


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180122_211429_resized.jpg [ 72.81 KiB | Προβλήθηκε 1002 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180122_234825_resized.jpg [ 66.81 KiB | Προβλήθηκε 1002 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2018, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17422
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ακριβώς έτσι,
γιατί η ανάρτηση πρέπει να δουλεύει πάντα στην πένα,
αφού είναι το Α και το Ω της διασκέδασής μας.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2018, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4716
Moto: 2017 RR 300
Byron έγραψε:
.....Προσεκτικά κατεβάζουμε με ενα ίσιο κατσαβιδάκι με περιμετρικές κινήσεις την ξύστρα.
Την επόμενη φορά μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό για μεγαλύτερη ευκολία κι ασφάλεια...
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 47&t=22454" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2018, 16:44 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
:handgestures-thumbup:

Το σκεφτόμουν να σου πω την αλήθεια, ωραίο εργαλειάκι και σε προσιτή τιμή για όσους ασχολούνται.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2018, 20:37 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Εδω βλέπουμε τι συμβαίνει οταν περάσει λάσπη απο τις ξυστρες και τις τσιμούχες εσωτερικά στην ανάρτηση μας.

Οι φωτογραφίες είναι απο τα δαχτυλίδια όπου είχε περάσει λάσπη (μικροί κόκκοι χώματος στο λάδι βασικά) και κυκλοφορούσε παντού... εμφανείς οι γραμμώσεις και στην δεύτερη φωτό ξεφλούδισμα/χτύπημα της επίστρωσης τεφλόν. Επίσης υπήρχε και μια μικρή επιφανιακή φθορά στην σκληρή χρωμίωση του καλαμιού όπως και στην ανοδίωση της μπουκάλας εσωτερικά, ευτυχώς προλήφθηκε εγκαίρως και αλλάχτηκαν λάδια/δαχτυλίδια.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180301_234626_resized.jpg [ 56.19 KiB | Προβλήθηκε 685 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180301_234650_resized.jpg [ 61.47 KiB | Προβλήθηκε 685 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2018, 20:49 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Δαχτυλίδια μπουκάλας, η φθορα της επίστρωσης είναι εμφανή στην πρωτη φωτο γραμμώσεις και ξεκίνησε να ξεφλουδίζει σε κάποια σημεία και στην δεύτερη φωτό έχει ξεκινήσει ήδη.

Οπότε προσέχουμε για να έχουμε, τα ελέγχουμε όποτε κάνουμε σέρβις τις αναρτήσεις η εαν δεν είμαστε σίγουροι για την κατάσταση τους.

Για πρόληψη ακολουθούμε την συντήρηση όπως αναγράφεται το άρθρο.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20180301_234341_resized.jpg [ 59.86 KiB | Προβλήθηκε 671 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20180301_234612_resized.jpg [ 40.08 KiB | Προβλήθηκε 671 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 50 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com