Τώρα είναι 18 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 40 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Και ρώτησε ο Θεός τον Enduρα:
- Τι θες άνθρωπε μου να μη πιάνεις στο στόμα σου τον Υιό μου και την Μητέρα του όταν πέφτεις με το μηχανάκι?
-Άμα σου βρίσκεται κάποιο υλικό δυνατό σαν το ατσάλι αλλά ελαφρύ σαν το πλαστικό, θα κάνω ντούμπανο το μοτέρ να μη σπάει…
Και ο Θεός του έδωσε το carmponnnnnnnnnn :angelic-cyan:

Ωραία τα ανθρακονήματα αλλά είναι λέει ακριβά, και θέλουν αντλία κενού και καλούπια και τρέχα γύρευε…
Με λίγο χρόνο, κάνεις το πάντα, και χωρίς κόστος (εκτός εξάτμισης).
Τα υλικά για προστατευτικό δεξιά και αριστερά του μοτέρ πήγαν 50€ και έχω και περίσσευμα.
Όλα τα πήρα από μαγαζί στο Μεταξουργείο. Εξαιρετική εξυπηρέτηση, τεχνικές συμβουλές και από τηλεφώνου. (Στοιχεία με ΠΜ)
Υλικά:
1. Για να μην κολλήσεις
a. Διάφανες ναΐλον (αυτό που βάζουν στα θερμοκήπια (PE,PVC) ή αλλιώς και το απλό των ελαιοχρωματιστών, εγώ αυτό έβαλα)
b. PVA, είναι ένα υγρό που απλώνει με πινέλο και φτιάχνει μία λεπτή μεμβράνη για να μη κολλάει η ρητίνη εκεί που δεν πρέπει, μόλις σκληρύνει η ρητίνη το τραβάς και βγαίνει (3 χέρια τουλάχιστον)

2. Για να μείνεις καθαρός, ασετον καλής ποιότητας (ελαιοχρωματισμοί) όχι της γυναίκας με τα λάδια και τα αρώματα
3. Ύφασμα από ανθρακονήματα για την επιφάνεια που θέλουμε Χ4 (τέσσερα στρώματα είναι υπέρ αρκετά συνήθως)
4. Εποξική ρητίνη
a. Για νορμάλ θερμοκρασίες
b. Με αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες (λαιμός εξάτμισης)… (εδώ είναι πιο δύσκολα τα πράγματα, γιατί θέλει κλίβανο ή φούρνο σπιτιού και πολύ χρονόμετρο…)

5. Πινέλα
6. Ζυγαριά ακριβείας (αναλογία ρητίνης-σκληρυντή βάρος/βάρος)

[ img ]

Πρώτο βήμα
Με ένα σχετικά χονδρό ύφασμα, τζίν μου έκατσε πολύ καλά, κάνουμε πατρόν αυτό που θέλουμε να καλύψουμε.
Αυτό είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι, θέλει φαντασία για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο στερέωσης.
Πολύ βολικά είναι τα μαύρα μεταλικά μανταλάκια [ img ]

[ img ]

Έπειτα κόβουμε τα φύλλα carbon. Δεν χρειάζεται κανένα σουπερ ψαλίδι, απλά να μην είναι εντελώς της πλάκας.
Προσοχή!! Το ύφασμα μαδάει για πλάκα.
Για πιο μεγάλα κοψίματα, μπορούμε να βάλουμε πρώτα χαρτοταινία
Ότι ρετάλι περισσεύει είναι πολύτιμο!
Θα πάει στα πιο νευραλγικά σημεία, για να νευρώσει και να δώσει έξτρα πάχος και ακαμψία (στο κατω μέρος του καπακιού του συμπλέκτη έβαλα, τοπικά, 8 φύλλα!! :scared-eek: :scared-eek:

[ img ]

Στη συνέχεια πάμε κουζίνα

[ img ]

Οχι δεν είναι Martini... το καλαμάκι είναι για ανακάτεμα... :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9717
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Finally an interesting article :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Άντε να αρχίσει το καλό το πράμμμμα
Απλώνουμε ένα μεγάλο κομμάτι ναΐλον και βάζουμε επάνω το πρώτο φύλλα ανθρακονημάτων.
Το ποτίζουμε με ρητίνη χρησιμοποιώντας πινέλο, με συνεχείς πιέσεις. Όχι σαν να βάφουμε, γιατι οι ίνες θα κάνουν βόλτα…
Επαναλαμβάνουμε για κάθε φύλλο και για τις ενισχύσεις.
Στο τέλος βάζουμε άλλο ένα φύλλο νάΐλον από πάνω και το αφήνουμε για 5-10 ώρες, ανάλογα την θερμοκρασία.
Πρέπει να «στέκεται» όσο πιο πολύ γίνεται, αλλά να είναι αρκετά μαλακό για να μπορούμε να του δώσουμε γωνίες για τις λεπτομέρειες
Πριν την πρώτη εφαρμογή, καλό είναι να γίνει ένα μικρό δείγμα, 5χ5εκ, με αριθμό στρώσεων, όσο θα χρησιμοποιήσουμε κανονικά, για να δούμε τους χρόνους… από μία στιγμή και μετά δεν θα μπορούμε να του δώσουμε σχήμα εύκολα, και θα χρειάζεται μεγάλες και συνεχείς πιέσεις.

[ img ]



Τρύπες φρεζάτες στην ποδιά, για να παίρνει τις πολλές πιέσεις.
[ img ]

Από εδώ και πέρα θέλει πλήρη αφοσίωση (2-4 ώρες, ούτε κατούριμα :tools-hammerdrill: ).
Όπως είναι σάντουιτς το τοποθετούμε στο σημείο που θα καλύψουμε.
Αυτή η διαδικασία, πρέπει να έχει γίνει 100% πρόβα με το υφασμάτινο πατρόν!!
Αρχικά, με το χέρι, δίνουμε το πρώτο σχήμα. Σε αυτή τη φάση, έχει την τάση να γυρνά στην επίπεδη κατάσταση, οπότε θέλει συνέχεια «χούφτωμα» και «δαχτυλάκι»
Με ότι τρόπο βρούμε, εφαρμόζουμε συνεχή πίεση στα σημαντικότερα σημεία.

[ img ]
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Γενικά, μόλις σκληρύνει (30 ώρες @ 20Cᴼ, 48 ώρες @15Cᴼ πολύ χοντρικά) Βγάζουμε το ναΐλάκι και έχουμε μια λεία και γαμάτη επιφάνεια. Πάντα θα υπάρχουν ζάρες και φουσκαλίτσες.
Οπότε τρίβουμε διαδοχικά με ντουκόχαρτο 300-800-1200. Μη φάμε όμως τα ανθρακονήματα…
Μετά, ξανα περνάμε ρητίνη, σαν να βάφουμε τώρα, και μετά ξανά τρίβουμε.
Αυτός ο κύκλος γίνεται όσες φορές θέλουμε. (Έτσι επισκευάζουμε και σπασίματα γδαρσίματα)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Είναι πολλές οι λεπτομέρειες που θα μπορούσα να αναπτύξω αλλά θέλει χρόνο το γράψιμο…
Το αποτέλεσμα βγήκε πιο γερό από όσο περιμενα!
Ελπίζω να επιβεβαιωθεί και στην πράξη, μετά από οδηγηκή απραξία 2 εβδομάδων


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Η γούβα στην ποδιά είναι από πλακέ κοτρόνα ίσα με το κεφάλι μου. Μετά από άλμα σκάει ο μπροστά, κατευθείαν στο πλάι της κοτρόνας και χαμός!!
Νόμιζα ότι θα το πάρω στο χέρι αλλά νταξξ εν έγινε πράμμα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 612
Moto: Beta350
Ε δεν παίζεσαι ρε Κωστάκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο!!!!!
Πες εντυπώσεις και ετοιμάσου για παραγγελία!!!!

_________________
Μόνο ΧΩΜΑ


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
:clap: :clap: :clap:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Νοέμ 2009
Δημοσιεύσεις: 133
Moto: honda cr 250 αρχαιο
Ωραιος....

_________________
«Ω ξειν, αγγέλλειν Λακεδαιμονίοις, ότι τήδε κείμεθα, τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι.»


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Oigres έγραψε:
Ε δεν παίζεσαι ρε Κωστάκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο!!!!!
Πες εντυπώσεις και ετοιμάσου για παραγγελία!!!!
Τούμπανο θα το κάνουμε το εργαλείο... :character-bowser:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
ωραιος! :handgestures-thumbup:

επισης θα μπορουσες να ανοιξεις τρυπες/λοριδες σε σημεια ωστε να περναει αερας για να ψυχει και τον κινητηρα, τουλαχιστον απο την μερια της τρομπας νερου & συμπλεκτη ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Byron έγραψε:
ωραιος! :handgestures-thumbup:

επισης θα μπορουσες να ανοιξεις τρυπες/λοριδες σε σημεια ωστε να περναει αερας για να ψυχει και τον κινητηρα, τουλαχιστον απο την μερια της τρομπας νερου & συμπλεκτη ;)
Δεν μπορει να φανεί καλά στη φωτογραφία αλλά ακριβώς για αυτο το λόγο χρησιμοποιησα μόνο τις 2 πίσω τρύπες που έκανα στην ποδιά (σχέδιο πάμε και βλέπουμε...) Η τρόμπα νερού παίρνει αέρα απο παντού, και σε στάση.
Επίσης ο συμπλέκτης έχει πολύ χώρο στην κάτω μεριά και σε όλη την επιφάνεια 1-2 χιλιοστά περιθώριο, δεν είναι κολλητά.
Θα μπορούσα όμως να κόψω μικρά ανοίγματα, με βάση κάποιο σχήμα ή αρχικά.
Ευχαριστώ :handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1495
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
Σωραίος λέμε....Άπαιχτος :bow-blue: :bow-blue:

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
τοτε μερικα ανοιγματα στο πανω και πισω μερος του συμπλεκτη για να αποβαλεται ο θερμος αερας :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 3974
Moto: YAMAHA YZ 125
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΚΑΡΜΠΟΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥ !!!!!!!!!!!!! :handgestures-thumbup:
Τα ιδια υλικά κ τεχνογνωσία κ τα υφάσματα χρησιμοποιούν κ οι σερφάδες με τα ιστιοσανίδια ,μάτσες ,αλμπουρα κλπ .
Πολύ λεπτομέρεια κ λεπτοδουλειά !!!!!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο σου !!!!!!!!!!!!!!! :handgestures-thumbup: :bow-blue:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2015 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 622
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
:clap: :clap: :obscene-drinkingcheers:

αν μπορείς στείλε μου με πμ το μαγαζί γιατι εγω πέρνω απο μια εταιρεία στο βόλο αφου στην "πειραιώς" ποναει ο :orcs-buttshake: :greetings-waveyellow:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 40 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com