Τώρα είναι 20 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 20 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Σε αυτό το θέμα θα ασχοληθούμε με την συντήρηση και την αλλαγή του μονωτικού υλικού του τελικού της εξάτμισης. Αρκετοί μπορεί να έχουν παρατηρήσει αύξηση θορύβου η διαρροή λαδιού από το μπροστά μέρος του (για τους 2Τ) ή ακόμα και πτώση της απόδοσης μέχρι και μη σωστή λειτουργία του κινητήρα (σε ακραίες περιπτώσεις για τους 2Τ). Επίσης σε αρκετές περιπτώσεις έχουν παρατηρηθεί μέχρι και νήματα από το υλικό να φαίνονται στο σωλήνα εσωτερικά του τελικού. Αρκετά συμπτώματα προέρχονται από την αποσύνθεση/φθορά του πετροβάμβακα ή υαλοβάμβακα σε μεγάλο βαθμό, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται "κενοί θάλαμοι" όπου καυσαέρια παγιδεύονται και δεν εκτονώνονται όπως θα έπρεπε οπότε και επηρεάζουν τους παλμούς των καυσαερίων με αρνητικά αποτελέσματα.

Το μονωτικό υλικό συνήθως διαχωρίζεται σε δύο κατηγορίες, 2Τ και 4Τ με την διαφορά στο υλικό κατασκευής όπου είναι υαλοβάμβακας και πετροβάμβακας αντίστοιχα. Η επιλογή του υλικού δεν είναι τυχαία καθώς ο υαλοβάμβακας αντέχει και λειτουργεί (ενδεικτικά) σε θεμοκρασίες 250-300oC όπου ο πετροβάμβακας στούς 700-850oC. Επομένος στην επιλογή μας πάντα το διευκρινίζουμε ώστε να αγοράσουμε τον σωστό, μπορούμε φυσικά να βάλουμε πετροβάμβακα και στα 2Τ απλά η διαφορά (αν και μικρή) είναι στην τιμή τους. Τοποθετόντας υαλοβάμβακα σε 4Τ πολύ απλά θα καεί με πολύ πιθανόν καταστροφικά αποτελέσματα για το τελικό μας (να λιώσει το αλουμίνιο) καθότι η θερμοκρασία καυσαερίων του 4Τ κινητήρα είναι υψηλότερες. Σαν υλικό μόνωσης υπάρχουν σε τρείς μορφές, η μία είναι σε ρολό όπου τυλίγουμε τον σωλήνα, η δεύτερη σαν μαλλί όπου γεμίζουμε το τελικό, και η τρίτη σαν έτοιμο όπου το τοποθετούμε απλά. Για τους πιο ψαγμένους υπάρχει και απο κεραμικό υλικό με θερμοκρασίες εώς και 1200oC εάν ενδιαφέρεστε αλλά προσδιορίζεται για αγωνιστική χρήση και με την ανάλογη τιμή φυσικά.

Η συγκεκριμένη μοτό είναι η πολυαγαπημένη του iatrodikastis η οποία με το πολύ σωστό jetting που χρησιμοποιεί και με τις αρκετές ώρες λειτουργίας του δεν χρειαζόταν τελικά αλλαγή το μονωτικό υλικό. Αν και είχε απορροφήσει λάδι στο εσωτερικό του και ήταν λίγο βαριά το υλικό δεν είχε φύγει ούτε φθαρεί σε σημείο να χρειάζεται αλλαγή! :o
Παρόλα αυτά όταν το ανοίξαμε ήταν μαλακό και χώρισε σε δύο κομμάτια οπότε έπρεπε να αλλαχτεί, η ΒΕΤΑ δίνει και εργοστασιακό κωδικό πρός παραγγελία 026370078 200 για όσους ενδιαφέρονται.

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι παρόμοια στα περισσότερα τελικά οπότε ελπίζω να βοηθήσει αρκετούς ώστε να γνωρίζουν τα βήματα.

Υλικά που θα χρειαστούμε,
1) Μονωτικό υλικό, προσοχή επιλέγουμε το σωστό όπως προανέφερα.
2) Σφουγγαράκι πράσσινο Scotchbrite
3) Καμινέτο βουτανίου ή Map Gas (όσοι έχουν)
4) Κόλλα ή σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας (όχι gasket maker)
5) Μεταλλική βούρτσα απλή και μία που χρησιμοποιούν οι συντηρητές καυστήρων για τον καθαρισμό των αυλών, αντίστοιχης διαμέτρου του σωλήνα του τελικού μας.
6) Γάντια
7) Καθαρή βενζίνη
8) Δεματικά καλωδίων (tie wraps) 3-4mm

Και ξεκινάμε βγάζοντας το τελικό από την μοτό, στην συγκεκριμένη είναι πανεύκολο και πολύ πρακτικό, φαίνεται πως ο κατασκευαστής το έχει μελετήσει το θέμα ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες που συγκρατούν το τελικό, κόβοντας το δεματικό από το κολάρο σύνδεσης μεταξύ τελικού και εμπρός φούσκας το τραβάμε πρός τα πίσω προσεκτικά μέχρι να βγεί.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 01.jpg [ 79.96 KiB | Προβλήθηκε 2404 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 02.jpg [ 70.42 KiB | Προβλήθηκε 2398 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Ξεβιδώνουμε τις 4 βίδες που συγκρατούν τον σωλήνα του τελικού (την φλογέρα όπως έχουμε ακουστά) και το τραβάμε πρός τα έξω. Αρκετά επειδή έχουν κόλλα σε αυτό το σημείο ίσως να σας δυσκολέψει και να μην βγαίνει οπότε με μια φαλτσέτα μικρή θα χρειαστεί να την περάσετε μεταξύ του σωλήνα και του εξωτερικού "κέλυφους" του τελικόυ όπου φάπτεται ώστε να κόψετε την κόλλα και να ξαναδοκιμάσετε να το τραβήξετε ώστε να βγεί.

Το συγκεκριμένο τελικό που φοράει το ΒΕΤΑ είναι της FMF και οφείλω να πώ οτι είναι από τις πιο ποιοτικές εξατμίσεις, από ανοχές μεταξύ των μερών μέχρι την επεξεργασία και την ποιότητα των υλικών! "Κλασσική συνταγή" με ανοδιωμένο αλουμινένιο εξωτερικό περίβλημα παρακαλώ για έξτρα προστασία και από ανοξείδωτο ατσάλι τα υπόλοιπα, ανθεκτική κατασκευή για εντουροκαταστάσεις. :handgestures-thumbup:


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 03.jpg [ 47.1 KiB | Προβλήθηκε 2367 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 04.jpg [ 66.3 KiB | Προβλήθηκε 2374 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Φορούμε πάντα ΓΑΝΤΙΑ (, αφαιρούμε τον σωλήνα από το περίβλημα του τελικού και βγάζουμε το παλιό μονωτικό υλικό από το περίβλημα και τον σωλήνα τελείως και το βάζουμε σε σακούλα αμέσως.

Αυτές οι διαδικασίες καλό είναι να γίνονται σε ανοιχτό χώρο.

Το συγκεκριμένο δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα στην "φλογέρα" από κάπνες όπως ορισμένα που δουλεύουν πλούσια η δεν έχουν σωστό τζετάρισμα, το μόνο που είχε ήταν λίγη κάπνα στον σωλήνα μπροστά και είχαν βουλώσει περίπου 2 πόντοι στο τέλος κατά μήκος της φλογέρας.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 05.jpg [ 38.44 KiB | Προβλήθηκε 2367 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 1267
Moto: XR 440 Dallara
το νεο υλικό πως το βάζεις ? το στουμπώνεις σπρώχνοντας όπως χειμερινό υπνόσακο ή το τυλίγεις γυρο γύρο σαν σουβλάκι ? :geek:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να καθαρίσουμε τον σωλήνα εσωτερικά και την φλογέρα καλά ώστε να φύγει η καρβουνίλα/κάπνα που έχει δημιουργηθεί και εμποδίζει την ροή των καυσαερίων και την φλογέρα να κάνει την δουλειά της που είναι η σίγαση. Για να γίνει αυτό σωστά θα χρειαστεί να "κάψουμε" καρβουνίλα/κάπνα ώστε να αποκολλήθεί από το μέταλλο και μετά να το καθαρίσουμε. Εδώ θα δουλέψουμε με το καμινέτο οπότε για όσους δεν έχουν ξαναδουλέψει με καμινέτο καλύτερα να ζητήσετε βοήθεια από κάποιον έμπειρο για την ασφάλεια σας. Ανάβουμε το καμινέτο και ρυθμίζουμε ώστε να βγάζει μπλέ φλόγα μόνο. Ζεσταίνουμε τον σωλήνα εσωτερικά και εξωτερικά σε σημείο να αρχίζει να πειρώνει (ελαφρώς κόκκινο-πορτοκαλί) σε όλο το μήκος, μετά από μερικά λεπτά θα παρατηρήσουμε να αρχίσει να καίγονται τα κατάλοιπα από τα λάδια οπότε προετοιμαστείτε για αρκετό καπνό και φλόγες... γενικά όταν "πέσει/σταματήσει" ο καπνός είναι έτοιμο για καθάρισμα. Προσέχουμε σε αυτή την διαδικασία να έχουμε "υπό ελεγχο" την θερμοκρασία σε όλο τον σωλήνα, μην τον αφήσουμε να πειρώσει σε υπερβολικό βαθμό και φροντίζουμε να "απλώνουμε" τη θερμότητα ομοιόμορφα κατά μήκος και όχι σε ένα σημείο.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εννοείται ότι αυτή η διαδικασία γίνεται σε ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΩΡΟ και με μεγάλη προσοχή μην βάλουμε φωτιά σε οτιδήποτε άλλο γύρω μας!


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 06.jpg [ 96.23 KiB | Προβλήθηκε 2342 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 07.jpg [ 68.95 KiB | Προβλήθηκε 2338 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Izabella, υπομονή και θα πάρεις την απάντηση ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Και ενα μικρό βίντεο...

https://youtu.be/bHF1gArXjms

Επειδή ήταν καινούριο το καμινέτο δεν μας έβγαζε πάντα μπλέ φλόγα στην αρχή, μετά από πέντε λεπτά που δούλεψε έστρωσε.

Ζεσταίνουμε όσο χρειαστεί όπως περιέγραψα ποηγουμένως.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Αφού τελειώσουμε με το "πείρωμα" τώρα συνεχίζουμε το καθάρισμα με συρματόβουρτσα για το εξωτερικό της φλογέρας ώστε να φύγει το κάρβουνο μέχρι να είναι όλες οι τρύπες καθαρές και έπειτα μπορούμε να κάνουμε ενα πέρασμα με το πράσσινο Scotchbrite.

Μετά με την βούρτσα που καθαρίζουν τους αυλούς λέβητων, μπορούμε να την προμηθευτούμε σε οποιδήποτε κατάστημα με είδη θέρμανσης αρκεί να διαλέξουμε την σωστή διάμετρο για την δική μας εξάτμιση, καθαρίζουμε περνόντας την μέχρι να καθαρίσει και εσωτερικά.

π.χ. http://www.dimco-eshop.gr/katharistika/ ... nsers.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 08.jpg [ 41.86 KiB | Προβλήθηκε 2313 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 09.jpg [ 42.77 KiB | Προβλήθηκε 2336 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 10.jpg [ 47.4 KiB | Προβλήθηκε 2305 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 1267
Moto: XR 440 Dallara
Byron έγραψε:
Izabella, υπομονή και θα πάρεις την απάντηση ;)
πάω να φτιάξω δύο σοκολάτες τοτε.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Συνεχίζουμε με καθάρισμα του σωλήνα του τελικού με το πράσσινο Scotchbrite, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο σημείο (πρώτη φωτό δεξιά) που υπάρχει η παλιά κόλλα όπου και την καθαρίζουμε με καθαρή βενζίνη & Scotchbrite ή με WD40 & Scotchbrite αλλά μετά πάλι με καθαρή βενζίνη γιατί θα βάλουμε κόλλα.

Έπειτα καθαρίζουμε με Scotchbrite εσωτερικά στο σημείο που πατάει το καπάκι του σωλήνα στο περίβλημα, ΠΡΟΣΟΧΗ το συγκεκριμένο τελικό (περίβλημα) όπως προανέφερα είναι ανοδιωμένο οπότε ΔΕΝ το τρίβουμε εξωτερικά.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 11.jpg [ 39.61 KiB | Προβλήθηκε 2293 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 12.jpg [ 64.31 KiB | Προβλήθηκε 2290 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 13.jpg [ 58.33 KiB | Προβλήθηκε 2290 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Αφού τα έχουμε όλα καθαρά και έτοιμα προχωράμε με την συναρμολόγηση & τοποθέτηση.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 14.jpg [ 96.47 KiB | Προβλήθηκε 2296 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Εδώ είχαμε επιλέξει πανί οπότε το μετράμε στο σωστό μήκος, το τυλίγουμε γύρο από την φλογέρα και θα το κουμπώσουμε στο τελικό όπως θα δούμε παρακάτω.

Μετράμε το μήκος της φλογέρας από την βάση του εσωτερικά στο καπάκι και αφήνουμε και 2-3 πόντους στο τελείωμα ώστε να κλείσει και το κενό που υπάρχει στο τελικό καπάκι (end cap) εσωτερικά. Αφού το τυλίξουμε καλά και σφιχτά (ώστε να έχουμε μια πυκνή στρώση) το τυλίγουμε με χαρτοταινία για να μην μας ανοίξει μέχρι να το τοποθετήσουμε και προσέχουμε στο τέλος της φλογέρας να μην εμποδίζει την τρύπα το υλικό διότι δέν θα κουμπώσει η φλογέρα στο τελικό καπάκι όπου και στηρίζεται εσωτερικά.

Να προσθέσω οτι όσοι χρησιμοποιούν "μαλλί" σε αυτή την εφαρμογή είναι δύσκολο να το περάσεις οπότε προτιμήστε πανί ή έτοιμο υλικό στο σχήμα του τελικού (π.χ. το γνήσιο). Ορισμένες εξατμίσεις για τετράχρονα όπου κουμπώνουν διαφορετικά οι σωλήνες με το περίβλημα πολύ πιθανόν να χρειαστεί να πιέσετε το υλικό ώστε να πάει μέχρι τέρμα για να "στουμπώσει" στο περίβλημα και μετά να κουμπώσετε το καπάκι και τον σωλήνα, αναλόγος το σχέδιο πράτετε και ανάλογα όπως βολεύει ώστε να μπεί σωστά.

Και για όσους θέλουν να δούν την διαφορά μεταξύ πετροβάμβακα και κεραμικού δείτε εδώ,
https://www.youtube.com/watch?v=qkBrho_q2GI" onclick="window.open(this.href);return false;

και για όσους περιτυλήγουν την φλογέρα με συρμά κατσαρόλας πρώτα δείτε τι μπορεί να γίνει...
https://www.youtube.com/watch?v=LEsLktGzNx8" onclick="window.open(this.href);return false;


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 15.jpg [ 47.42 KiB | Προβλήθηκε 2278 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 16.jpg [ 45.86 KiB | Προβλήθηκε 2275 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 17.jpg [ 60.2 KiB | Προβλήθηκε 2273 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 21 Ιαν 2017, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Ετοιμαζόμαστε να το κουμπώσουμε και προσέχουμε την φορά του σωλήνα ώστε να μην τοποθετηθεί ανάποδα όταν πάμε να το τοποθετήσουμε στη μοτό!

Αφού περάσουμε σωστά τον σωλήνα στο περίβλημα έχουμε φροντίσει πρωτού περάσει να έχουμε καθαρίσει καλά με την καθαρή βενζίνη τις επιφάνειες όπου θα έχει επαφή η κόλλα και απλώνουμε ενα λεπτό φίλμ ώστε όταν να μονωθεί η περιοχή αυτή και να μην έχουμε διαρροές καυσαερίων. Το κουμπώνουμε προσεκτικά, μόλις περάσει η άκρη της φλογέρας στο τελικό καπάκι θα κουμπώσει σχετικά εύκολα και το δουλεύουμε λίγο ώστε να ευθυγραμμιστούν οι τρύπες για τις βίδες.

Χρησιμοποιούμε υψηλής θερμοκρασίας σιλικόνη μόνο π.χ. RTV High Temp silicone! ο λόγος είναι απλός οτι εάν χρησιμοποιήσουμε κανονικό gasket maker στην επόμενη αλλαγή θα είναι δύσκολο να ξεκολλήσει. Ορισμένες που κυκλοφορούν αναφαίρονται και ως "RTV Silicone high temp gasket maker" όμως δεν είναι όσο δυνατές όσο οι πραγματικές "gasket maker" καταλαβαίνετε την διαφορά από την έντονη μυρωδιά της σιλικόνης που έχουν οι πρώτες ;)


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 18.jpg [ 62.67 KiB | Προβλήθηκε 2254 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 19.jpg [ 83.3 KiB | Προβλήθηκε 2250 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20.jpg [ 48.42 KiB | Προβλήθηκε 2252 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 21 Ιαν 2017, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Στο τελικό βιδώνουμε τις βίδες καλά και πάμε να το τοποθετούμε στην μοτό.

Προσέχουμε να κουμπώσει καλά το κολλάρο και να πάει μέχρι τέρμα, αφού βιδώσουμε το τελικό και σταθεροποιηθεί δένουμε το κολλάρο σφιχτά με tie wrap και είμαστε έτοιμοι για δοκιμή αφού το αφήσουμε να στεγνώσει η κόλλα μερικές ώρες και το βάζουμε μπροστά μέχρι να ζεσταθεί. Πάμε μια καλή βόλτα και μετά παρατηρούμε για τυχόν διαρροές καυσαερίων η οτιδήποτε άλλο μας κινήσει την προσοχή η εξάτμιση μας.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 21.jpg [ 41.73 KiB | Προβλήθηκε 2242 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 22.jpg [ 67.4 KiB | Προβλήθηκε 2245 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 21 Ιαν 2017, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Άλλο ενα άρθρο έφτασε στο τέλος του έτσι γίνεται η σωστή επισκευή/συντήρηση της εξάτμισης, πολύ ευχαρίστως όσοι θέλουν να προσθέσουν εμπειρίες, απόψεις η πληροφορίες επί του θέματος!

Άντε και στο επόμενο :obscene-drinkingcheers:


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 23.jpg [ 78.51 KiB | Προβλήθηκε 2273 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 20 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com