Τώρα είναι 20 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περιέλιξη-μετατροπη πηνειων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 211
Moto: crf 450
Καλησπέρα φίλοι-φίλες! Σήμερα πήγαμε μια πολύ όμορφη εντουροβόλτα στο βορειοτερο κομματι της Βορειας Ευβοιας. Η βόλτα απίθανη, το μόνο μου θέμα οτι σε κάποια σταματήματα-κολλήματα το crf λογω ελλειψης βεντιλατερ ζεστενόταν πολύ.
Τα πηνεία που φοράει τώρα ειναι τα κλασσικα mx που τροφοδοτούν μονο πολλαπλασιαστη-ηλεκτρονικη, οπότε δεν μπορώ να παρω απο εκει ρευμα για βεντιλατερ.
Ξέρω ομως οτι εχει κυκλοφορησει το crf HM που έχει και φώτα, με διαφορετικα πηνεία απο τα δικα μου.
Θυμήθηκα λοιπόν οτι εχω δευτερα πηνεία χαλασμένα που θέλουν περιέλιξη απο την αρχη.

τι λετε? θα μπορούσα να μετατρέψω τα πηνεία μου(αυτα που ειναι χαλασμενα) και να τα κανω οπως του ΗΜ με ξεχωριστο ρευμα ώστε να παρω απο εκει στη συνέχεια για βεντιλατερ?


βαζω και 2 φωτο για να δειτε πως ειναι τα δικα μου και πως του ΗΜ.

τα δικα μου
http://www.ebay.ie/itm/ELECTROSPORT-Sta ... Swux5YMK2I

του ΗΜ
http://www.ebay.ie/itm/ELECTROSPORT-Sta ... Swal5YMRGR


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Βεβαίως, αν και δεν την έχω κάνει την διαδικασία περιέλιξης και επειδή είναι ολόκληρο κεφάλαιο υπάρχουν στο ίντερνετ οδηγίες για το πώς γίνεται, είναι ιδιαίτερη διαδικασία και απαιτεί ορισμένες βασικές ηλεκτρολογικές και τεχνικές γνώσεις. Δεν είναι κάτι δύσκολο όμως υπάρχουν διάφοροι παράμετροι όπως διάμετρος καλωδίου & αριθμός περιελίξεων που παίζουν βασικό ρόλο. Τέλος, εφόσον είναι βαπτιζόμενο στο CRF θα χρειαστεί να μονωθεί με ειδικό βερνίκι για την συγκεκριμένη εφαρμογή που να αντέχει ώς προς το λάδι του κινητήρα και τις υψηλές θερμοκρασίες.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2903
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Θα ελεγα να στο κανει καποιος ειδικος που ξερει απο τα συγκεκριμενα


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 11 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 141
Moto: Husaberg fe 450
Εγώ θα έλεγα να πάρεις αυτερμαρκετ έτοιμα και να ξεμπερδέψεις.
Έχει μάρκες που βγάζουν αξιόπιστα πηνεια.
Είχα βάλει πχ ρικς σε ένα ρμ που είχα πριν από μια τετραετία και ήταν μια χαρά.
Ρίξε μια ματιά για το μοντέλο σου https://ricksmotorsportelectrics.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 211
Moto: crf 450
Δεν ανεφερα αρχικα οτι aftermarket δεν βαζω λογω κόστους, οπως επισης και μεταχειρισμενα. Παιζουν στην καλυτερη 200ε.
Το θεμα ειναι οτι αφου εχω δευτερο ζευγαρι πως με μικρο κοστος να τα εφτιαχνα.
Η διαδικασια ειναι καπως ετσι συμφωνα με το παλικαρι που εχει ενα topic στο mybike. http://www.mybike.gr/forums/topic/73542 ... %85%CE%AE/

το θεμα ειναι τα specs των πηνειων.

απο την αλλη εχω βρει μαστορα να μου τα φτιαξει γυρω στο 100αρι.. αλλα ελεγα μηπως τα καταφερω μονος..


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 11 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 141
Moto: Husaberg fe 450
και εγω ειχα δευτερα καμενα πηνεια και ειμαι και ηλεκτρολογος και πατεντας αλλα δεν δοκιμασα να τα κανω μονος μου γιτι αν καει καμια ηλεκτρονικη τοτε γεια σας


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
aris. έγραψε:
και εγω ειχα δευτερα καμενα πηνεια και ειμαι και ηλεκτρολογος και πατεντας αλλα δεν δοκιμασα να τα κανω μονος μου γιτι αν καει καμια ηλεκτρονικη τοτε γεια σας
Εχουμε και 2η Αρη και προσπαθούμε να κάψουμε αυτή να βάλουμε την αλλη που ειναι απο το 2003 και εχει πιο πολλά γκαζια! :lol:
Παει και σετ με το κεντροφοράκι το αλλο - κόλαση θα γίνει...! :obscene-drinkingcheers:

Παιδια η ερώτηση ειναι αν μπορει να βοηθήσει κάποιος με τις γνώσεις του στην περιέλιξη..!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 451
Moto: Build To Get Wild
Τοποθεσία: Ανω Παρταλι
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17237
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
zar έγραψε:
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.
Περίμενα πως και πως αυτό το ποστ!

Κάνω το θέμα sticky.

:clap:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
iatrodikastis έγραψε:
zar έγραψε:
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.
Περίμενα πως και πως αυτό το ποστ!

Κάνω το θέμα sticky.

:clap:
Δεν θα πεις κάτι για το DRZ? :mrgreen:

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9735
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
SHOCK MASTER έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

Περίμενα πως και πως αυτό το ποστ!

Κάνω το θέμα sticky.

:clap:
Δεν θα πεις κάτι για το DRZ? :mrgreen:
Μην ξύνεις πληγές :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17237
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
εκτός της εμπειρίας μου από το drz, που έκαιγε πηνία με συγκεκριμένη συχνότητα, κάθε 23.000-30.000 χλμετρα,
πηνία έκαψε και το crfάκι,
θυμόμουν την ωραία συζήτηση περί περιέλιξης που είχα με τον φίλο zar και
περίμενα το ποστ του, αφού δεν έχω τις γνώσεις να την μεταφέρω.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 211
Moto: crf 450
zar έγραψε:
Είναι σχετικά δύσκολο να υπολογίσεις και μετατρέψεις υπάρχων πηνία σε κάτι διαφορετικό εκτός και έχεις στοιχεία από παρόμοια μετατροπή .
Eαν εχεις ήδη καμένα πηνεία και θέλεις να τα επισκευάσεις τοτε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.
Ξετυλίγεις τα παλιά πηνία προσεκτικά αφού πρώτα αφαιρέσεις την μόνωση, και καταγράφεις την έναρξη , την κατάληξη και την φορά της περιέλιξης. Μετράς φυσικά τον ακριβή αριθμό των στροφών και ακριβώς αυτές θα επαναλάβεις στο τύλιγμα.
Η ποιότητα του χάλκινου σύρματος που θα χρησιμοποιήσεις θα παίξει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία οπότε μην χρησιμοποιήσεις το πρώτο που θα βρεθεί μπροστά σου. Προτίμησε κάποιο Γερμανικό, Γαλλικό ή Ιταλικό που αποδεδειγμένα έχουν καλή ποιότητα μόνωσης.
Επι σειρά ετών ψώνιζα χαλκοσύρματα περιελίξεων από τον Ασημακόπουλο στην πλατεία Καρύτση και από εκεί θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις και εσύ . Μετράς την διάμετρο του σύρματος και το μήκος που χρειάζεσαι ή παίρνεις δείγμα στο χέρι και του εξηγείς ότι θέλεις την ίδια ακριβώς διάμετρο και την καλύτερη ποιότητα που έχει. Επίσης από εκεί θα ψωνίσεις και τα μονωτικά μακαρόνια υψηλής θερμοκρασίας με αντοχή σε λιπαντικά για τις απολήξεις της περιέλιξης, αλλά και αλλά μονωτικά που πιθανότατα να χρειαστείς να τυλίξεις στα πηνία πριν τα σφραγίσεις από πάνω με εποξειδική κόλλα.
Όσον αφορά την εποξειδική να επιλέξεις κάποια με αντοχή σε θερμοκρασία 160-180 βαθμούς κελσίου.
ωραίος, ευχαριστω. ειδα σε κάποια βιντεο στο youtube οτι τυλιγοντας το συρμα στο πηνειο μετραει με το πολυμετρο μεχρι να φτασει εναν αριθμο (αναλογα το πηνειο). δεν μετραει δηλαδη ποσες στροφες τυλιζει αλλα τα 2 ακρα του συρματος. τι μετραει? ωμικη αντισταση?


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9735
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ναι ωμικη

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 451
Moto: Build To Get Wild
Τοποθεσία: Ανω Παρταλι
Εαν χρησιμοποιήσεις ιδια διαμετρο σύρματος και τον ιδιο αριθμο στροφων δεν χρειαζεται να σε απασχολήσει κάτι άλλο..

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com