Τώρα είναι 20 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 31 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2903
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1954
Moto: ΥΖ 125 '94
Τοποθεσία: Φυλή
:bow-blue:
Πόσο ζηλεύω όταν βλέπω τέτοια θεματάκια....
Καθώς δεν υπάρχει ούτε ο χώρος, ούτε και ο χρόνος

_________________
http://irakleia-ileias.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17237
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Θα ήθελα να παραθέσω μια προσωπική εμπειρία στο άρθρο.
Μεταξύ ξύστρας-τσιμούχας όταν καθαρίζω μετά από λάσπη βάζω σπρέι σιλικόνης.
Όταν χρησιμοποιούσα σιλικονούχο γράσσο είχε το εξής αποτέλεσμα,
κόλαγαν μέσα του κόκκοι σκόνης και πέρναγαν στην τσιμούχα με αποτέλεσμα να βγάζει λάδι και να χρειάζετε καθάρισμα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
kostascre έγραψε:
:bow-blue:
Πόσο ζηλεύω όταν βλέπω τέτοια θεματάκια....
Καθώς δεν υπάρχει ούτε ο χώρος, ούτε και ο χρόνος
μην νομίζεις, όταν τα παιδια και γυναίκα κοιμούνται ή λοίπουν απο το σπίτι γίνονται αυτές οι δουλείες... κουζινάτος! :auto-dirtbike:
iatrodikastis έγραψε:
Θα ήθελα να παραθέσω μια προσωπική εμπειρία στο άρθρο.
Μεταξύ ξύστρας-τσιμούχας όταν καθαρίζω μετά από λάσπη βάζω σπρέι σιλικόνης.
Όταν χρησιμοποιούσα σιλικονούχο γράσσο είχε το εξής αποτέλεσμα,
κόλαγαν μέσα του κόκκοι σκόνης και πέρναγαν στην τσιμούχα με αποτέλεσμα να βγάζει λάδι και να χρειάζετε καθάρισμα.
Αν και βάζω ελάχιστο γράσσο ίσα ίσα για την λίπανση, είναι λογικό αυτό που λές οπότε η ιδέα με το σπρέι σιλικόνης είναι καλύτερη θα την προτιμήσω απο εδώ και στο εξής! :handgestures-thumbup:
Λογικά θα χρειάζεται πιο συχνά να το περνάς με σπρέι αλλά καλύτερα απο το να περνάει σκόνη μέσα ;) για αυτό αρκετοί κατασκευαστές λένε λίγο λάδι πιρουνιού ίσα-ίσα να κάνει ενα λιπαντικό φίλμ.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 203
:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: Α ΡΕ ΒΥΡΩΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ...........ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΜΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
ZEROTOLERANCE έγραψε:
:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: Α ΡΕ ΒΥΡΩΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ...........ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΜΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ :obscene-drinkingcheers:
ευχαριστώ, να΄σαι καλά :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Μετα απο 27 ωρες λειτουργιας τα λαδια βγηκαν μαυρα και σαν αισθηση η αναρτηση ηταν ελαφρως πιο σφιχτη στο δουλεμα της.

Οσοι εχετε υπερβει τις 30 ωρες καλο ειναι να προχωρησετε σε αλλαγη, θα δειτε αισθητη διαφορα ειδικα οσοι εχουν παλια λαδια. Οσοι προβούν σε αλλαγη φροντιστε να χρησιμοποιησετε λαδι με σωστο ιξωδες βαση του εκάστοτε κατασκευαστη και παντα τις σωστες ποσοτητες στους θαλαμους η υψος λαδιου.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
Byron εχω τα λαδια ενα χρονο χωρις αλλαγη και εχω οδηγησει 10 ωρες πανω κατω παιζει ρολο και ο χρονος?


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Periklis_exc έγραψε:
Byron εχω τα λαδια ενα χρονο χωρις αλλαγη και εχω οδηγησει 10 ωρες πανω κατω παιζει ρολο και ο χρονος?
Αν δεν εχουν ξεραθει οι τσιμούχες, οχι!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
geormpal έγραψε:
Periklis_exc έγραψε:
Byron εχω τα λαδια ενα χρονο χωρις αλλαγη και εχω οδηγησει 10 ωρες πανω κατω παιζει ρολο και ο χρονος?
Αν δεν εχουν ξεραθει οι τσιμούχες, οχι!
πως θα το καταλαβω αυτο?


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Periklis_exc έγραψε:
geormpal έγραψε:
Αν δεν εχουν ξεραθει οι τσιμούχες, οχι!
πως θα το καταλαβω αυτο?
Θα τρέχουν λάδι..


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Οι τσιμουχες δεν εχουν σχεση με το λαδι και την λειτουργία του. Επισης δεν ξεραίνονται διοτι υπαρχει λαδι απο την εσωτερικη πλευρα τους, απλα χαλανε-φθειρονται με την λειτουργια τους και χαλαρωνουν τα ελατηρια τους. Εκτος εξαιρέσεων οπως λασπη η χτυπημενο καλαμι. Αυτο που ξεραινεται ειναι οι ξυστρες που ειναι εκτεθειμένες στην ατμόσφαιρα και σε σκονες, νερα λασπες κλπ.

Οσον αφορα το ερωτημα του χρονου, δεν το εχω ψαξει το θεμα για τα λαδια αναρτήσεων σε αντίθεση με του κινητηρα που καλο ειναι να αλλαζονται λογο των οξεων που εχουν απο τα καταλοιπα καυσης. Η προσωπικη μου αποψη ειναι εαν η μοτο βρισκεται σε κλειστο γκαραζ ολο το χρονο (δηλαδη δεν υπαρχουν εντονες υρασιες) τοτε δεν θα τα αλλαζα. Ουτε εχω διαβασει η παρατηρησει σε καποια συσκευασια οτι ειναι υδροσκοπικα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Οι τσιμουχες δεν εχουν σχεση με το λαδι και την λειτουργία του. Επισης δεν ξεραίνονται διοτι υπαρχει λαδι απο την εσωτερικη πλευρα τους, απλα χαλανε-φθειρονται με την λειτουργια τους και χαλαρωνουν τα ελατηρια τους. Εκτος εξαιρέσεων οπως λασπη η χτυπημενο καλαμι. Αυτο που ξεραινεται ειναι οι ξυστρες που ειναι εκτεθειμένες στην ατμόσφαιρα και σε σκονες, νερα λασπες κλπ.

Οσον αφορα το ερωτημα του χρονου, δεν το εχω ψαξει το θεμα για τα λαδια αναρτήσεων σε αντίθεση με του κινητηρα που καλο ειναι να αλλαζονται λογο των οξεων που εχουν απο τα καταλοιπα καυσης. Η προσωπικη μου αποψη ειναι εαν η μοτο βρισκεται σε κλειστο γκαραζ ολο το χρονο (δηλαδη δεν υπαρχουν εντονες υρασιες) τοτε δεν θα τα αλλαζα. Ουτε εχω διαβασει η παρατηρησει σε καποια συσκευασια οτι ειναι υδροσκοπικα.
:handgestures-thumbup:

Σωστά για τις τσιμούχες. Με απλά λόγια οσο δεν εχουν διαρροή, ειναι οκ! (οι λάσπες κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά, γι'αυτο προφυλακτικό ή κάλτσες..)

Το λάδι των αναρτήσεων δεν χαλάει σε ενα χρόνο ουτε σε 10 ώρες - μην τρελαθούμε!

Θεωρώ οτι ειστε λίγο υπερβολικοί με τα σερβις στις αναρτήσεις, αλλα ειμαι ο πλέον ακατάλληλος για να το επιβεβαιώσω..


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 31 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com