Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Byron έγραψε:
Την μπαταρια σου την ειχες φορτίσει πληρως με κανονικο φορτιστη μπαταριας ωστε να παρεις σωστη μετρηση τασης φορτισης?

Εαν ηταν αδεια λογικο μου ακουγεται το νουμερο, θα χρειαστει πολυ ωρα για να φορτωσει απο τα πηνεια.
Είναι φορτισμένη κανονικά

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Μέτρα τάση (A/C) και στα τα δύο κίτρινα καλώδια που βγαίνουν απο τα πηνία στο ρελαντί και σε μεσαίες στροφές.

Εαν δεν είναι αρκετή τότε τα πηνία δεν έιναι δυνατά η εαν είναι αρκετή τότε ο ανορθωτής δεν ειναι καλος.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Byron έγραψε:
Μέτρα τάση (A/C) και στα τα δύο κίτρινα καλώδια που βγαίνουν απο τα πηνία στο ρελαντί και σε μεσαίες στροφές.

Εαν δεν είναι αρκετή τότε τα πηνία δεν έιναι δυνατά η εαν είναι αρκετή τότε ο ανορθωτής δεν ειναι καλος.
Τα πηνία για το φώς μου είπαν ότι είναι 60w. Θα τα ξανά μετρήσω το απόγευμα γιατί δεν θυμάμαι πόσο έβγαζαν..

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Κανονίστε για καμπούμ..... το νου σας.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Εαν ειναι της ταξεως των 60w που αυτο το νουμερο ειναι το peak τοτε λογικα θα επρεπε να βγαζουν μεγαλυτερη ταση, ιδωμεν.

Βασικα και μικροτερη ταση να βγαζουν πχ κατω απο την ταση της μπαταριας θα επρεπε να διαβαζεις ταση με την μπαταρια συνδεδεμενη όσο ειναι η ταση της μπαταριας. Εσυ μετρας 4v με την μπαταρια αποσυνδεδεμενη, οσο στελνει ο ανορθωτης - σωστα?

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Τα 7VAC στο ρελαντί, του εγιναν 4VDC με τον ανορθωτή.. Λογικό!
Με γκάζι ενω ανέβαζε 20+VAC, τωρα δύσκολα ανεβαίνει 14VDC που κοβει ο σταθεροποιητής.. (?)

Συμπέρασμα:
1) Δεν βγάζουν 60W τα πηνία - βγάζουν πολύ λιγότερο, ή
2) Κάτι δεν πάει καλα στον ανορθωτή ή την συνδεσμολογία...
(ακριβώς οτι εγραψε πιο πάνω ο Βύρωνας δλδ..)

Απο άδεια, σε πολλά μηχανάκια που εχουν απο την μανα τους πηνεία, ανορθωτή, μπαταρία, δεν δυναται να την γεμίσουν..

Το ζήτημα ειναι αν μπορεί με ενα aftermarket τροφοδωτικό (DC Boost Converter 5Α Step Up Down Power Adjustable Charger) να κάνει συμπλήρωση - αναπλήρωση της μπαταρίας...
Θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο, αν δεν μπορεί να σηκωσει κανονικό ανορθωτή και 5Ah μπαταρία, σε συνδυασμό με τις συσκευές (βεντιλατερ, φωτα, κόρνα) ..


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Byron έγραψε:
Εαν ειναι της ταξεως των 60w που αυτο το νουμερο ειναι το peak τοτε λογικα θα επρεπε να βγαζουν μεγαλυτερη ταση, ιδωμεν.

Βασικα και μικροτερη ταση να βγαζουν πχ κατω απο την ταση της μπαταριας θα επρεπε να διαβαζεις ταση με την μπαταρια συνδεδεμενη όσο ειναι η ταση της μπαταριας. Εσυ μετρας 4v με την μπαταρια αποσυνδεδεμενη, οσο στελνει ο ανορθωτης - σωστα?
Σωστά Βύρωνα

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Λοιπόν οι μετρήσεις έγιναν από την αρχή βάζοντας το πολύμετρο στα δύο κίτρινα καλώδια έδειξε 9 v στο ρελαντί και όσο έδινες ανέβαζε μέχρι 30 φεύγα Τώρα με τον ανορθωτη με μπέρδεψε λίγο την μια έδειχνε 4v την άλλη 9v στο ρελαντί... :think:
Και κάτι ακόμα βαλβίδα βεντιλατερ τα ktm exc δουλεύουν 95-100 έχουν όμως σπειρωμα 14χ1.5 και το ψυγείο το δικό μου έχει σπειρωμα 16χ1.5 και η βαλβίδα που βρίσκω σ'αυτό το σπειρωμα είναι 88-93.. Δεν ξέρω...

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
milos530 έγραψε:
Λοιπόν οι μετρήσεις έγιναν από την αρχή βάζοντας το πολύμετρο στα δύο κίτρινα καλώδια έδειξε 9 v στο ρελαντί και όσο έδινες ανέβαζε μέχρι 30 φεύγα Τώρα με τον ανορθωτη με μπέρδεψε λίγο την μια έδειχνε 4v την άλλη 9v στο ρελαντί... :think:
Αυτό πρέπει να δεις που οφείλεται. Ταλαιπωρημένος ανορθωτής ή κάτι άλλο...
Μια πτώση τάσης ειναι φυσιολογικο να εχει 1-2 volt, αλλα οχι απο 9 -> 4V..!
Δοκίμασε κ εναν αλλο ανορθωτή..
milos530 έγραψε:
Και κάτι ακόμα βαλβίδα βεντιλατερ τα ktm exc δουλεύουν 95-100 έχουν όμως σπειρωμα 14χ1.5 και το ψυγείο το δικό μου έχει σπειρωμα 16χ1.5 και η βαλβίδα που βρίσκω σ'αυτό το σπειρωμα είναι 88-93.. Δεν ξέρω...
Βαλβίδα θα βρείς 16x1.5 ή δεν ξέρω αν υπάρχει συστολή αμερικής απο 16x1.5 σε 14x1.5 να βάλεις την ίδια..


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Βαλβίδα βρηκα 16χ1.5 απλώς είναι 88-93..

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Byron έγραψε:
Την μπαταρια σου την ειχες φορτίσει πληρως με κανονικο φορτιστη μπαταριας ωστε να παρεις σωστη μετρηση τασης φορτισης?

Εαν ηταν αδεια λογικο μου ακουγεται το νουμερο, θα χρειαστει πολυ ωρα για να φορτωσει απο τα πηνεια.
Την φορτίζω με φορτιστή..

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Βαλε φωτο του ανορθωτη που χρησιμοποιείς, παραλληλα δοκιμασε εναν αλλο και μετρησε ξσνα, τα ρευματα απο τα πηνεια ειναι οκ.

Οσο για την βαλβιδα εφοσον το ψυγειο που βρηκες ειναι απο Honda ψαξε μηπως βρεις βαλβιδα γνησιαπου να ταιριαζει απο καποιο αλλο μοντελο. Θα ψαξω οταν βρω χρονο μηπως βρω κατι. Η 88-93 που εχεις δεν ειναι η ιδανικη αλλα δεν θα προκυψει καποιο προβλημα εαν την χρησιμοποιησεις.

Επισης ψαξε σε μαγαζι με ανταλλακτικα αυτοκινητων και συγκεκριμενα σε μαγαζια που πουλανε ηλεκτρικα για συτοκινητα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Δες το κ απο 'δω..
https://www.homemade-circuits.com/under ... e-voltage/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Οκτ 2013
Δημοσιεύσεις: 188
Moto: CRF 250R
Τοποθεσία: ΜΗΛΟΣ
Byron έγραψε:
Βαλε φωτο του ανορθωτη που χρησιμοποιείς, παραλληλα δοκιμασε εναν αλλο και μετρησε ξσνα, τα ρευματα απο τα πηνεια ειναι οκ.

Οσο για την βαλβιδα εφοσον το ψυγειο που βρηκες ειναι απο Honda ψαξε μηπως βρεις βαλβιδα γνησιαπου να ταιριαζει απο καποιο αλλο μοντελο. Θα ψαξω οταν βρω χρονο μηπως βρω κατι. Η 88-93 που εχεις δεν ειναι η ιδανικη αλλα δεν θα προκυψει καποιο προβλημα εαν την χρησιμοποιησεις.

Επισης ψαξε σε μαγαζι με ανταλλακτικα αυτοκινητων και συγκεκριμενα σε μαγαζια που πουλανε ηλεκτρικα για συτοκινητα.
Ο ανορθωτης είναι ο κλασικός του παπιου
[ img ]
Όσο για την βάλβιδα έχω φάει τον κόσμο τίποτα εσύ πια πιστεύεις ότι είναι η ιδανική σε πόσους βαθμούς...

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Δοκίμασε αλλον καινούριο καλής ποιότητας (επώνυμο) ανορθωτη 4pin και βεβαιώσου οτι είναι συνδεδεμένα σωστά.

Παρατήρησε την εικόνα αυτή, έτσι πρέπει να είναι συνδεδεμένα

[ img ]
[ img ]

Στο κάτω αριστερά πάει το ένα καλώδιο απο τα πηνία, στο πάνω δεξιά παει το άλλο και απο εκεί συνδέεις ΜΟΝΟ τα φώτα (εάν έχεις) διότι βγάζει εναλλασσομενο ρεύμα (AC) αλλά σταθεροποιημένο (περίπου 14v).
Πάνω αριστερά πάει στην μπαταρία για την φόρτιση, εκεί πρέπει να πέρνεις τις μετρήσεις που αναφέρεις για το συνεχες ρεύμα (DC) το οποίο είναι και σταθεροποιημένο (περίπου 14v)
Κάτω δεξιά γείωση.

Για την βαλβίδα λιγο πιο ψηλα 95-100οC αλλά δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα, όπως προανέφερα προχώρα με αυτή που έχεις! θα ανάβει το βεντιλατέρ πιο συχνά στα αργά-δύσκολα κομμάτια.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com