Τώρα είναι 15 Οκτ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 33 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: "Eπισκευή Power Valve ΚΤΜ EXC 300"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Φιλαράκι αγόρασε EXC 300 '09 και παρ ότι είναι σε άριστη κατάσταση το μηχανάκι σερνότανε απίστευτα...

Βλέποντας τον κολητό μου φανερά απογοητευμένο αποφάσισα να λερωθώ...

Μετά τις μεσαίες στροφές αρνιόταν να ανεβάσει στροφές και έδινε την αίσθηση λάθους αβάνς...

Πρώτο βήμα: Aλλαγή σε λάδια - φίλτρα - μπουζι --> Μηδέν στο πηλίκο...
Δεύτερο βήμα: Καθαρισμός καρμπυρατέρ και έλεγχος αρχικών ρυθμίσεων --> Μηδέν στο πηλίκο...

Οπότε τι έμεινε?? Power valve...

Εντομεταξύ μια συζήτηση με τον xantiasupermoto (thanks :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: ) επιβεβαίωσε τις αρχικές υποψίες !! Μου είπε απο προσωπική του εμπειρία οτι φεύγει ένας πύρος απο το Power Valve με αποτέλεσμα να μην ανοίγει καθόλου!! Μάλιστα πρότεινε να το κολήσουμε για να μη ξανασυμβεί!!!!


Σήμερα λοιπόν άνοιξα το δεξί πλαινό καπάκι του κυλίνδρου και διαπίστωσα οτι ο πείρος έχει βγεί και για καλή του τύχη έχει σκαλώσει στο ελατήριο!!!!

_________________
KTM Rules!!!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Εδώ φαίνεται το πυράκι απο την πίσω πλευρά φρεσκοκολλημένο....

Να συμπληρώσω οτι το μαμίσιο είναι μάλλον πρεσαριστό και δεν φαίνεται να αρκεί.... Οπότε και ενα ίδιο καινούριο ανταλλακτικό θα καταλήξει πάλι στα ίδια, εκτός και αν η ΚΤΜ έχει κάνει κάτι για αυτό!!

Επειδή δεν είμαι μηχανικός παρακαλείτε όποιος διαπιστώσεο οτι κάτι δεν λέω καλά, να διορθώσει!!


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010106.JPG [ 23.08 KiB | Προβλήθηκε 10385 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vaggeezz την 07 Δεκ 2010, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Μετά απο προσεκτική επέμβαση με τροχο...


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010107.JPG [ 21.4 KiB | Προβλήθηκε 10383 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Σε αυτή την φωτογραφία φαίνεται το δεξί μέρος του κυλίνδρου έτοιμο να δεχθεί τον μηχανισμό που ανοίγει την βαλβίδα...


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010109.JPG [ 23.86 KiB | Προβλήθηκε 10376 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Ο μηχανισμός αποτελείται απο δύο κομμάτια. Αυτό είναι το κομμάτι που με ένα Ball Link παίρνει την κίνηση απο την ντίζα της προηγούμενης φώτο, η οποία ανεβοκατεβαίνει...

Στο βάθος ο περιχαρής πλέον ιδιοκτήτης!!!


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010112.JPG [ 20.07 KiB | Προβλήθηκε 10362 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vaggeezz την 07 Δεκ 2010, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Στις δύο φώτο βλέπουμε τα υπόλοιπα εξαρτήματα μαζί με το ελατήριο του ίδιου κομματιού.
Το ελατήριο ποιάνει στον εν λόγω πύρο του πρώτου κομματιού ώστε αν τερματίσει το Power Valve αλλά η ντίζα συνεχίζει να δίνει κίνηση, να ανοίξει το ελατήριο και να μην σπάσει κάτι άλλο...


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010114.JPG [ 25.69 KiB | Προβλήθηκε 10351 φορές ]
[ attachment ]
07122010113.JPG [ 23.42 KiB | Προβλήθηκε 10347 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1035
Moto: KTM 250 EXC serras
Nice job :clap:

_________________
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Εδώ είναι όλα τοποθετημένα στην θέση τους και βλέπου με τον πύρο να πιάνει στο ελατήριο.
Προσέχουμε το Valve να είναι κλειστο δηλ. ο μοχλισμός στο αριστερό σημείο (με το γραναζάκι) τέρμα κάτω...

Δεν ξεχνάμε κόλλα σπειρώματος.....


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010117.JPG [ 23.34 KiB | Προβλήθηκε 10338 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
Ήρθε η ώρα τοποθέτησης του Ball Link. Ρυθμίζουμε το μήκος του έτσι ώστε να είναι τελείως κάτω και να μπαίνει χωρίς να μετακινεί τον μοχλισμό.

Ασφαλίζουμε με το κόντρα παξιμάδι και δεν ξεχνάμε την ασφάλεια που φαίνεται στην φώτο!!!

Μετα απο αυτά το μηχανάκι έπαθε κρίση.....
Βέβαια βάλαμε και το κόκκινο ελατήριο ώστε η εξαγωγή να ανοίγει πλήρως γρηγορότερα...

Μια απλή και ανέξοδη επισκευή που έκανε τον φίλο μου να χοροπηδάει σαν παιδάκι και εμένα να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω μηχανάκι!!! :lol: :lol: :lol: :lol:


Συνημμένα:
[ attachment ]
07122010120.JPG [ 23.93 KiB | Προβλήθηκε 10331 φορές ]

_________________
KTM Rules!!!!!
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
petrogazz έγραψε:
Nice job :clap:

Ευχαριστώ !!! Να σαι καλά!! :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
KTM Rules!!!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3897
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
μπραβο ρε παιδια αυτες ειναι δουλειες :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:

οχι τρεχω στο μαστορα και του τα πριζω για το αν το ταδε λαδι ειναι ετσι η αλλιως(λεμε τωρα)



το καλυτερο γυαλισμα το κανει παντως ο τροχος με τα φυλαρακια, δεν αναβει το μεταλο και του διναι μια οψη τελεια.

αυτο που παντα με ανησυχουσε ηταν να μην μου πεσει το ελατηριο μεσα στον κινητηρα γι αυτο ενα πανακι παντα εβρισκε χωρο.
και παλι μπραβο :greetings-waveyellow:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2010 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17382
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
ευχαριστούμε για το θρεντάκι το κάνω στίκι και σε παρακαλώ δώσε ένα τίτλο που θες να του βάλω.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 4116
Moto: DL 650 V-strom
Τοποθεσία: ΣΥΡΟΣ
Αχ..........αν δεν είχε έρθει και μια ψυχή με εμπειρία στα 300άρια.......... :whistle: :whistle:
Το κάνατε βόλτα?
Πές του να προσέχει πλέον.............. :lol: :lol:
Άει σιχτίρ, φωτορομάντζο το έκανες............. :naaaa:
:greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

_________________
Ο Παλούκι-Λουκ....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4704
Moto: 2017 RR 300
vaggeezz έγραψε:
Ήρθε η ώρα τοποθέτησης του Ball Link. Ρυθμίζουμε το μήκος του έτσι ώστε να είναι τελείως κάτω και να μπαίνει χωρίς να μετακινεί τον μοχλισμό.

Ασφαλίζουμε με το κόντρα παξιμάδι και δεν ξεχνάμε την ασφάλεια που φαίνεται στην φώτο!!!

Μετα απο αυτά το μηχανάκι έπαθε κρίση.....
Βέβαια βάλαμε και το κόκκινο ελατήριο ώστε η εξαγωγή να ανοίγει πλήρως γρηγορότερα...

Μια απλή και ανέξοδη επισκευή που έκανε τον φίλο μου να χοροπηδάει σαν παιδάκι και εμένα να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω μηχανάκι!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Ψιλογνωστό συμπτωματάκι αλλά δεν εμφανίζεται σε όλα τα μηχανάκια και μάλλον πιο συχνά στα 08 και πίσω. Στα δικά μου 07 και 09 δεν συνέβη ποτέ.

Πολύ ωραία και απλή περιγραφή της 'επέμβασης', αλλά έχω 2 tips:

1: όταν βάζεις την ασφάλεια της ντίζας (ball link) καλό είναι να κλείνεις την τρύπα προς τα κάτω με λίγο χαρτί (συνήθως την 1η, 2η φορά δεν θα πετύχεις την τρύπα και θα σου πέσει και φυσικά θα πάει προς την τρύπα και ακόμα φυσικότερα μετά θα παίζεις τον μικρό ψαρά)

2: κόκκινο ελατήριο = πιο έντονη κλωτσιά και μ'άλλον ακατάλληλο για εντούρο (αλλά έχει σίγουρα πιο πολύ πλάκα). Υπάρχει και Ταλασσί (το οποίο ΔΕΝ το δίνει στα κανονικά ανταλλακτικά) και το οποίο είναι ενδιάμεσο του στάνταρ και του κόκκινου. Προέρχεται από -πολύ- παλιότερης χρονολογίας μοντέλα και ναι δεν θυμάμαι αριθμό ανταλλακτικού (μπορεί ομως να τον έχω αναφέρει σε παλαιότερα ποστ μου....).
Μπορεί να τον θυμάται ο EMC (μπορεί όμως και να σε βρίσει - εμένα το είχε κάνει με τον τρόπο του αλλά δεν του έδωσα σημασία.... :-D )
Επίσης υπάρχουν και διαφορετικού k (δλδ. σκληρότητας) μεγάλα ελατήρια power valve τα οποία δεν καθορίζουν τον ρυθμό ανοίγματος όπως τα μικρά αλλά τις στροφές έναρξης ανοίγματος.
Για τα παραπάνω υπάρχει λεπτομερές θρεντ στο ktmtalk.

Εναλλακτικά μπορείς να παίξεις (ο φίλος δλδ.) με την βίδα με το τετράγωνο καρέ αλλά πριν το κάνει καλό είναι να μαρκάρει την στάνταρ ρύθμιση γιατί το πιο πιθανό είναι να θέλει να 'γυρίσει' σε αυτή....

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε EXC 300 '09
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2010 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 124
Moto: ΚΤΜ Ι ΕΞ ΣΙ 2,5 ΕΦ
Τοποθεσία: Attika
iatrodikastis έγραψε:
ευχαριστούμε για το θρεντάκι το κάνω στίκι και σε παρακαλώ δώσε ένα τίτλο που θες να του βάλω.
Καλημέρα!! Σωστά, ίσως "Eπισκευή Power Valve ΚΤΜ EXC 300" να είναι καλύτερα.


sLabrou kai katsanick έχετε απόλυτο δίκιο στα λεγόμενα σας.... :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Αν και το μηχανάκι έγινε πραγματικά απόλαυση με το κόκκινο μάλλον πρέπει να βγει σνιφ...
Μένει να το δούμε σε πιστάκι (σήμερα) και βουνο (ΣΚ) και αν είναι μη οδηγήσιμο πάμε για το Ταλασσί....

_________________
KTM Rules!!!!!


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 33 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com