Τώρα είναι 21 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 150 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 510 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Επιμέλεια θέματος:iatrodikastis
Mηχανάκι:ktm exc 300 07
Φωτοτογραφίες:iatrodikastis-mpou
Στις φωτό εμφανίζονται:katanas-mpou-iatrodikastis.

ΘΕΜΑ : Ρύθμιση στατικού sag.

Έστω ότι το μάνιουαλ γράφει στατικό sag 35 mm.

Έχοντας ανυψωμένο σε σταντ το μηχανάκι,
μετράμε την απόσταση από το κέντρο του άξονα,μέχρι ένα σταθερό σημείο στην ουρά που ορίζουμε εμείς,
στο συγκεκριμένο παράδειγμα ορίσθηκε η μύτη του πλαϊνού number plate.

H μέτρηση έδειξε 633 mm.


Συνημμένα:
[ attachment ]
12012011523.jpg [ 117.44 KiB | Προβλήθηκε 11156 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Κατεβάζουμε το μηχανάκι από το σταντ...με το χέρι συμπιέζουμε γερά την ανάρτηση,2-3 φορές και το αφήνουμε να επανέλθει,όταν επανέλθει ανασηκώνουμε και μία προς τα πάνω,κρατώντας το μηχανάκι από το φτερό.


Συνημμένα:
[ attachment ]
12012011525.jpg [ 113.71 KiB | Προβλήθηκε 11141 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Τώρα μετράμε την ίδια απόσταση,με το μηχανάκι κατεβασμένο από το σταντ.

έστω ότι η μέτρηση δείχνει 583 mm.


Συνημμένα:
[ attachment ]
12012011526.jpg [ 114.47 KiB | Προβλήθηκε 11131 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
H διαφορά των μετρήσεων μας δίνει το sag.

δλδ 633-583=50mm στατικό sag.

Για να πετύχουμε τώρα την ρύθμιση που προτείνει το μάνιουαλ,στο παραδειγμά μας 35 mm,

φορτίζουμε το ελατήριο του αμορτισέρ,έχοντας ξεβιδώσει το παξιμάδι της φόρτισης ελατηρίου(στο πάνω μέρος του ελατηρίου) και με το μηχανάκι στο σταντ,περιστρέφοντας...βιδώνοντας...το ελατήριο με το χέρι.

ξαναμετράμε και επαναλαμβάνουμε μέχρι να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

υγ.στην περίπτωση που έχουμε στατικό sag μικρότερο του ζητούμενου,αποφορτίζουμε το ελατήριο...ξεβιδώνουμε.


Συνημμένα:
[ attachment ]
.JPG [ 11.2 KiB | Προβλήθηκε 11128 φορές ]
[ attachment ]
12012011524.jpg [ 126.27 KiB | Προβλήθηκε 11140 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 31 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 103
Λαθος η διαδιακασια 1) μετραμε το υψος της αναρτησης απο το πισω αξονα με ενα σταθερο σημειο που εχουμε σημιωση
στο φτερο με ενα μαρκαδορο πχ = 60 εκατοστα 2) μετον αναβατη πανω με πληρη εξοπλισμο κανουμε την ιδια μετρηση
πχ 48 εκατοστα . Εχοντας διαβαση το μανιουαλ ειναι στα γιαπωνεζικα 10 εκατοστα , πρεποι να βιδωσεμε την προφορτιση
του ελατηριου ωστε να επιτιχουμε τα με τον αναβατη στο παραδειγμα μας τα 50 εκαστοστα ολα καλα μεχρι εδω
Τωρα παμε στο στατικο σαγκ το οποιο ειναι περιπου 3-3,5 εκατοστα , περνουμε την πρωτη μετρηση στο παραδειγμα μας
60 εκατοστα μετα ιδια σημαδια και χωρις αναβατη επανω και αφου εχουμε συμπιεση μερικες φορες την αναρτηση μετραμε
και βρισκουμε πχ 56 εκατοστα πραγμα που μας δειχνη οτι η διαφορα ειναι 4 εκατοστα που σημαινη οτι το ελατηριο ειναι
(σκληρο για τα κιλα μας ) αν το αποτελεσμα ειναι μικροτερο του των (3 εκατοστων δειχνη οτι το ελατηριο ειναι μαλακο) για
τα κιλα μας. Με απλα λογια οταν το στατικο σαγκ ειναι μεγαλυτερο του 3.5 το ελατηριο ειναι σκληρο για τα κιλα του αναβατη
λογω οτι ειναι σκληρο αρα ειναι απροφορτιστο αρα χωρις να ειναι προφορτησμενο καθετε πιο πολυ, τωρα αν το στατικο
σαγκ ειναι μικροτερο των 3 εκατοστοστων ειναι μαλακο το ελατηριο για τα κιλα του αναβατη εχοντας το προφορτιση το ελατηριο
για να επιτυχουμε τα 10 εκατοστα μας δεινη μικρο στατικο σαγκ ελπιζω να εγινα κατανοητος :dance: :dance:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 868
Moto: E1 WEC CHAMPION
εγω λεω πρωτα να μαθετε να οδηγατε σωστα τα μηχανακια σας και οταν φτασετε σε ενα πολυ ανεβασμενο επιππεδο εσεις σαν αναβατες τοτε ασχοληθειτε και με την αναρτηση :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΠΛΑΓΙΑ


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 2497
Moto: Ktm620Lc4
Τοποθεσία: Δυτικά
nantin έγραψε:
εγω λεω πρωτα να μαθετε να οδηγατε σωστα τα μηχανακια σας και οταν φτασετε σε ενα πολυ ανεβασμενο επιππεδο εσεις σαν αναβατες τοτε ασχοληθειτε και με την αναρτηση :lol: :lol: :lol: :lol:
Nαι,αλλά για να οδηγήσεις σωστά το μηχανάκι σου,πρέπει να το έχεις ρυθμίσει και σωστά. ;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 31 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 103
Με ρυθμισμενη λαθος αναρτηση μαλον δεν θα εχεις χρονο να μαθεις γιατι θα τον τρως στα
εμπλαστρα το λιγοτερο να μην πω κατι χειροτερο χαχαχαχα :lol: :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 3122
Moto: xexexexe
nantin έγραψε:
εγω λεω πρωτα να μαθετε να οδηγατε σωστα τα μηχανακια σας και οταν φτασετε σε ενα πολυ ανεβασμενο επιππεδο εσεις σαν αναβατες τοτε ασχοληθειτε και με την αναρτηση :lol: :lol: :lol: :lol:

ελπίζω να αστειεύεσαι! :greetings-waveyellow:
Gasgasogeros έγραψε:
ελπιζω να εγινα κατανοητος
απόλυτα! :lol: :lol: :lol:

_________________
αθλητής enduro


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9718
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Gasgasogeros έγραψε:
Λαθος η διαδιακασια 1) μετραμε το υψος της αναρτησης απο το πισω αξονα με ενα σταθερο σημειο που εχουμε σημιωση
στο φτερο με ενα μαρκαδορο πχ = 60 εκατοστα 2) μετον αναβατη πανω με πληρη εξοπλισμο κανουμε την ιδια μετρηση
πχ 48 εκατοστα . Εχοντας διαβαση το μανιουαλ ειναι στα γιαπωνεζικα 10 εκατοστα , πρεποι να βιδωσεμε την προφορτιση
του ελατηριου ωστε να επιτιχουμε τα με τον αναβατη στο παραδειγμα μας τα 50 εκαστοστα ολα καλα μεχρι εδω
Τωρα παμε στο στατικο σαγκ το οποιο ειναι περιπου 3-3,5 εκατοστα , περνουμε την πρωτη μετρηση στο παραδειγμα μας
60 εκατοστα μετα ιδια σημαδια και χωρις αναβατη επανω και αφου εχουμε συμπιεση μερικες φορες την αναρτηση μετραμε
και βρισκουμε πχ 56 εκατοστα πραγμα που μας δειχνη οτι η διαφορα ειναι 4 εκατοστα που σημαινη οτι το ελατηριο ειναι
(σκληρο για τα κιλα μας ) αν το αποτελεσμα ειναι μικροτερο του των (3 εκατοστων δειχνη οτι το ελατηριο ειναι μαλακο) για
τα κιλα μας. Με απλα λογια οταν το στατικο σαγκ ειναι μεγαλυτερο του 3.5 το ελατηριο ειναι σκληρο για τα κιλα του αναβατη
λογω οτι ειναι σκληρο αρα ειναι απροφορτιστο αρα χωρις να ειναι προφορτησμενο καθετε πιο πολυ, τωρα αν το στατικο
σαγκ ειναι μικροτερο των 3 εκατοστοστων ειναι μαλακο το ελατηριο για τα κιλα του αναβατη εχοντας το προφορτιση το ελατηριο
για να επιτυχουμε τα 10 εκατοστα μας δεινη μικρο στατικο σαγκ ελπιζω να εγινα κατανοητος :dance: :dance:
πες τα χρυσοστομε :handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 165
Moto: husky wr 250
JIMARAS έγραψε:
Gasgasogeros έγραψε:
Λαθος η διαδιακασια 1) μετραμε το υψος της αναρτησης απο το πισω αξονα με ενα σταθερο σημειο που εχουμε σημιωση
στο φτερο με ενα μαρκαδορο πχ = 60 εκατοστα 2) μετον αναβατη πανω με πληρη εξοπλισμο κανουμε την ιδια μετρηση
πχ 48 εκατοστα . Εχοντας διαβαση το μανιουαλ ειναι στα γιαπωνεζικα 10 εκατοστα , πρεποι να βιδωσεμε την προφορτιση
του ελατηριου ωστε να επιτιχουμε τα με τον αναβατη στο παραδειγμα μας τα 50 εκαστοστα ολα καλα μεχρι εδω
Τωρα παμε στο στατικο σαγκ το οποιο ειναι περιπου 3-3,5 εκατοστα , περνουμε την πρωτη μετρηση στο παραδειγμα μας
60 εκατοστα μετα ιδια σημαδια και χωρις αναβατη επανω και αφου εχουμε συμπιεση μερικες φορες την αναρτηση μετραμε
και βρισκουμε πχ 56 εκατοστα πραγμα που μας δειχνη οτι η διαφορα ειναι 4 εκατοστα που σημαινη οτι το ελατηριο ειναι
(σκληρο για τα κιλα μας ) αν το αποτελεσμα ειναι μικροτερο του των (3 εκατοστων δειχνη οτι το ελατηριο ειναι μαλακο) για
τα κιλα μας. Με απλα λογια οταν το στατικο σαγκ ειναι μεγαλυτερο του 3.5 το ελατηριο ειναι σκληρο για τα κιλα του αναβατη
λογω οτι ειναι σκληρο αρα ειναι απροφορτιστο αρα χωρις να ειναι προφορτησμενο καθετε πιο πολυ, τωρα αν το στατικο
σαγκ ειναι μικροτερο των 3 εκατοστοστων ειναι μαλακο το ελατηριο για τα κιλα του αναβατη εχοντας το προφορτιση το ελατηριο
για να επιτυχουμε τα 10 εκατοστα μας δεινη μικρο στατικο σαγκ ελπιζω να εγινα κατανοητος :dance: :dance:
πες τα χρυσοστομε :handgestures-thumbup: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:
gasgasogeros rules :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Χωρίς να θέλω να σπαμάρω όπως οι προηγούμενοι συμφορουμίτες, έχετε την εντύπωση πως μηχανάκι φέρων

το βαρύ όνομα του SLabrou και με οδηγό τον mpou , μπορεί ποτέ να ρυθμιστεί ????? :think: :think: :think: :think:

_________________
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
λοιπον για να μην δινονται λαθος εντυπωσεις φτιαχτο απ την αρχη
μιας και θα ειναι μπουσουλας για καθε ενδιαφερομενο.
ευχαριστουμε gg

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
εγώ θεωρώ λάθος την άποψη του gasgasogeros,

περιγράφω μια κατάσταση για αναβάτη που είναι στα κιλά του ελατηρίου.

αν ο αναβάτης δεν είναι στα προβλεπόμενα κιλά...τότε πας για αλλαγή ελατηρίου,γιατί sag δεν ρυθμίζεις.

στην περιγραφόμενη περίπτωση και με αναβάτη στα κιλά του ελατηρίου,το δυναμικό sag που μετρήθηκε μετά το στατικό ήταν με ακρίβεια χιλιοστού.



αλλά και αν υποθέσουμε ότι πρώτα μετράμε το δυναμικό και μετά το στατικό και πάλι δεν υπάρχει λάθος στην διαδικασία που περιγράφεται για την μέτρηση του στατικού sag.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρύθμιση στατικού sag
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
οταν παιρνεις ενα μηχανακι για να το ρυθμησεις δε λες "εστω ελατηριο σωστο"
εστριψες κανονικα λεμε :lol:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 150 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 510 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com