Τώρα είναι 18 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μάιος 2010
Δημοσιεύσεις: 106
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
Τοποθεσία: Καβάλα
Μια μεταφραση ενος οδηγου για την αλλαγη της τσιμουχας του αξονα του μπροστινου γραναζιου.Το αποθηκευσα για δικη μου χρηση αλλα το ποσταρω γιατι μπορει να χρειαστει και σε αλλου.
Μετα απο ερευνα η διαρροη μπορει να οφειλεται και σε υπερβολικο τεντωμα αλυσιδας.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν ειναι δικο μου αρθρο,απλα μια μεταφραση. Το παραδειγμα ειναι απο παλιο 200 KTM αλλα μαλλον κανει σε ολα τα μοντελα.Οποιοδηποτε λαθος και παρατηρηση ειναι καλοδεχουμενη!

1.Βγαλτε το μπροστα γραναζι και καθαριστε καλα την περιοχη
[ img ]


2.Με τα δακτυλα βγαλτε τον αποστατη.Συνηθως βγαινει ευκολα με τα χερια.
[ img ]

3.Αν δεν εχετε εργαλειο για να βγαλετε την τσιμουχα,χρησιμοποιειστε ενα κατσαβιδι αλλα προσοχη να μην γρατζουνισετε το μερος που καθεται η τσιμουχα,αλλα και την ιδια την τσιμουχα(το τελευταιο δεν εχει σημασια αν ειναι να την αλλαξετε)
[ img ]

4.Με λιγο συρμα η συνδετηρα τραβηξτε την o-ring και το "παξιμαδι" και δειτε τα καλα για γρατζουνιες και φθορες.Αντικατασταση αν χρειαστει.
[ img ]
[ img ]

5.Καθαριστε το εσωτερικο καλα και βαλτε πισω τα εξαρτηματα αφου λαδωσετε καλα την oring.Βαλτε τα καλα με το χερι και με το πισω μερος του γραναζιου χτυπηστε ελαφρια για να μπει στην θεση της η τσιμουχα.
[ img ]
[ img ]

6.Βγαλτε το γραναζι,τοποθετηστε τον αποστατη και παλι πισω το γραναζι με την ασφαλεια.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
:text-goodpost:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
ωραιος :handgestures-thumbup:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
εχω μια ερωτησουλα
αν αντι για μεταλικη βαλουμε πλαστικη τσιμουχα(που ισως αντεχει σε τριβες με πετρουλες που περνανε καμια φορα) υπαρχει προβλημα?

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1855
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
katsanick έγραψε:
εχω μια ερωτησουλα
αν αντι για μεταλικη βαλουμε πλαστικη τσιμουχα(που ισως αντεχει σε τριβες με πετρουλες που περνανε καμια φορα) υπαρχει προβλημα?
Πλαστική τσιμούχα :?: Νίκο μήπως εννοείς την τσιμούχα που το εξωτερικό της περίβλημα να είναι «ντυμένο» με ελαστικό. Αν εννοείς αυτό, αυτές προτιμώ κι εγώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί η ΚΤΜ χρησιμοποιεί τσιμούχες χωρίς ελαστικό εξωτερικό περίβλημα.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
alexandrosvz έγραψε:
Πλαστική τσιμούχα :?: Νίκο μήπως εννοείς την τσιμούχα που το εξωτερικό της περίβλημα να είναι «ντυμένο» με ελαστικό. Αν εννοείς αυτό, αυτές προτιμώ κι εγώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί η ΚΤΜ χρησιμοποιεί τσιμούχες χωρίς ελαστικό εξωτερικό περίβλημα.
ναι αυτες εννοω
και στο pds εχω βαλει χωρις προβλημα αλλα τι προβήμα να 'χει με 30 μοιρες κινηση
απλα σκευτικα οτι και η "πλαστικη" θα εχει καλη συμπεριφορα σε πετρουλες που περνανε καμια φορα.
χτες ειδα οτι αρχισε μια ψιλοδιαρροη και λεω να αλλαξω κανα οring για αρχη και ενα γυαλισματακι και στον οδηγο και βλεπουμε

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17232
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
katsanick έγραψε:
alexandrosvz έγραψε:
Πλαστική τσιμούχα :?: Νίκο μήπως εννοείς την τσιμούχα που το εξωτερικό της περίβλημα να είναι «ντυμένο» με ελαστικό. Αν εννοείς αυτό, αυτές προτιμώ κι εγώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί η ΚΤΜ χρησιμοποιεί τσιμούχες χωρίς ελαστικό εξωτερικό περίβλημα.
ναι αυτες εννοω
και στο pds εχω βαλει χωρις προβλημα αλλα τι προβήμα να 'χει με 30 μοιρες κινηση
απλα σκευτικα οτι και η "πλαστικη" θα εχει καλη συμπεριφορα σε πετρουλες που περνανε καμια φορα.
χτες ειδα οτι αρχισε μια ψιλοδιαρροη και λεω να αλλαξω κανα οring για αρχη και ενα γυαλισματακι και στον οδηγο και βλεπουμε
μου έχουν πει το κάτωθι,
αν η διαρροή είναι από την έξω πλευρά,πάνω στο γρανάζι,θέλει αλλαγή μόνο το ο-ring,
αν η διαρροή είναι και πίσω,τότε θέλει και η τσιμούχα.

το έκανα μια φορά που είχα διαρροή μόνο εξωτερικά και γλύτωσα την αλλαγή της τσιμούχας.

Βέβαια πάντα έχω ένα σετ,τσιμούχα και O-ring, καβάτζα.
:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
ευχαριστω πετρο
επισης ειδα οτι εκει που πατει η τσιμουχα (στον αποστατη) εχει αφησει ιχνος (αυλακι) οποτε ο αποστατης μπορει να χρειαστει αλλαγη καποια στιγμη.
αν και στον τορνο γινεται μια χαρουλα διοτι ακουσα μια τιμη :naaaa:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1855
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
katsanick έγραψε:
alexandrosvz έγραψε:
Πλαστική τσιμούχα :?: Νίκο μήπως εννοείς την τσιμούχα που το εξωτερικό της περίβλημα να είναι «ντυμένο» με ελαστικό. Αν εννοείς αυτό, αυτές προτιμώ κι εγώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί η ΚΤΜ χρησιμοποιεί τσιμούχες χωρίς ελαστικό εξωτερικό περίβλημα.
ναι αυτες εννοω
και στο pds εχω βαλει χωρις προβλημα αλλα τι προβήμα να 'χει με 30 μοιρες κινηση
απλα σκευτικα οτι και η "πλαστικη" θα εχει καλη συμπεριφορα σε πετρουλες που περνανε καμια φορα.
Τις έχω βάλει και στο pds.Γενικά τις θεωρώ πιό σωστή λύση

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
Διαπίστωσα οτι έχω διαρροή λαδιού (απ την έξω μεριά του γραναζιού),exc125 2005,ειναι η ιδια διαδικασία που περιγράφετε?

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
βγαζεις γραναζι και τον αποστατη και μετα τον ελαστικο δακτυλιο (o-ring)
αν και το ολο πακετο εχει 17.50

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
katsanick έγραψε:
ευχαριστω πετρο
επισης ειδα οτι εκει που πατει η τσιμουχα (στον αποστατη) εχει αφησει ιχνος (αυλακι) οποτε ο αποστατης μπορει να χρειαστει αλλαγη καποια στιγμη.
αν και στον τορνο γινεται μια χαρουλα διοτι ακουσα μια τιμη :naaaa:
Katsanick
νομιζω....οτι το αυλακι εκει που παταει η τσιμουχα ειναι ετσι σχεδιαστικα........εαν καταλαβα σωστα αυτο που γραφεις.....
bbking προχωρα οπως διαβασες παραπανω.... :handgestures-thumbup:

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
Emil έγραψε:
katsanick έγραψε:
ευχαριστω πετρο
επισης ειδα οτι εκει που πατει η τσιμουχα (στον αποστατη) εχει αφησει ιχνος (αυλακι) οποτε ο αποστατης μπορει να χρειαστει αλλαγη καποια στιγμη.
αν και στον τορνο γινεται μια χαρουλα διοτι ακουσα μια τιμη :naaaa:
Katsanick
νομιζω....οτι το αυλακι εκει που παταει η τσιμουχα ειναι ετσι σχεδιαστικα........εαν καταλαβα σωστα αυτο που γραφεις.....
bbking προχωρα οπως διαβασες παραπανω.... :handgestures-thumbup:
δυστηχως emil ειναι αποτελεσμα της επαφης-τριβης της τσιμουχας με τον αποστατη
αυτο μου το επιβαιβεωσε και η παραλαβη του νεου αποστατη που ειναι λειος και απαλος :lol:
εγω να πω την αμαρτια μου αλλαξα στην αρχη μονο το "ορινγκακι" αν και ειχα δει τις αυλακωσεις αλλα...
....ετσι τα πηρα ολα καινουρια

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
katsanick έγραψε:
Emil έγραψε:
Katsanick
νομιζω....οτι το αυλακι εκει που παταει η τσιμουχα ειναι ετσι σχεδιαστικα........εαν καταλαβα σωστα αυτο που γραφεις.....
bbking προχωρα οπως διαβασες παραπανω.... :handgestures-thumbup:
δυστηχως emil ειναι αποτελεσμα της επαφης-τριβης της τσιμουχας με τον αποστατη
αυτο μου το επιβαιβεωσε και η παραλαβη του νεου αποστατη που ειναι λειος και απαλος :lol:
εγω να πω την αμαρτια μου αλλαξα στην αρχη μονο το "ορινγκακι" αν και ειχα δει τις αυλακωσεις αλλα...
....ετσι τα πηρα ολα καινουρια
Α οκ δεν καταλαβα οτι ειχε αυλακωσεις.....

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
Πήρα το σέτ που δίνει η ktm.Tσιμούχα αποστάτη και λαστιχάκι.
Πήγα σε φίλο μηχανικό αυτοκινήτων και βγάλαμε αποστάτη και τσιμούχα,βγάζοντας τον αποστάτη είδα οτι μαζί βγήκε και το λαστιχάκι (ήταν πάνω στον αποστάτη).
Το λαστιχάκι που υπήρχε στο νέο σετ ήταν πιο μικρό,δεν "κούμπωνε στον αποστάτη"
Το παλιό δεν έδειχνε να εχει κάποιο προβλημα,οπότε βάλαμε το ίδιο.
Αποτέλεσμα?
Χάνει πάλι λάδια... :angry-banghead:
Βάζω καινούργιο γρανάζι μήπως και...αλλα πάλι τα ίδια,κάνει πάλι πιπί. :angry-banghead:
Τί άλλο να κάνω?

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com