Τώρα είναι 19 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
bbking έγραψε:
Πήρα το σέτ που δίνει η ktm.Tσιμούχα αποστάτη και λαστιχάκι.
Πήγα σε φίλο μηχανικό αυτοκινήτων και βγάλαμε αποστάτη και τσιμούχα,βγάζοντας τον αποστάτη είδα οτι μαζί βγήκε και το λαστιχάκι (ήταν πάνω στον αποστάτη).
Το λαστιχάκι που υπήρχε στο νέο σετ ήταν πιο μικρό,δεν "κούμπωνε στον αποστάτη"
Το παλιό δεν έδειχνε να εχει κάποιο προβλημα,οπότε βάλαμε το ίδιο.
Αποτέλεσμα?
Χάνει πάλι λάδια... :angry-banghead:
Βάζω καινούργιο γρανάζι μήπως και...αλλα πάλι τα ίδια,κάνει πάλι πιπί. :angry-banghead:
Τί άλλο να κάνω?
ας μην κουμπωνει
βαλε το λαστιχακι - o-ring - μεσα και μετα σπρωξε τον αποστατη και θα καθησει
(εκτος πια αν ειναι τελειως λαθος το "οριγκακι")οποτε βγαινεις μια βολτα στα ανταλακτικα αυ/των και ψαχνεις ενα ιδιο, που λογικα βρισκεις

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
Μετά από δύο αλλαγές τσιμούχας και o ring με καινούργιο αποστάτη καινούργιο ktm γρανάζι χάνει πάλι λάδια :angry-banghead:
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι η ροδέλα πρίν το ρουλεμάν.

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μάιος 2010
Δημοσιεύσεις: 106
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
Τοποθεσία: Καβάλα
bbking έγραψε:
Μετά από δύο αλλαγές τσιμούχας και o ring με καινούργιο αποστάτη καινούργιο ktm γρανάζι χάνει πάλι λάδια :angry-banghead:
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι η ροδέλα πρίν το ρουλεμάν.
Την αλυσίδα την έχεις τεντωμένη φουλ; Προσπάθησε λίγο πιο χαλαρή απο το κανονικο. Σου το λέω γιατί σε εμένα το πρόβλημα έτσι άρχισε,όταν μετα απο αλλαγή ελάστικου είπα " πολυ χαλαρή είναι η αλυσίδα, ας την τσιτωσω λίγο και τσουπ αμέσως η διαρροή.
Έβαλες γρασο απο την εσωτερική μεριά της τσιμουχας; Αδιάβροχο αν έχεις.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
TheodorosKavala έγραψε:
bbking έγραψε:
Μετά από δύο αλλαγές τσιμούχας και o ring με καινούργιο αποστάτη καινούργιο ktm γρανάζι χάνει πάλι λάδια :angry-banghead:
Το μόνο που δεν έχω αλλάξει είναι η ροδέλα πρίν το ρουλεμάν.
Την αλυσίδα την έχεις τεντωμένη φουλ; Προσπάθησε λίγο πιο χαλαρή απο το κανονικο. Σου το λέω γιατί σε εμένα το πρόβλημα έτσι άρχισε,όταν μετα απο αλλαγή ελάστικου είπα " πολυ χαλαρή είναι η αλυσίδα, ας την τσιτωσω λίγο και τσουπ αμέσως η διαρροή.
Έβαλες γρασο απο την εσωτερική μεριά της τσιμουχας; Αδιάβροχο αν έχεις.
Tήν αλυσίδα την έχω λιγο πιο χαλαρή απ ότι λέει ο κατασκευαστής,γράσσο δέν έβαλα :think:
Από οταν σταμάτησα τις βόλτες τέλος ιουνίου ξεκίνησε η διαρροή,ένας φίλος μου λεεί οτι αν ξεκινήσω βολτες θα σταματήσει να χάνει,παίζει κάτι τέτοιο?
Τι να πω... :oops:

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μάιος 2010
Δημοσιεύσεις: 106
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
Τοποθεσία: Καβάλα
Επειδή έχω ξεμείνει απο ιδέες κανε το εξής : το γρανάζια έχει μια ασφάλεια που το κρατάει στη θέση, βγαλτο και κουμπωσε το ανάποδα ώστε να πιέσει το γρανάζια μερικά χιλιοστά πιο μέσα.σε εμένα η ασφάλεια ε
Έπαιζε γύρω γύρω γιατί είχε χαλαρώσει. Την έβαλα ανάποδα και ήρθε και κουμπωσε σφιχτά. Αν θές σωστή δουλεια βγάλει προσεκτικά την τσιμουχας και έλειψε την με Αδιάβροχο κόκκινο γρασο απο την εσωτερική μεριά.
Χαλάρωσε και άλλο την αλυσίδα και πες αποτελέσματα.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1855
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
TheodorosKavala έγραψε:
Αν θές σωστή δουλεια βγάλει προσεκτικά την τσιμουχας και έλειψε την με Αδιάβροχο κόκκινο γρασο απο την εσωτερική μεριά.
Δεν συμφωνώ με την επάλειψη γράσου. Με το ίδιο λάδι του που χρησιμοποιείς στο κιβώτιο μπορείς να κάνεις μια επάλειψη. Επίσης ο αποστάτης έχει «ειδική υποδοχή» για το o-ring

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1855
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
iatrodikastis έγραψε:
μου έχουν πει το κάτωθι,
αν η διαρροή είναι από την έξω πλευρά,πάνω στο γρανάζι,θέλει αλλαγή μόνο το ο-ring,
αν η διαρροή είναι και πίσω,τότε θέλει και η τσιμούχα.
:handgestures-thumbup:

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
alexandrosvz έγραψε:
TheodorosKavala έγραψε:
Αν θές σωστή δουλεια βγάλει προσεκτικά την τσιμουχας και έλειψε την με Αδιάβροχο κόκκινο γρασο απο την εσωτερική μεριά.
Δεν συμφωνώ με την επάλειψη γράσου. Με το ίδιο λάδι του που χρησιμοποιείς στο κιβώτιο μπορείς να κάνεις μια επάλειψη. Επίσης ο αποστάτης έχει «ειδική υποδοχή» για το o-ring
Δηλαδη το o-ring το βαζουμε πανω στον αποστάτη? (στήν υποδοχή που έχει)
Γιατί εγω αυτό δέν το έκανα,έβαλα μέσα το o-ring και μετά έσπρωξα τον αποστάτη.

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1855
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
bbking έγραψε:
alexandrosvz έγραψε:
Επίσης ο αποστάτης έχει «ειδική υποδοχή» για το o-ring
Δηλαδη το o-ring το βαζουμε πανω στον αποστάτη? (στήν υποδοχή που έχει)
Γιατί εγω αυτό δέν το έκανα,έβαλα μέσα το o-ring και μετά έσπρωξα τον αποστάτη.
Είναι σχεδόν τό ίδιο. Απλά θέλει προσοχή να πατήσει σωστά ο αποστάτης στο o-ring. Αν και πιστέυω δύσκολά δεν θα πατήσει ο αποστάτης το o-ring σωστά.

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
Tελικά το πρόβλημα λύθηκε κάνοντας βόλτες. :-D
Προφανώς είχε δίκιο ένας φίλος που μου έλεγε βγαλτο βόλτα και θα σταματήσει να "στάζει"
Τώρα που ξεκίνησα σιγά σιγά της βόλτες σταμάτησε να χάνει λαδάκι από την τσιμούχα. :obscene-drinkingcheers:

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 105
Moto: KTM EXC 250
Τοποθεσία: Αμφιλοχια
ερωτηση;η μεταλικη ροδελα πριν το ρουλεμαν υπαρχει σε ολα τα μοντελα???γιατι το δικο μ δεν την εχει (250 07') :think:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μάιος 2010
Δημοσιεύσεις: 106
Moto: ΚΤΜ 250 EXC 08
Τοποθεσία: Καβάλα
crypton_199 έγραψε:
ερωτηση;η μεταλικη ροδελα πριν το ρουλεμαν υπαρχει σε ολα τα μοντελα???γιατι το δικο μ δεν την εχει (250 07') :think:
Στα νεότερα μοντέλα δεν υπάρχει. 08 δεν έχει τέτοια ροδελα.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Οκτ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 451
Moto: Build To Get Wild
Τοποθεσία: Ανω Παρταλι
Σχετικα με την επιλογη τσιμουχας με μεταλλικο η ελαστικο περίβλημα. Οι μεταλλικές τσιμούχες περιστροφής εχουν ποιο σφικτή εφαρμογή και γενικότερα ενδεικνειται για στεγανοποίηση σε τμήματα κινητήρων οπου αναπτυσονται θερμοκρασίες και πιθανότατα πιέσεις απο λάδι ή αέρα.Εάν αντικατασταθει με ελαστική ύπαρχει ο κίνδυνος να περπατήσει προς τα έξω με συνέπεια διαροής ή μη σωστής στεγανοποίησης. Στο PDS φυσικά και μπορεί να χρησιμοποιηθει ελαστική , αλλά στα κέντρα των τροχών θελουν προσοχή οταν υπάρχουν αποστάτες που στεγανοποιουν στην τσιμούχα και εδραζουν πολυ σφικτα στα ρουλεμάν (ΚΤΜ 08' και μετά).Δημιουργείται πίεση κατά την τοποθετηση του αποστατη στο ρουλεμάν που εκτονώνεται με ολίσθηση της τσιμούχας πρός τα έξω.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
zar έγραψε:
Σχετικα με την επιλογη τσιμουχας με μεταλλικο η ελαστικο περίβλημα. Οι μεταλλικές τσιμούχες περιστροφής εχουν ποιο σφικτή εφαρμογή και γενικότερα ενδεικνειται για στεγανοποίηση σε τμήματα κινητήρων οπου αναπτυσονται θερμοκρασίες και πιθανότατα πιέσεις απο λάδι ή αέρα.Εάν αντικατασταθει με ελαστική ύπαρχει ο κίνδυνος να περπατήσει προς τα έξω με συνέπεια διαροής ή μη σωστής στεγανοποίησης. Στο PDS φυσικά και μπορεί να χρησιμοποιηθει ελαστική , αλλά στα κέντρα των τροχών θελουν προσοχή οταν υπάρχουν αποστάτες που στεγανοποιουν στην τσιμούχα και εδραζουν πολυ σφικτα στα ρουλεμάν (ΚΤΜ 08' και μετά).Δημιουργείται πίεση κατά την τοποθετηση του αποστατη στο ρουλεμάν που εκτονώνεται με ολίσθηση της τσιμούχας πρός τα έξω.
πολυ σωστα :handgestures-thumbup:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17236
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Σήμερα που τσέκαρα το μηχανάκι μου,
είδα διαρροή λαδιού στο πάτωμα κάτω από το μπροστά γρανάζι,
τσέκαρα με φακό και διαπίστωσα ότι ήθελα αλλαγή τσιμούχας γιατί η διαρροή ήταν από μέσα και όχι εξωτερικά στο γρανάζι.

Οπότε μπήκα στην διαδικασία αλλαγής.
Μέχρι σήμερα είχα αλλάξει ξανά μόνο το ο-ring.

Λέω αφού το κάνω και υπάρχει και σχετικό θέμα,
δεν το φωτογραφίζω και εγώ, ώστε να έχουμε και φωτορεπορτάζ από νεότερο ktm, 08 μοντέλο.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com