Τώρα είναι 20 Οκτ 2018, 13:09

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 95 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 13 4 5 6 7 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2011, 09:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 17:48
Δημοσιεύσεις: 77
Moto: crf 250
valeo κοκκινο.αγορα 6 ευρω κ το αραιωνεις με απιονισμενο νερο με κοστος 0.60 λεπτα. αναλογια 1 προς 2 η 1 προς 1
αναλογα με τι σημειο βρασμου θες.κοστος δηλαδη 6.60 κ εχεις 2 η 3 λιτρα!
προσοχη δεν αναμιγνυεται με αλλα παραφλου


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2011, 12:41 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17424
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
ktmtherapy έγραψε:
valeo κοκκινο.αγορα 6 ευρω κ το αραιωνεις με απιονισμενο νερο με κοστος 0.60 λεπτα. αναλογια 1 προς 2 η 1 προς 1
αναλογα με τι σημειο βρασμου θες.κοστος δηλαδη 6.60 κ εχεις 2 η 3 λιτρα!
προσοχη δεν αναμιγνυεται με αλλα παραφλου
αν μπορείς να διευκρινίσεις αν είναι ένα από τα παρακάτω.

[ img ]

για τα παραπάνω αναφέρεται ότι αναμιγνύονται με άλλα ψυκτικά υγρά και ότι το χρώμα βοηθάει ώστε να φαίνονται διαρροές και υπολείμματα.
Παράθεση:
Η καλύτερη προστασία για τo κινητήρα

Γιατί να επιλέξετε τα ψυκτικά υγρά της Valeo; Η γκάμα Protectiv είναι μια πλήρης σειρά προϊόντων με υψηλές επιδόσεις: προστασία από την ψύξη έως τους -35°C.

Eίναι εγκεκριμένη απο την Valeo και τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων για μέγιστη προστασία του κυκλώματος ψύξης.

Χαρακτηριστικά:

* Αντισκωριακό
* Εμποδίζει την δημιουργία υπολειμμάτων και πόρων
* Δεν περιέχει νιτρώδη άλατα και αμίνες
* Ο χρωματισμός του επιτρέπει την ανίχνευση διαρροών του ψυγείου (Protectiv 50 & 100)
* Αναμειγνυόμενο και συμβατό με όλα τα ψυκτικά υγρά (Protectiv 50 & 100)
* Παρασκευάζεται και συσκευάζεται στην Γαλλία

Η Υπεροχή της Valeo στα Συστήματα Ψύξης!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2011, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 11:44
Δημοσιεύσεις: 3122
Moto: xexexexe
iatrodikastis έγραψε:
για τα παραπάνω αναφέρεται ότι αναμιγνύονται με άλλα ψυκτικά υγρά και ότι το χρώμα βοηθάει ώστε να φαίνονται διαρροές και υπολείμματα.
Σε όλα το ζωηρο χρωμα έχει την ανωτέρο χρησιμότητα.

Για μένα ειναι πολυ πιο πρακτικά τα έτοιμα διαλύμματα!

_________________
αθλητής enduro


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2011, 14:04 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 17:48
Δημοσιεύσεις: 77
Moto: crf 250
το ροζ στα αριστερα.αυτο χρησιμοποιω 2 χρονια τωρα ,γιατι εμαθα οτι των βενζιναδικων ειναι απλα χρωματιστο νερο! και μπορεις να επιλεξεις κ το σημειο βρασμου,εχει ενα πινακακι στη πισω μερια του μπουκαλιου.το χειμωνα 2 προς 1 κ το καλοκαιρι 1 προς 1.φτιαχνεις 2 η 3 λιτρα, βαζεις το 1 στα ψυγεια κ σου περισσευει κ για συμπληρωμα


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2011, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4716
Moto: 2017 RR 300
GiannisZ έγραψε:
balakia έγραψε:
η καθε εταιρεια εχει το δικο της χρωμα(καμια σημασια),η διαφορα ειναι στους βαθμους που παγωνη(μεχρι ποσο το χρειαζεσαι) και αν ειναι υδατοδιαλυτο η οχι δηλαδη παραφλου η αντιψυκτικο.
Nομιζω οτι εχουν και διαφορετικο σημειο βρασμου
Υπάρχει και ένα άλλο θέμα με τα ψυκτικά υγρά.
Πρέπει να είναι συμβατά με τα κράματα αλουμινίου που χρησιμοποιούνται στους κινητήρες αλλιώς δύναται να δημιουργήσουν ηλεκτροχημική διάβρωση και τα μικρά κομμάτια μετάλου που θα κυκλοφορούν στο κύκλωμα να επιφέρουν ανήκεστη βλάβη στην αντλία νερού. Βέβαια εάν το ψυκτικό προέρχεαι από εταιρία λιπαντικών μοτό και είναι για μοτό (και το αναγράφει στην συσκευασία), το πιθανότερο είναι να είναι συμβατό και να μην υπάρξει ποτέ πρόβλημα.

Πληροφοριακά αναφέρω ότι γνωστή Ευρωπαική εταιρία αυτοκινήτου είχε εκδώσει Τεχνικό σημείωμα όπου ανέφερε να μην χρησιμοποιείται συγλελριμένο αντιψυκτικό (που τοποθετείτο σε συγκεκριμένο μοντέλο που παρηγαγε από κοινου με Ιαπωνική εταιρία) στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της γιατί θα προκαλούσε ζημιά λόγω των παραπάνω.

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009, 20:27
Δημοσιεύσεις: 3897
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
ΚΤΜΑΚΙΑΣ έγραψε:
Όταν λές πως ζεκάζουμε με σπρέυ σιλικόνης το μοτέρ,εννοείς όλο το μοτέρ
ή κάποια σημεία του??
Το σπρέυ σιλικόνης είναι σαν αυτά που πουλάνε σε βενζινάδικα για γυάλισμα
ταμπλό αυτοκινήτων.??
ναι αυτα λεει, ψεκασε τα σημεια που δεν ζεσταινονται πολυ, υπαρχουν φτηνα και ακριβα, αυτα που ειναι πιο φτηνα οφειλεται σε διαφορετικη ποιοτητα της βαλβιδας δηλαδη τα ποιο φτηνα δεν βγαζουν ολο το υλικο η χανει η βαλβιδα...
other words to love each other

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Μαρ 2009, 18:20
Δημοσιεύσεις: 543
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Προσωπικά έβαζα για πολύ καιρό το παρακάτω προιόν
http://www.scottoiler.com/uk/Lubes-Clea ... e.tpl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
το οποίο έφτασε στα χέρια μου ως δώρο σε μια παραγγελια από κάποιο μαγαζί εξωτερικού.

Ηταν φανταστικό αν και, όταν επαιρνε μπρος το μοτερ αχνιζε για κανα μισο λεπτο,
ο κινητήρας παρουσίαζε μόνιμα μια εικόνα ότι μόλις έιχε βγει από το εργοστάσιο!!


Βεβαια τώρα ακολουθώ την συμβουλή του φίλου xantiasupermoto και πλένω το λιγότερο δυνατό.

Δεν ξέρω για την μοτοσυκλέτα εμένα πάντως με βολέυει στο φουλ :mrgreen: :mrgreen:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011, 15:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 24 Μάιος 2010, 20:52
Δημοσιεύσεις: 139
Moto: Honda CRE250X
mpou έγραψε:
bbking έγραψε:
Valeo Νομίζω
Και που το βρίσκουμε αυτό? :o

Ανάμιξη με άλλης εταιρίας (και χρώματος :lol: ) παίζει ή καλύτερα όχι?
Κοίτα, αν δε σ'αρέσουν τα χρώματα που κυκλοφορούν, ανακάτεψε ροζ με γαλάζιο για να βγει μωβ! :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011, 22:42 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17424
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
mpou έγραψε:
Και που το βρίσκουμε αυτό? :o
Χθες το βρήκα στο γνωστό μαγαζί με τα λιπαντικά που ψωνίζω,
το κοκκινοροζάκι είναι αυτό που διαλύεται και έχει 6 ευρώ,αλλά το διαλύεις και φτιάχνεις 2-3 λίτρα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Σεπ 2012, 14:43
Δημοσιεύσεις: 39
Moto: KTM SXF 250 06
Άμα το μηχανάκι έχει λάσπη θα πρέπει να το πλένουμε όταν είναι φρέσκια ή όταν έχει στεγνώσει;Άμα η λάσπη είναι φρέσκια δεν υπάρχει κίνδυνος με την πίεση του νερού να εισχωρήσει πιο βαθιά και μετά να μην βγαίνει;
Το λέω γιατί σήμερα μόλις ήρθα σπίτι είχε βραδιάσει και αναγκαστικά θα το πλύνω του χρόνου στις 1 Ιανουαρίου.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 20:19 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17424
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Alex_e94 έγραψε:
Άμα το μηχανάκι έχει λάσπη θα πρέπει να το πλένουμε όταν είναι φρέσκια ή όταν έχει στεγνώσει;Άμα η λάσπη είναι φρέσκια δεν υπάρχει κίνδυνος με την πίεση του νερού να εισχωρήσει πιο βαθιά και μετά να μην βγαίνει;
Το λέω γιατί σήμερα μόλις ήρθα σπίτι είχε βραδιάσει και αναγκαστικά θα το πλύνω του χρόνου στις 1 Ιανουαρίου.
Άμα είναι φρέσκια, φεύγει πιο εύκολα,
άμα ξεραθεί κολλάει,
εγώ το πλένω πάντα μέσα στην επόμενη βδομάδα αλλά
δεν έχω τόσο πρόβλημα με την λάσπη της Αττικής,
δεν είναι πηλός ώστε να κολλάει και
το μηχανάκι μου είναι παντού μέσα στην σιλικόνη πριν βγεί βόλτα,
με αποτέλεσμα η "Αττική" λάσπη να μην αποτελεί πρόβλημα είτε νωπή είτε στεγνή.

Σημείωση δεν πλένω σχεδόν ποτέ το μηχανάκι μου με πιεστικό.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008, 16:43
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
prasinopodilato έγραψε:
Προσωπικά έβαζα για πολύ καιρό το παρακάτω προιόν
http://www.scottoiler.com/uk/Lubes-Clea ... e.tpl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
το οποίο έφτασε στα χέρια μου ως δώρο σε μια παραγγελια από κάποιο μαγαζί εξωτερικού.

Ηταν φανταστικό αν και, όταν επαιρνε μπρος το μοτερ αχνιζε για κανα μισο λεπτο,
ο κινητήρας παρουσίαζε μόνιμα μια εικόνα ότι μόλις έιχε βγει από το εργοστάσιο!!


Βεβαια τώρα ακολουθώ την συμβουλή του φίλου xantiasupermoto και πλένω το λιγότερο δυνατό.

Δεν ξέρω για την μοτοσυκλέτα εμένα πάντως με βολέυει στο φουλ :mrgreen: :mrgreen:

Αυτο ισχυει για τις βολτες με σκονη...για την λασπη θελει φουλ πλυσιμο και γρασσαρισμα........συχνα

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 20:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Σεπ 2012, 14:43
Δημοσιεύσεις: 39
Moto: KTM SXF 250 06
iatrodikastis έγραψε:
Άμα είναι φρέσκια, φεύγει πιο εύκολα,
άμα ξεραθεί κολλάει,
εγώ το πλένω πάντα μέσα στην επόμενη βδομάδα αλλά
δεν έχω τόσο πρόβλημα με την λάσπη της Αττικής,
δεν είναι πηλός ώστε να κολλάει και
το μηχανάκι μου είναι παντού μέσα στην σιλικόνη πριν βγεί βόλτα,
με αποτέλεσμα η "Αττική" λάσπη να μην αποτελεί πρόβλημα είτε νωπή είτε στεγνή.

Σημείωση δεν πλένω σχεδόν ποτέ το μηχανάκι μου με πιεστικό.

Ωραία οπότε αύριο θα το πλύνω.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012, 12:02
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
Λοιπόν εγώ κάνω το εξής...

Συνήθως επειδή γυριζω από την βολτα και με περιμένει η οικογένειά ,δεν καθομαι να το ψειρισω...

Οπότε το πλύσιμο γινεται την επόμενη...

Πριν το βάλω στο υπόγειο, παίρνω την πλαστικη σπατουλα της ktm και καθαριζω τα πιο χοντρά...

Φτερά, κινητήρα, ψαλίδι, λαστιχα,βγαζω πόδια που πιάνει πολύ (τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να βάλω σφουγγαρι ανάμεσά :think: ) ...

:greetings-waveyellow:

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2013, 02:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Μαρ 2012, 15:57
Δημοσιεύσεις: 83
Moto: klx 250 96
Αν και αφορα εξοπλισμο αναβατη πριν την βολτα (100% offtopic :) ) και σιγουρα καποιοι το γνωριζουν, προσφατα ανακαλυψα το εξης: οσο οι μποτες ειναι σχετικα καθαρες, ενα μικρο ψεκασμα με σιλικονη στις δεστρες. Το αποτελεσμα ειναι να μην σφηνωνουν-κολανε-δυσκολευονται καθολου οταν η λασπη εχει γεμισει τα παντα.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 95 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 13 4 5 6 7 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com