Τώρα είναι 20 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 30 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2011 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17237
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
βάζουμε το λάδι και είμαστε...ready to race!!!!!

:handgestures-thumbup:


Συνημμένα:
[ attachment ]
0064.jpg [ 169.99 KiB | Προβλήθηκε 3399 φορές ]
[ attachment ]
0065.jpg [ 158.75 KiB | Προβλήθηκε 3401 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 105
Moto: KTM EXC 250
Τοποθεσία: Αμφιλοχια
Κατατοπιστικοτατος κ πολυ χρησιμος ο οδηγος σου Πετρο...
Θα προσθετα ενα πλησιμο του μοτερ αρχικα.... :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 624
Moto: yamaha yzf250
Τοποθεσία: Αθηνα-Σέρρες
αν δεν θελεται να βγαλεται τα λαδια,απλα γυρ ται το μηχανακι απο την αριστερη πλευρα, να ακουμπησει κατω το τιμονι ετσι ωστε τα λαδια να μαζευτουν στη μια πλευρα του μοτερ και ξενινηστε τη διαδικασια του πολυ κατατοπιστηκα αναφερει ο iatrodikastis


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2009
Δημοσιεύσεις: 159
Moto: Sherco 300 SEi
Τοποθεσία: Αθηνα
πολυ καλο ποστ. Θα βοηθησει αρκετο κοσμο πιστευω. Η διαδικασια ειναι ακριβως η ιδια και για τετραχρονο...???

Εχω αλλαξει μια φορα στο yz 250 που ειχα αλλα σε τετραχρονο ποτε. Υποθετω οτι δεν υπαρχει καμια διαφορα, αλλα καλο ειναι να το σιγουρεψω γιατι σε λιγο καιρο θα αλλαξω στο ktm exc r 450 2008 που πηρα.

Ευχαριστω,

Γιαννης


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 291
Moto: Jotagas
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Καλημέρα.Ένα ροπόκλειδο δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό , αλλά πολύ χρήσιμο ( ακόμη και για το σωστό βίδωμα του καπακιού στο τέλος της εργασίας ),όπως και για αρκετές σηνηθισμένες εργασίες συντήρησης.Έχω παρατηρήσει επίσης,ότι μετά από βόλτα - προπόνηση,αρκετές βίδες και από τις δύο μεριές του κινητήρα χρειάζονται έλεγχο.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
380 έγραψε:
Καλημέρα.Ένα ροπόκλειδο δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό , αλλά πολύ χρήσιμο ( ακόμη και για το σωστό βίδωμα του καπακιού στο τέλος της εργασίας ),όπως και για αρκετές σηνηθισμένες εργασίες συντήρησης.Έχω παρατηρήσει επίσης,ότι μετά από βόλτα - προπόνηση,αρκετές βίδες και από τις δύο μεριές του κινητήρα χρειάζονται έλεγχο.
μαλλον τις κοιτας οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας και τοτε μπορει να "παιρνουν" :think:

δεν ξερω αν ειναι και το πιο σωστο να τις "μαζευεις" τοτε

αν ειναι πολυ λασκα παντα βαλε λιγη κολα μετριας συγκρατησης καλυτερα πριν "παρεις" κανα σπειρωμα στο χερι :greetings-waveyellow:

εκτος κι αν κανω λαθος οποτε...ας γινει μια διορθωση

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 291
Moto: Jotagas
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Δεν ξέρω αν κάνεις λάθος . Πάντως ο έλεγχος γίνεται με εντελώς κρύο κινητήρα . Δεν είναι λάσκα , αλλά δεν θα τις θεωρούσα και σφιγμένες .


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
380 έγραψε:
Δεν ξέρω αν κάνεις λάθος . Πάντως ο έλεγχος γίνεται με εντελώς κρύο κινητήρα . Δεν είναι λάσκα , αλλά δεν θα τις θεωρούσα και σφιγμένες .
φιλαρακι εχεις "σφιξει" απ τις προπονησεις και σε βλεπω να κανεις αναροφηση τα σπειρωματα :lol:

οπως ειπες πιο πανω παρε ενα ροποκλειδο να εισαι σιγουρος ;)

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 291
Moto: Jotagas
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Αγαπητέ Katsanick , αυτό ακριβώς προτείνω παραπάνω. Εγώ έχω ένα της Beta ( 8-60 Nm ) και μ΄αυτό σφίγγω όλες σχεδόν τις βίδες .Όσο αφορά στην προπόνηση , μάλλον είμαι υπερβολικά χαλαρός.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
380 έγραψε:
Αγαπητέ Katsanick , αυτό ακριβώς προτείνω παραπάνω. Εγώ έχω ένα της Beta ( 8-60 Nm ) και μ΄αυτό σφίγγω όλες σχεδόν τις βίδες .Όσο αφορά στην προπόνηση , μάλλον είμαι υπερβολικά χαλαρός.
ναι ναι το ειδα και το τονισα

πολυ καλο ακουγεται το 8-60 μεγαλη γκαμα
αληθεια αυτα καθε ποτε να θελουν καλυμπραρισμα για να εχουν παντα ακριβεια στη μετρηση?

εισαι χαλαρος και τραβας οσο μπορεις σαν εμενα ε?

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 39
Moto: Ktm exc 250
Ωραιός!!!!

Επειδή εχω παρατηρήσει ακριβώς τα ιδια θεματάκια στο δικό μου στις τελευταιές βολτές, ποσό πηγέ το μαλλί. Τοσό χαλιά ειναί τα aftermarket γιατί αν δεν κανώ λαθός η διαφορά στην τιμή είναι τεράτια και σκεφτομούν να εβάζα ενα aftermarket. Τεσπά, αλλαξά τα υγρά συμπλεκτή και το ρυθμίσα λιγο πιο ψηλά μπας και σωθεί η κατάσταση, γιατι εχεί πέσει πολυ χρημα αυτο το καλοκαίρι στο εργαλείο.

keep up the good work


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
user έγραψε:
Ωραιός!!!!

Επειδή εχω παρατηρήσει ακριβώς τα ιδια θεματάκια στο δικό μου στις τελευταιές βολτές, ποσό πηγέ το μαλλί. Τοσό χαλιά ειναί τα aftermarket γιατί αν δεν κανώ λαθός η διαφορά στην τιμή είναι τεράτια και σκεφτομούν να εβάζα ενα aftermarket. Τεσπά, αλλαξά τα υγρά συμπλεκτή και το ρυθμίσα λιγο πιο ψηλά μπας και σωθεί η κατάσταση, γιατι εχεί πέσει πολυ χρημα αυτο το καλοκαίρι στο εργαλείο.

keep up the good work
μπορει να μην εχουν σωθει αλλα να τα εχεις "γυαλισει"

παλιοτερα τα τριβανε για να φυγει η γυαλαδα πραγμα που σε κραταγε λιγο καιρο (ισως μεχρι να ερθουν τα καινουρια :lol: )
παντως μπορουμε να μαθουμε λεπτομεριες αν θες

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1855
Moto: KTM EXC 300 6Days 2017
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
380 έγραψε:
Έχω παρατηρήσει επίσης,ότι μετά από βόλτα - προπόνηση,αρκετές βίδες και από τις δύο μεριές του κινητήρα χρειάζονται έλεγχο.
Είχα το ίδιο μηχανάκι για σχεδόν 3 χρόνια. Ουδέποτε χρειάστηκε να σφίξω βίδα στον κινητήρα αλλά και γενικώς

_________________
Στην ζωή δεν μετράει πόσες ανάσες παίρνεις…αλλά πόσες στιγμές σου κόβουν την ανάσα!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2012 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17237
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
user έγραψε:
Ωραιός!!!!

Επειδή εχω παρατηρήσει ακριβώς τα ιδια θεματάκια στο δικό μου στις τελευταιές βολτές, ποσό πηγέ το μαλλί. Τοσό χαλιά ειναί τα aftermarket γιατί αν δεν κανώ λαθός η διαφορά στην τιμή είναι τεράτια και σκεφτομούν να εβάζα ενα aftermarket. Τεσπά, αλλαξά τα υγρά συμπλεκτή και το ρυθμίσα λιγο πιο ψηλά μπας και σωθεί η κατάσταση, γιατι εχεί πέσει πολυ χρημα αυτο το καλοκαίρι στο εργαλείο.

keep up the good work

Δεν θυμάμαι διαφορά τιμής,

αν λάβεις υπόψιν σου ότι οι μαμά σε 200άρι, αντέχουν 250 + ώρες.
Νομίζω δεν είναι ώρα για πειράματα.
Εξάλλου ισχύει και ακόμα περισσότερο...
τώρα με την κατάσταση,
"...είμαι αρκετά φτωχός για να αγοράζω φθηνά πράγματα." ;)

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Ιαν 2012
Δημοσιεύσεις: 39
Moto: Ktm exc 250
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ



Η αληθεία είναι πως και τα δικα μου αντέξαν 6 ολοκλήρα χρόνια!!!!!


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 30 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com