Τώρα είναι 18 Οκτ 2018, 15:23

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 18 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2408
Moto: ΒΕΤΑ 300
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ
Συμφωνώ απόλυτα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 07:58 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ήθελα να σηκωθώ το βράδυ να το γράψω,

τα παραπάνω μηχανάκια με αναρτήσεις συμπληρωμένα,
με τις μαμίσιες αναρτήσεις απλά οδοντόκρεμα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008, 15:17
Δημοσιεύσεις: 1633
Moto: GG 300, CCM 404 E
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ

To gasgas 300 του 18 όμως δεν θέλει καμμία επέμβαση-αναβάθμιση στις μαμα αναρτήσεις, αρα εγώ αυτό θα αγόραζα σαν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πακέτο αφού πρώτα δοκίμαζα όλα τα καινούργια 300 της αγοράς.

(κι οχι επειδή εχω gas, δεν εχω τέτοια κολλήματα)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
kordix έγραψε:
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ

To gasgas 300 του 18 όμως δεν θέλει καμμία επέμβαση-αναβάθμιση στις μαμα αναρτήσεις, αρα εγώ αυτό θα αγόραζα σαν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πακέτο αφού πρώτα δοκίμαζα όλα τα καινούργια 300 της αγοράς.

(κι οχι επειδή εχω gas, δεν εχω τέτοια κολλήματα)
Από προσωπική δοκιμή το gg 300 2018 θέλει valving στις αναρτήσεις ώστε να εντουροποιηθούν, πολύ δουλειά στον κινητήρα για να γίνει σύγχρονος και τζετάρισμα για βελτίωση της αυτονομίας.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα μηχανάκι αν δεν είχα λεφτά για αναρτήσεις.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 11:20 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008, 15:17
Δημοσιεύσεις: 1633
Moto: GG 300, CCM 404 E
iatrodikastis έγραψε:
kordix έγραψε:


To gasgas 300 του 18 όμως δεν θέλει καμμία επέμβαση-αναβάθμιση στις μαμα αναρτήσεις, αρα εγώ αυτό θα αγόραζα σαν καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο πακέτο αφού πρώτα δοκίμαζα όλα τα καινούργια 300 της αγοράς.

(κι οχι επειδή εχω gas, δεν εχω τέτοια κολλήματα)
Από προσωπική δοκιμή το gg 300 2018 θέλει valving στις αναρτήσεις ώστε να εντουροποιηθούν, πολύ δουλειά στον κινητήρα για να γίνει σύγχρονος και τζετάρισμα για βελτίωση της αυτονομίας.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα μηχανάκι αν δεν είχα λεφτά για αναρτήσεις.

Μήπως ήταν άστρωτο και αρύθμιστο όταν το οδήγησες?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 13:29 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017, 10:00
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
andreasds έγραψε:
Τα κορυφαία κυβικά για Enduro. Ο φίλος μας ο Jarvis κέρδισε αγώνα με 250 4Τ, για όσους δεν το είδαν.

Για ακόμα μια φορά η προσωπική μου άποψη για το καλύτερο μοτό σε:
250 4Τ -- KTM ή Husqy με το μοχλικό και σε
300 2Τ -- μακράν το ΒΕΤΑ
Σωστά τα κορυφαία κυβικά για Enduro είναι τα 250 4Τ & 300 2Τ.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008, 11:44
Δημοσιεύσεις: 271
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
Τοποθεσία: Κηφισιά
kordix έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:

Από προσωπική δοκιμή το gg 300 2018 θέλει valving στις αναρτήσεις ώστε να εντουροποιηθούν, πολύ δουλειά στον κινητήρα για να γίνει σύγχρονος και τζετάρισμα για βελτίωση της αυτονομίας.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα μηχανάκι αν δεν είχα λεφτά για αναρτήσεις.

Μήπως ήταν άστρωτο και αρύθμιστο όταν το οδήγησες?
Πάντως το GG έχει τις κορυφαίες αναρτήσεις αυτή την στιγμή. Όταν τα άλλα για να δουλέψουν (σύμφωνα με τα γραφόμενά σας) δεν θέλουν απλά valving αλλά αλλαγή. Για το θέμα του κινητήρα δεν ξέρω, πάντως ότι είναι ο πιό παλιός σχεδιαστικά αυτό ισχύει.

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
socratis έγραψε:
kordix έγραψε:


Μήπως ήταν άστρωτο και αρύθμιστο όταν το οδήγησες?
Πάντως το GG έχει τις κορυφαίες αναρτήσεις αυτή την στιγμή. Όταν τα άλλα για να δουλέψουν (σύμφωνα με τα γραφόμενά σας) δεν θέλουν απλά valving αλλά αλλαγή. Για το θέμα του κινητήρα δεν ξέρω, πάντως ότι είναι ο πιό παλιός σχεδιαστικά αυτό ισχύει.
Σωστά εκτός και πάρεις ΒΕΤΑ racing με close cartige Sachs.

Το κορυφαίες είναι σε αναλογία με τις άλλες μαμίσιες γιατί σε απόδοση είναι μοτοκροσάδηκες και το valving είναι μια πολύ ειδική εργασία που στοιχίζει πάνω από 300 ευρώ και με μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας στην αίσθηση.

Έχω ακούσει διάφορα για τις γνώσεις του Γεωργακόπουλου πάνω στα kayaba,
αλλά θέλω να δω κόστος και αίσθηση σε GG.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008, 11:44
Δημοσιεύσεις: 271
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
Τοποθεσία: Κηφισιά
iatrodikastis έγραψε:
socratis έγραψε:

Πάντως το GG έχει τις κορυφαίες αναρτήσεις αυτή την στιγμή. Όταν τα άλλα για να δουλέψουν (σύμφωνα με τα γραφόμενά σας) δεν θέλουν απλά valving αλλά αλλαγή. Για το θέμα του κινητήρα δεν ξέρω, πάντως ότι είναι ο πιό παλιός σχεδιαστικά αυτό ισχύει.
Σωστά εκτός και πάρεις ΒΕΤΑ racing με close cartige Sachs.

Το κορυφαίες είναι σε αναλογία με τις άλλες μαμίσιες γιατί σε απόδοση είναι μοτοκροσάδηκες και το valving είναι μια πολύ ειδική εργασία που στοιχίζει πάνω από 300 ευρώ και με μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας στην αίσθηση.

Έχω ακούσει διάφορα για τις γνώσεις του Γεωργακόπουλου πάνω στα kayaba,
αλλά θέλω να δω κόστος και αίσθηση σε GG.
Aκριβώς. Πάντα μιλάμε για stock καταστάσεις και στην πιο απλά μορφή τους για να υπάρχει και οικονομική σύγκριση.
Ακόμη και έτσι όμως τα 300€+/- που ίσως χρειαστούν, είναι πολύ λίγα σε σχέση με το κόστος νέων αναρτήσεων.
Αλλά και το Beta Racing, ίδιο πίσω αμορτισέρ δεν έχει με το RR? Οδοντόκρεμα δεν το χαρακτήρησες?

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 16:09 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17414
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Η ανάρτηση είναι επένδυση,
ασφάλειας και οικονομική.
Προτιμώ να αγοράσω ένα μηχανάκι και να επενδύσω σε αναρτήσεις από το να αγοράσω ένα μηχανάκι με το μοτέρ του gg και να μπω και σε διαδικασία ψαξίματος του valving.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Ιούλ 2013, 09:13
Δημοσιεύσεις: 547
Moto: KTM SIX DAYS 300 TPI
Τοποθεσία: οπου να ναι.......
Εντάξει ρε παιδιά μην τρελαθούμε τώρα πως στα δίχρονα η ΚΤΜ & HUSQΥ είναι
εκτός.

Άλλωστε όπως λέει και ο σοφός λαός....

Αν δεν επαινέσεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. :dance:

_________________
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 20:44 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Σεπ 2017, 08:02
Δημοσιεύσεις: 115
Moto: Honda Cre250r HM
Μου κάνει εντύπωση ή οδηγική ικανότητα ώστε να μην σας "φτανουν" οι μαμισιες αναρτήσεις σύγχρονων μοντέλων!
Εγώ έχω shova 46 και μου φαίνονται ιδανικά!! :angry-banghead:
Μάλλον πρέπει να οδηγησω κάποιο εντουρο με αναρτήσεις agter market!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1124
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Ειναι πολυ παρατηρητικοι... :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2018, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011, 15:58
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
Το λεει ξεκάθαρα πιο πανω για λογους ασφαλειας.
Ξεκοληστε από τα χρεπια σας και οδηγηστε με φοξακι αναρτησουλα....
Ειρωνεια στο επακρο... Κομπαρσοι
Πινετε τσαγακι απο τον Δικα και σας πειραζει τωρα και ο λογος ειναι ξεκαθαρος.... ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 18 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com