Τώρα είναι 21 Οκτ 2018, 19:02

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 18 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2998
Οσον αφορα τις αναρτησεις, οτε δεν ξερεις εαν οι αναρτησεις σου ειναι καλες εαν δεν εχεις δοκιμασει κατι καλυτερο. Νομος.

Οπως επισης λιγοι ειναι εκείνοι που γνωριζουν τι θελουν και πως να στησουν τις αναρτησεις τους ωστε να τις εκμεταλλευτούν στο μεγιστο των δυνατοτητων τους για να μπορουν να εχουν αποψη και να κρινουν.

Οσον αφορα το θεμα συμφωνω, ειναι ιδανικα αυτα τα κυβικα ανεξαρτήτως μαρκας οπως επισης και τα 350 4Τ.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 08:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1129
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Οσον αφορα τις αναρτησεις, οτε δεν ξερεις εαν οι αναρτησεις σου ειναι καλες εαν δεν εχεις δοκιμασει κατι καλυτερο. Νομος.

Οπως επισης λιγοι ειναι εκείνοι που γνωριζουν τι θελουν και πως να στησουν τις αναρτησεις τους ωστε να τις εκμεταλλευτούν στο μεγιστο των δυνατοτητων τους για να μπορουν να εχουν αποψη και να κρινουν.

Οσον αφορα το θεμα συμφωνω, ειναι ιδανικα αυτα τα κυβικα ανεξαρτήτως μαρκας οπως επισης και τα 350 4Τ.
+1000 :handgestures-thumbup:

Αν δεν εχεις δει το καλύτερο δεν μπορείς να συγκρίνεις!

:arrow: Εξάλλου οι περισσότεροι απο 'δω μέσα ειστε επαγγελματίες, οπότε δεν μπορείτε να συγκριθείτε με μας, τους φτωχούς που βγαίνουμε μια βόλτα καθε Κυριακή και πάλι αν περισσεύει χρόνος!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Enduro 250 - 4Τ και 300 - 2Τ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2018, 08:47 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008, 15:17
Δημοσιεύσεις: 1633
Moto: GG 300, CCM 404 E
Πρώτο θέμα τα κυβικά, μου αρέσουν τα 300 2t αλλά δεν μπορώ να πω πως είναι ιδανικά για εντούρο γενικά. Για αγωνιστική χρήση είναι δύσκολα και συνήθως θέλει μεγάλη προσπάθεια να πας γρήγορα με ενα 300ρι ειδικά στα κλειστά χρονομετρημένα. Τα 250 για μένα είναι πιο εύκολη κατηγορία με πιο εκμεταλλεύσιμο γκάζι. Τα 300ρια είναι πιο διασκεδαστικά και πορωτικά λόγω ροπής αλλά σε πραγματικές συνθήκες, πχ πανελλήνιο με πολλά Km και ειδικές θα προτιμούσα ενα 250.

Όμως υπάρχουν 250 και 250, 300 και 300, οπότε εχει να κάνει πρώτα απ' όλα με το μηχανάκι σαν σύνολο και μετα εχει να κάνει με το κυβισμό. Οπότε δεν μπορώ να πω έτσι απόλυτα ότι τα 300ρια είναι τα καλύτερα κυβικά για εντούρο.


Στα 4τ τώρα γιατί να μην είναι τα 350 τα ιδανικά κυβικά και να είναι τα 250; Αυτό που μπορώ να πω ξεκάθαρα είναι πως τα 250 και τα 350 έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που είναι καταπληκτικές μοτοσυκλέτες και εχουν φτάσει πολύ κοντά στην αέρινη συμπεριφορά των δίχρονων.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 18 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com