Τώρα είναι 18 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 35 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MX για χρήση enduro
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1063
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Βγαίνει πλέον και 300άρι (με 72mm)..
Εμένα ειναι το πιο παλιο (68,8mm διαδρομη) και για να γίνει 300άρι θελει 74mm κύλινδρο..! Δεν γίνεται ομως - απαγορευτικό borexstroke..! (γι' αυτο σκότωναν τα παλια yz250, επειδη ειχαν b/s ratio 1. Το θυσίασαν ομως - και λογικό - στα πιο καινούρια για μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμης δύναμης.. ;) )

Αλλα δεν με ενδιαφέρει κ ολας... - το έβαλα προς αποφυγή.. :) :!:

Υ.Γ.: Ξαναέβλεπα τα posts το εχει βάλει και ο Βύρωνας στο παρελθόν αυτο το link...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MX για χρήση enduro
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2012
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: Exc 250 6D
Κύριοι, μάντολες...
Το enduro είναι 51% παρέα (για τα δικά μου τα δεδομένα). Λέω τη γνώμη μου ως εντουράς 48 ετών.
Τι σημασία έχει τι μοτο καβαλάς? Αν είσαι του πρωταθλήματος κι όχι χομπίστας, τα enduro είναι μονόδρομος.
Αλλά πόσοι από σας που γράφετε συμμετέχετε ενεργά στο ΠΠ?
Γνωστοί του χώρου στο παρελθόν έχουν πάρει γενικές overall και ειδικές με ψευτοεντούρο(DT, XT κλπ).
Το enduro είναι πολλά παραπάνω από ένα revalving. Μην το υποβαθμίζετε τόσο. Κι ούτε όσοι διαβάζουν το φόρουμ είναι όλη τους η ζωή το enduro.
Για κάποιους ρομαντικούς θα παραμείνει απλά μια βόλτα στο βουνό.
Ναι, ξεκίνησα με ΧΤ, με DT, με ΥΖ125, με 2 CR250, κατάλαβα τις διαφορές με καινούργιο EXC 400, με EXC250, με Husqy, αλλά πάντα θα μένω στην ίδια άποψη.
Πάνω από όλα είναι η παρέα...ο άνθρωπος, η αλληλεγγύη, η φωτογραφία, οι μυρωδιές, η υγρασία.
Συμφωνώ με κάποια παιδιά για τα κόστη, τα έξοδα ντε, για τη σωστή προσέγγιση στο sport αλλά δεν κυνηγώ πια το χρονόμετρο.
Σίγουρα ισχύει το "έκαστος εφ΄ω ετάχθη" αλλά με μέτρο. Και το μέτρο δεν είναι μόνο η τσέπη αλλά και η αγάπη μας για το βουνό και τη φυσιολατρεία του.
Με ότι μπορεί ο καθένας αδέλφια, κι ας αγαπάει το βουνό κι αυτά που μας προσφέρει...

_________________
...no one told you when to run, you missed the starting gun... P.F.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MX για χρήση enduro
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 21 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Moto: KTM 280 EXC F 2009 SIX DAYS
1) xr 400 2) ktm 450 exc f 3) honda crf 250 r 4) ktm 250 exc f ιδια διασκεδαση ιδια απολαυση!! :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MX για χρήση enduro
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1632
Moto: GG 300, CCM 404 E
Dirty Joker έγραψε:
Κύριοι, μάντολες...
Το enduro είναι 51% παρέα (για τα δικά μου τα δεδομένα). Λέω τη γνώμη μου ως εντουράς 48 ετών.
Τι σημασία έχει τι μοτο καβαλάς? Αν είσαι του πρωταθλήματος κι όχι χομπίστας, τα enduro είναι μονόδρομος.
Αλλά πόσοι από σας που γράφετε συμμετέχετε ενεργά στο ΠΠ?
Γνωστοί του χώρου στο παρελθόν έχουν πάρει γενικές overall και ειδικές με ψευτοεντούρο(DT, XT κλπ).
Το enduro είναι πολλά παραπάνω από ένα revalving. Μην το υποβαθμίζετε τόσο. Κι ούτε όσοι διαβάζουν το φόρουμ είναι όλη τους η ζωή το enduro.
Για κάποιους ρομαντικούς θα παραμείνει απλά μια βόλτα στο βουνό.
Ναι, ξεκίνησα με ΧΤ, με DT, με ΥΖ125, με 2 CR250, κατάλαβα τις διαφορές με καινούργιο EXC 400, με EXC250, με Husqy, αλλά πάντα θα μένω στην ίδια άποψη.
Πάνω από όλα είναι η παρέα...ο άνθρωπος, η αλληλεγγύη, η φωτογραφία, οι μυρωδιές, η υγρασία.
Συμφωνώ με κάποια παιδιά για τα κόστη, τα έξοδα ντε, για τη σωστή προσέγγιση στο sport αλλά δεν κυνηγώ πια το χρονόμετρο.
Σίγουρα ισχύει το "έκαστος εφ΄ω ετάχθη" αλλά με μέτρο. Και το μέτρο δεν είναι μόνο η τσέπη αλλά και η αγάπη μας για το βουνό και τη φυσιολατρεία του.
Με ότι μπορεί ο καθένας αδέλφια, κι ας αγαπάει το βουνό κι αυτά που μας προσφέρει...

Και χομπίστας να είσαι είναι τεράστια η διαφορά.

Συμφωνώ για τη παρέα...τον ανθρωπο, την αλληλεγγύη, τη φωτογραφία, τις μυρωδιές, τη υγρασία κτλ . Με ένα μηχανάκι που δεν σε τεντώνει στα πρώτα 30 λεπτά, τα παραπάνω τα ευχαριστιέσαι πιο πολύ και πιο έντονα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: MX για χρήση enduro
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1063
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
kordix έγραψε:
Dirty Joker έγραψε:
Κύριοι, μάντολες...
Το enduro είναι 51% παρέα (για τα δικά μου τα δεδομένα). Λέω τη γνώμη μου ως εντουράς 48 ετών.
Τι σημασία έχει τι μοτο καβαλάς? Αν είσαι του πρωταθλήματος κι όχι χομπίστας, τα enduro είναι μονόδρομος.
Αλλά πόσοι από σας που γράφετε συμμετέχετε ενεργά στο ΠΠ?
Γνωστοί του χώρου στο παρελθόν έχουν πάρει γενικές overall και ειδικές με ψευτοεντούρο(DT, XT κλπ).
Το enduro είναι πολλά παραπάνω από ένα revalving. Μην το υποβαθμίζετε τόσο. Κι ούτε όσοι διαβάζουν το φόρουμ είναι όλη τους η ζωή το enduro.
Για κάποιους ρομαντικούς θα παραμείνει απλά μια βόλτα στο βουνό.
Ναι, ξεκίνησα με ΧΤ, με DT, με ΥΖ125, με 2 CR250, κατάλαβα τις διαφορές με καινούργιο EXC 400, με EXC250, με Husqy, αλλά πάντα θα μένω στην ίδια άποψη.
Πάνω από όλα είναι η παρέα...ο άνθρωπος, η αλληλεγγύη, η φωτογραφία, οι μυρωδιές, η υγρασία.
Συμφωνώ με κάποια παιδιά για τα κόστη, τα έξοδα ντε, για τη σωστή προσέγγιση στο sport αλλά δεν κυνηγώ πια το χρονόμετρο.
Σίγουρα ισχύει το "έκαστος εφ΄ω ετάχθη" αλλά με μέτρο. Και το μέτρο δεν είναι μόνο η τσέπη αλλά και η αγάπη μας για το βουνό και τη φυσιολατρεία του.
Με ότι μπορεί ο καθένας αδέλφια, κι ας αγαπάει το βουνό κι αυτά που μας προσφέρει...

Και χομπίστας να είσαι είναι τεράστια η διαφορά.

Συμφωνώ για τη παρέα...τον ανθρωπο, την αλληλεγγύη, τη φωτογραφία, τις μυρωδιές, τη υγρασία κτλ . Με ένα μηχανάκι που δεν σε τεντώνει στα πρώτα 30 λεπτά, τα παραπάνω τα ευχαριστιέσαι πιο πολύ και πιο έντονα.
Συμφωνώ και με τους δυο σας.
Η μεν διαπίστωση του @kordix ειναι απλά πραγματικότητα! Στο εντούρο κατ'εμε η μηχανή πρέπει να ειναι κάτι παραπάνω απο τις δυνατότητες του αναβάτη γιατι λειτουργει ως fun factor. Στο motocross αντιθέτως πρέπει να εκμεταλλευτεί πλήρως την κατηγορία του ο αναβάτης και μετά να πάει στην επόμενη..
Απο την αλλη δε, αυτά που περιγράφει ο @Dirty Joker ειναι συνδυασμός μόρφωσης, καλλιέργειας και μηχανοκίνητου αθλητισμού!
Μεσα στο εντούρο πρέπει να υπάρχει η ανθρωπιά, το φιλότιμο, η αγάπη για τη φύση και τη μηχανή. Για μένα καλό ειναι να υπάρχει και ανταγωνισμός σε επίπεδο άμιλλας, χωρίς να μειώνεται η ασφάλεια - πολύ λεπτά όρια..


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 35 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com