Τώρα είναι 21 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 67 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
Ο αγώνας είναι αγώνας και η οργανωμένη βόλτα, βόλτα στην οποία δεν χωράνε χρονομετρημενα περάσματα γιατί τότε δεν είναι βόλτα.
Αυτό βέβαια φαίνεται ότι πολλοί δεν το καταλαβαίνουν αφού είναι αρκούντως συνηθισμένο φαινόμενο πολλοί να αναφέρουν στο τέλος το χρόνο που χρειάστηκαν για να ολοκληρώσουν την διαδρομή και να συγκρίνουν με τον διπλανό τους.
Σοβαρευτείτε....
Αν θέλετε να δείτε τι κουκιά πιάνετε πηγαίνετε σε αγώνα. Οι τέσσερις τελευταίοι αγώνες των Νοτίου - Βορείου είναι μία καλή ευκαιρία για να τρέξετε σε κάτι αντίστοιχο με το ΑΤΤΙΚΑ CUP αφού δεν θα είναι αγώνες πανελληνιου.

Δεν μπαίνω καν στο κόπο να επεκταθώ στα αυτονόητα όπως χρονομετρησεις στο πουθενά (δηλαδή σε επίπεδο κόντρας στην παραλιακή) κτλ....

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
SLabrou έγραψε:
Ο αγώνας είναι αγώνας και η οργανωμένη βόλτα, βόλτα στην οποία δεν χωράνε χρονομετρημενα περάσματα γιατί τότε δεν είναι βόλτα.
Αυτό βέβαια φαίνεται ότι πολλοί δεν το καταλαβαίνουν αφού είναι αρκούντως συνηθισμένο φαινόμενο πολλοί να αναφέρουν στο τέλος το χρόνο που χρειάστηκαν για να ολοκληρώσουν την διαδρομή και να συγκρίνουν με τον διπλανό τους.
Σοβαρευτείτε....
Αν θέλετε να δείτε τι κουκιά πιάνετε πηγαίνετε σε αγώνα. Οι τέσσερις τελευταίοι αγώνες των Νοτίου - Βορείου είναι μία καλή ευκαιρία για να τρέξετε σε κάτι αντίστοιχο με το ΑΤΤΙΚΑ CUP αφού δεν θα είναι αγώνες πανελληνιου.

Δεν μπαίνω καν στο κόπο να επεκταθώ στα αυτονόητα όπως χρονομετρησεις στο πουθενά (δηλαδή σε επίπεδο κόντρας στην παραλιακή) κτλ....

+1

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Προσπαθώ να καταλάβω τον προβληματισμό του Πέτρου και νομίζω ότι το όλο θέμα προκύπτει από το ότι πριν την εκκίνηση της βόλτας ή του οποιουδήποτε φιλικού εντούρο δεν ζητείται από την οργάνωση υπογεγραμένο χαρτί από τον κάθε συμμετέχοντα με την τάδε μοτό κτλ ότι δεν φέρει καμία ευθύνη η οργάνωση για τυχόν τραυματισμό και ότι συνιστάται ο καθένας να έχει ασφάλεια στην μοτό για να έχει κάλυψη αν την χρειαστεί σε περίπτωση τραυματισμού. Αυτό γίνεται εδώ πάνω εδώ και πολλά χρόνια. Η κάθε λέσχη (ή αντίστοιχοι φορείς που φαίνονται σαν λέσχες αλλά δεν είναι ακριβώς...) εδώ μπορεί να κάνει φιλικά σε διάφορες περιοχές του νομού που της αντιστοιχεί κατά την διάρκεια του χρόνου, οι συμμετέχοντες μπορεί να είναι και από άλλες λέσχες, και με βάση το παραπάνω χαρτί ο καθένας κάνει τις ειδικές (ή την ειδική αν είναι σαν σπριντ) χρονομετρημένα με (συνήθως) κάρτες emit με ακούμπισμα στους σταθμούς στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Αν θέλει κάποιος δεν κρατάει χρόνους. Ασθενοφόρα δεν έχω δει ποτέ σε τέτοια events αλλά 2-3 σκούπες πάντα υπάρχουν. Και ασθενοφόρο δεν νομίζω να αργήσει να φτάσει στο σημείο αν χρειαστεί. Και είναι οι δυνατότερες προπονήσεις γι αυτούς που πάνε στους επίσημους αγώνες γιατί μπορεί να έχεις ξαναοδηγήσει στην περιοχή αλλά και πάλι είναι κάτι διαφορετικό από το ίδιο μέρος που προπονείσαι 1-2 φορές κάθε βδομάδα.

Στις αρχές υπήρξε σύγκρουση λόγω μπερδέματος με την ομοσπονδία για το αν μπορούν να δημοσιεύονται τα αποτελέσματα και αν χρειάζεται ημερήσια λισάνς από την ομοσπονδία (φθηνότερη από την ημερήσια λισάνς για επίσημο αγώνα) αλλά υποθέτω το παραπάνω χαρτί έλυσε τα περισσότερα προβλήματα. ** Και τα αποτελέσματα εμφανίζονται στις σελίδες και στο facebook σε φωτογραφία. Εδώ και χρόνια που συμμετέχω μόνο για ένα διάστημα 1-2 χρόνων τα συνολικά αποτελέσματα ερχόντουσαν μόνο μέσω email σε κάθε συμμετέχοντα.

** Φυσικά είναι πολύ σημαντικό ότι η "εντουροασφάλεια" της μοτό καλύβει καλά πτώσεις σε προπονήσεις σε μονοπάτια ή πιστάκια αλλά και στον δρόμο. Σε αυτή βασίζεται και η λεγόμενη κόκκινη πινακίδα για επίσημους αγώνες αν η μοτό δεν έχει κανονική πινακίδα. Τα ίδια καλύβονται και αν η μοτό έχει κανονική πινακίδα και χτυπήσεις στο μονοπάτι στο δάσος αφού το κυρίως μέρος της είναι περί "κίνησης/κυκλοφορίας με όχημα". Εκεί νομίζω πάσχει πολύ το ελληνικό σύστημα ασφάλισης.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Προσπαθώ να καταλάβω τον προβληματισμό του Πέτρου και νομίζω ότι το όλο θέμα προκύπτει από το ότι πριν την εκκίνηση της βόλτας ή του οποιουδήποτε φιλικού εντούρο δεν ζητείται από την οργάνωση υπογεγραμένο χαρτί από τον κάθε συμμετέχοντα με την τάδε μοτό κτλ ότι δεν φέρει καμία ευθύνη η οργάνωση για τυχόν τραυματισμό και ότι συνιστάται ο καθένας να έχει ασφάλεια στην μοτό για να έχει κάλυψη αν την χρειαστεί σε περίπτωση τραυματισμού. Αυτό γίνεται εδώ πάνω εδώ και πολλά χρόνια. Η κάθε λέσχη (ή αντίστοιχοι φορείς που φαίνονται σαν λέσχες αλλά δεν είναι ακριβώς...) εδώ μπορεί να κάνει φιλικά σε διάφορες περιοχές του νομού που της αντιστοιχεί κατά την διάρκεια του χρόνου, οι συμμετέχοντες μπορεί να είναι και από άλλες λέσχες, και με βάση το παραπάνω χαρτί ο καθένας κάνει τις ειδικές (ή την ειδική αν είναι σαν σπριντ) χρονομετρημένα με (συνήθως) κάρτες emit με ακούμπισμα στους σταθμούς στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Αν θέλει κάποιος δεν κρατάει χρόνους. Ασθενοφόρα δεν έχω δει ποτέ σε τέτοια events αλλά 2-3 σκούπες πάντα υπάρχουν. Και ασθενοφόρο δεν νομίζω να αργήσει να φτάσει στο σημείο αν χρειαστεί. Και είναι οι δυνατότερες προπονήσεις γι αυτούς που πάνε στους επίσημους αγώνες γιατί μπορεί να έχεις ξαναοδηγήσει στην περιοχή αλλά και πάλι είναι κάτι διαφορετικό από το ίδιο μέρος που προπονείσαι 1-2 φορές κάθε βδομάδα.

Στις αρχές υπήρξε σύγκρουση λόγω μπερδέματος με την ομοσπονδία για το αν μπορούν να δημοσιεύονται τα αποτελέσματα και αν χρειάζεται ημερήσια λισάνς από την ομοσπονδία (φθηνότερη από την ημερήσια λισάνς για επίσημο αγώνα) αλλά υποθέτω το παραπάνω χαρτί έλυσε τα περισσότερα προβλήματα. ** Και τα αποτελέσματα εμφανίζονται στις σελίδες και στο facebook σε φωτογραφία. Εδώ και χρόνια που συμμετέχω μόνο για ένα διάστημα 1-2 χρόνων τα συνολικά αποτελέσματα ερχόντουσαν μόνο μέσω email σε κάθε συμμετέχοντα.

** Φυσικά είναι πολύ σημαντικό ότι η "εντουροασφάλεια" της μοτό καλύβει καλά πτώσεις σε προπονήσεις σε μονοπάτια ή πιστάκια αλλά και στον δρόμο. Σε αυτή βασίζεται και η λεγόμενη κόκκινη πινακίδα για επίσημους αγώνες αν η μοτό δεν έχει κανονική πινακίδα. Τα ίδια καλύβονται και αν η μοτό έχει κανονική πινακίδα και χτυπήσεις στο μονοπάτι στο δάσος αφού το κυρίως μέρος της είναι περί "κίνησης/κυκλοφορίας με όχημα". Εκεί νομίζω πάσχει πολύ το ελληνικό σύστημα ασφάλισης.
Έχεις καταλάβει απόλυτα τον προβληματισμό που εκφράζω μέσα σε "....." αφού δεν είναι δικός μου και απλά τον συμμερίζομαι.
Έχεις δώσει και τις απαντήσεις που εύκολα μπορούν να εφαρμοστούν, αλλά τα απλά είναι τα δύσκολα.

Σκοπός των Εnduro Meeting ήταν να γνωρίσει ο κόσμος το Enduro και κάποιοι να μεταπηδήσουν στο αγωνιστικό,
αυτό απαιτεί εναρμόνιση με την Ομοσπονδία και καλή θέληση όπως και σωστή ενημέρωση.

Η ασφάλεια που προαναφέρεις, για κίνηση εκτός δρόμου δεν υφίσταται στην Ελλάδα και αντί η Ομοσπονδία να την επιδιώξει και ο κάθε οργανωτής event να την έχει ώς προαπαιτούμενη, χρησιμοποιείται η κοινή ασφάλεια και αυτή μόνο σε αγώνες.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013
Δημοσιεύσεις: 303
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
Η χρονομετρηση ενός κομματιού της βόλτας, μου άρεσε.
Ακριβώς επειδή δεν υπήρχαν οι προβλέψεις ενός αγώνα δεν νομίζω να πίεσε κάνεις όπως σε ειδική...δεν μπορούσε βασικά...
Πρώτα απ'όλα δεν ξεραμε τη διαδρομή... δεν ηταν κορδελιασμενη...
Απλά υπήρχε μια ομάδα ατόμων που φρόντιζε να υπάρχει μια απόσταση, μεταξύ αναβατων, ποιός μπαίνει και ποιός βγαινει.

Και καλά έκαναν, γιατί αν ήταν λιγο πιο οργανωμένο, κάποιοι θα έμπαιναν σε πραγματικό mode ειδικής... το μυαλό παίζει αλλά παιχνίδια εκεί...

Θα μπορούσε μόνο να μην έχει χρησιμοποιηθεί η λέξη Race, μην φαει κόλλημα κανένας γραφιάς και έχουμε αλλά...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 691
Moto: CRF250R Ahola
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Προσπαθώ να καταλάβω τον προβληματισμό του Πέτρου και νομίζω ότι το όλο θέμα προκύπτει από το ότι πριν την εκκίνηση της βόλτας ή του οποιουδήποτε φιλικού εντούρο δεν ζητείται από την οργάνωση υπογεγραμένο χαρτί από τον κάθε συμμετέχοντα με την τάδε μοτό κτλ ότι δεν φέρει καμία ευθύνη η οργάνωση για τυχόν τραυματισμό και ότι συνιστάται ο καθένας να έχει ασφάλεια στην μοτό για να έχει κάλυψη αν την χρειαστεί σε περίπτωση τραυματισμού. Αυτό γίνεται εδώ πάνω εδώ και πολλά χρόνια. Η κάθε λέσχη (ή αντίστοιχοι φορείς που φαίνονται σαν λέσχες αλλά δεν είναι ακριβώς...) εδώ μπορεί να κάνει φιλικά σε διάφορες περιοχές του νομού που της αντιστοιχεί κατά την διάρκεια του χρόνου, οι συμμετέχοντες μπορεί να είναι και από άλλες λέσχες, και με βάση το παραπάνω χαρτί ο καθένας κάνει τις ειδικές (ή την ειδική αν είναι σαν σπριντ) χρονομετρημένα με (συνήθως) κάρτες emit με ακούμπισμα στους σταθμούς στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Αν θέλει κάποιος δεν κρατάει χρόνους. Ασθενοφόρα δεν έχω δει ποτέ σε τέτοια events αλλά 2-3 σκούπες πάντα υπάρχουν. Και ασθενοφόρο δεν νομίζω να αργήσει να φτάσει στο σημείο αν χρειαστεί. Και είναι οι δυνατότερες προπονήσεις γι αυτούς που πάνε στους επίσημους αγώνες γιατί μπορεί να έχεις ξαναοδηγήσει στην περιοχή αλλά και πάλι είναι κάτι διαφορετικό από το ίδιο μέρος που προπονείσαι 1-2 φορές κάθε βδομάδα.

Στις αρχές υπήρξε σύγκρουση λόγω μπερδέματος με την ομοσπονδία για το αν μπορούν να δημοσιεύονται τα αποτελέσματα και αν χρειάζεται ημερήσια λισάνς από την ομοσπονδία (φθηνότερη από την ημερήσια λισάνς για επίσημο αγώνα) αλλά υποθέτω το παραπάνω χαρτί έλυσε τα περισσότερα προβλήματα. ** Και τα αποτελέσματα εμφανίζονται στις σελίδες και στο facebook σε φωτογραφία. Εδώ και χρόνια που συμμετέχω μόνο για ένα διάστημα 1-2 χρόνων τα συνολικά αποτελέσματα ερχόντουσαν μόνο μέσω email σε κάθε συμμετέχοντα.

** Φυσικά είναι πολύ σημαντικό ότι η "εντουροασφάλεια" της μοτό καλύβει καλά πτώσεις σε προπονήσεις σε μονοπάτια ή πιστάκια αλλά και στον δρόμο. Σε αυτή βασίζεται και η λεγόμενη κόκκινη πινακίδα για επίσημους αγώνες αν η μοτό δεν έχει κανονική πινακίδα. Τα ίδια καλύβονται και αν η μοτό έχει κανονική πινακίδα και χτυπήσεις στο μονοπάτι στο δάσος αφού το κυρίως μέρος της είναι περί "κίνησης/κυκλοφορίας με όχημα". Εκεί νομίζω πάσχει πολύ το ελληνικό σύστημα ασφάλισης.
Το ότι η πολιτισμένη Φιλανδία κάνει "παράνομους" αγώνες και βόλτες με χρήση μόνο μιας υπεύθυνης δήλωσης όπως εδώ στην νότια σοβιετία δεν το φανταζόμουνα :lol: :lol:
Προβλέπω να κοντοζυγώνει και ο πρώτος αγώνας "εναλλακτικού" εντούρο και να θυμηθούμε τα παλιά. :dance:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
Υπάρχουν και Γκουλαγκ στη "νότια Σοβιετια";;

:confusion-questionmarks:

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2016
Δημοσιεύσεις: 122
Moto: goddam
Τοποθεσία: Αθήνα - Βριλησσια
Είχα αποχή για πολλά χρόνια από τον χώρο , παραδέχομαι ότι αρκετα πράγματα έχουν ξακαθαρίσει και έιναι καλύτερα απο ότι 25 χρόνια πριν.
Για τους αγώνες δεν μπορώ να έχω γνώμη δεν έχω λάβει μέρος έχω παρακολουθήσει σαν θεατής μόνο.
Το επίπεδο έχει ανέβει πολύ, αλλα δεν θυμίζει τα παλιά εντούρο που ίδρωνες να φτασεις στο σεχ στην σωστή ώρα και δεν κρινόταν ο αγώνας μόνο στίς ειδικές.Οι συμμετοχές είναι πολύ χαμηλές προφανώς λόγω των νόμων που επιβάλλονται από την FIM ( και καλα κάνουν - υπάρχει μια ομοιομορφία και κρατάει ένα υψηλό επίπεδο αγωνιζομένων) και την αδυναμία των αγωνιζομένων να καλύψουν τα έξοδα και να βρούν χορηγούς. Χρειάζεται μάλλον περισσότερη προβολή από την ομοσπονδία και καλύτερη επιλογή διαδρομών ώστε να υπάρχει η προϋπόθεση να έρθει κοινό και χορηγοί.
Οι βόλτες έχουν καταφέρει να φέρουν περισσότερο κόσμο στο χώρο του εντούρο και παραμένουν όπως και πρέπει ερασιτεχνικές. Εδω πρέπει ξανα να υποστηρίξω ότι η ύπαρξη ενος χρονομετρημένου κομματιού μόνο κακό δεν κάνει, αντίθετα βοηθάει τον εκκολαπτόμενο οδηγό να καταλάβει την θέση του πανω κάτω και τί πρέπει να διορθωσει, αν θέλει να συμμετάσχει σε επίσημο αγώνα- μήπως θα έπρεπε να τις βλέπουμε πιο συχνά ?
Το ρίσκο το αποδέχεται ο εκάστοτε οδηγός πρίν την εκκίνηση με α) υπογραφή του στην αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση και β) με την συμμετοχή του ή όχι στην χρονομετρημένη διαδρομή. Τώρα αν θέλουμε το βαφτίζουμε αγώνα και το απαγορεύουμε ή το οργανώνουμε με όσο το δυνατόν περισσότερη ασφάλεια από την μερια των διοργανωτων και αντίστοιχα από την μεριά των οδηγών βγάζοντας τον χώρο του εντούρο κερδισμένο.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1051
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Allst@rf έγραψε:
Υπάρχουν και Γκουλαγκ στη "νότια Σοβιετια";;

:confusion-questionmarks:
Διαβασμένο σε βρίσκω...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Το αγωνιστικό Enduro αλλά και το Scrable, είναι η αφρόκρεμα σε ότι αφορά τους 2 τροχούς με χωμάτινο ενδιαφέρον!

Πίσω από κάθε αναβάτη (πανελλήνιο / περιφερειακού) υπάρχουν, θυσίες, οικονομικά δεδομένα, χορηγοί κ.ο.κ. Αν λέω αν, αυτά τα δύο γεγονότα αρχίσουν να έχουν θέμα, τότε το πρόβλημα μετατίθεται σε όλη την αλυσίδα.

Οι βόλτες από Σωματεία θα πρέπει να προσφέρουν στην ΑΜΟΤΟΕ, ώστε να μειώσει τα έξοδα για την αντίστοιχη διεξαγωγή αγώνα (1€, 2€ ... 5€ / συμμετοχή).

Ποιος είχε ή έχει την τύχη να πετύχει οδηγό Πανελληνίου σε διαδρομή;
Την Κυριακή στις Κονίστρες βρήκα μπροστά μου τον Πισιμάνη, θαυμασμός, απόλαυση να έχεις τέτοιους αναβάτες μπροστά σου, έστω και για λίγο.
Στο Riders with the champs με πέρασε ο Τρίγκας και ο Holcombe, άνοιξα λίγο το γκάζι αλλά σταμάτησα να αρχίσω το πλέξιμο. Ακόμα αναφέρω τα συγκεκριμένα παραδείγματα στους οικείους μου.

Η προτεραιότητα είναι το αγωνιστικό Enduro και Scrable.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Σεπ 2017
Δημοσιεύσεις: 114
Moto: Honda Cre250r HM
andreasds έγραψε:
Το αγωνιστικό Enduro αλλά και το Scrable, είναι η αφρόκρεμα σε ότι αφορά τους 2 τροχούς με χωμάτινο ενδιαφέρον!

Πίσω από κάθε αναβάτη (πανελλήνιο / περιφερειακού) υπάρχουν, θυσίες, οικονομικά δεδομένα, χορηγοί κ.ο.κ. Αν λέω αν, αυτά τα δύο γεγονότα αρχίσουν να έχουν θέμα, τότε το πρόβλημα μετατίθεται σε όλη την αλυσίδα.

Οι βόλτες από Σωματεία θα πρέπει να προσφέρουν στην ΑΜΟΤΟΕ, ώστε να μειώσει τα έξοδα για την αντίστοιχη διεξαγωγή αγώνα (1€, 2€ ... 5€ / συμμετοχή

Ποιος είχε ή έχει την τύχη να πετύχει οδηγό Πανελληνίου σε διαδρομή;
Την Κυριακή στις Κονίστρες βρήκα μπροστά μου τον Πισιμάνη, θαυμασμός, απόλαυση να έχεις τέτοιους αναβάτες μπροστά σου, έστω και για λίγο.
Στο Riders with the champs με πέρασε ο Τρίγκας και ο Holcombe, άνοιξα λίγο το γκάζι αλλά σταμάτησα να αρχίσω το πλέξιμο. Ακόμα αναφέρω τα συγκεκριμένα παραδείγματα στους οικείους μου.

Η προτεραιότητα είναι το αγωνιστικό Enduro και Scrable.
Προτεραιοτητα είναι η ευχαρίστηση του κάθε αναβάτη και οι οργανωμένες βόλτες το προσφέρουν αυτό σε μεγάλο βαθμό!
Είναι σαν το ποδόσφαιρο,χιλιαδες ερασιτέχνες στα 5χ5 ,8χ8,ελαχιστοι σε επαγγελματικό επίπεδο !


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1261
Moto: KTM exc-f 250
Τοποθεσία: Αθήνα - Αρχ. Ολυμπία
SLabrou έγραψε:
Ο αγώνας είναι αγώνας και η οργανωμένη βόλτα, βόλτα στην οποία δεν χωράνε χρονομετρημενα περάσματα γιατί τότε δεν είναι βόλτα.
Αυτό βέβαια φαίνεται ότι πολλοί δεν το καταλαβαίνουν αφού είναι αρκούντως συνηθισμένο φαινόμενο πολλοί να αναφέρουν στο τέλος το χρόνο που χρειάστηκαν για να ολοκληρώσουν την διαδρομή και να συγκρίνουν με τον διπλανό τους.
Σοβαρευτείτε....
Αν θέλετε να δείτε τι κουκιά πιάνετε πηγαίνετε σε αγώνα. Οι τέσσερις τελευταίοι αγώνες των Νοτίου - Βορείου είναι μία καλή ευκαιρία για να τρέξετε σε κάτι αντίστοιχο με το ΑΤΤΙΚΑ CUP αφού δεν θα είναι αγώνες πανελληνιου.

Δεν μπαίνω καν στο κόπο να επεκταθώ στα αυτονόητα όπως χρονομετρησεις στο πουθενά (δηλαδή σε επίπεδο κόντρας στην παραλιακή) κτλ....
+1


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1261
Moto: KTM exc-f 250
Τοποθεσία: Αθήνα - Αρχ. Ολυμπία
sputnik έγραψε:
............. Εδω πρέπει ξανα να υποστηρίξω ότι η ύπαρξη ενος χρονομετρημένου κομματιού μόνο κακό δεν κάνει, αντίθετα βοηθάει τον εκκολαπτόμενο οδηγό να καταλάβει την θέση του πανω κάτω και τί πρέπει να διορθωσει, αν θέλει .......
Όχι φίλε μου, κάνεις λάθος.

Στον αγώνα θα καταλάβεις την θέση σου, όχι στη βόλτα.
Ας μην επεκταθούμε σε ανευθυνότητα αυτών που το σκέφτηκαν.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
marios8 έγραψε:
sputnik έγραψε:
............. Εδω πρέπει ξανα να υποστηρίξω ότι η ύπαρξη ενος χρονομετρημένου κομματιού μόνο κακό δεν κάνει, αντίθετα βοηθάει τον εκκολαπτόμενο οδηγό να καταλάβει την θέση του πανω κάτω και τί πρέπει να διορθωσει, αν θέλει .......
Όχι φίλε μου, κάνεις λάθος.

Στον αγώνα θα καταλάβεις την θέση σου, όχι στη βόλτα.
Ας μην επεκταθούμε σε ανευθυνότητα αυτών που το σκέφτηκαν.
Δυο αντιθετες αποψεις που για μενα και οι δυο ειναι σωστες.
Σε αλλους αρεσει το ενα σε αλλους το αλλο. Δεν μπορουμε να επιβαλουμε τι θα κανει ο καθενας.

την Ανευθυνοτητα την εχουν οσοι επελεξαν να χρονομετρηθουν μεγαλα παιδια ειναι.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θα ήθελα απόψεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1261
Moto: KTM exc-f 250
Τοποθεσία: Αθήνα - Αρχ. Ολυμπία
makis6v έγραψε:
marios8 έγραψε:

Όχι φίλε μου, κάνεις λάθος.

Στον αγώνα θα καταλάβεις την θέση σου, όχι στη βόλτα.
Ας μην επεκταθούμε σε ανευθυνότητα αυτών που το σκέφτηκαν.
Δυο αντιθετες αποψεις που για μενα και οι δυο ειναι σωστες.
Σε αλλους αρεσει το ενα σε αλλους το αλλο. Δεν μπορουμε να επιβαλουμε τι θα κανει ο καθενας.

την Ανευθυνοτητα την εχουν οσοι επελεξαν να χρονομετρηθουν μεγαλα παιδια ειναι.
Μάκη δεν τα έχω με τις βόλτες. Σε όποιον του αρέσουν καλά κάνει και παει
Το χρονόμετρο όμως ας το αφήσουμε για τους αγώνες.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 67 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com