Τώρα είναι 17 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 119 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 58 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17170
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
η συμμετοχή ΜΧ μοτοσυκλετών στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα Enduro, κατ'επέκταση και στα κύπελλα ή σε άλλες μορφές αγώνων,
είναι σύνηθες γεγονός και
γίνεται με νόμιμο τρόπο,

θα παρακαλούσα τους γνώστες να μας πληροφορήσουν, τις διαδικασίες που απαιτούνται και γενικότερα πως γίνεται αυτό.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 203
Moto: Sherco 300 factory
:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :clap: :clap:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Καλησπέρα!

Για την Φινλανδία ισχύουν τα παρακάτω.

Γενικώς ολα τα εντούρο με έγκριση τύπου (χωρίς απαραίτητα να βγάλεις κανονική πινακίδα κυκλοφορίας πληρώνοντας τον έξτρα φινλανδικό τσουχτερό φόρο...) και τα ΜΧ αν έχει πληρωθεί ο ΦΠΑ κατά την εισαγωγή, υπάγονται στην ίδια κατηγορία "κόκκινης πινακίδας"/χόμπυ-αγωνιστικών. Με απόδειξη ότι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ, παίρνεις μετά από το τελωνείο ένα πιστοποιητικό το οποίο χρησιμοποιείς όποτε θες να πάρεις από ΚΤΕΟ την κόκκινη πινακίδα για να πας σε αγώνα που περιλαμβάνει και δρόμους (17 ευρώ για μέχρι 3 μέρες, 34 για ISDE, κτλ).

Για να μπορείς να πάρεις όμως την κόκκινη πινακίδα, πρέπει να έχει η μοτό ασφάλεια που καλύβει τυχών ατυχήματα του αναβάτη της κατά τη διάρκεια προπόνησης στο δάσος ή πιστάκια (όχι σε δημόσιους δρόμους-κανονική κυκλοφορία). Αυτή η ασφάλεια ισχύει όλον τον χρόνο κάθε μέρα και κοστίζει περίπου 220 ευρώ. Με απλή μετάφραση από τα φινλανδικά στα ελληνικά είναι "ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας". Την χρειάστηκα στο παρελθόν και με υπερκάλυψε... μία για βγαλμένο ώμο και δύο φορές για κλοπή μοτό. Για τους αγώνες εντούρο που έχουν και δρόμους σε καλύβει η ετήσια (196 ευρώ) ή μονοήμερη (60 ευρώ) λισάνς της FIM. Τα αντίστοιχα ποσά αν θες να τρέχεις και αγώνες ΜΧ είναι περίπου 500 και 90 ευρώ αντίστοιχα, αν θυμάμαι καλά. Η φθηνή λισάνς της FIM καλύβει και τους αγώνες σκραμπλ (εκεί δεν χρειάζεσαι την κόκκινη πινακίδα).

Και φυσικά στον τεχνικό έλεγχο απαιτείται πλαινό σταντ, φώτα (με το ρεύμα να παράγεται από τη μοτό και όχι λαδιά με μπαταρία..), σωστή εξάτμιση και FIM λάστιχα.

Πιστεύω αυτή η ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας ή κάτι παρόμοιο, θα είναι το αγκάθι ώστε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. Από όσα ξέρω οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν κάτι τέτοιο.

Προσπάθησα να τα γράψω όσο πιο απλά γίνεται.

Λεωνίδας


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1954
Moto: ΥΖ 125 '94
Τοποθεσία: Φυλή
Leon_yz250 έγραψε:
... Πιστεύω αυτή η ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας ή κάτι παρόμοιο, θα είναι το αγκάθι ώστε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. Από όσα ξέρω οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν κάτι τέτοιο...
Λεωνίδας
Λεωνίδα, μας τα είπες πολύ απλά και περιεκτικά και σ' ευχαριστούμε...
Νομίζω ότι η ομοσπονδία είναι αυτή που θα πρέπει να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις προς την πολιτεία, ώστε να εξασφαλίσει το νομικό πλαίσιο που θα επέτρεπε να γίνει κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα... Κινήσεις που κατά τη γνώμη μου μπορούν να γίνουν, από τη στιγμή που έχουμε αναγνωρισμένη πλέον ομοσπονδία...

_________________
http://irakleia-ileias.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17170
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Leon_yz250 έγραψε:
Καλησπέρα!

Για την Φινλανδία ισχύουν τα παρακάτω.

Γενικώς ολα τα εντούρο με έγκριση τύπου (χωρίς απαραίτητα να βγάλεις κανονική πινακίδα κυκλοφορίας πληρώνοντας τον έξτρα φινλανδικό τσουχτερό φόρο...) και τα ΜΧ αν έχει πληρωθεί ο ΦΠΑ κατά την εισαγωγή, υπάγονται στην ίδια κατηγορία "κόκκινης πινακίδας"/χόμπυ-αγωνιστικών. Με απόδειξη ότι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ, παίρνεις μετά από το τελωνείο ένα πιστοποιητικό το οποίο χρησιμοποιείς όποτε θες να πάρεις από ΚΤΕΟ την κόκκινη πινακίδα για να πας σε αγώνα που περιλαμβάνει και δρόμους (17 ευρώ για μέχρι 3 μέρες, 34 για ISDE, κτλ).

Για να μπορείς να πάρεις όμως την κόκκινη πινακίδα, πρέπει να έχει η μοτό ασφάλεια που καλύβει τυχών ατυχήματα του αναβάτη της κατά τη διάρκεια προπόνησης στο δάσος ή πιστάκια (όχι σε δημόσιους δρόμους-κανονική κυκλοφορία). Αυτή η ασφάλεια ισχύει όλον τον χρόνο κάθε μέρα και κοστίζει περίπου 220 ευρώ. Με απλή μετάφραση από τα φινλανδικά στα ελληνικά είναι "ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας". Την χρειάστηκα στο παρελθόν και με υπερκάλυψε... μία για βγαλμένο ώμο και δύο φορές για κλοπή μοτό. Για τους αγώνες εντούρο που έχουν και δρόμους σε καλύβει η ετήσια (196 ευρώ) ή μονοήμερη (60 ευρώ) λισάνς της FIM. Τα αντίστοιχα ποσά αν θες να τρέχεις και αγώνες ΜΧ είναι περίπου 500 και 90 ευρώ αντίστοιχα, αν θυμάμαι καλά. Η φθηνή λισάνς της FIM καλύβει και τους αγώνες σκραμπλ (εκεί δεν χρειάζεσαι την κόκκινη πινακίδα).

Και φυσικά στον τεχνικό έλεγχο απαιτείται πλαινό σταντ, φώτα (με το ρεύμα να παράγεται από τη μοτό και όχι λαδιά με μπαταρία..), σωστή εξάτμιση και FIM λάστιχα.

Πιστεύω αυτή η ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας ή κάτι παρόμοιο, θα είναι το αγκάθι ώστε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. Από όσα ξέρω οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν κάτι τέτοιο.

Προσπάθησα να τα γράψω όσο πιο απλά γίνεται.

Λεωνίδας
Ευχαριστούμε για την τόσο αναλυτική και κατανοητή ενημέρωση.

Κάνω το θέμα sticky. :handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Παρακαλώ, να είστε καλά! Και συμφωνώ απόλυτα με τον Κώστα ότι η αναγνωρισμένη πια ομοσπονδία πρέπει να ξεκινήσει την διαδικασία.......

Λεωνίδας


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 622
Moto: Honda CR250R
Τοποθεσία: Αθήναι
Leon_yz250 έγραψε:
Καλησπέρα!

Για την Φινλανδία ισχύουν τα παρακάτω.

Γενικώς ολα τα εντούρο με έγκριση τύπου (χωρίς απαραίτητα να βγάλεις κανονική πινακίδα κυκλοφορίας πληρώνοντας τον έξτρα φινλανδικό τσουχτερό φόρο...) και τα ΜΧ αν έχει πληρωθεί ο ΦΠΑ κατά την εισαγωγή, υπάγονται στην ίδια κατηγορία "κόκκινης πινακίδας"/χόμπυ-αγωνιστικών. Με απόδειξη ότι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ, παίρνεις μετά από το τελωνείο ένα πιστοποιητικό το οποίο χρησιμοποιείς όποτε θες να πάρεις από ΚΤΕΟ την κόκκινη πινακίδα για να πας σε αγώνα που περιλαμβάνει και δρόμους (17 ευρώ για μέχρι 3 μέρες, 34 για ISDE, κτλ).

Για να μπορείς να πάρεις όμως την κόκκινη πινακίδα, πρέπει να έχει η μοτό ασφάλεια που καλύβει τυχών ατυχήματα του αναβάτη της κατά τη διάρκεια προπόνησης στο δάσος ή πιστάκια (όχι σε δημόσιους δρόμους-κανονική κυκλοφορία). Αυτή η ασφάλεια ισχύει όλον τον χρόνο κάθε μέρα και κοστίζει περίπου 220 ευρώ. Με απλή μετάφραση από τα φινλανδικά στα ελληνικά είναι "ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας". Την χρειάστηκα στο παρελθόν και με υπερκάλυψε... μία για βγαλμένο ώμο και δύο φορές για κλοπή μοτό. Για τους αγώνες εντούρο που έχουν και δρόμους σε καλύβει η ετήσια (196 ευρώ) ή μονοήμερη (60 ευρώ) λισάνς της FIM. Τα αντίστοιχα ποσά αν θες να τρέχεις και αγώνες ΜΧ είναι περίπου 500 και 90 ευρώ αντίστοιχα, αν θυμάμαι καλά. Η φθηνή λισάνς της FIM καλύβει και τους αγώνες σκραμπλ (εκεί δεν χρειάζεσαι την κόκκινη πινακίδα).

Και φυσικά στον τεχνικό έλεγχο απαιτείται πλαινό σταντ, φώτα (με το ρεύμα να παράγεται από τη μοτό και όχι λαδιά με μπαταρία..), σωστή εξάτμιση και FIM λάστιχα.

Πιστεύω αυτή η ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας ή κάτι παρόμοιο, θα είναι το αγκάθι ώστε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. Από όσα ξέρω οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν κάτι τέτοιο.

Προσπάθησα να τα γράψω όσο πιο απλά γίνεται.

Λεωνίδας

:clap: :clap: :clap:

_________________
«Βαρβαρισμός έστιν αμάρτημα έν λέξει γινόμενον, παρά την των έλληνιζόντων συνήθειαν, Είρηται δε ούτως, βαρυαυδατισμός τις ών».


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Μακάρι!!!Αν είναι έτσι, να κρατήσω το γα'ι' δουράκι μου :handgestures-thumbup:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 3122
Moto: xexexexe
Eυχαριστούμε για την ενημέρωση Λεωνίδα.

Αλλά γιατί γίνεται τοσος ντόρος Πέτρο;

Πόσοι είναι οι κάτοχοι ΜΧ που θέλουν να τρέξουν εντούρο, και δε μπορούν λόγω μη πινακίδας;

Δίοτη κατα τα άλλα, τα έξοδα για μια ετήσια ασφάλιση στη χώρα μας είναι τα ίδια.

Και βέβαια υπάρχουν τρόποι να βγάλεις πινακίδα σε οποιοδήποτε δίτροχο.

Το μόνο που γλιτώνει κανείς στην αγορά νέας μοτοσυκλέτας είναι τα τέλη ταξινόμησης τα οποία στη χωρα μας κάποιο τρόπο θα έβρισκαν να μας τα χρεωσουν.

_________________
αθλητής enduro


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
KaTaNaS έγραψε:
Eυχαριστούμε για την ενημέρωση Λεωνίδα.

Το μόνο που γλιτώνει κανείς στην αγορά νέας μοτοσυκλέτας είναι τα τέλη ταξινόμησης τα οποία στη χωρα μας κάποιο τρόπο θα έβρισκαν να μας τα χρεωσουν.
Τέλη ταξινόμησης πληρώνουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ όλες οι μοτοσυκλέτες που εισάγονται ασχέτως εάν φέρουν έγκριση τύπου (δλδ. εάν..... ταξινομούνται).

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
KaTaNaS έγραψε:
Eυχαριστούμε για την ενημέρωση Λεωνίδα.

Αλλά γιατί γίνεται τοσος ντόρος Πέτρο;

Πόσοι είναι οι κάτοχοι ΜΧ που θέλουν να τρέξουν εντούρο, και δε μπορούν λόγω μη πινακίδας;

Δίοτη κατα τα άλλα, τα έξοδα για μια ετήσια ασφάλιση στη χώρα μας είναι τα ίδια.

Και βέβαια υπάρχουν τρόποι να βγάλεις πινακίδα σε οποιοδήποτε δίτροχο.

Το μόνο που γλιτώνει κανείς στην αγορά νέας μοτοσυκλέτας είναι τα τέλη ταξινόμησης τα οποία στη χωρα μας κάποιο τρόπο θα έβρισκαν να μας τα χρεωσουν.
:arrow:

Είμαστε πολλοί Σταύρο με MX μηχανάκια και τα γουστάρουμε να τα έχουμε και επειδή σίγουρα θέλουμε να τρέχουμε και σε αγώνες εντούρο, απλώς συγκρίνουμε τις εσωτερικές με τις εξωτερικές νομοθεσίες!!!Στην χώρα μαας νόμιμα δεν μπορείς να τρέξεις σε αγώνα εντουρο και δεν καταλαβαίνω το γιατί.Έτσι και πιο πολλές συμετοχές θα είχαμε και πιο υγιή ανταγωνισμό :handgestures-thumbup:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Είμαστε πολλοί Σταύρο με MX μηχανάκια και τα γουστάρουμε να τα έχουμε και επειδή σίγουρα θέλουμε να τρέχουμε και σε αγώνες εντούρο, απλώς συγκρίνουμε τις εσωτερικές με τις εξωτερικές νομοθεσίες!!!Στην χώρα μαας νόμιμα δεν μπορείς να τρέξεις σε αγώνα εντουρο και δεν καταλαβαίνω το γιατί.Έτσι και πιο πολλές συμετοχές θα είχαμε και πιο υγιή ανταγωνισμό :handgestures-thumbup:
Πόσοι πολλοί? Δώσε νούμερο όχι στο περίπου να ξέρουμε για τι μιλάμε.
Και πόσοι θα τρέξουν στην πραγματικότητα και όχι στο έχουμε σκοπό να τρέξουμε αλλά δεν για τους Α, Β λόγους.

Τι εννοείς υγιή ανταγωνισμό? Τώρα είναι άρρωστος? :lol: :lol:

Αλλιώς δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα για συζήτηση. Οι κανονισμοί enduro είναι δεδομένοι και είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ. Και περιέργως τηρούνται και σε αυτή την χώρα :lol: :lol: :lol:

Και πες μου τι θα γίνει εάν σε απλή διαδρομή συμβεί ένα τροχαίο ατύχημα, (φτου φτου) και η μηχανή είναι ανασφάλιστη?
Ποιός πληρώνει?

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 16 Μαρ 2011
Δημοσιεύσεις: 478
Moto: ΤΕ 250
Να μιλήσω για την ασφάλιση σε αγώνα φετινού ΜΧ σε τραυματισμό σπασμένη κλειδα πήρε αποζημίωση 400 ευρώ...εγχείρηση που κόστισε 1800 ευρώ και εκτός για 3μηνες απο δουλεια


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Iceflame έγραψε:
Να μιλήσω για την ασφάλιση σε αγώνα φετινού ΜΧ σε τραυματισμό σπασμένη κλειδα πήρε αποζημίωση 400 ευρώ...εγχείρηση που κόστισε 1800 ευρώ και εκτός για 3μηνες απο δουλεια
Σε καταλαβαίνω αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το θέμα μας αλλά με το ποσό της ασφάλειας που πληρώνουμε και το ποσό κάλυψης από την ασφαλιστική.
Άλλο θέμα αυτό αλλά πολύ σημαντικό. Δυστυχώς το καταλαβαίνουμε μόνο όταν, (φτου φτου), χρειαστεί.
Μέχρι τότε γκρινιάζουμε για την ακριβή συμμετοχή. :obscene-drinkingcheers:

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Berg έγραψε:
KOLOTOYMPAS έγραψε:
Είμαστε πολλοί Σταύρο με MX μηχανάκια και τα γουστάρουμε να τα έχουμε και επειδή σίγουρα θέλουμε να τρέχουμε και σε αγώνες εντούρο, απλώς συγκρίνουμε τις εσωτερικές με τις εξωτερικές νομοθεσίες!!!Στην χώρα μαας νόμιμα δεν μπορείς να τρέξεις σε αγώνα εντουρο και δεν καταλαβαίνω το γιατί.Έτσι και πιο πολλές συμετοχές θα είχαμε και πιο υγιή ανταγωνισμό :handgestures-thumbup:
Πόσοι πολλοί? Δώσε νούμερο όχι στο περίπου να ξέρουμε για τι μιλάμε.
Και πόσοι θα τρέξουν στην πραγματικότητα και όχι στο έχουμε σκοπό να τρέξουμε αλλά δεν για τους Α, Β λόγους.

Τι εννοείς υγιή ανταγωνισμό? Τώρα είναι άρρωστος? :lol: :lol:

Αλλιώς δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα για συζήτηση. Οι κανονισμοί enduro είναι δεδομένοι και είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ. Και περιέργως τηρούνται και σε αυτή την χώρα :lol: :lol: :lol:

Και πες μου τι θα γίνει εάν σε απλή διαδρομή συμβεί ένα τροχαίο ατύχημα, (φτου φτου) και η μηχανή είναι ανασφάλιστη?
Ποιός πληρώνει?


Έχω βρεθεί στην δυσάρεστη θέση φίλε μου να πουλήσω το μηχανάκι μου εγώ και άλλοι τρείς απο την δική μου τουλάχιστον παρέα μόνο και μόνο για να συμετάσχουμε σε αγώνες εντούρο.Οπότε σίγουρα θα είναι και άλλοι.Τί θές τώρα να σου πώ πανελλαδικό νούμερο?Αν θές μια πρόταση δική μου για την περίπτωση ατυχήματος που αναφέρεις, προσωπικά δεν θα είχα καμία αντίρρηση να πληρώνω ασφάλεια για συγκεκριμένες ημέρες του αγώνα όπως γίνετε στο εξωτερικό,ή να δίνουμε κάτι παραπάνω συμμετοχή στην εκάστοτε οργανώτρια για να μας παρέχει ασφάλεια και να φυλάσει περάσματα αγώνιζόμενων ή πολλά άλλα που μου έρχονται.Και στο κάτω κάτω εγώ δεν έχω καμία αντίρηση να πληρώνω και ασφάλεια εν τέλει άν γίνεται.Αν γνωρίζεις εσύ να μου πείς τον τρόπο τον οποίο θα μπορούσα με mx μηχανή να συμμετέχω , πέστον.Όσο για τον υγιή που προαναφέρθηκα, διέγραψέ την αυτήν την λέξη,,,,,,,,την πήρες στραβά.Παρεπιμπτόντος στην Χαλκίδα είδα mx μηχανάκι να τρέχει, αλλα δεν θα γίνουμε και παράνομοι τώρα για να κάνουμε το χόμπι μας με ότι αυτό συνεπάγεται.

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 119 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 58 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com