Τώρα είναι 21 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 119 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 14 5 6 7 8 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
υπόσχεση : δεν θα βαρεθώ ποτέ να "ισιώνω" αυτό το θέμα.


Το θέμα δεν είναι αν τα μηχανάκια mx έχουν με παράνομο τρόπο εκδώσει άδεια κυκλοφορίας ή πινακίδα ΔΟΚ.

Το θέμα είναι να δημιουργηθούν νόμιμες διαδικασίες ώστε,
με ένα τεχνικό έλεγχο τύπου ΚΤΕΟ τα mx μηχανάκια με φθηνό και νόμιμο τρόπο να παίρνουν άδεια συμμετοχής σε αγώνες enduro.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 222
Moto: μοτο
iatrodikastis έγραψε:
υπόσχεση : δεν θα βαρεθώ ποτέ να "ισιώνω" αυτό το θέμα.


Το θέμα δεν είναι αν τα μηχανάκια mx έχουν με παράνομο τρόπο εκδώσει άδεια κυκλοφορίας ή πινακίδα ΔΟΚ.

Το θέμα είναι να δημιουργηθούν νόμιμες διαδικασίες ώστε,
με ένα τεχνικό έλεγχο τύπου ΚΤΕΟ τα mx μηχανάκια με φθηνό και νόμιμο τρόπο να παίρνουν άδεια συμμετοχής σε αγώνες enduro.
συνεχίζεις και είσαι εκτός θέματος ή προκαλείς επίτηδες.

XA XA XA XA


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
itsikis έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
υπόσχεση : δεν θα βαρεθώ ποτέ να "ισιώνω" αυτό το θέμα.


Το θέμα δεν είναι αν τα μηχανάκια mx έχουν με παράνομο τρόπο εκδώσει άδεια κυκλοφορίας ή πινακίδα ΔΟΚ.

Το θέμα είναι να δημιουργηθούν νόμιμες διαδικασίες ώστε,
με ένα τεχνικό έλεγχο τύπου ΚΤΕΟ τα mx μηχανάκια με φθηνό και νόμιμο τρόπο να παίρνουν άδεια συμμετοχής σε αγώνες enduro.
συνεχίζεις και είσαι εκτός θέματος ή προκαλείς επίτηδες.

XA XA XA XA
γελάς με την πρόταση να φανταστώ,
ε ναι λοιπόν για τον μέσο νεοέλληνα φαντάζει γελοία.

Ξαναδιάβασε το τρίτο ποστ του θέματος,
θα βοηθηθείς πολύ.
Leon_RR250 έγραψε:
Καλησπέρα!

Για την Φινλανδία ισχύουν τα παρακάτω.

Γενικώς ολα τα εντούρο με έγκριση τύπου (χωρίς απαραίτητα να βγάλεις κανονική πινακίδα κυκλοφορίας πληρώνοντας τον έξτρα φινλανδικό τσουχτερό φόρο...) και τα ΜΧ αν έχει πληρωθεί ο ΦΠΑ κατά την εισαγωγή, υπάγονται στην ίδια κατηγορία "κόκκινης πινακίδας"/χόμπυ-αγωνιστικών. Με απόδειξη ότι έχει πληρωθεί το ΦΠΑ, παίρνεις μετά από το τελωνείο ένα πιστοποιητικό το οποίο χρησιμοποιείς όποτε θες να πάρεις από ΚΤΕΟ την κόκκινη πινακίδα για να πας σε αγώνα που περιλαμβάνει και δρόμους (17 ευρώ για μέχρι 3 μέρες, 34 για ISDE, κτλ).

Για να μπορείς να πάρεις όμως την κόκκινη πινακίδα, πρέπει να έχει η μοτό ασφάλεια που καλύβει τυχών ατυχήματα του αναβάτη της κατά τη διάρκεια προπόνησης στο δάσος ή πιστάκια (όχι σε δημόσιους δρόμους-κανονική κυκλοφορία). Αυτή η ασφάλεια ισχύει όλον τον χρόνο κάθε μέρα και κοστίζει περίπου 220 ευρώ. Με απλή μετάφραση από τα φινλανδικά στα ελληνικά είναι "ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας". Την χρειάστηκα στο παρελθόν και με υπερκάλυψε... μία για βγαλμένο ώμο και δύο φορές για κλοπή μοτό. Για τους αγώνες εντούρο που έχουν και δρόμους σε καλύβει η ετήσια (196 ευρώ) ή μονοήμερη (60 ευρώ) λισάνς της FIM. Τα αντίστοιχα ποσά αν θες να τρέχεις και αγώνες ΜΧ είναι περίπου 500 και 90 ευρώ αντίστοιχα, αν θυμάμαι καλά. Η φθηνή λισάνς της FIM καλύβει και τους αγώνες σκραμπλ (εκεί δεν χρειάζεσαι την κόκκινη πινακίδα).

Και φυσικά στον τεχνικό έλεγχο απαιτείται πλαινό σταντ, φώτα (με το ρεύμα να παράγεται από τη μοτό και όχι λαδιά με μπαταρία..), σωστή εξάτμιση και FIM λάστιχα.

Πιστεύω αυτή η ασφάλεια χόμπυ μοτοσυκλέτας ή κάτι παρόμοιο, θα είναι το αγκάθι ώστε να εφαρμοστεί κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. Από όσα ξέρω οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν κάτι τέτοιο.

Προσπάθησα να τα γράψω όσο πιο απλά γίνεται.

Λεωνίδας

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
iatrodikastis έγραψε:
Το θέμα είναι να δημιουργηθούν νόμιμες διαδικασίες ώστε,
με ένα τεχνικό έλεγχο τύπου ΚΤΕΟ τα mx μηχανάκια με φθηνό και νόμιμο τρόπο να παίρνουν άδεια συμμετοχής σε αγώνες enduro.
Ίσως σε κάποιο άλλο κράτος.
Εδώ δεν μπορούν να περάσουν ΚΤΕΟ τα υπάρχοντα μηχανάκια enduro που έχουν κανονική πινακίδα πως θα περάσουν τεχνικό έλεγχο τα ΜΧ?
Και για πόσα ΜΧ μιλάμε?
Θα πρέπει να γίνει ειδικό τμήμα στο Υπουργείο ή σε κάποιο ΚΤΕΟ σωστά?
Σε πόσες δεκαετίες το κόβεις να γίνεται αυτό??

Εάν κάποιος έχει ΜΧ και έχει καταφέρει να του βγάλει πινακίδα, να έχει ασφάλεια, να έχει φώτα (πρόσθετο βολάν όχι μπαταριούλες και άλλες π@@@π που έχουμε δει παλία), να έχει λασπωτήρα και να περνά τον έλεγχο στάθμης θορύβου, (όταν γίνει σωστά πείτε μου) τότε νομίζω ότι μπορεί να συμμετέχει σε αγώνα Enduro.

Τώρα κάτι κυβισμούς 251cc κλπ για να αλλάξουμε κατηγορία κλπ τα έχουμε ξαναζήσει.

Κανονικά πρέπει να ισχύει ο κυβισμός που γράφει η νόμιμη άδεια κυκλοφορίας σωστά??
Και με βάση αυτό τον κυβισμό γίνεται και η ασφάλιση της μοτοσυκλέτας σωστά?

Και στο κάτω κάτω όλοι αυτοί που τα πληρώνουν αυτά μ@@@@κες είναι?

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
Berg έγραψε:
......

Εάν κάποιος έχει ΜΧ και έχει καταφέρει να του βγάλει πινακίδα, ........?
Πώς τα κατάφερε δηλαδή?
Με ενόραση?
:think:

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
SLabrou έγραψε:
Berg έγραψε:
......

Εάν κάποιος έχει ΜΧ και έχει καταφέρει να του βγάλει πινακίδα, ........?
Πώς τα κατάφερε δηλαδή?
Με ενόραση?
:think:
Με λάδωμα, στην ζούλα, με κολλητό, με μέσον κλπ κλπ τι δεν καταλλλαβαίνεις? :lol: :lol:

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Berg έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Το θέμα είναι να δημιουργηθούν νόμιμες διαδικασίες ώστε,
με ένα τεχνικό έλεγχο τύπου ΚΤΕΟ τα mx μηχανάκια με φθηνό και νόμιμο τρόπο να παίρνουν άδεια συμμετοχής σε αγώνες enduro.
Ίσως σε κάποιο άλλο κράτος.
Εδώ δεν μπορούν να περάσουν ΚΤΕΟ τα υπάρχοντα μηχανάκια enduro που έχουν κανονική πινακίδα πως θα περάσουν τεχνικό έλεγχο τα ΜΧ?
Και για πόσα ΜΧ μιλάμε?
Θα πρέπει να γίνει ειδικό τμήμα στο Υπουργείο ή σε κάποιο ΚΤΕΟ σωστά?
Σε πόσες δεκαετίες το κόβεις να γίνεται αυτό??

Εάν κάποιος έχει ΜΧ και έχει καταφέρει να του βγάλει πινακίδα, να έχει ασφάλεια, να έχει φώτα (πρόσθετο βολάν όχι μπαταριούλες και άλλες π@@@π που έχουμε δει παλία), να έχει λασπωτήρα και να περνά τον έλεγχο στάθμης θορύβου, (όταν γίνει σωστά πείτε μου) τότε νομίζω ότι μπορεί να συμμετέχει σε αγώνα Enduro.

Τώρα κάτι κυβισμούς 251cc κλπ για να αλλάξουμε κατηγορία κλπ τα έχουμε ξαναζήσει.

Κανονικά πρέπει να ισχύει ο κυβισμός που γράφει η νόμιμη άδεια κυκλοφορίας σωστά??
Και με βάση αυτό τον κυβισμό γίνεται και η ασφάλιση της μοτοσυκλέτας σωστά?

Και στο κάτω κάτω όλοι αυτοί που τα πληρώνουν αυτά μ@@@@κες είναι?
Συμφωνώ,
πρέπει να συμμετέχουν σε αγώνες τα mx μηχανάκια,
διαφωνώ κάθετα στο λάδωμα και το έχω προσωπικά αποδείξει,
2 χρόνια στα νοσοκομεία με βαρύτατη ασθένεια αλλά και πολλά σπασίματα,
δεν έδωσα 1 ευρώ σε λάδωμα και μιλάμε για θέματα υγείας σοβαρότατα, που είδα άλλους νεοέλληνες να σκάνε βουνά σε χρήμα για να μην πεθάνουν,

οπότε καταλαβαίνεις τι νιώθω για το λάδωμα ώστε να βγάλουν Mx μηχανάκια, άδεια κυκλοφορίας,
μου προκαλεί εμετό και συγχρόνως έναν ωχαδελφισμό για κάτι τόσο μα τόσο απλό,
όπως το να γίνει τεχνική υπηρεσία,
μέσα στα υπάρχοντα ΚΤΕΟ που
θα δίνει άδεια για συμμετοχή σε enduro αγώνες σε mx μηχανάκια.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Μάιος 2011
Δημοσιεύσεις: 1372
Τοποθεσία: Αθήνα
Έχω διαβάσει όλες τις δημοσιεύσεις (πολλές δυο φορές μάλιστα) και προσπαθώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει με κάποιο τρόπο τα mx μηχανάκια να τρέξουν σε αγώνες enduro.
Όποιο μηχανάκι έχει αποκτήσει με παράνομο τρόπο άδεια κυκλοφορίας θα πρέπει να κοπεί στον τεχνικό έλεγχο. Αν έχει αποκτήσει με παράνομο τρόπο άδεια κυκλοφορίας, αλλά έχει κάνει όλες τις αλλαγές που απαιτούνται για να "γίνει" enduro θα μπορεί (προφανώς) να τρέξει.

Το λογικό είναι να ζητάμε να γίνεται σωστά ο τεχνικός έλεγχος και όχι να λέμε αν το κράτος μπορούσε να νομιμοποιήσει τα mx μηχανάκια για να τρέχουν σε αγώνες enduro. Αφήστε το κράτος στην άκρη, γιατί αν περιμένετε από το κράτος που έχει τόσο σοβαρά και πολύπλοκα προβλήματα να λύσει (και σχεδόν δεν τα καταφέρνει) να ασχοληθεί πως θα νομιμοποιήσει mx μηχανάκια θα περιμένετε πάρα πολύ καιρό ακόμα. Εδώ ο κόσμος καίγεται και εμείς κοιτάμε πως εμείς με mx μηχανάκια θα τρέξουμε σε αγώνες enduro.

Και επειδή μου αρέσει να είμαι αυστηρός θα καταλήξω ως εξής και ας φανώ κακός. Όποιος θέλει να τρέξει enduro παίρνει μηχανάκι enduro και τρέχει νομιμότατα και χωρίς να χρειάζεται επιπλέον αλλαγές. Οι υπόλοιποι παίρνουμε ότι μηχανάκι γουστάρουμε και κάνουμε τις βόλτες και το hobby μας.
Ας είμαστε σοβαροί κύριοι και ας παίξουμε με τους κανόνες του παιχνιδιού. Δεν αγοράζουμε mx μηχανάκι και μετά ζητάμε να αλλάξουν οι κανόνες για να τρέξουμε σε enduro αγώνα.

_________________
ThePhysicist


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
iatrodikastis έγραψε:
μου προκαλεί εμετό και συγχρόνως έναν ωχαδελφισμό για κάτι τόσο μα τόσο απλό,
όπως το να γίνει τεχνική υπηρεσία,
μέσα στα υπάρχοντα ΚΤΕΟ που
θα δίνει άδεια για συμμετοχή σε enduro αγώνες σε mx μηχανάκια.
Το έχουμε ξανσυζητήσει το θέμα. Χρειάζεται άδεια κυκλοφορίας, ασφάλεια, φώτα, όχι πολύ θόρυβο κλπ.
Το να τρέξουν χωρίς αυτά ENDURO δεν γίνεται με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς.

Τώρα Πέτρο η δική σου επιμονή στο θέμα αυτό και με δεδομένη την συμμετοχή μεταποιημένων ΜΧ στον επόμενο αγώνα Enduro πρόσεξε γιατί μόνο υποψίες μπορεί να προκαλέσει και δεν συμφέρει κανένα στο forum. :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
S16 έγραψε:
Και επειδή μου αρέσει να είμαι αυστηρός θα καταλήξω ως εξής και ας φανώ κακός. Όποιος θέλει να τρέξει enduro παίρνει μηχανάκι enduro και τρέχει νομιμότατα και χωρίς να χρειάζεται επιπλέον αλλαγές. Οι υπόλοιποι παίρνουμε ότι μηχανάκι γουστάρουμε και κάνουμε τις βόλτες και το hobby μας.
Ας είμαστε σοβαροί κύριοι και ας παίξουμε με τους κανόνες του παιχνιδιού. Δεν αγοράζουμε mx μηχανάκι και μετά ζητάμε να αλλάξουν οι κανόνες για να τρέξουμε σε enduro αγώνα.
:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Ιουν 2012
Δημοσιεύσεις: 534
Moto: aprilia tuono Tm250 en
Τοποθεσία: Ασινη
να θυμησω σε οσους το εχουν ξεχασει οτι ο Τ.Ε ειναι για το καλο των ιδιων αθλητων,για την ασφαλεια τους και των συναθλητων τους ετσι..

_________________
Φιλ.Μ.Α
ο αντιπροεδρας


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
7gibernau έγραψε:
να θυμησω σε οσους το εχουν ξεχασει οτι ο Τ.Ε ειναι για το καλο των ιδιων αθλητων,για την ασφαλεια τους και των συναθλητων τους ετσι..
Και να συμπηρώσω ότι είναι και για την εξαφάλιση των διοργανωτών σε περίπτωση στραβής, (φτου φτου φτου). :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Ιουν 2012
Δημοσιεύσεις: 534
Moto: aprilia tuono Tm250 en
Τοποθεσία: Ασινη
Berg έγραψε:
7gibernau έγραψε:
να θυμησω σε οσους το εχουν ξεχασει οτι ο Τ.Ε ειναι για το καλο των ιδιων αθλητων,για την ασφαλεια τους και των συναθλητων τους ετσι..
Και να συμπηρώσω ότι είναι και για την εξαφάλιση των διοργανωτών σε περίπτωση στραβής, (φτου φτου φτου). :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:
:handgestures-thumbup:

_________________
Φιλ.Μ.Α
ο αντιπροεδρας


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Berg έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
μου προκαλεί εμετό και συγχρόνως έναν ωχαδελφισμό για κάτι τόσο μα τόσο απλό,
όπως το να γίνει τεχνική υπηρεσία,
μέσα στα υπάρχοντα ΚΤΕΟ που
θα δίνει άδεια για συμμετοχή σε enduro αγώνες σε mx μηχανάκια.
Το έχουμε ξανσυζητήσει το θέμα. Χρειάζεται άδεια κυκλοφορίας, ασφάλεια, φώτα, όχι πολύ θόρυβο κλπ.
Το να τρέξουν χωρίς αυτά ENDURO δεν γίνεται με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς.

Τώρα Πέτρο η δική σου επιμονή στο θέμα αυτό και με δεδομένη την συμμετοχή μεταποιημένων ΜΧ στον επόμενο αγώνα Enduro πρόσεξε γιατί μόνο υποψίες μπορεί να προκαλέσει και δεν συμφέρει κανένα στο forum. :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:
Δεν κοίταξα ποτέ τα προσωπικά μου συμφέροντα,
πάντα κοίταζα το γενικό συμφέρον και μέσα από αυτό έβγαινα κερδισμένος.

Υποστηρίζω και είμαι υπέρ ενός κράτους που θα λειτουργεί και
είμαι με αποδείξει κατά του λαδώματος.

Θα μου κάνεις υποδείξεις ότι δημιουργώ υποψίες?

Μάλλον το έχουμε χάσει πάλι το θέμα.

Οπότε,
λέω και πάλι,
δεν είμαι κατά στο να συμμετέχουν μηχανάκια Mx στους αγώνες εντούρο,
είμαι σταθερά όμως κατά στο λάδωμα, ώστε να βγάζουν αυτά τα μηχανάκια πινακίδες.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2013 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1954
Moto: ΥΖ 125 '94
Τοποθεσία: Φυλή
Berg έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
πρόσθετο βολάν όχι μπαταριούλες και άλλες π@@@π που έχουμε δει παλία
Παλιά; Πόσο παλιά;
KTM 350 με φακό κολλημένο με μονωτική ταινία...
Η γνώμη μου είναι ότι σε κάτι τέτοιους δεν πρεπει να επιτρέπεται ούτε να το ξεφορτώσουν. Για τον άλλο που έχει δώσει κανά 1000άρικο για να φτιάξει το μηχανάκι, να έχει πινακίδα, φώτα, ασφάλεια κλπ και είναι νόμιμος (έστω κι αν έχει γίνει με πλάγιο τρόπο νόμιμος-και εφόσον το κράτος τον π@ίζει κοινώς και δεν μπορεί να πιάσει αυτόν που λαδώνεται), δεν βλέπω γιατί πρέπει να το συζητάμε (εφόσον Φινλανδία δεν γινόμαστε ούτε σε 20 χρόνια).

_________________
http://irakleia-ileias.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 119 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 14 5 6 7 8 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com