Τώρα είναι 24 Οκτ 2018, 00:35

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 20 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017, 07:50 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2014, 23:16
Δημοσιεύσεις: 544
Moto: HUSQVARNA 300
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
SHOCK MASTER έγραψε:
kostascbr έγραψε:
την κανω λοιπον πως θα το χαμηλώσω το πίσω αμορτισερ χωρις να χαλασω πολυ την γεωμετρια τις μηχανης
Aυτό που ρωτάς, προφανώς και δεν γίνεται.

Κατ'αρχάς, δεν χαμηλώνεις το αμορτισέρ αλλά το ύψος τους πίσω τμήματος της μοτό.
Στο αμορτισέρ μειώνεις το μήκος του με αποτέλεσμα να κατεβαίνει το πλαίσιο.
Όταν μειώσεις το μήκος του αμορτισέρ μόνο, θα κατέβει κυρίως το πίσω μέρος του πλαισίου και ελάχιστα το εμπρός.
Επομένως θα αλλάξει το ζύγισμα, η θέση οδήγησης και λίγο η γεωμετρία αφού θα αλλάξει λίγο -αλλά αισθητά- η γωνία κάστερ και το ίχνος.

Συνεπώς εάν θέλεις να χαμηλώσεις την μοτοσικλέτα σου, θα πρέπει να προβείς σε ενέργειες οι οποίες θα μειώσουν το ύψος της τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μείωσης των διαδρομών των αναρτήσεων και το προτιμότερο είναι να γίνεται ίδια μείωση της διαδρομής εμπρός-πίσω ειδικά εάν είσαι ευχαριστημένος με το ζύγισμα που έχει η μοτό σου. Έτσι δεν αλλάζει τίποτα εκτός από το ύψος σέλας ενώ το κέντρο βάρους έρχεται πιο κοντά στο έδαφος κάτι που βελτιώνει τη συμπεριφορά της μοτό σε όλες τις συνθήκες. Το αρνητικό είναι ότι αντίστοιχα μειώνεται και η απόσταση από το έδαφος αλλά αυτό τελικά δεν ενοχλεί τους περισσότερους αναβάτες αφού τώρα έχουν την δυνατότητα να πατάνε πιο εύκολα κάτω και να αποφορτίζουν την μοτό ενώ επίσης έχουν και καλυτερο έλεγχο και συνολικά περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Όσον αφορά τις μετατροπές που χρειάζονται, για το αμορτισέρ υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία σο να μειωθεί το μήκος του αφού αυτό επιτυγχάνεται με τοποθέτηση εσωτερικών αποστατών.
Για το πηρούνι όμως, ναι μεν πάλι χρησιμοποιούνται αποστάτες αλλά περιοριστικός παράγων είναι το μήκος ελατηρίου το οποίο πρέπει να είναι τόσο μικρότερο όσο μειώνεται η διαδρομή. Δηλαδή εάν θέλεις να χαμηλώσεις 2,5cm θα πρέπει να βρεθούν μπροστινά ελατήρια 2,5cm κοντύτερα και αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Για αυτό μερικές φορές στο μπροστινά ακολουθείται μία μέση λύση που υπαγορεύεται από την διαθεσιμότητα ελατηρίων.
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: Αυτο ακριβως εφαρμοστηκε στις δικες μου αναρτησεις απο τον Σωτηρη και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την ολη συμπεριφορα τις μοτο και ιδιαιτερα με την αυξηση της αυτοπεπιθησης που μου εδωσε το δικαιωμα να παταω πολυ πιο ευκολα κατω(βλεπε μετριος προς κοντος)....Χωρις να γινετε καθολου αντιληπτη η μειωση των διαδρομων των αναρτησεων σε καταστασεις εντουρο παρα μονο στα αλματα που εκει τελειωνουν γρηγορα....Λιγο ακριβη λυση :? :? αλλα νομιζω η πιο σωστη :sleeping-sleeping: :sleeping-sleeping:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017, 12:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Μαρ 2010, 20:35
Δημοσιεύσεις: 21
Moto: ΚΤΜ 250
ΜΙΧΑΛΗΣ 300 έγραψε:
SHOCK MASTER έγραψε:

Aυτό που ρωτάς, προφανώς και δεν γίνεται.

Κατ'αρχάς, δεν χαμηλώνεις το αμορτισέρ αλλά το ύψος τους πίσω τμήματος της μοτό.
Στο αμορτισέρ μειώνεις το μήκος του με αποτέλεσμα να κατεβαίνει το πλαίσιο.
Όταν μειώσεις το μήκος του αμορτισέρ μόνο, θα κατέβει κυρίως το πίσω μέρος του πλαισίου και ελάχιστα το εμπρός.
Επομένως θα αλλάξει το ζύγισμα, η θέση οδήγησης και λίγο η γεωμετρία αφού θα αλλάξει λίγο -αλλά αισθητά- η γωνία κάστερ και το ίχνος.

Συνεπώς εάν θέλεις να χαμηλώσεις την μοτοσικλέτα σου, θα πρέπει να προβείς σε ενέργειες οι οποίες θα μειώσουν το ύψος της τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μείωσης των διαδρομών των αναρτήσεων και το προτιμότερο είναι να γίνεται ίδια μείωση της διαδρομής εμπρός-πίσω ειδικά εάν είσαι ευχαριστημένος με το ζύγισμα που έχει η μοτό σου. Έτσι δεν αλλάζει τίποτα εκτός από το ύψος σέλας ενώ το κέντρο βάρους έρχεται πιο κοντά στο έδαφος κάτι που βελτιώνει τη συμπεριφορά της μοτό σε όλες τις συνθήκες. Το αρνητικό είναι ότι αντίστοιχα μειώνεται και η απόσταση από το έδαφος αλλά αυτό τελικά δεν ενοχλεί τους περισσότερους αναβάτες αφού τώρα έχουν την δυνατότητα να πατάνε πιο εύκολα κάτω και να αποφορτίζουν την μοτό ενώ επίσης έχουν και καλυτερο έλεγχο και συνολικά περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Όσον αφορά τις μετατροπές που χρειάζονται, για το αμορτισέρ υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία σο να μειωθεί το μήκος του αφού αυτό επιτυγχάνεται με τοποθέτηση εσωτερικών αποστατών.
Για το πηρούνι όμως, ναι μεν πάλι χρησιμοποιούνται αποστάτες αλλά περιοριστικός παράγων είναι το μήκος ελατηρίου το οποίο πρέπει να είναι τόσο μικρότερο όσο μειώνεται η διαδρομή. Δηλαδή εάν θέλεις να χαμηλώσεις 2,5cm θα πρέπει να βρεθούν μπροστινά ελατήρια 2,5cm κοντύτερα και αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Για αυτό μερικές φορές στο μπροστινά ακολουθείται μία μέση λύση που υπαγορεύεται από την διαθεσιμότητα ελατηρίων.
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: Αυτο ακριβως εφαρμοστηκε στις δικες μου αναρτησεις απο τον Σωτηρη και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την ολη συμπεριφορα τις μοτο και ιδιαιτερα με την αυξηση της αυτοπεπιθησης που μου εδωσε το δικαιωμα να παταω πολυ πιο ευκολα κατω(βλεπε μετριος προς κοντος)....Χωρις να γινετε καθολου αντιληπτη η μειωση των διαδρομων των αναρτησεων σε καταστασεις εντουρο παρα μονο στα αλματα που εκει τελειωνουν γρηγορα....Λιγο ακριβη λυση :? :? αλλα νομιζω η πιο σωστη :sleeping-sleeping: :sleeping-sleeping:
ξανα χαιρεταω τι προτινης φιλε για πισω και μπροστα πως θα μιωσουμε το μηκος των διαδρομων στο δικο μου μηχανακι χωρις παρα πολλα εξοδα γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017, 13:09 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2014, 23:16
Δημοσιεύσεις: 544
Moto: HUSQVARNA 300
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
kostascbr έγραψε:
ΜΙΧΑΛΗΣ 300 έγραψε:
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: Αυτο ακριβως εφαρμοστηκε στις δικες μου αναρτησεις απο τον Σωτηρη και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την ολη συμπεριφορα τις μοτο και ιδιαιτερα με την αυξηση της αυτοπεπιθησης που μου εδωσε το δικαιωμα να παταω πολυ πιο ευκολα κατω(βλεπε μετριος προς κοντος)....Χωρις να γινετε καθολου αντιληπτη η μειωση των διαδρομων των αναρτησεων σε καταστασεις εντουρο παρα μονο στα αλματα που εκει τελειωνουν γρηγορα....Λιγο ακριβη λυση :? :? αλλα νομιζω η πιο σωστη :sleeping-sleeping: :sleeping-sleeping:
ξανα χαιρεταω τι προτινης φιλε για πισω και μπροστα πως θα μιωσουμε το μηκος των διαδρομων στο δικο μου μηχανακι χωρις παρα πολλα εξοδα γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι
Για να βαλης χερι να τις φτιαξης μονος για οικονομια :naughty: :naughty: με τιποτα......Απο την αλλη ξερω πολυ καλα οτι οι καιροι εναι πολυ δυσκολοι....Η αποψη μου ειναι...η΄΄ το αφηνης οπως ειναι η΄κανης κατι σωστο χωρις πειραματα και μαιμουδιες :confusion-questionmarks: :confusion-questionmarks: μην μπαινης σε πειραματα με κοψιμο υποπλαισιο και αλλα...Συμβουλες και κοστος ...Σωτηρης Λαμπρου...6980922147 :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017, 13:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Μαρ 2010, 20:35
Δημοσιεύσεις: 21
Moto: ΚΤΜ 250
SHOCK MASTER έγραψε:
kostascbr έγραψε:
την κανω λοιπον πως θα το χαμηλώσω το πίσω αμορτισερ χωρις να χαλασω πολυ την γεωμετρια τις μηχανης
Aυτό που ρωτάς, προφανώς και δεν γίνεται.

Κατ'αρχάς, δεν χαμηλώνεις το αμορτισέρ αλλά το ύψος τους πίσω τμήματος της μοτό.
Στο αμορτισέρ μειώνεις το μήκος του με αποτέλεσμα να κατεβαίνει το πλαίσιο.
Όταν μειώσεις το μήκος του αμορτισέρ μόνο, θα κατέβει κυρίως το πίσω μέρος του πλαισίου και ελάχιστα το εμπρός.
Επομένως θα αλλάξει το ζύγισμα, η θέση οδήγησης και λίγο η γεωμετρία αφού θα αλλάξει λίγο -αλλά αισθητά- η γωνία κάστερ και το ίχνος.

Συνεπώς εάν θέλεις να χαμηλώσεις την μοτοσικλέτα σου, θα πρέπει να προβείς σε ενέργειες οι οποίες θα μειώσουν το ύψος της τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μείωσης των διαδρομών των αναρτήσεων και το προτιμότερο είναι να γίνεται ίδια μείωση της διαδρομής εμπρός-πίσω ειδικά εάν είσαι ευχαριστημένος με το ζύγισμα που έχει η μοτό σου. Έτσι δεν αλλάζει τίποτα εκτός από το ύψος σέλας ενώ το κέντρο βάρους έρχεται πιο κοντά στο έδαφος κάτι που βελτιώνει τη συμπεριφορά της μοτό σε όλες τις συνθήκες. Το αρνητικό είναι ότι αντίστοιχα μειώνεται και η απόσταση από το έδαφος αλλά αυτό τελικά δεν ενοχλεί τους περισσότερους αναβάτες αφού τώρα έχουν την δυνατότητα να πατάνε πιο εύκολα κάτω και να αποφορτίζουν την μοτό ενώ επίσης έχουν και καλυτερο έλεγχο και συνολικά περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Όσον αφορά τις μετατροπές που χρειάζονται, για το αμορτισέρ υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία σο να μειωθεί το μήκος του αφού αυτό επιτυγχάνεται με τοποθέτηση εσωτερικών αποστατών.
Για το πηρούνι όμως, ναι μεν πάλι χρησιμοποιούνται αποστάτες αλλά περιοριστικός παράγων είναι το μήκος ελατηρίου το οποίο πρέπει να είναι τόσο μικρότερο όσο μειώνεται η διαδρομή. Δηλαδή εάν θέλεις να χαμηλώσεις 2,5cm θα πρέπει να βρεθούν μπροστινά ελατήρια 2,5cm κοντύτερα και αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Για αυτό μερικές φορές στο μπροστινά ακολουθείται μία μέση λύση που υπαγορεύεται από την διαθεσιμότητα ελατηρίων.
ΦΙΛΕ ειναι πολυ σωστα αυτα που λες πως μπορω να μειώσω την διαδρομη ( το μηκος ) της πισω αναρτησης με αποστατη οπως λες


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017, 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Πρέπει να λυθούν οι αναρτήσεις εντελώς για να περαστούν οι αποστάτες, για την πίσω συγκεκριμένα πρέπει να λύσεις άξονα αμορτισέρ έπειτα να γνωρίζεις το μήκος των αποστατών που πρέπει να μπούν για να μειώσουν αντίστοιχα την διαδρομή.

Το χαμήλωμα δεν είναι κάτι απλό, εάν δεν έχεις τεχνικές γνώσεις, σωστά εργαλεία και εμπειρία θα σου πρότεινα όταν έρθει η ώρα για σέρβις να τις δώσεις στον SHOCK MASTER για να στις κοντύνει κιόλλας με μια διαφορά στο κόστος που θα το έδεινες έτσι και αλλιώς. Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρες λύσεις.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 20 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com