Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 23:13

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 17:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4721
Moto: 2017 RR 300
Ψηλέ...

Καταρχάς είσαι μια χαρά οδηγικά και μάλλον το έχεις τερματίσει το συγκεκριμένο πιστάκι και χρειάζεσαι επειγόντως να πας στο next level.

Όσον αφορά το πηρούνι, είναι πρακτικά αδύνατον να ξεβιδωθεί το καλάμι από το καβαλέτο ειδικά στο KYB το οποίο στην εσωτερική πλευρά έχει βιδάκι που το ασφαλίζει. Επιπλέον στα ΚΥΒ, αυτό το βιδάκι ειναι κεφαλωμένο με τέτοιο τρόπο (αντίστοιχο μεσαιωνικού βασανιστηρίου) που θέλει έμπειρο μηχανουργό για να αφαιρεθεί.
Στη φωτο το καλαμι -εκ πρωτης οψης- δειχνει ενταξει αλλα πρεπει να ελεγχθει πληρως.
Αυτο που μου φαινεται λιγο περιεργο, ειναι ο κυλινδρος στο εσωτερικο του (bottoming cone αγγλιστι).
Εαν φοραει το δικο του πηρουνι κλειστου φυσιγγιου, τοτε ο στανταρ κυλινδρος εχει πολυ μικροτερο υψος.
Για αυτο κανε πρωτα απ'ολα τον εξης βασικο ελεγχο.
Κοιτα εαν η ρυθμιση στην πανω ταπα ειναι αποσβεσης συμπιεσης ή αποσβεσης επαναφορας.

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 19:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Ιουν 2016, 20:09
Δημοσιεύσεις: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
SHOCK MASTER έγραψε:
Ψηλέ...

Καταρχάς είσαι μια χαρά οδηγικά και μάλλον το έχεις τερματίσει το συγκεκριμένο πιστάκι και χρειάζεσαι επειγόντως να πας στο next level.

Όσον αφορά το πηρούνι, είναι πρακτικά αδύνατον να ξεβιδωθεί το καλάμι από το καβαλέτο ειδικά στο KYB το οποίο στην εσωτερική πλευρά έχει βιδάκι που το ασφαλίζει. Επιπλέον στα ΚΥΒ, αυτό το βιδάκι ειναι κεφαλωμένο με τέτοιο τρόπο (αντίστοιχο μεσαιωνικού βασανιστηρίου) που θέλει έμπειρο μηχανουργό για να αφαιρεθεί.
Στη φωτο το καλαμι -εκ πρωτης οψης- δειχνει ενταξει αλλα πρεπει να ελεγχθει πληρως.
Αυτο που μου φαινεται λιγο περιεργο, ειναι ο κυλινδρος στο εσωτερικο του (bottoming cone αγγλιστι).
Εαν φοραει το δικο του πηρουνι κλειστου φυσιγγιου, τοτε ο στανταρ κυλινδρος εχει πολυ μικροτερο υψος.
Για αυτο κανε πρωτα απ'ολα τον εξης βασικο ελεγχο.
Κοιτα εαν η ρυθμιση στην πανω ταπα ειναι αποσβεσης συμπιεσης ή αποσβεσης επαναφορας.
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Δεν ξερω να ξεχωρίσω τι είδους αποσβεσης ειναι ο ρυθμιστης , ισως μπορεις να μου πεις ;

[ img ]

Εβγαλα αλλη μια φωτογραφα το καλαμι - οτι απεμεινε....

[ img ]

Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην ειναι δικο του το μπροστινο ; :angry-banghead:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
αυτο ειναι ανοιχτού φυσιγγίου, τι ακριβώς χρονολογίας ειναι το συγκεκριμένο YZ για να σου πούμε.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 19:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Ιουν 2016, 20:09
Δημοσιεύσεις: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
Byron έγραψε:
αυτο ειναι ανοιχτού φυσιγγίου, τι ακριβώς χρονολογίας ειναι το συγκεκριμένο YZ για να σου πούμε.
2006


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Φοράει διαφορετικά, κανονικά θα έπρεπε να έχει κλειστού φυσιγγίου ΚΥΒ σαν αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/2006-Yamaha-YZ2 ... 6a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Φαίνεται και η διαφορά τους απο το διάγραμμα εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 21:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Ιουν 2016, 20:09
Δημοσιεύσεις: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
πω.. να ψαξω να βρω καινουργιο να βαλω η να φτιαξω το παλιο ;
απο τι μηχανακι μπορει να ειναι αυτο που εχει πανω;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2017, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010, 23:56
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
thebadtall έγραψε:
πω.. να ψαξω να βρω καινουργιο να βαλω η να φτιαξω το παλιο ;
απο τι μηχανακι μπορει να ειναι αυτο που εχει πανω;
Σιγουρα ποιο παλιο απο 2004 πρεπει να ειναι 2003-04
η μποτα σου εχει το λουκι,, που περναει το μαρκουτσι του φρενου,
απο το 2005 κ μετα
ξεκινησε να μην το περνα απο κατω απο την δαγκανα
το ιδιο και στα wr :greetings-waveyellow:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2017, 13:56 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Ιουν 2016, 20:09
Δημοσιεύσεις: 17
Moto: YZFR6 XT660X YZ125 WR200 CRF250 VESPINO
Byron έγραψε:
Φοράει διαφορετικά, κανονικά θα έπρεπε να έχει κλειστού φυσιγγίου ΚΥΒ σαν αυτά εδώ
http://www.ebay.com/itm/2006-Yamaha-YZ2 ... 6a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Φαίνεται και η διαφορά τους απο το διάγραμμα εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Δεν φτιάχνεται , έχει κλωτσήσει ή μπότα και έχει σπάσει και ή ασφάλεια. Πρέπει να είναι από ΥΖ 96 μοντελο ..και δεν βρίσκω ανταλλακτικα. Τι να κάνω ? Να βάλω κομπλε μπροστινό 2006 από eBay με 600€ ? Πόσα τελωνεία θα πληρώσω? Αξίζει ? Τα φρένα θα ταιριάζουν στο καινούργιο ή θ πρέπει να πάρω άλλη δαγκανα; Έμπλεξα..
Βοήθεια!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: YZ125 ή KTM150
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2017, 09:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Υπάρχουν δύο πιρούνια κομπλέ ebay αυτή την στιγμή απο Αμερική στα περίπου 300ε, αλλά ψάξε και Ελλάδα μεταχειρισμένα μήπως βρείς κάτι

http://www.ebay.com/itm/2004-YAMAHA-WR4 ... 8u&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/2004-YAMAHA-WR4 ... 8u&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Από οτι φαίνεται απο την μπότα (λούκι/οδηγό για σωληνάκι φρένου) και τον ρυθμιστή συμπίεσης (άνω) έχουν κάνει μετατροπή όπως είπε ο ΤΕΟ και έχουν βάλει απο 04 WR.

Όμως για ρώτα και την Yamaha σε καινούριο καλάμι πόσο κοστίζει, το δίνει μαζί με την μπότα απο οτι βλέπω εδώ
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

part number
5DH-23120-L0-00

Εάν είναι πολυ ακριβό απο Yamaha Ελλάδα (σίγουρα θα είναι...) ίσως να αξίζει να το πάρεις απο τον partzilla κατευθείαν, όμως σε αυτά τα χρήματα σκέψου το διοτι αγοράζεις ενα σετ κομπλέ πιρούνια μεταχειρισμένα αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com