Τώρα είναι 19 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
Δεν μου αρεσει και δεν εχει αλλαξει κατι με τα προηγουμενα μοντελα εμφανισιακα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 764
Moto: YAMAHA WR250F
Τοποθεσία: Athens
Φτουυυ,επεσε σβυσιμο και δε το προλαβα :lol:

Οσο για το beta οντως ειναι ασχημο,μου θυμιζει το πρωτο beta του πετρου

_________________
---Dum spiro, spero---


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2017 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17236
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
$py έγραψε:
Φτουυυ,επεσε σβυσιμο και δε το προλαβα :lol:

Οσο για το beta οντως ειναι ασχημο,μου θυμιζει το πρωτο beta του πετρου
όσον αφορά το σβήσιμο,
με παρακάλεσαν οι γράφωντες να το κάνω και σεβάστηκα την θέληση-άποψή τους.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1466
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Σήμερα είχαμε δυνατό τεστ ραιντ τα Beta 2018 σε αμμουδερο πιστακι με μπόλικο σαμάρι και ένα μικρό κομμάτι στο τελείωμα με σκληρή βάση και μικρές φυτευτες. Όχι για πολλά συμπεράσματα αλλά ικανό για να μου θυμίσει τί μου άρεσε στα δικά μου 350 2015 EFI και 300 2Τ 2016.

Να θυμίσω ότι έχω φέρει τον τελευταίο καιρό το Sherco 300 2T σε άριστο σετταρισμα για μένα με ανάρτηση που δουλεύει πολύ καλά παντού με τα ίδια κλικ.

Πρώτη καβάλα το 300. Μου φάνηκε πολύ μαζεμένο με παναλαφρη αίσθηση και πολύ χαμηλό ειδικά όρθιος στα σαμάρια. Μοτέρ παντοδύναμο και ταυτόχρονα πάρα πολύ φιλικό. Δούλεψα μόνο τον μαλακό χάρτη όπως και πάντα στο 16αρι μου. Με τον δυνατό χάρτη απλά θέλει να στροφαρει πιο γρήγορα από χαμηλομεσαιες προς ψηλές. Σε κάθε περίπτωση θέλει σεβασμό όπως όλα τα 300 αλλιώς οι αγκαλιές με τα δέντρα είναι κοντά. Το σαγκ ήταν οκ όπως και η ισορροπία γενικώς κι έτσι από αρχή σχετικά άρχισα να το πιέζω αλλά με το μαμά σετταρισμα οι αναρτήσεις ήταν υπερβολικά μαλακές και δεν άργησαν να έρθουν κάποια τερματισματα στα πιο μεγάλα σαμάρια. Οι πέτρες εξαφανίστηκαν από το πιρούνι. Εργονομικως θα ήθελα το τιμόνι λιιγο περισσότερο προς τα μένα και τις μανετες λιιγο πιο κάτω αλλά ήταν οκ. Πάω σφίγγω από δύο κλικ μπρος πίσω και ηταν καλύτερα στον 2ο γύρο. Για στενότερη σιλουέτα που γράφουν δεν θυμήθηκα διαφορετικό το 16αρι μου αλλά έχω καλομαθει στο Σερκο που πάνω του δεν ενοχλεί τίποτα.

2η μοτο το 350. Χάρτης μόνο στο κανονικό. Οι αναρτήσεις ήταν και εδώ μαλακές αλλά και πάλι με καλή ισορροπία. Πιο αθλητικό, πιο ψηλό μου φάνηκε λίγο από το 300, αλλά μάλλον λόγω των σκληροτερων ελατηρίων μπρος πίσω. Φυσικά πιο βαριά αίσθηση από το δίχρονο αλλά όχι τρελές διαφορες. Το δίχρονο απλά θα πέφτει στις στροφές πάντα πιο εύκολα και θα αλλάζει γραμμές χωρίς δεύτερη σκέψη, ειδικά όταν φορτωμένα με λάσπη. Αψογο μοτέρ για 4Τ enduro. Φουριοζικο από το 0 αλλά πάντα απόλυτα ελεγχόμενο. Δεν πηραμε τυχαία μαζί το μετάλλιο στο Δύσκολο Six Days της Σλοβακίας παρά τις γκαντεμιες που ξεκίνησαν από την 1η μέρα. Είναι λίγο πιο ζωντανό τώρα με πιο ενδοτικο πιρούνι κυρίως λόγω των 4.6 ελατηρίων αντί των 4.8 που βαζαν στα 2015. Μου έλεγε όρμα στα σαμάρια αλλά και αυτό τερμάτισε. Οι πέτρες, ποιες πέτρες?

430. Άστα λα Βίστα. Ένας γύρος έφτασε και περίσσεψε. Έψαχνε μπροστά πιο εύκολα στην πιο μαλακιά άμμο σε είσοδο στροφών. Για μεγάλο 4Τ έχει σχετικά ελαφριά αίσθηση αλλά και πάλι η διαφορά με το 350 ήταν πολύ μεγάλη. Ραφιναρισμένο αρκουδογκαζο. Το δούλεψα μόνο στον μαλακό χάρτη. Και σε αυτό οι αναρτήσεις υπερβολικά μαλακιες.

250. Ο παλιός γνώριμος από το 2013 αλλά με λίγο πιο ελαφριά αίσθηση λόγω δίαιτας και πλαισίου. Τελικά το δικό μου το είχα φέρει σε πολύ καλή κατάσταση στο πώς κατεβαζε την δύναμη, ειδικά πριν γυρίσω πολύ κοντά στο μαμά τζεταρισμα το οποίο δεν έκανε για την Φινλανδία και το πράγμα ξύριζε αβερτα. Αυτό τώρα είναι πιο γεμάτο πολύ χαμηλά αλλά και πάλι θέλει άμεσα να στροφαρει με την μια προς τα πάνω χωρίς να υπάρχει κάποια κλωτσιά στις μεσαίες. Σαν να είναι το πιστόνι καμια πενηνταρια γραμμάρια μόνο. Σίγουρα πιο ελαφριά αίσθηση από το 300. Παντού και πάντα. Δεν ξέρω γιατί αλλά είχε όμως πολύ περισσότερους κραδασμούς, ειδικά στα μασπιε. Εμφανές και στην οδήγηση. Μου άφησε την εντύπωση ότι για κάποιον που θέλει να βελτιωθεί οδηγικά από την τεχνική άποψη, ήταν το καλύτερο της σειράς γιατί πολύ απλά δεν έχει το μοτέρ του 300 που ξελασπωνει από οδηγικά λάθη. Μιλάμε για κυρίως αγωνιστική χρήση τώρα...

Μετά ξαναοδηγησα το 300 και το 350 από δύο γύρους το καθένα χωρίς να νοιώσω κάτι διαφορετικό.

Να σημειώσω ότι από εμπειρία η απόδοση στα δίχρονα αλλάζει πολύ μέσω της βίδας αλλεν εξωτερικά για την ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής. Δεν τα ακουμπήσαμε εκεί σήμερα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 145
Moto: Yamaha DT 125
:think: Ρε παιδιά ξέρει κανείς αν το καινούργιο δίχρονο ΒΕΤΑ 125 θα έρθει Ελλάδα? Σ' ένα τιμοκατάλογο για τα νέα μοντέλα που έδωσαν τις τελευταίες ημέρες στο ΒΙΚΕΙΤ.gr δεν το έχει μέσα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Νοέμ 2013
Δημοσιεύσεις: 859
Moto: ktm -530
θα ερθι φιλε μουυυ να ξερεις


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 145
Moto: Yamaha DT 125
:dance: Άντε να δούμε μήπως περάσουμε δεύτερη νιότη!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 145
Moto: Yamaha DT 125
Ήρθε φίλε μου απ΄ότι είδα στο ΜΟΤΟ με τιμή 7.800.Πολύ ακριβό αν σκεφτείς ότι δεν έχει αντλία λαδιού και μίζα.Εμένα προσωπικά μου είναι αχρείαστα αλλά κάποιος που θα τα βάλει έξτρα (η αντιπροσωπεία λέει ότι μπαίνουν) τότε το κόστος θα είναι κοντά στου RR 250.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 23 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com