Τώρα είναι 20 Οκτ 2018, 13:06

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 109 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 13 4 5 6 7 8 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2018, 14:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017, 10:00
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
monster-shop έγραψε:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΡΟΛΟ ΠΕΖΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΝ ΔΑΚΤΙΛΙΩΝ,ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
4 ΔΑΚΤΗΛΙΟΙ NORMAL--8 SOFT.
TIMH:115,00 ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 135,00 ΤΟ ΠΙΣΩ ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ 10% ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ DIRTBIKERS ΤΟΥ FORUM ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ GIBSON.
Πάνω κάτω ίδιες τιμές με άλλες μάρκες αλλά -10% ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ DIRTBIKERS :bow-blue:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2018, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Για να μην τα μπερδεύουμε (ή καλύτερα, για να τα μπερδέψουμε περισσότερο) να συμπληρώσω ότι θεωρώ ότι στο μπροστινό Μετζελέρ η ιδανική πίεση με 4 χιλ σαμπρέλα είναι μαξ 0.8 μπαρ (αυτή δουλεύω) εκτός αν ο οδηγός είναι Γρήγορος και πάνω από 100 κιλά με εξοπλισμό κι έτσι η πίεση πρέπει να ανέβει αναλόγως.

Επίσης θεωρώ ότι καινούργιο μπροστινό μους είναι κάπου στα 0.9-1.0 μπαρ αλλά μετά την 2η καλή προπόνηση/βόλτα κυμαίνεται στα 0.8 ή και λίγο λιγότερο. Και κάτι που κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά σε τεστάρισμα ελαστικού με μους ή σαμπρέλα είναι ότι ένα καλό μους έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά επαναφοράς σε χτυπήματα σε ρίζες και πέτρες σε σχέση με σαμπρέλα και αυτό φυσικά βοηθά προς το καλύτερο στην όλη συμπεριφορά.

Και το πίσω Μετζελέρ με την κανονική γόμμα (δεν έχω δοκιμάσει το Σοφτ) από το τέλειο λάστιχο που είναι με πίεση 0.65-0.7 μπαρ, αλλάζει πρόσωπο με οτιδήποτε από 0.75 και πάνω. ΔΕΝ υπάρχει άλλο εντουρολάστιχο! Κι εδώ θεωρώ ότι ένα δουλεμένο μους που είναι στην ακμή της απόδοσής του (όχι χαλασμένο) είναι κάπου στα 0.6-0.7 μπαρ. Συν το τεράστιο πλεονέκτημα λόγω επαναφοράς που έγραψα παραπάνω. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ άλλος συνδιασμός για ανηφορικά σηχτήρια είτε είναι 125 είτε 300. Κι εδώ κλειδί είναι πάντα η φόρα του κάθε αναβάτη.... Τα μόνα δύο μείων είναι η τιμή του και το ύψος τακουνιών, που ισχύει για όλα τα ΦΙΜ.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018, 21:57 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Αύγ 2013, 12:09
Δημοσιεύσεις: 352
Moto: yzf 450
πολύ καλό το αρθρο andreads. :handgestures-thumbup:
για λάστιχα όπως ειπαν τα προηγουμενα παιδιά είναι αναλογα το τερεν και ο οδηγος. βεβαια μια μικρη αποψη ο καθενας μπορει να την εχει αλλα πρεπει να τα δοκιμασει ο ιδιος. για να βγάλει συμπεράσματα.
για mousse επειδή έχω δοκιμάσει και τα mischelin kai pireli, θεωρώ τα tecnomousse πολύ καλύτερα. από θέμα και διάρκειας και τιμής. από τις δύο αυτές παραπάνω μάρκες
μπράβο και στον monster-shop για την εκπτωση :handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2412
Moto: ΒΕΤΑ 300
Παναγιώτη - ppatsil καλή χρόνια!
Όντως είναι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τα ελαστικά, εγώ θα προσπαθήσω να μεταφέρω ως μέσος αναβάτης, τις πληροφορίες των Gibson ελαστικών την αίσθηση θετική ή αρνητική στο επικείμενο τεστ.

Τα mousse είναι άλλο κεφάλαιο από μόνο τους, σκέψου ότι έχω αποθηκευμένο ένα ζευγάρι michelin, μέχρι την ολοκληρωτική φθορά και αντικατάσταση των mousse Golden Tyre.

Αυτό που προσφέρει σε όλους εμάς ο Monstershop που μας αποκαλεί dirtbikers είναι όχι μόνο η προσφορά του αλλά και η γνώση του, προς όλους εμάς!

Οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε ότι Monster Shop = ΜΧ House και φυσικά αγωνιζόμενος (Παπαθεοδώρου)!
Monster Shop, παρέχει ανταλλακτικά μοτοσυκλέτες ρουχισμό κλπ
ΜΧ House - κορυφαίος στις αναρτήσεις

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2018, 09:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 221
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
Όσο αφορά τις πιέσεις στα mousse της Gibson
16 δακτύλιοι = 7psi
8 δακτύλιοι = 13psi
Super soft mousse = 4 psi


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2018, 09:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Νοέμ 2013, 20:13
Δημοσιεύσεις: 250
Moto: HONDA CREF250R
Τοποθεσία: GREVENA
ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΝ GIBSON MOUSSES
16 δακτύλιοι SUPER SOFT ΠΙΣΩ --7 psi
8 δακτύλιοι ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟ HARD KAI TO RACE ,TO HARD EXEI 13psi και το race 9-10
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΙΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
Mousse for front wheels sizes 90 / 90-21 - 80 / 100-21

4 "super soft" mousse for muddy soils
mousse 4 cuts "medium" that combines durability and performance
4 "medium-hard" mousse that combines durability and performance on hard ground

Mousse for front wheels size 90 / 100-21

4 "super soft" mousse for muddy soils
mousse 4 cuts "medium" that combines durability and performance

rear

Musse for rear wheels measuring 140 / 80-18

mousse 8 "medium-hard" cuts that combines durability and performance
mousse 8 high performance "race" cuts with limited durability
16 "super soft" mousse suitable for muddy soils and extreme uses with limited durability
Η ΠΙΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΟΝ MOUSSE ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2018, 10:26 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2996
Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες αυτές πληροφορίες, πολύ σημαντικές για όσους θέλουν να επιλέξουν mousse :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2018, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Φεβ 2016, 00:55
Δημοσιεύσεις: 30
Moto: africa
Mε Goldentyre 216 αντικατεστησα τα x30

Αν σε αποδοαη τα x30 εχουν 3 στα 5 στα 216 θα εβαζα 10 στα 5

Σε διαρκεια νομιζω οτι τα x30 χανουν πολυ γρηγορα ενα μερος της αποδοσης τους αλλα εγω το συνηθισα και εκανα πολλα χιλιομετρα.

Για τα 216 δεν ξερω.... Εκαναν μια πολυ μικρη βολτα στη βαρυμπομπη και το εντουρο στους αγ.θεοδωρους και το αποτελεσμα φαινεται στη φωτογραφια.

Παντως αν η αναλογια για πισω ελαστικο ειναι 2 golden με 1 x30 νομιζω οτι αξιζει γιατι η διαφορα στην αποδοση ειναι απιστευτη.


Συνημμένα:
[ attachment ]
rsz_20180115_113350.jpg [ 92.84 KiB | Προβλήθηκε 982 φορές ]
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 17:25 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2412
Moto: ΒΕΤΑ 300
Άλλα επίπεδα πρόσφυσης!
Τι πίεση θέλει το ελαστικό για λάσπη;



_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Οκτ 2009, 16:00
Δημοσιεύσεις: 511
Moto: YAMAHA WR450F
andreasds έγραψε:
Άλλα επίπεδα πρόσφυσης!
Τι πίεση θέλει το ελαστικό για λάσπη;
Εγώ βάζω, 14psi μπροστά και 18psi πίσω!


_________________
Ready for anything


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2016, 15:38
Δημοσιεύσεις: 125
Moto: goddam
Τοποθεσία: Αθήνα - Βριλησσια
paraligo έγραψε:
andreasds έγραψε:
Άλλα επίπεδα πρόσφυσης!
Τι πίεση θέλει το ελαστικό για λάσπη;
Εγώ βάζω, 14psi μπροστά και 18psi πίσω!

G.Jarvis psi εμπρος G.Jarvis psi πίσω... :) από ότι ξερω έχει goldentyres με mousse μπρος πίσω ... αλλά το ίδιο έχουν και πολλοί άλλοι !!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Δεκ 2009, 23:56
Δημοσιεύσεις: 264
Moto: ΚΤΜ ΕΧC 150
Τοποθεσία: Μεθωνη Μεσσηνιας
Καλα αυτουνου οτι και να του δωσεις... :bow-blue:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2412
Moto: ΒΕΤΑ 300
Εμείς τι κάνουμε;
Paraligo νομίζω ότι είναι υψηλή η πίεση, κάνω λάθος;

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2016, 15:38
Δημοσιεύσεις: 125
Moto: goddam
Τοποθεσία: Αθήνα - Βριλησσια
andreasds έγραψε:
Εμείς τι κάνουμε;
Paraligo νομίζω ότι είναι υψηλή η πίεση, κάνω λάθος;
βάζουμε mousse και ησυχάζουμε πιστεύω ότι αν κάποιος βάλει mousse και οδηγήσει δεν θα σκεφτεί ποτε ξανα να βάλει σαμπρελλα είναι πολλα τα υπέρ


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2018, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Οκτ 2009, 16:00
Δημοσιεύσεις: 511
Moto: YAMAHA WR450F
Η λάσπη θέλει λάστιχο που να κρατάει το σχήμα του, δεν πρέπει να εγκλωβίζει αλλά να αποβάλλει τη λάσπη από το πέλμα,
Επίσης μπροστά θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις 80 αντί για 90 πέλμα!

_________________
Ready for anything


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 109 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 13 4 5 6 7 8 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com