Τώρα είναι 19 Οκτ 2018, 17:14

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 19:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
Καλησπέρα, λίγο τα φώτα σας.. Έχω ένα θεματάκι με τον συμπλέκτη, για λόγο που δεν ήταν ανάγκη στην τελική, είπα να κάνω εξαέρωση τον συμπλέκτη στο ΚΤΜ (350) και σίγουρα δεν το έκανα σωστά.. γιατί; Γιατί απλά τον πάτησα, λασκάρισα την βίδα, πέταξε λάδι και όπως τον είχα πατημένο την έσφιξα ξανά, δεν έκανα τίποτα άλλο.
Το θέμα είναι πως τις επόμενες δύο φορές που πήγα να βγω βόλτα, στις 1-2 φορές που βάζεις ταχύτητα (σταματημένος) η μηχανή σβήνει. Η πρώτη φορά ήταν μία βδομάδα μετά την εξαέρωση που πήγα να βγω βουνό και η δεύτερη την επόμενη της πρώτης, δύο μέρες σερί. Αυτό συμβαίνει όταν το βάζεις την πρώτη φορά μπροστά και πας να ξεκινήσεις, θα σβήσει μία δύο (λες και δεν πατάς συμπλέκτη) και μετά κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα.. :think:
Μπορεί κάποιος να μου πει ακριβώς την σωστή διαδικασία;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 19:14
Δημοσιεύσεις: 9803
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
PanagiotisP έγραψε:
Καλησπέρα, λίγο τα φώτα σας.. Έχω ένα θεματάκι με τον συμπλέκτη, για λόγο που δεν ήταν ανάγκη στην τελική, είπα να κάνω εξαέρωση τον συμπλέκτη στο ΚΤΜ (350) και σίγουρα δεν το έκανα σωστά.. γιατί; Γιατί απλά τον πάτησα, λασκάρισα την βίδα, πέταξε λάδι και όπως τον είχα πατημένο την έσφιξα ξανά, δεν έκανα τίποτα άλλο.
Το θέμα είναι πως τις επόμενες δύο φορές που πήγα να βγω βόλτα, στις 1-2 φορές που βάζεις ταχύτητα (σταματημένος) η μηχανή σβήνει. Η πρώτη φορά ήταν μία βδομάδα μετά την εξαέρωση που πήγα να βγω βουνό και η δεύτερη την επόμενη της πρώτης, δύο μέρες σερί. Αυτό συμβαίνει όταν το βάζεις την πρώτη φορά μπροστά και πας να ξεκινήσεις, θα σβήσει μία δύο (λες και δεν πατάς συμπλέκτη) και μετά κανονικά σαν να μην συμβαίνει τίποτα.. :think:
Μπορεί κάποιος να μου πει ακριβώς την σωστή διαδικασία;
brembo clutch ?

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 19:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
Ο μαμά


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2412
Moto: ΒΕΤΑ 300
Υγρά;

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 20:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
andreasds έγραψε:
Υγρά;
Να σου πω την αλήθεια δεν το άνοιξα, είναι κάτι που σκέφτομαι αλλά δεν θα το έκανε διαρκώς; Ενώ το κάνει όταν πάω το πρωί 2-3 φορές να το πάρω να φύγω βουνό, την πρώτη φορά που πας να βάλεις ταχύτητα, μετά σε όλη την βόλτα δεν εμφανίζει κάτι..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Φεβ 2014, 13:49
Δημοσιεύσεις: 613
Moto: Beta350
Πριν κουμπωσεις για πρωτη φορα τη πρωτη ταχυτητα στο κιβώτιο δουλεψε μερικες φορες τον συμπλεκτη. Καμια φορα κολανε οι δισκοι και παρόλο που εχεις πατημενη τη μανετα οι δισκοι δεν εχουν χασει την επαφη και μολις κουμπωσεις πρωτη σβήνει.

_________________
Μόνο ΧΩΜΑ


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2017, 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Το δοχείο κρατάει πολύ μικρή ποσότητα υγρών, τσέκαρε οτι υπάρχουν υγρά μέχρι την άνω στάθμη (γραμμή) και ξανακάνε εξαέρωση.

Σε πιο σημείο οταν αφήνεις την μανέτα αρχίζει και συμπλέκει? Εαν σου συμπλέκει με το που αφήνεις την μανέτα (πολύ χαμηλά δηλαδή) τότε το πιο πιθανό είναι να έχει αέρα το υδραυλικό κύκλωμα. Εαν σου συμπλέκει η μανέτα απο την μέση της διαδρομής περίπου προς 3/4 τότε δουλεύει σωστά το υδραυλικό κύκλωμά και πρέπει να λύσεις συμπλέκτη για να κάνεις έλεγχο.

Όπως και να έχει εαν υποθέσουμε οτι έχει πάρει αέρα τότε για να κάνεις 100% σωστά εξαέρωση κανονικά πρέπει να λύσεις την δευτερεύουσα αντλία (slave cylinder, είναι το κάτω μέρος) απο το κάρτερ, να ρυθμίσεις το άνω δοχείο (του συμπλέκτη) ώστε να είναι παράλληλα με το έδαφος, ανοίγεις καπάκι, συμπληρώνεις υγρά, και πατάς σταδιακά το έμβολο του slave cylinder μέχρι να τερματίσει. Πρεσσάρεις 2-3 φορές την μανέτα και ξανα τερματίζεις το έμβολο του slave cylinder, κάντο αρκετές φορές και σιγα σιγα θα παρατηρήσεις φουσκάλες αέρα να εμφανίζονται στο δοχείο με τα υγρά. Αφού το κάνεις μερικές φορές και παρατηρήσεις οτι δεν εμφανίζονται άλλες φουσκάλες αέρα τότε επανατοποθετείς το slave cylinder στο κάρτερ (τσέκαρε οτι η φλάντζα του είναι ΟΚ) και κάνεις εξαέρωση με την γνωστή διαδικασία πρεσσαρίσματος συμπλέκτη και εξαέρωσης απο το εξαερωτηράκι του slave cylinder, φρόντισε πάντα να έχει υγρά το δοχείο.

Εφόσον κάνεις αυτή την διαδικασία μελλοντικά όταν χρειαστεί να αλλάξεις υγρά ακολουθείς την διαδικασία που έκανες (πρεσσάρισμα μανέτα-εξαέρωση απο εξαερωτηράκι) αρκετές φορές μέχρι να βγεί το φρέσκο υγρό απο το εξαερωτηράκι. Απλά επειδή δεν γνωρίζω εαν έχει πάρει αέρα σε εκείνο το σημείο (πίσω απο το έμβολο) σου αναφέρω να κάνεις αυτή την διαδικασία.

Υπάρχει και άλλος τρόπος, αδειάζεις το δοχείο με τα υγρά, γεμίζεις μια σύριγγα με υγρό για τον συμπλέκτη, την συνδέεις στο εξαερωτηράκι και γεμίζεις το κύκλωμα απο εκεί (εννοείται οτι το το ανοίγεις περίπου μισή-3/4 στροφή για να μπορεί να γεμίσει). Όταν φτάσει στο σημείο της στάθμης στο δοχείο υγρών σταματάς και κλείνεις το εξαερωτηράκι.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2017, 09:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1125
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
...
Σωστός (οπως παντα) ο Βύρωνας, απλά κανε σωστά την διαδικασία εξαέρωσης!
Αν θέλεις ρύθμισε πιο εξω τον συμπλέκτη, μονο για την διαδικασία της εξαέρωσης, ετσι ωστε να τερματίζει η πάνω αντλία και να γίνει πιο ευκολα..
Οπως είπες, πιο πρίν λειτουργούσε σωστά ο συμπλέκτης και με το που εκανες εξαέρωση αρχισε τα κόλπα - δηλαδή δεν ψάχνουμε αλλού.. (;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2017, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 09:10
Δημοσιεύσεις: 1476
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Αν κατάλαβα σωστά έκανες την διαδικασία χωρίς να ανοίξεις το καπάκι πάνω και να βάλεις αρκετά υγρά ώστε να μην πάρει αέρα από πάνω. Σωστό αυτό του Byron αλλά κάπως πολύπλοκο και περισσότερο σαν πλαν B. Κάνε όπως έκανες πριν ή καλύτερα, μην ξεσφίγγεις καμία βίδα κάτω για αρχή και απλά άνοιξε το καπάκι πάνω συμπλήρωσε υγρά και άρχισε να πατάς συνεχόμενα την μανέτα μέχρι τέρμα. Μετά από λίγη ώρα λογικά θα δεις φουσκαλίτσες να ανεβαίνουν προς την επιφάνεια. Συνέχισε μέχρι να μην ανεβαίνουν άλλες και πάντα να είναι η στάθμη στο σωστό ύψος. Οταν βάλεις το καπάκι πατώντάς το προοδευτικά και όχι πολύ γρήγορα, καλό είναι να ξεχειλίσει υγρό. Με πανί/χαρτί το καθαρίζεις γύρω γύρω όπως θα τρέχει. Αυτό θα σιγουρέψει ότι η στάθμη είναι ΟΚ μετά το κλείσιμο.

Αντίθετα μπορείς να το κάνεις όπως το έκανες αλλά από πάνω να συμπληρώνεις συνέχεια με υγρά για να μην ξαναπάρει αέρα. Μετά από αρκετά "πάτημα μανέτας στο τέρμα, ξέσφιγμα κάτω, σφύξιμο κάτω, άφημα μανέτας", θα δεις τον αέρα να βγαίνει με το υγρό από το σωληνάκι κάτω.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 19:05 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
Αδέλφια μου αλήτες πουλιά :obscene-drinkingcheers:
Μην απορείτε καθώς βρισκόμαστε στην ελαιοσυλλογή και χρόνος μηδέν.. Σήμερα λοιπόν ήρθαν τα πράγματα που περίμενα και είχα βάλει και υγρά φρένων και υγρά συμπλέκτη, ανοίγοντας το κουτί έλειπαν του συμπλέκτη.. Στο εγχειρίδιο της ΚΤΜ για υγρά συμπλέκτη προτείνει υγρά φρένων DOT 4 / DOT 5.1.. Και ρωτάω, την δουλειά μου μπορώ χωρίς φόβο να την κάνω με τα υγρά φρένων που μου έστειλαν και είναι τα παρακάτω;


Επίσης, άνοιξα το καπάκι του δοχείου και είδα πως όντως δεν έχει πολλά υγρά μέσα και λίγο που τον δούλεψα έβγαλε φουσκάλες.

Κυριακή έχω πει να βγω καθώς με τα αγροτικά έχω κανένα μήνα στέρηση :angry-banghead: , με την στάθμη που έχει τώρα δεν το κάνω καθώς το φοβάμαι να μην πάθω τα χειρότερα..
Και κάτι τελευταίο, αν συνεχίσω και κάνε αύριο την δουλειά μου με τα παρακάτω υγρά, τα αφήνω ως έχει η κάποια στιγμή τα αλλάζω; Βασικά τι διαφορές έχουν τα μεν και τα δε;


Συνημμένα:
[ attachment ]
20171208_164103.jpg [ 81.62 KiB | Προβλήθηκε 2497 φορές ]
[ attachment ]
20171208_162901.jpg [ 75.82 KiB | Προβλήθηκε 2497 φορές ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 31 Μαρ 2013, 09:30
Δημοσιεύσεις: 321
Moto: ΒΕΤΑ 300rr, DT125
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Βριλήσσια
PanagiotisP έγραψε:
Αδέλφια μου αλήτες πουλιά :obscene-drinkingcheers:
Μην απορείτε καθώς βρισκόμαστε στην ελαιοσυλλογή και χρόνος μηδέν.. Σήμερα λοιπόν ήρθαν τα πράγματα που περίμενα και είχα βάλει και υγρά φρένων και υγρά συμπλέκτη, ανοίγοντας το κουτί έλειπαν του συμπλέκτη.. Στο εγχειρίδιο της ΚΤΜ για υγρά συμπλέκτη προτείνει υγρά φρένων DOT 4 / DOT 5.1.. Και ρωτάω, την δουλειά μου μπορώ χωρίς φόβο να την κάνω με τα υγρά φρένων που μου έστειλαν και είναι τα παρακάτω;


Επίσης, άνοιξα το καπάκι του δοχείου και είδα πως όντως δεν έχει πολλά υγρά μέσα και λίγο που τον δούλεψα έβγαλε φουσκάλες.

Κυριακή έχω πει να βγω καθώς με τα αγροτικά έχω κανένα μήνα στέρηση :angry-banghead: , με την στάθμη που έχει τώρα δεν το κάνω καθώς το φοβάμαι να μην πάθω τα χειρότερα..
Και κάτι τελευταίο, αν συνεχίσω και κάνε αύριο την δουλειά μου με τα παρακάτω υγρά, τα αφήνω ως έχει η κάποια στιγμή τα αλλάζω; Βασικά τι διαφορές έχουν τα μεν και τα δε;
Brake=φρένο
Clutch=συμπλέκτης
DOT4 είναι αρα οκ
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17419
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Είσαι οκ.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 20:43 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
ΟΚ, αύριο πιάνω δουλειά.. :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2017, 12:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Δεκ 2009, 11:00
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: MT-01
Μια και ειχα ακριβως το ιδιο πρόβλημα πριν από ένα μηνα περιπου, εκανα εξαερωση "αναποδα" και ..παπαλα.
Αλλαξα τακτικη και εβαλα σωληνακι με μπουκαλακι στον εξαερωτηρα του κατω εμβολου, λασκαρησα τον εξαερωτηρα και καθως το υγρο διαφευγει από κατω, γεμιζα το δοχειο της τρομπας επανω. Όταν αρχισε να βγαινει καινουριο υγρο από κατω, εσφιξα τον εξαερωτηρα και τρομπαρισα την μανετα, οποτε εβγαλε μερικες φυσαλίδες στο δοχειο της επανω αντλιας. Ρυθμισα τη σταθμη επανω, και όλα καλα, συμπλέκτης σαν καινούριος.
Το ζέσταμα πριν την εκκινηση επιβάλλεται, γιατι κολανε οι δισκοι.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Εξαέρωση συμπλέκτη ;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2018, 13:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 20 Ιαν 2015, 21:39
Δημοσιεύσεις: 220
Moto: KTM 350 EXC-F 6DAYS
Byron έγραψε:
Όπως και να έχει εαν υποθέσουμε οτι έχει πάρει αέρα τότε για να κάνεις 100% σωστά εξαέρωση κανονικά πρέπει να λύσεις την δευτερεύουσα αντλία (slave cylinder, είναι το κάτω μέρος) απο το κάρτερ,
Το πρώτο που πήγα να κάνω ήταν ο τρόπος που αναφέρεις, απλά ενώ την έβγαζα ως ένα σημείο μετά δεν μπορούσα να την τραβήξω παρά έξω, οπότε την βίδωσα ξανά και δεν το επέμενα λόγο έλλειψις χρόνου (εξωτερικός χώρος) και είμαι και ολίγον νευρικός... :oops:
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Αν κατάλαβα σωστά έκανες την διαδικασία χωρίς να ανοίξεις το καπάκι πάνω και να βάλεις αρκετά υγρά ώστε να μην πάρει αέρα από πάνω. Σωστό αυτό του Byron αλλά κάπως πολύπλοκο και περισσότερο σαν πλαν B. Κάνε όπως έκανες πριν ή καλύτερα, μην ξεσφίγγεις καμία βίδα κάτω για αρχή και απλά άνοιξε το καπάκι πάνω συμπλήρωσε υγρά και άρχισε να πατάς συνεχόμενα την μανέτα μέχρι τέρμα. Μετά από λίγη ώρα λογικά θα δεις φουσκαλίτσες να ανεβαίνουν προς την επιφάνεια. Συνέχισε μέχρι να μην ανεβαίνουν άλλες και πάντα να είναι η στάθμη στο σωστό ύψος. Οταν βάλεις το καπάκι πατώντάς το προοδευτικά και όχι πολύ γρήγορα, καλό είναι να ξεχειλίσει υγρό. Με πανί/χαρτί το καθαρίζεις γύρω γύρω όπως θα τρέχει. Αυτό θα σιγουρέψει ότι η στάθμη είναι ΟΚ μετά το κλείσιμο.
Οι φουσκαλίτσες ανέβαιναν, έκαναν να σταματήσουν αλλά ξανά τα ίδια.. πότε μεγάλες πότε μικρές, μετά από αρκετή ώρα πρεσαρίσματος παρέδωσα όπλα.
jimmytv60 έγραψε:
Μια και ειχα ακριβως το ιδιο πρόβλημα πριν από ένα μηνα περιπου, εκανα εξαερωση "αναποδα" και ..παπαλα.
Αλλαξα τακτικη και εβαλα σωληνακι με μπουκαλακι στον εξαερωτηρα του κατω εμβολου, λασκαρησα τον εξαερωτηρα και καθως το υγρο διαφευγει από κατω, γεμιζα το δοχειο της τρομπας επανω. Όταν αρχισε να βγαινει καινουριο υγρο από κατω, εσφιξα τον εξαερωτηρα και τρομπαρισα την μανετα, οποτε εβγαλε μερικες φυσαλίδες στο δοχειο της επανω αντλιας. Ρυθμισα τη σταθμη επανω, και όλα καλα, συμπλέκτης σαν καινούριος.
Το ζέσταμα πριν την εκκινηση επιβάλλεται, γιατι κολανε οι δισκοι.
Μου είχαν μείνει δύο λύσεις και αυτή που αναφέρεις έτυχε να την έχω δει και αυτή σε βίντεο.. η πρώτη λύση ήταν ανάποδα με σύριγγα και την οποία έκανα και το υγρό έβγαζε φουσκάλες σαν ελληνικός καφές :whistle: ... Το έκανα μια βόλτα να δω πως αποσυμπλέκει κλπ και το είδα ΟΚ..
Τώρα, εαν την επόμενη φορά που θα πάω να την πάρω μου σβήσει στο κούμπωμα της πρώτης (την πρώτη φορά), κοιτάω κάτι άλλο; Αν και δεν πιστεύω γιατί δεν είχα τέτοιο θέμα όπως ανέφερα αρχικά παρά μόνο όταν έβαλα το μαγικό μου χέρι.
Επίσης, το ζέσταμα του συμπλέκτη που λένε, πόσα πατήματα είναι καλό να γίνονται;
Και φυσικά, κάθε πότε είναι καλό να τσεκάρουμε τα υγρά;


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com