Τώρα είναι 21 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Χάζευα αυτή την γκαζιέρα και μου φάνηκε ενδιαφέρον ειδικά για όσους έχουν δίχρονα που "αρπάζουν" πολύ εύκολα στροφές με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού. Εκτός της πολύ καλής κατασκευής αυτό που με ενδιαφέρει είναι οτι σου δίνει περισσότερο έλεγχο του γκαζιού στην αρχή της γκαζιέρας (στα χαμηλά δηλαδή), στην ουσία ανοίγοντας λιγότερο και πιο ελεγχόμενα το slide του καρμπυρατέρ.

https://www.g2ergo.com/store/g2-dirt-tamer/" onclick="window.open(this.href);return false;

Την έχει δοκιμάσει κανείς? Tι διαφορές είδε, αξίζει τα χρήματα της (~70e!)?

Ευχαριστώ.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 455
Δεν νομίζω ότι έχει λόγο ύπαρξης. Αν το άγριο ξέσπασμα σε ενοχλεί τότε έχεις πάρει λάθος μηχανάκι.

Με μία προοδευτική γκαζιέρα στην αρχή θα έχει λίγο άνοιγα αλλά αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπο άνοιγμα έχει συμιεστεί απότομα στο τέλος. Αν λοιπόν πριν φοβόσουν να το ανοίξεις μία μετά θα φοβάσαι να το ανοίξεις δέκα. Οπότε επιστρέφουμε στο ότι έχεις πάρει λάθος μηχανάκι.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Το μηχανάκι είναι όντος λάθος αλλά δεν είναι αυτό το θέμα, από οτι βλέπω στο διαδίκτυο αυτη την γκαζιέρα την χρησιμοποιούν και άλλοι που έχουν ήδη σωστά μηχανάκια (enduro) και τους δίνει όπως λες ποιο προοδευτικό άνοιγμα οπότε τους βοηθάει να κοντρολάρουν καλύτερα την "πρόσφυση" στα δύσκολα κομμάτια.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
https://www.youtube.com/watch?v=CWQ1Iy2J01c" onclick="window.open(this.href);return false; (2:29)
Κατι θα κάνει και αυτή, αλλα αν ροπιάσει το θηρίο εκει που δεν θες δεν αλλάζουν πολλα..
Καλή φάση, καλο και το 50άρικο που κανει.. :-D


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17242
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ξέρω κάποιον που έψαχνε να μετριάσει ένα θηρίο που καβάλαγε,
δοκίμαζε τα πάντα και κάποιος του σφύριξε για αυτή την γκαζιέρα,
το αποτέλεσμα ήταν αφού είχε ξοδέψει μια περιουσία, να παρατήσει το enduro και το trail ride (αφού εκεί θεώρησε πάνω στην τρέλα του ότι θα βρεί το άθλημα για το μηχανάκι).

Αν το μηχανάκι δεν κάνει για εσάς κάνει για κάποιον άλλον και για εσάς κάποιο άλλο.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2015
Δημοσιεύσεις: 74
Moto: Honda CRF 300X
Αυτο που καταλαβα εγω απο τα λεγομενα του Byron,αλλα και απο το σχετικο βιντεο,ειναι οτι η γκαζιερα δεν ηρεμει ενα θηριο...αλλα το κανει πιο προοδευτικο...κατι αναλογο με τους χαρτες που εχουν πλεον πολλα μηχανακια.
Πιστευω οτι θα βρει εφαρμογη η γκαζιερα και οτι θα βοηθησει αν πχ οδηγησεις σε λασπομενο γλυστερο τερεν μετα απο βροχη ενα 2τ 300 ή ενα 4τ 450.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 55
Moto: rmz450
Τοποθεσία: athenz-karditsa
Στο mx χρησιμοπιούσα κοντή γκαζιέρα σε 250 4Τ.. Πραγματικά ήταν σαν να είχε πέντε άλογα πάνω το μηχανάκι.. ήθελα περίπου δυο τρεις προπονήσεις για να συνηθήσω το πως έβγαζε τη δύναμη.. το πρόβλημα ήταν ότι όταν κουραζόμουν ο χειρισμός της ήταν έως και επικίνδυνος.. Η αίσθηση του αλουμινίου δν συγκρίνεται με την πλαστική stock γκαζιέρα.. έχει άριστη επαναφορά..Πολύ καλή φθηνή επένδυση για αγρίεμα που δν την ξέρουν πολλοί αναβάτες και ισοδυναμεί κατά την άποψή μου με πρόγραμμα-εξάτμιση

Φαντάζομαι ότι ισχύει και το αντίστροφο..για έναν που θέλει να ηρεμήσει την απόδοση.. η μεγαλύτερη διαδρομή όμως πιθανώς να αλλάζει τις γωνίες των χεριών..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Εγω νομίζω οτι ειναι πολλοί οι παράγοντες για να "ηρεμίσεις" ενα μηχανάκι..
Το πιο σημαντικό ειναι η μετάβολή της δύναμης σε συναρτηση με τις στροφές. Ειδικά στα διχρονα ΜΧ που ειναι φτιαγμένα για τερμα γκάζι, δεν ειναι ευκολο να το ελέγξεις σε ενα αυλάκι ή μια λασπουριά..
Ισως ο πιο σωστός τρόπος ειναι να θυσιάσεις 5-10 αλογάκια με σκοπό να μοιράσεις την ροπή του σε πιο πολλές στροφές.
Αν θέλεις μπορείς να αλλάξεις και την γραμμικότητα του γκαζιού χρησιμοποιώντας αυτο το μαραφέτι, αλλα θεωρητικά παντα, δεν θα αλλάξουν και πολλά, γιατι το μη αναλογικό ξέσπασμα που εχει ενα διχρονο ΜΧ δεν ειναι μονο αποτέλεσμα ανοίγματος του Slide.
Με ενα αλλο καρμ. ισως εβλεπες καλύτερα αποτελέσματα, Λιγο ανέβασμα το καπάκι, λιγο κατέβασμα τις θυρίδες, λιγο την αβανσ, λιγο δηλαδή αλλο μηχανάκι... ;)
Αν δεν αρέσει απότομο, καλύτερα ειναι να στραφείς σε εντούρο μηχανάκι, που πλέον κανει τα πάντα..
Κ ΄γω βγαίνω βουναλάκι και φευγει ολο το βάρος της δύσκολης εβδομάδας, κυρίως δασικά που πας ταπα και δυστυχώς λιγότερο μονοπάτι.. Τα δύσκολα τα αφήνω στους γλήγορους.. :-D


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 667
Moto: gg250
Νομίζω αυτή η γκαζιέρα ειναι για μεγαλα 4T με πιστονιες κλπ που οντως στην κουραση το χουφτωμα σε στέλνει στην εντουρο χρήση. Σε 2Τ συνηθως ψαχνεις τα χαμηλά, αν δεν τα θες είτε με powervalve είτε με γρανάζωμα το ηρεμείς αν κουράζει.

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Βρήκα ενα παλιό γκρίπ οπότε λεω δεν δοκιμάζω... έκανα 6mm τρύπα ακριβώς κάτω απο την αρχική, σας παραθέτω ενα αρχικό προσχέδιο που σκέφτομαι να κάνω, ξεκινάει απο το 1/3 της απόστασης και καταλήγει στην "βαση" της ντίζας (τρύπα).

Να το κόψω εκεί η έχετε να προτείνετε κάτι διαφορετικό?


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20171027_120302_resized.jpg [ 50.24 KiB | Προβλήθηκε 1351 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20171027_120331_resized.jpg [ 42.87 KiB | Προβλήθηκε 1353 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20171027_120514_resized_1.jpg [ 61.12 KiB | Προβλήθηκε 1352 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Της G2...


Συνημμένα:
[ attachment ]
0000_G2_Ergonomics_Throttle_Cam_System_-_633455929499594124.jpg [ 43.16 KiB | Προβλήθηκε 1343 φορές ]
[ attachment ]
extcstubes01.jpg [ 19.51 KiB | Προβλήθηκε 1345 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Βρήκα ενα παλιό γκρίπ οπότε λεω δεν δοκιμάζω... έκανα 6mm τρύπα ακριβώς κάτω απο την αρχική, σας παραθέτω ενα αρχικό προσχέδιο που σκέφτομαι να κάνω, ξεκινάει απο το 1/3 της απόστασης και καταλήγει στην "βαση" της ντίζας (τρύπα).

Να το κόψω εκεί η έχετε να προτείνετε κάτι διαφορετικό?
Δοκίμασε το να δεις αν σε βολέψει...
Το ίδιο ακριβώς κάνει κ η αγοραστή... ;)
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Δεν ξέρω τι άποψη έχει ο καθένας αλλά αυτό δουλεύει και πολύ καλά μάλιστα.
Το δοκίμασα σήμερα και δίνει σαφώς καλύτερο έλεγχο του γκαζιού στις χαμηλές στροφές, ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα πιο προοδευτικά κατά την αποσύμπλεξη και όχι τόσο απότομα, βοήθησε πολύ στις εκκινήσεις στα ανηφορικά και στα σημεία που "προσπαθείς" να βρείς πρόσφυση.
Δεν παρατήρησα πιο απότομο το γκάζι όταν το άνοιγα τέρμα ή κάτι παρόμοιο.

Το μόνο "κατά" είναι οτι έδωσε άλλα ~2mm extra περιστροφή στην γκαζιέρα μέχρι να ανοίξει τέρμα το γκάζι οπότε ο καρπός του χεριού πρέπει να "σπάει" περισσότερο για να ανοίξει το γκάζι τέρμα.

Χρειάστηκε λίγο δουλίτσα για να βγεί, έφτιαξα paterns (δεύτερη φωτό) και τα σύγκρινα με της G2, πριόνι μικρό για τα χοντρά και λίμες για τα τελειώματα.

Σημαντικό για να δουλέψει πρέπει να φτιαχτεί σωστά η "ραγα" που περνάει η ντίζα στο σημείο που κουμπώνει το βαρελάκι της. Έκανα την αρχή με λίμα και μετά το έσκαψα με τρυπανάκι 2mm σιγά-σιγά ώστε νοητά η ντίζα να συνεχίζει την διαδρομή της γκαζιέρας και να καταλήγει στο βαρελάκι. Το σημείο εκείνο πρέπει να γίνει όπως είναι και στην "εργοστασιακή" για να ακουμπάει σωστά η ντίζα απο την μπίλια και μετά στην γκαζιέρα.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20171106_234410_resized.jpg [ 76.58 KiB | Προβλήθηκε 1142 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20171106_234632_resized.jpg [ 64.21 KiB | Προβλήθηκε 1141 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20171107_100050_resized.jpg [ 46.72 KiB | Προβλήθηκε 1140 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: G2 ergonomics Dirt Tamer
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Οκτ 2016
Δημοσιεύσεις: 117
Moto: ktm 300
αγαπητε Βυρων δεν ξερω τι καβαλας αλλα πιστευω προοδευτικοτητα θα σου δωσουν τα χερια σου ο σωστος χειρισμος γκαζιου συμπλεκτη αν εχεις 2Τ ρυθμισε σωστα το power


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 14 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com