Τώρα είναι 21 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 65 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
Πήρα το σπρέυ που δίνει η motorex.
Ψεκάζω μέσα εξω το φίλτρο,η μόνο απ έξω?

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
μεσα σιγουρα, αν περνας απο ρυακια ποταμακια κτλ με πολυ νερο βαλε κι απ εξω αν και τωρα το καλοκαιρι με τη σκονη καλυτερα να μην βαλεις γιατι μπουκωνει γρηγορα

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιουν 2011
Δημοσιεύσεις: 32
Moto: Yamaha DT200
παιδες εγω δεν ξερω τι λετε ! :lol: η κλασική λύση του χωριάτη εντουρα ! ειναι η εξής ! :lol: το βγαζω εξω (το φιλτρο ε, μη
παρεξηγηθούμε ! :lol: )

χα χα χα εχω μια λεκανιτσα το βαζω μεσα στεγνα και επειτα το περιλούω με βενζινη.. το μουλιαζω και το σφιγγω το ζουλαω στύβω και πραγματικα μεσα σε χρονο μηδεν 0 η βενζινη εχει μαυρισει την χυνω (τη βενζινη, μη παρεξηγηθούμε :lol: ) βαζω λιγη ακομα..

ξανα τα ιδια.. και στο τελος.. γιαυτο και τη λεω του χωριατη εντουρα... βαζω λιγο λαδι οτι'νανε (κατι σαπια jet oil που δεν τα χρησιμοποιώ στη μιξη ποτε ) ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ! ετσι ωμα.. ! και περναω το φιλτρο χαιδευοντας το σφηγκοντας ζουλοντας και ετσι πιγενει παντου και ολα κομπλε !

κραξτε αφοβα ! :handgestures-thumbup: :mrgreen:

_________________
[ img ][ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
ΚΡΑ ΚΡΑ ΚΡΑ :auto-ambulance: ....με πηρανε :lol: :lol:

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιουν 2011
Δημοσιεύσεις: 32
Moto: Yamaha DT200
χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα ήμουν σιγουρος ! :lol: νταξ' δεν ειναι και τοσο χαλια.. :oops: :oops: ;)

_________________
[ img ][ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
RCDevelopments έγραψε:
χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα ήμουν σιγουρος ! :lol: νταξ' δεν ειναι και τοσο χαλια.. :oops: :oops: ;)
Τουλαχιστον ενα σπρευ με λαδι για φιλτρα ...... :pray:

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιουν 2011
Δημοσιεύσεις: 32
Moto: Yamaha DT200
γιατι ρε παιδια ?? τι το τοσο διαφορετικο εχουν ? και ετσι δεν γινεται σωστα η δουλεια? :think:

_________________
[ img ][ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17239
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
RCDevelopments έγραψε:
γιατι ρε παιδια ?? τι το τοσο διαφορετικο εχουν ? και ετσι δεν γινεται σωστα η δουλεια? :think:

το λάδι του φίλτρου είναι κολλώδες για την σκόνη και αδιαβροχοποιεί για τα νερά,
επίσης υπάρχει διαφορετικής πυκνότητας αφρώδες φίλτρο,για σκόνη ή για νερά,δλδ 2 είδη φίλτρων,όπως επίσης υπάρχει και "καπότα" φίλτρου για καλύτερη προστασία.
Σε πολύ "υγρές καταστάσεις",πέρασμα ποταμιών κλπ,αλείφουμε και με κόκκινο denicol γράσο το χείλος του φίλτρου που εφαρμόζει στο φιλτροκούτι για καλύτερη αδιαβροχοποίηση.

καθαρίζουμε σχολαστικά και το φιλτροκούτι,προσωπικά με wd 40.

Μη τσιγκουνεύεστε με τα υλικά ή τον χρόνο που θέλει ο καθαρισμός του φίλτρου,
είναι λίγα τα χρήματα και ο χρόνος που χρειάζεται σε σχέση με την χρησιμότητα-υποχρεωτικότητα της εργασίας.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3896
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
επισης συνεχιζεις να καθαριζεις το φιλτρο με βενζινη
το συνεργειο της γειτωνιας σου θα χαρει πολυ να εξυπηρετισει τον καινουριο φιλτροπελατη

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
iatrodikastis έγραψε:
RCDevelopments έγραψε:
γιατι ρε παιδια ?? τι το τοσο διαφορετικο εχουν ? και ετσι δεν γινεται σωστα η δουλεια? :think:



καθαρίζουμε σχολαστικά και το φιλτροκούτι,προσωπικά με wd 40.
Tο φιλτροκουτι πως το καθαριζεις μ ενδιαφερει.
Ψεκαζεις wd40 και σκουπιζεις?

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
Προσπαθησε να μην μπει τπτ προς την εισαγωγη του καρμπυρατερ.
Τωρα το καλοκαιρι λογω σκονης επιστρατευω ακομα και ηλεκτρικη σκουπα.
Καλο θα ειναι αφου φραξεις καλα την εισαγωγη του φιλτροκουτιου να χρησιμοποιησεις και πιεστικο και μετα καλο στεγνωμα.
Διαλεγεις και παιρνεις

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 942
Moto: HONDA CRF 250
Τοποθεσία: Περιστερι-Φοινικουντα
Emil έγραψε:
Προσπαθησε να μην μπει τπτ προς την εισαγωγη του καρμπυρατερ.
Τωρα το καλοκαιρι λογω σκονης επιστρατευω ακομα και ηλεκτρικη σκουπα.
Καλο θα ειναι αφου φραξεις καλα την εισαγωγη του φιλτροκουτιου να χρησιμοποιησεις και πιεστικο και μετα καλο στεγνωμα.
Διαλεγεις και παιρνεις
Για το κλεισιμο της εισαγωγης χρησιμοποιω το πλαστικο που δινει η ktm.Aλλα ειναι λιγο χαλαρο νομιζω για να αντεξει πιεστικο (χωρις να περασει νερο μεσα)
Υπαρχει αλλος τροπος αποτελεσματικοτερης φραγης εισαγωγης?

_________________
I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
Γεμιζω το εσωτερικο με σακουλα και χαρτι μετα βαζω το προστατευτικο της κτμ και τελος το πιεστικο στη χαμηλη πιεση....

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17239
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
και φυσικά το πρώτο πράγμα που ελέγχουμε σε μεταχειρισμένο μηχανάκι είναι η σωστή περιποίηση φίλτρου και ο καθαρισμός στο φιλτροκούτι,
αυτά τα δύο "μιλάνε" για την κατάσταση του κινητήρα,
ούτε ώρες ούτε τπτ άλλο δεν μιλάει καλύτερα.
επίσης ρωτάμε τον ιδιοκτήτη,
κάθε πότε το καθαρίζει,πως και τι υλικά χρησιμοποιεί,

αλλά πάντα υπάρχει και η περίπτωση να πέσετε και σε "λαδωμένο" μηχανικό.

Προσωπική μου εμπειρία.... :(

υ.γ.καθαρίζω το φιλτροκούτι με νοτισμένο πανάκι ώστε να μην πετάει η σκόνη,προς την εισαγωγή του καμπυρατέρ,που την κλείνω με σακούλα,
και μετά την γυαλίζω με wd 40.

το πρώτο μου 200άρι άλλαξε προληπτικά πιστόνι στις 200ώρες,
νομίζω άξιζε η διαδικασία.
το καινούργιο 200άρι,λόγο μεγαλύτερης σχολαστικότητας αλλά και εμπειρίας περιποίησης,πιστεύω θα ξεπεράσει τις 300 ώρες. :handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
Πετρο πας για παγκοσμιο ρεκορ..... :handgestures-thumbup:

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 65 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com