Τώρα είναι 24 Οκτ 2018, 01:12

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 10 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018, 13:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Θέλω να αναπτύξουμε αυτό το θέμα σχετικά με το πια πρεπει είναι η σωστή θέση και επιλογή τιμονιού για τον καθένα μας και πια είναι τα κριτήρια αυτά που το καθορίζουν. Θεωρώ οτι η σωστή θέση οδήγησης είναι ενα απο τα σημαντικότερα πράγματα για την οδήγηση μας, πρώτα για την ασφάλεια μας και δεύτερον μας βοηθάει να μάθουμε να καβαλάμε σωστά, να ελέγχουμε την μοτό και να βοηθήσουμε το σώμα μας να εναρμονιστεί με τις κινήσεις της μοτό ώστε να αυξήσουμε τις αντοχές μας.

Κατανοώ οτι ο κάθε αναβάτης είναι ξεχωριστός και πρέπει η μοτό να είναι στημένη-ρυθμισμένη στις διαστάσεις του και στύλ οδήγησης του αλλά σε αυτό το θέμα συγκεκριμένα πια είναι τα κριτήρια για την σωστή επιλογή τιμονιού (ύψος-κλίση των χεριών, κλπ χαρακτηριστικά) και τι ρόλο παίζει η γωνία του (μοίρες εμπρός ή πίσω)?

Επίσης έχω παρατηρήσει οτι διαφορετικές μοτό έχουν και διαφορετική θέση των βάσεων του τιμονιού στην άνω βάση-πλάκα, οπότε σίγουρα παίζει και αυτό το ρόλο του αλλά πως επηρεάζει και τι αλλάζει στην κάθε θέση ως προς το αποτέλεσμα? Δηλαδή, π.χ. τι αλλάζει στην συμπεριφορά και στην θέση του αναβάτη εαν το τιμόνι βρίσκεται ενα πόντο νοητά μπροστά απο τα πιρούνια ή πίσω? ή π.χ. εαν οι μοίρες του τιμονιού είναι + η - απο το σημείο 0 του εκάστοτε τιμονιού.

Οποιεσδήποτε πληροφορίες θα ήταν χρήσιμες για όλους, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 22:44
Δημοσιεύσεις: 453
Moto: Build To Get Wild
Τοποθεσία: Ανω Παρταλι
Επειδη ειχα προβληματιστεί αρκετα στο παρελθον με το συγκεκριμένο θεμα βρήκα τις συμβουλές του παρακάτω ενα αρκετά χρησιμο start up.
https://m.youtube.com/watch?v=gkvOACPnQjU" onclick="window.open(this.href);return false;
Δοκιμασα αρκετά τιμονια με διαφορετικές κλισεις, ύψη, θέσεις και πέρα απο τις προσωπικές προτιμήσεις, κατεληξα σε μερικά βασικά. Το 1,88 ύψος μου βόλεψε τελικά χαμηλό τιμόνι, και το καλύτερο κοντρόλ το πέτυχα τοποθετωντας το στην τιμονοπλακα σε τετοια θεση ώστε η αξονική του σωλήνα της βασης του να συμπιπτει όσο το δυνατον με την αξονική των καλαμιων.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 17:48
Δημοσιεύσεις: 1766
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Το video είναι κατατοπιστικό για την θέση τιμονιού αλλά προϋποθέτει και την σωστή θέση χεριών που οι περισσότεροι δεν την έχουμε. Πρέπει και τα χέρια να είναι στην σωστή θέση ώστε να αποφεύγονται η κούραση και οι τραυματισμοί.

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2018, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
@zar
:handgestures-thumbup:

@Berg
Σωστή η παρατήρηση σου, αυτά τα βίντεο όπως και πολλά άλλα εξηγούν τους διάφορους λόγους
https://www.youtube.com/watch?v=zdMi9LcyYwQ" onclick="window.open(this.href);return false; (το πρώτο κομμάτι στην αρχή)
https://www.youtube.com/watch?v=rLhTmFvlIXQ" onclick="window.open(this.href);return false; (τεχνικές χεριών τοποθέτησης κατα το φρενάρισμα και επιτάχυνση)

Όμως παρολα αυτά δεν βρίσκω πληροφορίες όσον αφορά το πια είναι τα κριτήρια για να είναι σωστό το τιμόνι όσον αφορά τις διαστάσεις του για τον κάθε αναβάτη? Εν ολίγης πως να επιλέξουμε το σωστό τιμόνι για εμάς και έπειτα την θέση και μοίρες του στην βάση.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 25 Ιαν 2018, 00:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2018, 00:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1139
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Πάντος αυτο που λένε οι περισσότεροι δάσκαλοι σε video, youtube, κλπ, εμενα δεν με βόλεψε ποτέ!
Δηλαδη το τιμόνι στην ίδια ευθεία με το μπροστινο.
Στο τελευταιο (yz) εχω fatbar και ειναι αισθητά στριμένο μπροστα. Μου δίνει ευκρίνεια στον εμπρός τροχο και ειδικα όρθιος.
Στο προηγούμενο (wr) με stock τιμόνι, δυσκολεύτητα πολύ οταν το ειχα κανονικά - ενοιωθα οτι ετρεχε το τιμόνι πίσω απο τη ρόδα..
Τώρα μπορεί να φταίει και η θέση οδήγησης (που δεν ξέρω αν ειναι απόλυτα σωστή) και το ανάστημα σε συνδυασμο με το μήκος των χεριών..
Πολύ καλό θέμα, νομίζω οτι αξίζει κάποιος να πειραματιστει αν κάνει enduro..
Επίσης νομίζω οτι κάνει πιο επιβλητικό (σε θεση οδήγησης) το μηχανάκι με μπροστά το τιμόνι!
Οταν λέω το τιμόνι μπροστα, σε καμια περίπτωση να μην ειναι τεντωμένα τα χέρια σε θέση επίθεσης (δηλαδή με ολο το βάρος στα πόδια και μισο όρθιος).
Τώρα ειναι και το τι βολεύει τον καθένα.. :)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2018, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 22:44
Δημοσιεύσεις: 453
Moto: Build To Get Wild
Τοποθεσία: Ανω Παρταλι
Byron έγραψε:
@zar
:handgestures-thumbup:

@Berg
Σωστή η παρατήρηση σου, αυτά τα βίντεο όπως και πολλά άλλα εξηγούν τους διάφορους λόγους
https://www.youtube.com/watch?v=zdMi9LcyYwQ" onclick="window.open(this.href);return false; (το πρώτο κομμάτι στην αρχή)
https://www.youtube.com/watch?v=rLhTmFvlIXQ" onclick="window.open(this.href);return false; (τεχνικές χεριών τοποθέτησης κατα το φρενάρισμα και επιτάχυνση)

Όμως παρολα αυτά δεν βρίσκω πληροφορίες όσον αφορά το πια είναι τα κριτήρια για να είναι σωστό το τιμόνι όσον αφορά τις διαστάσεις του για τον κάθε αναβάτη? Εν ολίγης πως να επιλέξουμε το σωστό τιμόνι για εμάς και έπειτα την θέση και μοίρες του στην βάση.
Οταν το εψαξα παλαιότερα δεν βρηκα απάντηση πέρα σπο τα βασικά. Πρεπει να πειραματιστεις με τις θεσεις και κλισεις να δεις τι σου κάνει διαφορετικά μην περιμενεις να δήλώσεις σωματοτυπο και να εχεις απάντηση. Το τιμονι είναι προσωπική υπόθεση και τα κριτήρια επιλογής πιστευω οτι διαφοροποιούνται αναλογα με τι ζητά και το πως οδηγά ο καθένας. Τα βιντεο θα σε βοηθησουν να εντοπισεις εαν κανεις κατι λάθος, ή θα σου προσφερουν μια καλή βάση για να ξεκινησεις από κάπου. Αφου καταληξεις σε καποιο set up θα μπορουσες ισως να δοκιμάσεις και ένα διαφορετικο σε ύψος ή κλίσεις τιμόνι.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2018, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Το τιμόνι πράγματι είναι βασικό στοιχείο για να ευχαριστηθούμε την μοτοσυκλέτα μας.
Βασική παράμετρος είναι η ελαστικότητα που σου προσφέρει πάντα ανάλογα με την χρήση που θέλεις.
Ξεκινάς από την επιλογή αυτή και μετά προχωράς σε κάποια στάνταρ λύση που είναι πάντα σε σύγκριση με το μαμήσιο που φοράς.
πχ. Επιλέγω για εντούρο ένα "ελαστικό" pro-taper, επειδή όμως τρέχω και αγώνες θέλω το pro-taper να με καλύπτει και σε mx ειδικές,
άρα επιλέγω ένα protaper με ρυθμιζόμενο μπαράκι.
Το μαμά τιμόνι ως προς τις γωνίες του μου δημιουργεί πόνο στους καρπούς ή μου είναι πολύ κλειστό και δεν με διευκολύνει να στρίβω με τα χέρια ψηλά,
συνεπώς θέλω ένα τιμόνι πιό "ίσιο" και πιο κοντό.
Συμπέρασμα επιλέγω ένα protaper με ρυθμιζόμενο μπαράκι και πιο "ίσιο" και πιο κοντό από το μαμά.

Τώρα όσον αφορά την θέση,
αφού έχω επιλέξει το σωστό τιμόνι και πάλι επιλέγω βάση των συνθηκών που με δυσκολεύουν και διορθώνω την θέση ανάλογα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2018, 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2424
Moto: ΒΕΤΑ 300
Τι ξέρουμε για αυτό;

[ img ]

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2018, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4721
Moto: 2017 RR 300
Πολύ καλό όσον αφορά απορρόφηση κραδασμών αλλά και πολύ ακριβό.
Εάν στραβώσει κάτι από πτώση, ο κατασκευαστής δεν δίνει ανταλλακτικά γιατί θεωρεί επικίνδυνη την επισκευή του και συνιστά αντικατάσταση.
Αν θυμάμαι καλά για αυτή την περίπτωση και για τιμονια έως 1 έτους παρέχει κάποια έκπτωση.
Τα παραπάνω για την Αμρικανική αγορά.

Νομίζω ότι πιο φθηνό θα σου έρθει να βάλεις ένα τιμόνι από F1.......

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2018, 16:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1139
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
SLabrou έγραψε:
Νομίζω ότι πιο φθηνό θα σου έρθει να βάλεις ένα τιμόνι από F1.......
χαχαχαχα :lol: :handgestures-thumbup:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 10 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com