Τώρα είναι 19 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να προβείτε σε περαιτέρω απαντήσεις.  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Η τεχνική οδήγησης χωμάτινης μοτοσυκλέτας, είτε Enduro είτε ΜΧ, στις βασικές της αρχές, είναι κοινή.....

Έχει παρατηρηθεί ότι πολλοί (ειδικά νέοι) αναβάτες οδηγούν με λάθος τρόπο, είτε διότι δεν υπάρχει κάποιος να τους δείξει, είτε γιατί ο κάποιος έχει μάθει κι αυτός λάθος.....

Χωρίς να το παίζουμε ξερόλες, εμείς οι παλιότεροι αναβάτες, οφείλουμε να μεταδώσουμε τις γνώσεις μας στους νεότερους, έτσι ώστε να βελτιώνονται να γίνονται πιο γρήγοροι και το σημαντικότερο να οδηγούν και να χαίρονται το άθλημα με περισσότερη ασφάλεια......

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ξεκινάμε με το πρώτο και βασικότερο .....

Την στάση μας πάνω στην μοτοσυκλέτα σε κατάσταση ηρεμίας 'η κατά την επιτάχυνση στην ευθεία......

Αν την μάθουμε - εμπεδώσουμε σωστά μας βοηθά κατά πολύ στα υπόλοιπα......

Κατ' αρχήν ξεχνάμε την σέλα ..... Ουσιαστικά δεν υπάρχει....

Όρθιοι στα μαρσπιέ με τα γόνατα-κνήμες να σφίγγουν το πλαίσιο - ρεζερβουάρ, τον κορμό ελαφρά σκυφτό προς τα εμπρός (και όχι καδρόνι) οι αγκώνες μας ανοιχτοί προς τα έξω να κρατούν το τιμόνι (και όχι να κρατιόμαστε από το τιμόνι) και το κεφάλι σε νοητή ευθεία πάνω από τον αξονα που σχηματίζει πηρούνι με τιμόνι......

Στην μοτοσυκλέτα κρατιόμαστε με τα πόδια (έχουν τους πιο δυνατούς μυς) πιέζοντας πλαίσιο - ρεζερβουάρ και όχι με τα χέρια από το τιμόνι όπως συνήθως λανθασμένα γίνεται....

Τα χέρια έχοντας τους αγκώνες σε γωνία (εκτός άλλων ιδιοτήτων που θα αναλύσουμε παρακάτω) λειτουργούν σαν σταμπιλιζατέρ, αποσβένοντας ταλαντώσεις από το τιμόνι.... Σκεφτείτε να έχετε τους αγκώνες κρεμασμένους και κολλημένους στον κορμό σας και να αρχίσει το τιμόνι να κοσκινίζει..... :scared-eek:

Επίσης με αυτόν τον τρόπο χουφτώνουμε το γκάζι από την αρχή του και έχουμε πάντα το περιθώριο να μπορούμε να το ανοίγουμε τέρμα....

Στην παρακάτω φωτό θα δείτε το γνωστό μοντέλο ( :naaaa: )

Σε κατάσταση ηρεμίας .......
[ attachment ]
IMG_4391.JPG [ 481.79 KiB | Προβλήθηκε 14100 φορές ]
και σε φάση επιτάχυνσης (επίθεσης).....
[ attachment ]
IMG_4399.JPG [ 469.8 KiB | Προβλήθηκε 14099 φορές ]
Ειδικότερα η δεύτερη φωτό είναι τραβηγμένη μετά από προσγείωση άλματος και κατά την διάρκεια επιτάχυνσης (full open).....

Άλλο ένα παράδειγμα........
[ attachment ]
IMG_3694.JPG [ 408.45 KiB | Προβλήθηκε 14070 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Θα ακολουθήσουν ορισμένες φωτό - παραδείγματα για να εμπεδώσουμε το μάθημα.......
[ attachment ]
IMG_4047.JPG [ 498.54 KiB | Προβλήθηκε 14066 φορές ]
Εδώ βλέπουμε το γνωστό μοντέλο να ακολουθεί το παραπάνω μάθημα, όπως και ο Λεωνίδας Χαραλαμπόπουλος στην παρακάτω φωτογραφία σε κατάσταση full attact........
[ attachment ]
IMG_4046.JPG [ 513.06 KiB | Προβλήθηκε 14049 φορές ]


O Γιώργος Μπούσδας ακολουθεί παρόμοια τεχνική στην παρακάτω φωτό με μόνη διαφορά πως κάθεται στην σέλα.....
[ attachment ]
IMG_4045.JPG [ 470.84 KiB | Προβλήθηκε 14034 φορές ]
Το κάθισμα στην σέλα καλό είναι να το αποφεύγουμε για διάφορους λόγους..... Ο βασικότερος είναι ότι όταν είμαστε όρθιοι, μεταφέρουμε το βάρος μας στα μαρσπιέ, επιτυγχάνοντας χαμηλότερο κέντρο βάρους και χρησιμοποιώντας την Full attact position μεταφέρουμε βάρος στον πίσω τροχό, έχοντας έτσι καλύτερη πρόσφυση και όχι χαζοσπιναρίσματα..... Επίσης γλιτώνουμε τις κλωτσιές στα πισινά μας από τα σαμάρια που υπάρχουν στο έδαφος.....

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ακολουθούν και μερικά σωστά και λάθος ............

Εδώ φαίνεται καθαρά τι είναι τι ............
[ attachment ]
IMG_3642.JPG [ 539.73 KiB | Προβλήθηκε 13927 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Έχοντας την στάση επίθεσης και κρατώντας την μοτοσυκλέτα με τα πόδια, δεν μας ενδιαφέρει το τι υπάρχει κάτω από τις ρόδες μας, αλλά το να επιταχύνουμε αφήνοντας τις αναρτήσεις να καταπίνουν τις ανωμαλίες και εμείς απλά να προσπαθούμε να είμαστε "κεντραρισμένοι" επάνω της και με πλήρη έλεγχο.......

Όπως στα παρακάτω (συνηθισμένο σε πιστάκια ) section με σαμαράκια.......
[ attachment ]
IMG_3643.JPG [ 588.63 KiB | Προβλήθηκε 13809 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3644.JPG [ 532.43 KiB | Προβλήθηκε 13763 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3645.JPG [ 553.1 KiB | Προβλήθηκε 13736 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3646.JPG [ 589.26 KiB | Προβλήθηκε 13719 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Να άλλο ένα σωστό δείγμα .......
[ attachment ]
IMG_3686.JPG [ 454.52 KiB | Προβλήθηκε 13659 φορές ]

Και ένα λάθος...... :think: ή ηθελημένο λάθος.......... :) :)
[ attachment ]
IMG_3692.JPG [ 417.38 KiB | Προβλήθηκε 13608 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3693.JPG [ 290.8 KiB | Προβλήθηκε 13600 φορές ]
Εδώ ο Άλεξ κάθεται πιο πίσω απ' ότι πρέπει (????) με αποτέλεσμα να ελαφρώσει παραπάνω ο μπροστινός και να οδηγηθεί σε ανεπιθύμητη ( :think: ) σούζα........

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ενώ εδώ το πάει μια χαρά............ :-D :-D :-D :-D
[ attachment ]
IMG_3705.JPG [ 418.53 KiB | Προβλήθηκε 13556 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3706.JPG [ 509.36 KiB | Προβλήθηκε 13561 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3707.JPG [ 539.54 KiB | Προβλήθηκε 13565 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3708.JPG [ 461.03 KiB | Προβλήθηκε 13552 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Αφού θεωρητικά εμπεδώσαμε το πως κινούμαστε στην ευθεία (θέση επίθεσης - γκάζι full open) σήμερα θα ασχοληθούμε με το φρενάρισμα και την στροφή - αυτήν την άγνωστη - .........

Μια πίστα αποτελείται από ευθείες, στροφές και άλματα..... Θεωρητικά στις ευθείες όλοι μας έχουμε την δυνατότητα να πάμε τέζα..... Τα άλματα είναι μια άλλη ιστορία (μεταγενέστερη), τα οποία προσφέρουν θέαμα, διασκέδαση και ξεκούραση στον οδηγό..... Η στροφές όμως είναι το βασικότερο όλων... Η ταχύτητα φρεναρίσματος, εισόδου, και εξόδου είναι βασικά συστατικά για να κατεβάσουμε χρόνους..... Και το βασικότερο διασκεδαστικά και ακίνδυνα.....

Παρακάτω θα ασχοληθούμε με τα βασικά και θα δούμε - σχολιάσουμε κάποια λάθη που γίνονται είτε εν αγνοία μας, είτε λόγω συνήθειας, είτε γιατί έτσι μας έκατσε εκείνη την στιγμή.....

Εδώ θα πρέπει να διευκρινήσουμε ότι ειδικά στο ΜΧ όλα είναι γκάζι ή φρένο, επιτάχυνση ή επιβράδυνση.... Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.... Στο εντούρο στις απλές είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, αλλά οι ειδικές είναι μια από τα ίδια με το ΜΧ.... Ίδια φιλοσοφία - ίδια τεχνική .... Διαφοροποίηση στις extreme test.....

Λοιπόοοοοον...... Είμαστε στην ευθεία σε κατάσταση αμόκ με τέρμα το γκάζι και βλέπουμε την στροφή να πλησιάζει...... Τι κάνουμε ????????

Η θεωρία λέει :

Όπως είμαστε όρθιοι (αυτό θεωρείται δεδομένο) μεταφέρουμε το σώμα μας προς το πίσω φτερό (τον πισινό μας, το κεφάλι μας συνεχίζει να είναι πάνω ή σχεδόν πάνω από το τιμόνι) σημαδεύουμε την είσοδο της στροφής και φρενάρουμε δυνατά, κατά βάση με το εμπρός φρένο.... Το μπροστινό φρένο επιτυγχάνει το μεγαλύτερο ποσοστό επιβράδυνσης, με το πίσω ουσιαστικά να ελέγχει τις αναπηδήσεις και το αριστερά-δεξιά του πίσω τροχού....

Επαναλαμβάνω φρενάρισμα με το μπροστινό, το πίσω απλά για έλεγχο και με προσοχή να μην το μπλοκάρουμε... Εκτός να κατά περίπτωση το επιδιώκουμε....

Πλησιάζοντας στην στροφή και μειώνοντας ταχύτητα, έχουμε αρχίσει να μεταφέρουμε το σώμα μας προς το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας ....

Όταν φτάσουμε στο νοητό κέντρο της στροφής, είμαστε στο σημείο που θα αφήσουμε τα φρένα και θα περάσουμε στην επιτάχυνση.....

Σε αυτή την στιγμή, έχουμε κάτσει στο μπροστινό μέρος της σέλας, το κεφάλι μας πάνω από το τιμόνι, οι αγκώνες ανοιχτοί, τα γκάζι στο τέρμα, ένα-δύο δάκτυλα στον συμπλέκτη για έλεγχο της παροχής δύναμης στον πίσω τροχό, το πόδι που βρίσκεται στο εσωτερικό της στροφής εκτείνεται προς τα εμπρός δίπλα και παράλληλα με τον μπροστινό τροχό δείχνοντας το επόμενο σημείο που θέλουμε να πάει η μοτοσυκλέτα, ενώ το πόδι που βρίσκεται στο εξωτερικό της στροφής πιέζει με το γόνατο το ρεζερβουάρ και ταυτόχρονα το πέλμα του ίδιου ποδιού πιέζει τον εξωτερικό μαρσπιέ....

Με το που βλέπουμε την ευθεία, τέρμα γκάζι, μαζεύουμε τα πόδια, πιέζουμε μαρσπιέ και ταυτόχρονα τραβάμε το τιμόνι, επιτυγχάνοντας μεταφορά βάρους στον πίσω τροχό ώστε να γλυτώσουμε χαζοσπιναρίσματα......

Μην ξεχνάμε πως το βλέμμα μας είναι στραμμένο αρκετά μακριά και προς το σημείο που θέλουμε να πάμε και όχι μπροστά στην ρόδα μας.... Το τι βρίσκεται μπροστά ή κάτω από την ρόδα μας το έχουμε δει νωρίτερα και ο εγκέφαλος το έχει ήδη επεξεργαστεί.....

Εδώ πρέπει να επισημάνουμε τον λάθος τρόπο που βγάζουμε πολλές φορές το πόδι στην στροφή.... Μπροστά και παράλληλα με τον μπροστινό τροχό και κοντά στην μοτοσυκλέτα να δείχνει το επόμενο σημείο που θέλουμε να βρεθούμε και όχι να χαζεύει μακριά της. Το ιδεώδες βέβαια είναι να μην ακουμπάει κάτω για αποφυγή τραυματισμών... Δεν είναι πάντα εφικτό μιας και πολλές φορές το χρησιμοποιούμε για βοήθεια στην απώλεια ισορροπίας ......

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Για πάμε τώρα με παραδείγματα να εμπεδώσουμε αυτά που μάθαμε παραπάνω ......

(Μοντέλα για την περίπτωση ο Άκης Γούναρης με το CRF και το Νο 58 και ο Αντρέας Μπαντούνας με το CRf χωρίς νούμερα με φρέσκιες-σημερινές φωτό για χάρη του άρθρου)


Φρένα και μετατόπιση προς τα εμπρός.....
[ attachment ]
IMG_5278.JPG [ 458.02 KiB | Προβλήθηκε 8646 φορές ]

Κάθισμα στην σέλα και έκταση του ποδιού....
[ attachment ]
IMG_5279.JPG [ 419.57 KiB | Προβλήθηκε 8646 φορές ]

Και απ' εδώ και πέρα αρχίζει ο χορός - Γκάζι - .......
[ attachment ]
IMG_5280.JPG [ 443.53 KiB | Προβλήθηκε 8631 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5281.JPG [ 431.05 KiB | Προβλήθηκε 8624 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5282.JPG [ 435.82 KiB | Προβλήθηκε 8621 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5283.JPG [ 450.74 KiB | Προβλήθηκε 8610 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπετε το μοντέλο "Άκης" κατά την εκτέλεση της άσκησης σε μια άλλη στροφή της πίστας.

Στην πρώτη μπορείτε να παρατηρήσετε την ένταση του φρεναρίσματος (σχεδόν έχει τερματίσει η ανάρτηση), και στις επόμενες το λάθος που κάνουν αρκετοί αναβάτες, το να βγάζουν το πόδι πιο έξω απ' ότι πρέπει.....
[ attachment ]
IMG_5284.JPG [ 347.96 KiB | Προβλήθηκε 8578 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5285.JPG [ 357.29 KiB | Προβλήθηκε 8567 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5286.JPG [ 412.13 KiB | Προβλήθηκε 8567 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5287.JPG [ 491.84 KiB | Προβλήθηκε 8570 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5288.JPG [ 445.03 KiB | Προβλήθηκε 8550 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5289.JPG [ 506.64 KiB | Προβλήθηκε 8547 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5290.JPG [ 455.54 KiB | Προβλήθηκε 8533 φορές ]

Επίσης η θέση του κορμού κατά την έξοδο, ΔΕΝ είναι η ιδεατή.....
[ attachment ]
IMG_5291.JPG [ 454.7 KiB | Προβλήθηκε 8532 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5293.JPG [ 432.33 KiB | Προβλήθηκε 8521 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Και εδώ ας κάνουμε μια σύγκριση δύο οδηγών στην ίδια στροφή..........
[ attachment ]
IMG_5365.JPG [ 295.67 KiB | Προβλήθηκε 8480 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5377.JPG [ 298.78 KiB | Προβλήθηκε 8480 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5366.JPG [ 307.72 KiB | Προβλήθηκε 8478 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5378.JPG [ 303.79 KiB | Προβλήθηκε 8468 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5367.JPG [ 290.3 KiB | Προβλήθηκε 8468 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5379.JPG [ 300.88 KiB | Προβλήθηκε 8478 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5368.JPG [ 379.17 KiB | Προβλήθηκε 8473 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5380.JPG [ 335.41 KiB | Προβλήθηκε 8469 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5369.JPG [ 447.09 KiB | Προβλήθηκε 8462 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5381.JPG [ 432.47 KiB | Προβλήθηκε 8465 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
[ attachment ]
IMG_5370.JPG [ 467.97 KiB | Προβλήθηκε 8444 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5382.JPG [ 457.98 KiB | Προβλήθηκε 8423 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5371.JPG [ 475.78 KiB | Προβλήθηκε 8428 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5383.JPG [ 517.12 KiB | Προβλήθηκε 8428 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5372.JPG [ 479.73 KiB | Προβλήθηκε 8434 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5384.JPG [ 458.67 KiB | Προβλήθηκε 8415 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5373.JPG [ 439.56 KiB | Προβλήθηκε 8412 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5385.JPG [ 426.74 KiB | Προβλήθηκε 8402 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5374.JPG [ 419.34 KiB | Προβλήθηκε 8403 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5375.JPG [ 433.08 KiB | Προβλήθηκε 8372 φορές ]




Στις παραπάνω φωτό θα πρέπει να σχολιάσουμε την πιο σωστή εκτέλεση της στροφής από τον Μπαντούνα.

Γυρίστε προς τα πίσω και προσέξτε την θέση των ποδιών καθώς και του σώματος...... Τα πόδια όσο το δυνατόν περισσότερο πάνω στα μαρσπιέ, βγάλσιμο τελευταία στιγμή και full atact position .......

Όπως και στις δύο τελευταίες το πόδι του Άκη που το έχει παρασύρει το έδαφος.... (Υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού....)

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ιδανική εκτέλεση άλλης μιας στροφής (ιδανικής, με μπερμ) από τον Ανδρέα Μπαντούνα .........
[ attachment ]
IMG_5513.JPG [ 463.97 KiB | Προβλήθηκε 8425 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5514.JPG [ 449.59 KiB | Προβλήθηκε 8414 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5515.JPG [ 497.8 KiB | Προβλήθηκε 8423 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5516.JPG [ 502.65 KiB | Προβλήθηκε 8422 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5517.JPG [ 518.42 KiB | Προβλήθηκε 8416 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5518.JPG [ 541.34 KiB | Προβλήθηκε 8435 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Και μια λάθος της ίδιας στροφής από τυχαίο τοπικό μοντέλο.......... (Επισημάνετε τα λάθη γιατί θα γράψετε διαγώνισμα... :lol: )
[ attachment ]
IMG_5519.JPG [ 425.07 KiB | Προβλήθηκε 8388 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5520.JPG [ 500.79 KiB | Προβλήθηκε 8368 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5521.JPG [ 492.99 KiB | Προβλήθηκε 8376 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5522.JPG [ 511.66 KiB | Προβλήθηκε 8353 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5523.JPG [ 474.56 KiB | Προβλήθηκε 8339 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5524.JPG [ 479.31 KiB | Προβλήθηκε 8346 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Στο παρακάτω σετ φωτογραφιών θα παρατηρήσουμε - σχολιάσουμε την είσοδο στην στροφή, η οποία από άποψη εδάφους δεν είναι και ότι το καλύτερο......

Υπάρχει μεγάλο σαμάρι κατά την είσοδο της στροφής, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τα φρένα.....
Συνηθισμένο φαινόμενο σε πίστες προπόνησης αλλά και σε αγώνες, ειδικά με την πάροδο του χρόνου....
Το βασικό του πρόβλημα εκτός από το κοπάνημα που τρως, είναι να σε αποσυντονίζει.......

Εδώ πρέπει να υπενθυμήσουμε πως κοιτάμε μπροστά και το τι βρίσκεται κάτω από τις ρόδες μας, το έχουμε σκεφτεί - αντιμετωπίσει αρκετά πριν.........
[ attachment ]
IMG_5441.JPG [ 328.31 KiB | Προβλήθηκε 8330 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5442.JPG [ 315.63 KiB | Προβλήθηκε 8308 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5443.JPG [ 344.69 KiB | Προβλήθηκε 8312 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5444.JPG [ 328.85 KiB | Προβλήθηκε 8298 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5445.JPG [ 318.13 KiB | Προβλήθηκε 8314 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5446.JPG [ 384.76 KiB | Προβλήθηκε 8293 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5447.JPG [ 365.85 KiB | Προβλήθηκε 8281 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5448.JPG [ 372.25 KiB | Προβλήθηκε 8281 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5449.JPG [ 354.58 KiB | Προβλήθηκε 8261 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να προβείτε σε περαιτέρω απαντήσεις.  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com