Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 22:57

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να προβείτε σε περαιτέρω απαντήσεις.  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Ας με συγχωρέσετε αν σας έχω ζαλίσει με τόσες φωτογραφίες, πιστεύω όμως πως επειδή οι στροφές είναι τόσες διαφορετικές μεταξύ τους, μόνο έτσι μπορούμε να δώσουμε εικόνα των βασικών αρχών αλλά με μερικές παραλλαγές ή ιδιαιτερότητες που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε στο χώμα......

Στροφή μετά από χάσιμο-σαμάρι, που έρχεσαι από ευθεία με σκασμένη πέμπτη, ευτυχώς με μπερμ, καθότι υπάρχει από πίσω του πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων......
[ attachment ]
IMG_5321.JPG [ 597.99 KiB | Προβλήθηκε 3379 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5322.JPG [ 421.91 KiB | Προβλήθηκε 3376 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5323.JPG [ 404.77 KiB | Προβλήθηκε 3367 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5324.JPG [ 417.96 KiB | Προβλήθηκε 3368 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5325.JPG [ 425.23 KiB | Προβλήθηκε 3362 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5326.JPG [ 421.34 KiB | Προβλήθηκε 3361 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5327.JPG [ 420.64 KiB | Προβλήθηκε 3353 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5328.JPG [ 468.84 KiB | Προβλήθηκε 3345 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5329.JPG [ 413.69 KiB | Προβλήθηκε 3344 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5330.JPG [ 427.23 KiB | Προβλήθηκε 3336 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Και επειδή δυστυχώς όλες οι στροφές δεν έχουν μπερμ στην διάρκεια τους για να μας βοηθά, να παρακάτω μια συνηθισμένη στροφή στα περισσότερα τερραίν......

Η συγκεκριμένη είναι φλατ παρατεταμένη, με ένα σχηματισμένο ένα μικρό μπερμ από τα περάσματα, με ανοιχτή είσοδο με λάσπες και κλείνει στην έξοδο.......

Εκτέλεση με τον Άκη Γούναρη .........
[ attachment ]
IMG_5412.JPG [ 433.3 KiB | Προβλήθηκε 3331 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5413.JPG [ 433.1 KiB | Προβλήθηκε 3326 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5414.JPG [ 412.21 KiB | Προβλήθηκε 3323 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5415.JPG [ 432.5 KiB | Προβλήθηκε 3311 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5416.JPG [ 430.38 KiB | Προβλήθηκε 3314 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5417.JPG [ 467.4 KiB | Προβλήθηκε 3307 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5418.JPG [ 459.21 KiB | Προβλήθηκε 3306 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5419.JPG [ 415.01 KiB | Προβλήθηκε 3295 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Στην ίδια στροφή ο Αντρέας Μπαντούνας σε μια πιο δύσκολη εκτέλεση (όρθιος) η οποία χρειάζεται σωστή τεχνική και καλή φυσική κατάσταση......

Επιτυγχάνει να κρατά το κέντρο βάρους χαμηλά (στα μαρσπιέ) και ρίχνοντας το σώμα στο εσωτερικό της στροφής κατορθώνει να κρατά την μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν πιο όρθια, έτσι ώστε σε τόσο γλυστερό τερραίν να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα ανεπιθύμητα γλυστρήματα........
[ attachment ]
IMG_5420.JPG [ 427.68 KiB | Προβλήθηκε 3335 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5421.JPG [ 424.07 KiB | Προβλήθηκε 3323 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5422.JPG [ 418.04 KiB | Προβλήθηκε 3317 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5423.JPG [ 415.86 KiB | Προβλήθηκε 3322 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5424.JPG [ 452.55 KiB | Προβλήθηκε 3324 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5425.JPG [ 491.44 KiB | Προβλήθηκε 3313 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5426.JPG [ 410.16 KiB | Προβλήθηκε 3309 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5427.JPG [ 466.84 KiB | Προβλήθηκε 3307 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Και τελειώνοντας για σήμερα, να περάσουμε στο πιο δύσκολο είδος (μέχρι να το μάθεις....) .....

Στροφή με λούκι στην εσωτερική........

Θέλει ρυθμό, ροή και να δείξεις εμπιστοσύνη .....

Μπαίνεις στο λούκι από την αρχή και κρατάς ροή χωρίς περιττά φρένα, προσπαθώντας να σπρώχνεις τον μπροστινό τροχό προς το εσωτερικό μάγουλο έτσι ώστε από μόνο του να σε πετάει πάλι μέσα, σταθερό γκάζι στην αρχή και τέρμα στην έξοδο....

[ attachment ]
IMG_5550.JPG [ 504.74 KiB | Προβλήθηκε 3298 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5551.JPG [ 508.18 KiB | Προβλήθηκε 3292 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5552.JPG [ 476.21 KiB | Προβλήθηκε 3305 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2011, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Η ίδια στροφή, από άλλη οπτική γωνία και πήδημα του άλματος που ακολουθεί.......
[ attachment ]
IMG_5556.JPG [ 393.73 KiB | Προβλήθηκε 3284 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5557.JPG [ 474.49 KiB | Προβλήθηκε 3284 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5558.JPG [ 550.11 KiB | Προβλήθηκε 3278 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5559.JPG [ 558.34 KiB | Προβλήθηκε 3285 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5560.JPG [ 367.4 KiB | Προβλήθηκε 3266 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5561.JPG [ 467.04 KiB | Προβλήθηκε 3274 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5562.JPG [ 377.8 KiB | Προβλήθηκε 3265 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5563.JPG [ 321.36 KiB | Προβλήθηκε 3267 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5564.JPG [ 311.7 KiB | Προβλήθηκε 3264 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5565.JPG [ 316 KiB | Προβλήθηκε 3258 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Όταν λέμε πως μεταφέρουμε το σώμα προς τα πίσω εννοώ το παρακάτω.....
[ attachment ]
IMG_5335.JPG [ 377.47 KiB | Προβλήθηκε 3242 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5365.JPG [ 288.23 KiB | Προβλήθηκε 3248 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5284.JPG [ 329.34 KiB | Προβλήθηκε 3247 φορές ]


Και πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγουμε αυτές τις θέσεις οδήγησης.....
[ attachment ]
IMG_5277.JPG [ 368.31 KiB | Προβλήθηκε 3255 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5519.JPG [ 383.96 KiB | Προβλήθηκε 3240 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2011, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
A' Level Lessons ........... :lol: :lol: :lol: :lol:

Θα ακολουθήσουν βασικές αρχές αλμάτων και κατόπιν αφού μελετήσετε και γράψετε διαγώνισμα, όσοι περάσουν στο Β' επίπεδο, θα παρακολουθήσουν σεμινάρια βελτίωσης......... :whistle: :whistle:

Μέχρι και backflip θα σας βάλω να κάνετε........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


ΥΓ. Μετά από αυτά θα κοιτάξω να βάλουμε και εντουροκολπάκια ....... :handgestures-thumbup:

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2011, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
To επόμενο σημείο που θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το πως και γιατί, είναι τα άλματα.....

Ίσως το πιο θεαματικό για τους θεατές και το πιο διασκεδαστικό για τους οδηγούς σημείο μιας πίστας - διαδρομής....

Τύποι αλμάτων υπάρχουν διάφοροι, αλλά ο πιο συνήθης, που βρίσκεται σε όλες ανεξαιρέτως τις πίστες, αλλά και σε πάμπολλες εκτός δρόμου διαδρομές, είναι το μονό άλμα.....Ταυτόχρονα είναι και το πιο ακίνδυνο γιατί επιτρέπει στον αναβάτη να προσγειώσει την μοτοσυκλέτα όπου ακριβώς θέλει και μέσω αυτού του τύπου άλματος ξεκινά όλη η εκμάθηση της τεχνικής που θα οδηγήσει στο να μπορέσουμε να πηδήξουμε τραπέζια - διπλά ή ακόμη και τριπλά άλματα.......

Η τεχνική του άλματος αποτελείται από τρία επιμέρους στάδια.......

1ο Στάδιο.......

Ο αναβάτης πλησιάζει το άλμα έχοντας πάρει την κατάλληλη θέση πάνω στην μοτοσυκλέτα. Όταν λέμε κατάλληλη εννοούμε αυτά που έχουμε γράψει πιο πάνω.... Δηλ. όρθιος με τα πόδια ελαφρά λυγισμένα,το κεφάλι πάνω από το τιμόνι και τα χέρια (αγκώνες) ανοιχτά ώστε να δίνουν τον κατάλληλο μοχλισμό. Όσο η μοτοσυκλέτα ανεβαίνει στην ράμπα του άλματος, τόσο πιο κάθετη πρέπει να είναι η θέση του σώματός μας... Η θέση του σώματος είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί επηρεάζει την απογείωση. Αν ο αναβάτης κάθεται πιο πίσω κινδυνεύει να τιναχτεί πάνω από την μοτοσυκλέτα. Βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει και η ράμπα απογείωσης. Αν έχει μικρή κλίση, τότε πλησιάζουμε σε αυτήν με την μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα για να διατηρήσουμε την φόρα μας. Αν η ράμπα του άλματος είναι ομαλή, μπορούμε να κρατήσουμε το γκάζι ανοιχτό μέχρι την στιγμή της απογείωσης. Αν είναι πιο απότομη, τότε χρειάζεται ανοιγοκλείσιμο του γκαζιού, γιατί αλλιώς η μοτοσυκλέτα θα τιναχτεί πολύ ψηλά, χάνοντας έτσι χρόνο.

[ attachment ]
IMG_2884.JPG [ 405.11 KiB | Προβλήθηκε 3187 φορές ]
[ attachment ]
IMG_2839.JPG [ 354.81 KiB | Προβλήθηκε 3184 φορές ]

2ο Στάδιο......

Όσο βρισκόμαστε στον αέρα, πρέπει να προσπαθήσουμε να φέρουμε το σώμα προς το εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας. Με αυτόν τον τρόπο κατεβαίνει πιο γρήγορα προς το έδαφος ο πίσω τροχός, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανοίξουμε το γκάζι όσο πιο νωρίς γίνεται....

[ attachment ]
05.jpg [ 77.3 KiB | Προβλήθηκε 3176 φορές ]
[ attachment ]
06.jpg [ 72.87 KiB | Προβλήθηκε 3177 φορές ]
[ attachment ]
07.jpg [ 81.3 KiB | Προβλήθηκε 3163 φορές ]

3ο Στάδιο ......

Προσγείωση - επιτάχυνση..... Σε αυτό τον τύπο άλματος, είναι σημαντικό να προσγειωνόμαστε πρώτα με τον πίσω τροχό έτσι ώστε να μπορούμε να προχωρήσουμε σε άμεση επιτάχυνση. Mερικές φορές βέβαια, αν ύστερα από ένα άλμα υπάρχουν κάποιες λακκούβες θα ήταν προτιμότερο ο αναβάτης να πηδήξει πιο μακριά από την συνηθισμένη πορεία του ώστε να «καθαρίσει» τις λακκούβες αυτές και να αρχίσει πιο απροβλημάτιστα την επιτάχυνσή του.

[ attachment ]
01.jpg [ 60.18 KiB | Προβλήθηκε 3171 φορές ]
[ attachment ]
02.jpg [ 53.54 KiB | Προβλήθηκε 3159 φορές ]
[ attachment ]
03.jpg [ 56.66 KiB | Προβλήθηκε 3156 φορές ]
[ attachment ]
04.jpg [ 58.57 KiB | Προβλήθηκε 3163 φορές ]

H προσγείωση και με τους δύο τροχούς πρέπει να αποφεύγεται γιατί συμπιέζονται ταυτόχρονα και οι δύο αναρτήσεις με αποτέλεσμα, κατά την επαναφορά τους, να κάνουν τη μοτοσικλέτα να μην ανακτά άμεσα την ευστάθειά της, με άμεσα αρνητικά αποτελέσματα στην επιτάχυνση. Eπίσης ο τρόπος αυτός προσγείωσης καταπονεί πολύ σωματικά τον αναβάτη.



Η εκτέλεση που πρέπει να αποφεύγουμε :

[ attachment ]
IMG_5294.JPG [ 296.52 KiB | Προβλήθηκε 3160 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5295.JPG [ 235.15 KiB | Προβλήθηκε 3156 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5296.JPG [ 205.82 KiB | Προβλήθηκε 3163 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5297.JPG [ 217.14 KiB | Προβλήθηκε 3160 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5298.JPG [ 240.23 KiB | Προβλήθηκε 3149 φορές ]

Και η σωστή :

[ attachment ]
IMG_5305.JPG [ 302.15 KiB | Προβλήθηκε 3145 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5306.JPG [ 232.58 KiB | Προβλήθηκε 3143 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5307.JPG [ 222.62 KiB | Προβλήθηκε 3140 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5308.JPG [ 243.51 KiB | Προβλήθηκε 3144 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5309.JPG [ 294.23 KiB | Προβλήθηκε 3136 φορές ]

Επίσης η προσγείωση με τον εμπρός τροχό πρέπει να αποφεύγεται, γιατί θα πρέπει να περιμένουμε πρώτα να κατέβει ο πίσω τροχός και μετά να ανοίξουμε το γκάζι.....


Λάθος :
[ attachment ]
IMG_3862.JPG [ 223.65 KiB | Προβλήθηκε 3141 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3863.JPG [ 276.84 KiB | Προβλήθηκε 3137 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3864.JPG [ 292.01 KiB | Προβλήθηκε 3141 φορές ]


Ξανά λάθος.....
[ attachment ]
IMG_3711.JPG [ 313.66 KiB | Προβλήθηκε 3138 φορές ]


Σωστό :
[ attachment ]
IMG_3855.JPG [ 245.4 KiB | Προβλήθηκε 3132 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3856.JPG [ 224.77 KiB | Προβλήθηκε 3128 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2011, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Επίσης θα πρέπει να αποφεύγουμε την προσγείωση με το μπροστινό τροχό πολύ όρθιο (σούζα) γιατί εκτός του ότι καθυστερούμε την επιτάχυνση μέχρι να κατέβει αρκετά, υπάρχει κίνδυνος να βρεθούμε καπάκι......
[ attachment ]
IMG_3629.JPG [ 256.14 KiB | Προβλήθηκε 3126 φορές ]
Ευτυχώς ο παραπάνω αναβάτης το έχει σώσει φέρνοντας το σώμα του πολύ μπροστά....


Όπως επίσης και επ' ουδενί δεν πρέπει να βρισκόμαστε σε τέτοια θέση......
[ attachment ]
IMG_2795.JPG [ 254.37 KiB | Προβλήθηκε 3119 φορές ]
Το παραπάνω οφείλεται σε λάθος θέση οδήγησης (πιο μπροστά απ'ότι πρέπει) και με λάθος διαχείρηση του γκαζιού (απότομη ράμπα και πολύ γκάζι μέχρι την απογείωση)

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2011, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Επόμενος τύπος άλματος, που συναντάται συχνά σε πίστες, είναι τα τραπέζια.......

Η τεχνική της πτήσης είναι η ίδια με τα διπλά ή τριπλά άλματα, μόνο που είναι 100% ασφαλέστερο αφού σε περίπτωση λάθους (ή φόβου) που δεν το πηδήσουμε θα προσγειωθούμε στην πλάτη του σαν να κάνουμε μονό άλμα....

Tο πιο σημαντικό πράγμα για να πηδήσουμε σωστά ένα τραπέζι είναι ο ακριβής υπολογισμός της ταχύτητας που έχει η μοτοσικλέτα κατά την απογείωση. Ειδικά ο νέος αναβάτης πρέπει να παρατηρήσει τι ακριβώς κάνουν οι πιο έμπειροι οδηγοί και κυρίως με ποια ταχύτητα ανεβαίνουν στο άλμα. O υπολογισμός της ταχύτητας γίνεται εμπειρικά ―ανάλογα με τη σχέση στο κιβώτιο και τις στροφές του κινητήρα. Έτσι λέμε π.χ. ότι αυτό το άλμα περνιέται με δευτέρα σκασμένη. Aντίθετα απ' ότι πιστεύουν πολλοί, το πιο σημαντικό είναι η ταχύτητα που έχει η μοτοσικλέτα ακριβώς πριν από την απογείωσή της και όχι η επιτάχυνση.

Για να ξεκινήσει σωστά κάποιος να πηδά ένα τραπέζι, πρέπει να το βλέπει σαν μονό άλμα και να υπολογίζει πόση απόσταση τον χωρίζει από την ράμπα προσγείωσης του, έτσι ώστε να δώσει την ανάλογη ταχύτητα για να το «καθαρίσει».

Όσο η μοτοσικλέτα είναι στον αέρα, ο αναβάτης πρέπει να την κατευθύνει προς τη σωστή προσγείωση της. H προσγείωση σε ένα τραπέζι πρέπει να γίνεται πάντα με τον εμπρός τροχό. ο αναβάτης αρχίζει να επανέρχεται στην όρθια θέση έτσι ώστε να προετοιμαστεί για την προσγείωση. Όταν είναι όρθιος είναι παράλληλα και χαλαρός ενώ προσπαθεί να κατευθύνει τη μοτοσικλέτα έτσι ώστε να προσγειωθεί με τον εμπρός τροχό πάντα πάνω στη ράμπα προσγείωσης Πιο συγκεκριμένα, η μοτοσικλέτα πρέπει να είναι παράλληλη με την κλίση της ράμπας προσγείωσης. Έτσι θα επέλθει και η λιγότερη δυνατή καταπόνηση μοτοσικλέτας και αναβάτη οπότε και η επιτάχυνση θα είναι καλύτερη.

[ attachment ]
01.jpg [ 92.27 KiB | Προβλήθηκε 3044 φορές ]
[ attachment ]
02.jpg [ 56.88 KiB | Προβλήθηκε 3034 φορές ]
[ attachment ]
03.jpg [ 34.32 KiB | Προβλήθηκε 3036 φορές ]
[ attachment ]
04.jpg [ 23.71 KiB | Προβλήθηκε 3032 φορές ]
[ attachment ]
05.jpg [ 37.77 KiB | Προβλήθηκε 3041 φορές ]
[ attachment ]
06.jpg [ 63.15 KiB | Προβλήθηκε 3033 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2011, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Αφού προσγειωθούμε πρέπει να προετοιμαστούμε για το τι ακολουθεί μετά το άλμα.

Αν ακολουθεί ευθεία τότε μένουμε όρθιοι πάνω στη μοτοσικλέτα και ανοίγουμε το γκάζι πριν καν ο πίσω τροχός αγγίξει το έδαφος, έτσι ώστε να έχουμε την μεγαλύτερη δυνατή επιτάχυνση.
[ attachment ]
IMG_5300.JPG [ 230.71 KiB | Προβλήθηκε 3035 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5301.JPG [ 177.66 KiB | Προβλήθηκε 3025 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5302.JPG [ 152.13 KiB | Προβλήθηκε 3035 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5303.JPG [ 168.8 KiB | Προβλήθηκε 3023 φορές ]
[ attachment ]
IMG_5304.JPG [ 190 KiB | Προβλήθηκε 3025 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2011, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Αν ακολουθεί στροφή, τότε θα κάτσει ξανά στη σέλα, βάζοντας αρκετή δύναμη στα πόδια , ώστε να μην καταπονείται η σπονδυλική στήλη και θα προετοιμαστεί ώστε να πάρει την στροφή.......

Όπως εδώ.......
[ attachment ]
IMG_2214.JPG [ 176.03 KiB | Προβλήθηκε 3005 φορές ]
[ attachment ]
IMG_2215.JPG [ 159.28 KiB | Προβλήθηκε 3005 φορές ]
[ attachment ]
IMG_2216.JPG [ 188.26 KiB | Προβλήθηκε 3006 φορές ]
[ attachment ]
IMG_2217.JPG [ 245.01 KiB | Προβλήθηκε 2991 φορές ]

Και εδώ.........
[ attachment ]
IMG_3557.JPG [ 274.23 KiB | Προβλήθηκε 2986 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3558.JPG [ 220.31 KiB | Προβλήθηκε 3006 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3539.JPG [ 166.69 KiB | Προβλήθηκε 2999 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3540.JPG [ 201.94 KiB | Προβλήθηκε 2990 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3541.JPG [ 265.58 KiB | Προβλήθηκε 2986 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3542.JPG [ 310.08 KiB | Προβλήθηκε 2984 φορές ]
[ attachment ]
IMG_3561.JPG [ 328.04 KiB | Προβλήθηκε 2979 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2011, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Προβλήματα πτήσης που μπορεί να δημιουργηθούν…..

Aν η μοτοσικλέτα απογειωθεί σωστά και κατευθύνεται με τον εμπρός τροχό προς την ράμπα προσγείωσης, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Tο πρόβλημα ξεκινά με την τροχιά εκείνη που, από λάθος, έχει αρχίσει να υψώνει επικίνδυνα τον εμπρός τροχό, οπότε η μοτοσικλέτα θα «σκάσει» στη ράμπα προσγείωσης με τον πίσω τροχό. Στην περίπτωση αυτή ο αναβάτης πατά το πίσω φρένο, οπότε η απότομη μεταβολή της στροφορμής του πίσω τροχού κατεβάζει αυτόματα τον εμπρός τροχό. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται ταυτόχρονα πάτημα του συμπλέκτη, γιατί διαφορετικά μπορεί από το μπλοκάρισμα του τροχού να σβήσει ο κινητήρας.
Στην ακραία περίπτωση που η μοτοσικλέτα έχει απογειωθεί σε τόσο κάθετη θέση που ο αναβάτης να κινδυνεύει να «φάει καπάκι» στην προσγείωση, υπάρχει μια λύση: μπλοκάρισμα του πίσω φρένου ακόμη και μετά την προσγείωση της μοτοσικλέτας.
Στην αντίθετη περίπτωση που ο πίσω τροχός βρίσκεται πολύ ψηλότερα από τον εμπρός, το άνοιγμα του γκαζιού ενεργοποιεί με διαφορετικό τρόπο τα φαινόμενα στροφορμής, αλλάζοντας την κατεύθυνση της μοτοσικλέτας: η αύξηση της ταχύτητας περιστροφής του πίσω τροχού στον αέρα αρχίζει να υψώνει το εμπρός μέρος της μοτοσικλέτας.

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2011, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Η ίδια φιλοσοφία με τα τραπέζια ισχύει και στα διπλά άλματα, με μόνη επιφύλαξη το κενό που υπάρχει ενδιάμεσα στις δύο ράμπες και την πλάτη του 2ου άλματος.

Το πάμε ψαχτά σαν μονό, προσγειωνόμαστε ανάμεσα στα δύο άλματα και όταν φτάσουμε στην πλάτη του 2ου υπολογίζουμε πόση επιπλέον ταχύτητα χρειαζόμαστε για να το καθαρίσουμε.

Τα προβλήματα ξεκινούν σε περίπτωση που δεν το βγάλουμε καθαρά….
Aν η προσγείωση γίνει με τον εμπρός τροχό να έχει περάσει την κορυφή του δεύτερου άλματος, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Aν όμως ο μπροστινός τροχός σκάσει ακριβώς πάνω στην κορυφή του άλματος, τότε και πάλι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, αρκεί ο αναβάτης να διατηρήσει την ψυχραιμία του: ο εμπρός τροχός απλά θα κυλήσει στην κατηφόρα, επαναφέροντας τα πράγματα στη θέση τους. Γι' αυτό και ο εμπρός τροχός δεν πρέπει ποτέ να ακινητοποιείται στον αέρα.

Tο μεγάλο πρόβλημα υπάρχει εάν ο εμπρός τροχός σκάσει πριν την κορυφή του δεύτερου άλματος. Aν ο αναβάτης αντιληφθεί ότι πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο, τότε πρέπει να προσπαθήσει να σηκώσει τον εμπρός τροχό ψηλότερα από τον πίσω όσο βρίσκεται ακόμα στον αέρα.
Ένα γερό τράβηγμα στο τιμόνι και μια γκαζιά που θα περιστρέψει πιο γρήγορα τον πίσω τροχό, θα καταφέρουν κάτι τέτοιο. Στην ανώμαλη αυτή προσγείωση, ο αναβάτης δεν έχει παρά να σφίξει γερά τη μοτοσικλέτα με τα γόνατα.

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2011, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Δεκ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 6599
Moto: Μπουμπού Ver.3.0 '13 - Suzuki Freewind 650 - Παπί Κινέζικο
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Τραπέζια ή διπλό άλμα ακριβώς ύστερα από στροφή…..

Aυτός ο τύπος άλματος πιο παλιά τον συναντούσαμε κυρίως σε πίστες σούπερκρος αλλά πλέον έχει γίνει συχνό φαινόμενο και σε ΜΧ πίστες. H ταχύτητα της μοτοσικλέτας μετά τη στροφή είναι ελάχιστη και συχνά δε φτάνει για να μπορέσει ο αναβάτης να το καθαρίσει όλο. Xρειάζεται λοιπόν να βοηθηθεί η μοτοσικλέτα από τον ίδιο τον αναβάτη έτσι ώστε να πάρει το απαραίτητο ύψος και μήκος που θα της επιτρέψει να καθαρίσει το δεύτερο άλμα.

O αναβάτης πλησιάζει το άλμα χαλαρός. Aκριβώς τη στιγμή που οι αναρτήσεις έχουν αρχίσει να συμπιέζονται από τη ράμπα απογείωσης ο αναβάτης αφαιρεί το βάρος από τα πόδια και πιέζει με το πάνω μέρος του σώματός του τη σέλα και κατά συνέπεια την πίσω ανάρτηση. Ή σε άλλη περίπτωση μένει καθιστός στην σέλα. H κίνηση αυτή συμπιέζει ακόμη περισσότερο τις αναρτήσεις. Στη φάση ακριβώς της απογείωσης ο αναβάτης παύει να ασκεί δύναμη στη μοτοσικλέτα, τινάζεται όρθιος βοηθώντας έτσι την επαναφορά των αναρτήσεων. Aυτή η επαναφορά που είναι αποτέλεσμα της αυξημένης συμπίεσης των αναρτήσεων είναι εξίσου έντονη και επιτρέπει στη μοτοσικλέτα να διαγράψει μεγαλύτερη τροχιά που θα της επιτρέψει να καθαρίσει όλο το άλμα.


Παραδείγματα :
[ attachment ]
01.jpg [ 70.46 KiB | Προβλήθηκε 2945 φορές ]
[ attachment ]
02.jpg [ 55.99 KiB | Προβλήθηκε 2948 φορές ]
[ attachment ]
03.jpg [ 54.59 KiB | Προβλήθηκε 2949 φορές ]
[ attachment ]
04.jpg [ 64.65 KiB | Προβλήθηκε 2947 φορές ]
[ attachment ]
05.jpg [ 52.5 KiB | Προβλήθηκε 2945 φορές ]
[ attachment ]
06.jpg [ 56.32 KiB | Προβλήθηκε 2946 φορές ]
[ attachment ]
07.jpg [ 84.18 KiB | Προβλήθηκε 2944 φορές ]


[ attachment ]
25.jpg [ 90.18 KiB | Προβλήθηκε 2949 φορές ]
[ attachment ]
26.jpg [ 88.15 KiB | Προβλήθηκε 2943 φορές ]
[ attachment ]
27.jpg [ 69.97 KiB | Προβλήθηκε 2946 φορές ]
[ attachment ]
28.jpg [ 70.37 KiB | Προβλήθηκε 2943 φορές ]

_________________
[ img ]


Κορυφή
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Αυτό το θέμα είναι κλειδωμένο, δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε δημοσιεύσεις ή να προβείτε σε περαιτέρω απαντήσεις.  [ 54 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com