Τώρα είναι 17 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 271 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 115 16 17 18 19 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17167
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Μια πρώτη εντύπωση.
Μετά από 3 μέρες χρήσης με τα ημισυνθετικά λάδια στο κάρτερ παρατηρώ:
1. Ομαλότερη λειτουργία κινητήρα, γουργουρίζει σαν καινούργιο.
2. Ευκρινέστερο και μαλακότερο σασμάν.

Μπορείς κάποιος να δώσει εξήγηση,
γιατί το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει καλύτερα με τα ημισυνθετικά?

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Απλά είναι καινούρια για αυτό, τα συνθετικά θα σου πρόσφεραν αυτή την αίσθηση για μερικά χιλιόμετρα παραπάνω στα αντίστοιχα χιλιόμετρα που θα έκανες με τα ημι.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17167
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron έγραψε:
Απλά είναι καινούρια για αυτό, τα συνθετικά θα σου πρόσφεραν αυτή την αίσθηση για μερικά χιλιόμετρα παραπάνω στα αντίστοιχα χιλιόμετρα που θα έκανες με τα ημι.

Αλλάζω λάδια κάθε 1000 χλμετρα, κάθε 300 χλμετρα τσεκάρω για συμπλήρωμα,
στα πόσα θεωρείς ότι τώρα πρέπει να αλλάξω τα ημισυνθετικά?

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Στα 1000km όπως αναφέρει και ο κατασκευαστής αλλά αυτό είναι σετικό αναλόγως την χρήση-θερμοκρασίες και κατάσταση ελατήρια-πιστόνι.

Παρατηρόντας εμπειρικά τα παλιά λάδια ανάλογα μπορείς να παρατείνεις ή όχι τις αλλαγές και αυτό μόνο εφόσον χρησιμοποιείς ίδια μάρκα-τυπο λαδιών.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17167
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron έγραψε:
Στα 1000km όπως αναφέρει και ο κατασκευαστής αλλά αυτό είναι σετικό αναλόγως την χρήση-θερμοκρασίες και κατάσταση ελατήρια-πιστόνι.

Παρατηρόντας εμπειρικά τα παλιά λάδια ανάλογα μπορείς να παρατείνεις ή όχι τις αλλαγές και αυτό μόνο εφόσον χρησιμοποιείς ίδια μάρκα-τυπο λαδιών.

Τα παρατηρώ και βλέπω ότι ο κατασκευαστής έχει απόλυτο δίκιο, κάθε 1000 επιβάλεται αλλαγή.

Θα δω και τα ημισυνθετικά,
απλά ψάχνω τον λόγο που μου φαίνονται "καλύτερα" για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Όταν έβγαινε το xr 200 υπήρχαν συνθετικά λάδια και αν ναι τι λάδια πρότεινε τότε ο κατασκευαστής?

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Απο Αυστραλία CRF230L
http://www.hondampe.com.au/docs/owning_ ... L-2008.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Σελίδα 65-68, πληροφορίες για τα λάδια.

Maintenance scedule σελ.57
Τελικά για το 230L δίνει λάδια κάθε 3200km και καθάρισμα φυγοκεντρικού φίλτρου και σίτας κάθε 12000km!
Όμως, "When running in dusty conditions, oil changes should be performed more frequently than specified in the maintenance schedule", άρα αναθεώρηση - κάθε 2000km νομίζω οτι είναι καλά.

και CRF230F
http://www.hondampe.com.au/docs/owning_ ... 30F-02.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17167
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron έγραψε:
Απο Αυστραλία CRF230L
http://www.hondampe.com.au/docs/owning_ ... L-2008.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Σελίδα 65-68, πληροφορίες για τα λάδια.

Maintenance scedule σελ.57
Τελικά για το 230L δίνει λάδια κάθε 3200km και καθάρισμα φυγοκεντρικού φίλτρου και σίτας κάθε 12000km!
Όμως, "When running in dusty conditions, oil changes should be performed more frequently than specified in the maintenance schedule", άρα αναθεώρηση - κάθε 2000km νομίζω οτι είναι καλά.

και CRF230F
http://www.hondampe.com.au/docs/owning_ ... 30F-02.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Αν κοιτάξεις σελ 49 τον πίνακα,
κάθε 1000 km λέει R.
Όπως το δικό μου manual.
Στην ερώτηση τι πρότειναν για το xr 200 έχεις απάντηση?

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
iatrodikastis έγραψε:
Αν κοιτάξεις σελ 49 τον πίνακα,
κάθε 1000 km λέει R.
Όπως το δικό μου manual.
Στην ερώτηση τι πρότειναν για το xr 200 έχεις απάντηση?
Αυτο που κοιτάς είναι για το CRF230F, το δικό σου είναι CRF230L σωστά?



Δεν γνωρίζω οταν έβγαινε το XR εαν υπήρχαν 100% συνθετικά λάδια οπότε δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό, σου έστειλα το manual για να δείς τι προτείνει ο κατασκευαστής όσον αφορά τα λάδια για το CRF.
Όμως βρήκα το manual του XR200 '89-02 και προτείνει ο κατασκευαστής τα κάτωθι

Παρατήρησε το "It is not necessary to use additives" πιθανόν τότε να εννοούσαν οποιδήποτε λιπαντικό με συνθετικά πρόσθετα, δηλαδή οτι δεν είναι αναγαίο όχι οτι θα κάνει κακό ή οτι δεν πρέπει. Δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις λιπαντικά τύπου "energy conserving", με πρόσθετα μολυβδούχου ή JASO MB που είναι για scooter, έχουν πρόσθετα που δεν κάνουν για τον υγρό συμπλέκτη.
Επίσης δίνει κάθε 1600km για το XR200 αλλαγή λαδιών.


Συνημμένα:
[ attachment ]
xr200.JPG [ 70.21 KiB | Προβλήθηκε 1134 φορές ]
[ attachment ]
xr200-01.JPG [ 84.57 KiB | Προβλήθηκε 1134 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 14 Σεπ 2017, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Και απο το CRF230L


Συνημμένα:
[ attachment ]
crf230.JPG [ 87.71 KiB | Προβλήθηκε 1130 φορές ]
[ attachment ]
crf230-02.JPG [ 62.12 KiB | Προβλήθηκε 1129 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17167
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Είμαστε σε καλό δρόμο.
Το μηχανάκι είναι crf230f.
Ο κιντήρας του είναι από το xr 200.
Το manual μου προτείνει 10-40 και R αλλαγή κάθε 1000 χλμ.

Συνεπώς ένα ημισυνθετικό λάδι με έλεγχο κάθε 300 χλμ και αλλαγή στα 800-900 χλμ εξασφαλίζει την μακροζωία του κινητήρα και την οικονομία.
Επίσης δεν μπορώ να το αποδείξω αλλά το μοτέρ και ακούγεται και δουλεύει σαν καινούργιο, το σασμάν ευκρινές και μαλακό.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 536
Moto: μοτο
Τα νούμερα που αναφέρετε για αλλαγές, είναι υπερβολικοτατα μικρα


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
nikolakiss έγραψε:
Τα νούμερα που αναφέρετε για αλλαγές, είναι υπερβολικοτατα μικρα
:handgestures-thumbup:
Τα 450άρια MX αλλάζουν καθε 25ωρες ή 1000χλμ σε φαση enduro..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Είναι απλό, ο κινητήρας σου ειναι απο XR200 άρα ακολουθείς τις αλλαγές του XR που είναι κάθε 1600km με χρήση ημισυνθετικών.

Όλα σχετικά είναι, το manual του CRF230F λέει κάθε 1000km έχοντας υπόψιν οτι η χρήση για αυτή την μοτό είναι "αγωνιστική", για το L δίνει 3000km γιατί σαν μοντέλο προορίζεται για εκτός πίστας.
Για αυτό αναφέρω οτι ανάλογα την χρήση γίνονται και οι σχετικές αλλαγές, εαν πχ πας τέρμα γκάζι και κάνεις ΜΧ θα χρειαστεί να αντικαταστήσεις τα λάδια σε πολύ λιγότερες ώρες απο οτί εαν το βολτάρεις.

Το μόνο σίγουρο με το να αλλάζεις αρκετά πιο συχνά τα λάδια απο οτι προτείνει ο κατασκευαστής είναι αυτό που λές, πιο καθαρό κινητήρα, μακροζωία και σταθερή απόδοση.
Μόνο εαν λύσεις εναν κινητήρα με αρκετές ώρες λειτουργίας που έχει κανει συχνές αλλαγές λαδιών σε σχέση με εναν που τις καθυστερεί θα παρατηρήσεις τις διαφορές τους, λιγότερες φθορές σε όλα τα μηχανικά μέρη, πολύ πιο καθαρά και κυρίως το πιστόνι-ελατήρια-κύλινδρος ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17167
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Από την εμπειρία μου τα λάδια στο συγκεκριμένο μηχανάκι χρήζουν αλλαγής κάθε μαξ 1000 χλμ, όσο περίεργο και αν φαίνεται.

Στο προηγούμενο πολιτικό μου Yamaha WR 250 R άλλαξα κάθε 2500-3000 χλμ και φαινόταν υπερβολή.

Μήπως ρόλο παίζει το αερόψυκτο μοτέρ?

Επίσης έχω ακούσει ανάλογες αλλαγές και στα "σύγχρονα" XR.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 536
Moto: μοτο
Byron έγραψε:

Το μόνο σίγουρο με το να αλλάζεις αρκετά πιο συχνά τα λάδια απο οτι προτείνει ο κατασκευαστής είναι αυτό που λές, πιο καθαρό κινητήρα, μακροζωία και σταθερή απόδοση.
)
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αλλάζοντας λάδια πολύ συχνότερα από όσο προτείνει ο κατασκευαστής, είναι ότι ελαφρωνεις τη τσέπη σου, τπτ άλλο... Τα υπόλοιπα είναι σαν τη γάτα του σρεντιγκερ, αν τα άλλαζα πιο συχνά ίσως να χάλαγε ίσως να μην χάλαγε... Κανείς δεν ξέρει... Πάντως όσο πιο παλιό είναι ένα μανιουαλ, τόσο πιο αναχρονισμενες είναι και οι πληροφορίες που χρησιμοποιεί ως προς την ποιότητα των λαδιων και των ιδιοτήτων τους


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 271 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 115 16 17 18 19 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

cron
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com