Τώρα είναι 26 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 107 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 58 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1469
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Υπο πίεση ρύθμισης της μοτό και ειδικά των αναρτήσεων έχουμε ακόμη μία προπόνηση αύριο πριν τον 1ο αγώνα με νορμάλ λάστιχα το Σάββατο. Για τις προηγούμενες δύο προπονήσεις έμεινα με την ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής στην μαμά θέση και τον χάρτη ηλεκτρονικής στο σύνεφο. Είναι το καλύτερο ώστε να σηκώνει όπως θέλω την 3η από αρκετά χαμηλά χωρίς να αργεί κάπως μέχρι να ανοίγει τελικά καλά μεσαίες και ψηλές. Ετσι είναι πιο γεμάτη και πιο γραμμική η καμπύλη ανοίγοντας και καλά λόγω του 14 γρανάζι μπροστά.

Βρήκα και τις ρυθμίσεις για το αμορτισέρ με το 5.2 ελατήριο αλλά είναι εμφανές ότι χρειάζομαι 5.4. Πριν αγοράσω καινούργιο θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει να πουλήσει 5.4 ελατήριο που να ταιριάζει στο Sachs.

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17271
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Leon_BetaRacing έγραψε:
Γεια!

Υπο πίεση ρύθμισης της μοτό και ειδικά των αναρτήσεων έχουμε ακόμη μία προπόνηση αύριο πριν τον 1ο αγώνα με νορμάλ λάστιχα το Σάββατο. Για τις προηγούμενες δύο προπονήσεις έμεινα με την ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής στην μαμά θέση και τον χάρτη ηλεκτρονικής στο σύνεφο. Είναι το καλύτερο ώστε να σηκώνει όπως θέλω την 3η από αρκετά χαμηλά χωρίς να αργεί κάπως μέχρι να ανοίγει τελικά καλά μεσαίες και ψηλές. Ετσι είναι πιο γεμάτη και πιο γραμμική η καμπύλη ανοίγοντας και καλά λόγω του 14 γρανάζι μπροστά.

Βρήκα και τις ρυθμίσεις για το αμορτισέρ με το 5.2 ελατήριο αλλά είναι εμφανές ότι χρειάζομαι 5.4. Πριν αγοράσω καινούργιο θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει να πουλήσει 5.4 ελατήριο που να ταιριάζει στο Sachs.

:greetings-waveyellow:
σε ζηλεύω ρε φίλε!!!

ζηλεύω όποιον καβαλάει 300 ΒΕΤΑ!!!

:obscene-drinkingcheers:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Leon_BetaRacing έγραψε:
Και τώρα στο 18αρι NEDH υποπτεύομαι αλλά θα το ξέρουμε σύντομα.
Τι θα γίνει με την βελόνα θα μάθουμε επιτέλους :violin: :violin: άντε γιατί μας έχει φάει η αγωνία :-D :-D :-D :-D

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1469
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Πάρη λίγο υπομονή. Θα προσπαθήσω σήμερα αφού αλλάξω ελατήριο. Μόλις πήρα βγαλμένο καινούργιο ΚΥΒ από KXF 07 για 60 ευρώ. Από τέτοια ΚΥΒ και από αυτά στα ιταλικά husky και παλιότερα Honda ταιριάζουν. Κωλοφαρδος....

:dance:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1469
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Καλημέρα!

Ειδωμεν το φως το αληθινό με το σωστό για μένα ελατήριο..! Τέτοια μεταφόρφωση μοτοσυκλέτας μετά από αλλαγή πίσω ελατηρίου δεν την είχα ποτέ. Στα σαμάρια ήταν σαν να ήταν 10 πόντοι ψηλότερο μπρος πίσω, μπασίματα στις στροφές τέλεια με το μπροστινό να έχει πάντα σταθερή λειτουργία. Αφησα πηρούνι όπως ήταν πριν εκτός από μείων ένα στην επαναφορά (10 συμπίεση και 11 επαναφορά από 12 και 12 μαμά) το οποίο βοήθησε σε συνεχόμενες μεγάλες φυτευτές. Πίσω σαγκ 105 και 17, 15, 14 για επαναφορά, αργή και γρήγορη. Αφησα ένα περιθώριο για fine tuning κυρίως στην επαναφορά μετά το 1ο πέρασμα της ειδικής των 9 χλμ στο σπριντ αύριο γιατί θα έχω μους και καινούργιο λάστιχο με άλλα χαρακτηριστικά (Mitas fim Super Light από τελειωμένο Μετζελέρ φιμ...) Ηταν λίγο ρίσκο αυτή η δοκιμή μία προπόνηση πριν από αγώνα αλλά ο τολμών νικά μιας και το επόμενο Σάββατο θα είναι και άλλος αγώνας εντούρο με περιθώριο μίας προπόνησης ενδιάμεσα.

Τα έχουμε πει πολλές φορές για την σημασία της ανάρτησης.......

Υ.Γ. Και όταν έβαλα στις αρχές το νορμάλ λάστιχο χωρίς καρφιά και χθες η πίσω ρόδα με τυρανάει σε σημείο να είμαι σχεδών έτοιμος να αρχίσω να την κλωτσάω μαζί με την μοτό. Ή θα βρίσκει ο αριστερός αποστάτης λίγο στο κάτω μερος του ψαλιδιού και θα κολλά εκεί ή θα βρίσκει κάτω από τον αποστάτη/αντάπτορα της δαγκάνας. Δεν το είχα αυτό στα προηγούμενα Beta ούτε και στο Σέρκο.... Δέχομαι οδηγίες! Εκανα τα δύο λάστιχα σε 10 λεπτά και πάλευα 20 λεπτά γι αυτό το σηχτήρι και το άφησα για σήμερα....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
Πιθανότατα να θέλει λίγο πιο κοντό αποστάτη για να περνάει πιο άνετα, θα μπορούσες να τους κοντίνεις και τους δύο ξεκινόντας απο 0,5mm (1mm total), εκτός και εαν είναι μεγάλη η διαφορά οπότε πράτεις αναλόγως.

Όμως πριν το κάνεις να μετρήσεις ακριβώς την απόσταση απο την άκρη της ζάντας (στεφάνι) με το ψαλίδι και απο τις δύο μεριές, θεωρητικά θα πρέπει να έχουν την ίδια απόσταση ώστε να είναι στο κέντρο η ρόδα. Εαν δεν είναι τότε θα πρέπει να μειώσεις την απόσταση απο τον αντίστοιχο αποστάτη ώστε τουλάχιστον να έρθει η ρόδα προς το κέντρο και να σε διευκολύνει στο βάλε-βγάλε.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1469
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Η πρόταση για κοντυμα αποστατών έδωσε άλλη ιδέα απλά να λιμαρω λίγο την κάτω γωνία του ψαλιδιού αριστερα αφού η γωνία που είχε εκεί ήταν λίγο απότομη. Συν τέρμα κάτω η δαγκάνα όπως γλιστράει στην βάση της στο ψαλίδι πριν ξεκινήσει η επιχείρηση. Δεν θα ήθελα να φάω τους αποστάτες της ρόδας. Έτοιμος. Για να δούμε τί θα γίνει αύριο..!

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
Εαν δεν εχει θεμα απο αποστατες τοτε δεν θελει κοπο, θελει τροπο :greetings-waveyellow:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2904
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Η γνωμη που παρε ενα δευτερο ζευγαρι αποστατες και φατους στον τορνο 0,5 mm το ψαλιδι ετσι και αλλιως κλεινει με στο σφηξιμο οποτε δεν εχεις θεμα
Λιμαρισματα τα θεωρω προχειροδουλειες


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1469
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17271
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Leon_BetaRacing έγραψε:
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:
Μπορεί να συμβεί και στην Φιλανδία.
Αλλά στην Φιλανδία κατά τον έλεγχο διαπίστευσης τσεκάρουν την άδεια με το πλαίσιο.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9752
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Leon_BetaRacing έγραψε:
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:

ατυχια

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
iatrodikastis έγραψε:
Leon_BetaRacing έγραψε:
Το λιμαρισμα ήταν ελάχιστο πάνω στη γωνία... Θα βάλω το φωτό κάποια στιγμή...

Το χειρότερο είναι ότι σήμερα στο τεχνικό έλεγχο δεν πέρασα γιατί στα χαρτιά η μοτό είχε λάθος αριθμό πλαισίου... 1 μήνα πλήρωσα ασφάλεια η οποία δεν θα καλυβε σε καλή πτώση...και μόνο σήμερα για το ταξίδι και χθες για την κόκκινη πινακίδα φύγανε 90 ευρώ. Αν δεν μου δίναν πίσω όλο το παράβολο των 50 ευρώ θα ήταν 140.

:angry-banghead:
Μπορεί να συμβεί και στην Φιλανδία.
Αλλά στην Φιλανδία κατά τον έλεγχο διαπίστευσης τσεκάρουν την άδεια με το πλαίσιο.
Και στην Ελλάδα γίνεται αυτό από μερικές λέσχες που κάνουν λεπτομερή τεχνικό έλεγχο.

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1469
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Από τα χειρότερα ΣΚ... Και μιας και αύριο θα ξέρω αν μπορώ να ξεκινήσω αμέσως άλλη ασφάλεια με το σωστό νούμερο ώστε να ξαναοδηγησω πάλι την μοτό, άρχισα διαδικασία για λάδωμα ντιζας γκαζιού και να δω το καρμπυρατέρ.

Πάρη βρήκα NEDH στην 4η θέση και αυτό εξηγεί το ελαφρύ δάκρυσμα λαδιού στο τελικό. Σε σακουλάκι έχω την μαμά βελόνα και το μαμά 165. Υποθέτω ότι το μαμά 38 παιλοτ είναι μέσα γιατί η βίδα αέρα ήταν οκ να είναι σχετικά κοντά στη μιάμιση στροφή ανοιχτή, λίγο πιο ανοιχτή. Και με τις μεγάλες ζέστες τώρα τελευταία ήταν οκ. Μέσα στην βδομάδα τεστ ΝEDH #3 και μάλλον αναθεώρηση της ρύθμισης της βαλβίδας εξαγωγής.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Beta RR 300 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Θα παραγγείλω NEDH από SUZUKI να την δοκιμάσω. Πάντως είδα ότι το λάδι που βγαίνει από το τελικό έχει να κάνει και με τη βίδα αέρα. Το έκανα 1/2 στροφή πιο φτωχό, (ξεβιδβμα) και μειώθηκε.

Βάζω και ένα πίνακα με τις βελόνες.


Συνημμένα:
[ attachment ]
290CCF84-78DC-4C40-9785-F0431988FABA.jpeg [ 53.91 KiB | Προβλήθηκε 466 φορές ]

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN
Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 107 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 58 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com