Τώρα είναι 20 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 271 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 115 16 17 18 19 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 536
Moto: μοτο
Και επειδή οι αισθήσεις είναι πανουργο εργαλείο, να πως στο προηγούμενο αεροψυκρο παπί μου, με αλλαγές κάθε 10.000 με ημι μοτουλ , τέρμα Γκάζι λόγω μεγάλων αποστάσεων, Περιστέρι Παιανία από εθνική Αττική, έβαλα πάνω από 300.000 χλμ με ένα ρεκτιφιε και τρία πιστονια...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
nikolakiss έγραψε:
Και επειδή οι αισθήσεις είναι πανουργο εργαλείο, να πως στο προηγούμενο αεροψυκρο παπί μου, με αλλαγές κάθε 10.000 με ημι μοτουλ , τέρμα Γκάζι λόγω μεγάλων αποστάσεων, Περιστέρι Παιανία από εθνική Αττική, έβαλα πάνω από 300.000 χλμ με ένα ρεκτιφιε και τρία πιστονια...

[ img ]

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Προσωπικά ελέγχω τα manual στην πράξη.
Το συγκεμριμένο μοτέρ χρήζει αλλαγής μαξ κάθε 1000.

Τα λάδια στην αλλαγή δείχουν καμένα και καταλαβαίνεις την διαφορά.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 28 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 115
Moto: KTM EXC-F 250
andreasds έγραψε:
nikolakiss έγραψε:
Και επειδή οι αισθήσεις είναι πανουργο εργαλείο, να πως στο προηγούμενο αεροψυκρο παπί μου, με αλλαγές κάθε 10.000 με ημι μοτουλ , τέρμα Γκάζι λόγω μεγάλων αποστάσεων, Περιστέρι Παιανία από εθνική Αττική, έβαλα πάνω από 300.000 χλμ με ένα ρεκτιφιε και τρία πιστονια...

[ img ]
:bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1051
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Ειναι σεβαστο αυτο που λεει ο Πέτρος (οτι βλέπει διαφορά με καινούρια λάδια) και μαλιστα στα πιεσμένα μονοκύλινδρα παρατηρείται συχνά.. Παρ'ολα αυτά, με απλές γνώσεις μηχανολογίας σε ενα μοτερ *"παλιας γενιάς", SOHC με 9:1 συμπίεση και κλειστή μονή καμπάνα, 18 ίππων, ειναι εξαιρετικά δύσκολο να καταπονούνται τα λάδια σε 1000χλμ..
Δηλαδή, ενα αξιοπρεπης παπί καλλιστα μπορεί να γράψει 5000 χλμ μεχρι την αλλαγή χωρίς πρόβλημα..
Μπορεί να φταίει κατι άλλο που να μπερδευει στις αλλαγές (πχ δισκάκια,κλπ). Μπορείς να ζεστάνεις ποσότητα χρησιμοποιημένων λαδιών να δεις σε τι κατασταση είναι.. Αν κάνουν ιζημα και τι ειναι αυτό, να τα φιλτράρεις να δεις αν μαγνητίζονται τα κατάλοιπα, κλπ. Υπάρχουν πολλοί και απλοί τρόποι να διαπιστώσεις απο την κατάσταση των χρησιμοποιημένων λαδιών, προς τα που θα κατευθυνθείς αν χρειαστεί να το λύσεις.. (γενικά - οχι για το δικό σου!)

*"παλιας γενιάς" κινητήρες, ειναι αυτοί που βελτιωμένοι σήμερα μπορεί να μας δίνουν πολύ καλά χαρ/κα οσον αφορά την ευχρηστία (αξιοπιστία, οικονομία καυσίμων, εκπομπές ρύπων, ευκρίνεια στην καμπύλη απόδοσης, κλπ), αλλα υστερούν στο τεχνολογικό κομμάτι και την εναρμόνηση του στην απόδοση (συστημα ψύξης, bore x stroke, συμπίεση, μεταβολή ροπής) που συνεπάγονται ροπή x rpm & ευστροφία.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Σωστή η ανάλυση του geormpal.

Να αναλύσω και να βρω λύση, όχι σε πρόβλημα αλλά σε δεδομένη κατάσταση που παρατηρώ αλλά και περιγράφεται στο manual, που πολύ σωστά προτείνει αλλαγή κάθε 1000.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 263
Moto: Honda Z50R' 85, CR250R HM
Τοποθεσία: Κηφισιά
iatrodikastis έγραψε:
Μια πρώτη εντύπωση.
Μετά από 3 μέρες χρήσης με τα ημισυνθετικά λάδια στο κάρτερ παρατηρώ:
1. Ομαλότερη λειτουργία κινητήρα, γουργουρίζει σαν καινούργιο.
2. Ευκρινέστερο και μαλακότερο σασμάν.

Μπορείς κάποιος να δώσει εξήγηση,
γιατί το συγκεκριμένο μοτέρ δουλεύει καλύτερα με τα ημισυνθετικά?
Δεν γνωρίζω την απάντηση στην ερώτησή σου. Ίσως κάποιος να μπορεί να βοηθήσει.
Πάντως σίγουρο είναι ότι ένα ποσοστό της ικανοποίησής σου έχει να κάνει με το ότι πάντα τα καινούρια λάδια προσφέρουν καλύτερη συμπεριφορά σε αυτά που αναφέρεις σε σχέση με τα λάδια που μόλις άλλαξες.
Για μένα αυτό που έχει σημασία είναι να κοιτάξεις αν τα ημισυνθετικά προσφέρουν τις ιδιότητες αυτές για το ίδιο ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα συνθετικά ή τελικά σπάνε πιο γρήγορα.
Επίσης να δεις αν καίει ή τσιμπάει λιγότερη ή περισσότερη ποσότητα λαδιού μεταξύ των αλλαγών.
Άλλη μία παράμετρος που μπορείς να αντιληφθείς είναι πως συμπεριφέρονται στις υψηλές θερμοκρασίες. Ειδικά σε αυτά τα παλιά αερόψυκτα μοτέρ αυτό παίζει μεγάλο ρόλο.
Αυτά πιστεύω μπορεί να τα αντιληφθεί ένας έμπειρος αναβάτης που γνωρίζει τον τρόπο λειτουργείας του κινητήρα του και να αποκομίσει μία ασφαλή αίσθηση. Τώρα αν η αίσθηση αυτή συμβαδίζει με την ικανότητα του λαδιού να παρέχει καλή προστασία, αυτό δεν μπορείς να το γνωρίζεις αν δεν πας σε εργαστηριακές αναλύσεις όπως πολύ σωστά σου έγραψαν.

_________________
THE ULTIMATE MX BIKΕ: HONDA Ζ50R 1985


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Χειμώνας μπαίνει και η ασφάλεια προέχει.

[ img ]

Νέο πίσω λάστιχο και brigestone tw 302.

[ img ]

Επενδύσαμε και σε νέο δίσκο, θα αλλαχθεί με νέα τακάκια.

[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Σήμερα παρέλαβα το Honda από γενικό σέρβις που ανέλαβε ο Κώστας Χαχάγιας.
Εκτός των κλασικών εργασιών έγινε και έλεγχος μίζας κλπ ηλεκτρολογικών από συνεργάτη ηλεκτρόγο του Κώστα. Με ενημέρωσε ότι η μίζα ελέχτηκε και είναι σε άψογη κατάσταση και μου είπε ότι μπορώ να βάλω ανορθωτή από innova, αφού το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν διαθέτει.
Αλλάχτηκε και η πίσω δισκόπλακα με σέρβις δαγκάνας, νέα υγρά και φυσικά τακάκια.

Αποτέλεσμα στην καβάλα ονειρεμενο με
μοτεράκι που γουργουρίζει σαν καινούργιο και φρενάρες που εμπνέουν εμπιστοσύνη.
[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Όλα στην εντέλεια.
Μπράβο Κώστα σε ευχαριστώ.
[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
Μη μου ξαναπείς ΄δεν έχω καλό πίσω φρένο' ...... :cry: :lol:

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ψάχνω φίλτρο για crf 230...από Ελλάδα.
[ img ]

[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ανανέωση στο crf.

[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Φίλτρο βρέθηκε.
Crf έτοιμο.
[ img ]

[ img ]


[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: the power of dreams...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17172
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Domino και στο Honda.

[ img ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 271 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 115 16 17 18 19 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com