Τώρα είναι 23 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 59 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Ετοιμοι για την 1η προπόνηση αύριο. Χθες και σήμερα μόνο για τα βασικά έλεγα θα κάνω, δηλ. λάστιχα και λάδι σαζμάν αλλά δεν μπορούσα να μην την χαιδεύω σε διάφορα σημεία, βάζοντας παράλληλα και την ARC μανέτα στον συμπλέκτη αφού είναι το ίδιο Brembo σύστημα. Από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφη! Σίγουρα. Το κάτω μέρος του μοτέρ είναι σίγουρα πιο γεμάτο από αυτό των Beta αλλά παραμένει λίγο πολύ στα ίδια κιλά ακόμη και αν το πλαίσιο φαίνεται μεγαλύτερο αλλά βασικά οι δοκοί ξεγελάνε αφού είναι σε στυλ "γωνιώδες οβάλ" και όχι σχεδών στρογγυλοί όπως των Beta. Εχει ήδη αλλαχτεί η πλεξούδα με πολύ πιο ελαφριά Racing, ή καλύτερα, Factory, και έχω την μαμά σε κουτί. Ο στάνταρ διακόπτης φώτων είναι ακριβώς ίδιος όπως των Beta. Πατώντας τον κεντρικό διακόπτη η βαλβίδα εξαγωγής κάνει τσεκ πάνω κάτω με τον χαρακτηριστικό θόρυβο αλά TDR 250. Πολύ φτιάχτηκα με αυτό!

Τα μασπιέ είναι πιο φαρδιά και σίγουρα πιο αγριεμένα αλλά άφησα το λιμάρισμα για μετά αφού δω πρώτα τις μπότες μετά την εξόρμηση αύριο. H μπροστά εξάτμιση είναι η FMF Gnarly όπως και στο 250 2015 που είχα δοκιμάσει. Τότε δεν υπήρχε το παραμικρό ξέσπασμα αλλά για αύριο είμαι πανέτοιμος για όλα..... Ο πρώην έχει ήδη βάλει NECH Σουζουκοβελόνα με αντίστοιχα χειμωνιάτικα ζιγκλέρ. Στην κούτα δεν έχω ψάξει ακόμη να δω τί βελόνες έχει από μαμά ή αν έχει καμιά NECW για τους νορμάλ μήνες. Το Keihin είναι ακριβώς ίδιο με των Beta από 2016 και μετά αλλά με την υποδοχή για το καλώδιο του TPS κλεισμένη. AXP υπερποδιά 6 mm. Εβαλα ήδη το λάστιχο με μους μπροστά για πιο γρήγορη συνήθεια με τις αναρτήσεις αφού ο ήδη δηλωμένος από καιρό αγώνας το επόμενο Σάββατο δεν ακυρώνεται, φυσικά!

Μετά από χρόνια ξαναμέτρησα λάδι 2% για την βενζίνη που θα αναμειχθεί αύριο... Περίεργο συναίσθημα...

Θα γίνουν και τα κλασικά γρασαρίσματα μοχλικού κτλ αλλά σιγά σιγά. Το πρώτο περίεργο ήταν ότι για να αδειάσει καλά το λάδι σαζμάν πρέπει να βγουν δύο τάπες, μία κλασικά από δεξιά όπως στα Beta και μία ίδια από αριστερά, πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων. Γαλλοισπανική καταγωγή έχει, δεν θα μπορούσε να μην έχει έστω ένα περίεργο αλά GasGas της προηγούμενης δεκαετίας...

Λοιπόν παιδιά δύσκολο να κοιμηθώ απόψε αλλά αύριο θα λιώσω.

:obscene-drinkingcheers:

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9746
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Σ'ωραίος :handgestures-thumbup:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4686
Moto: 2017 RR 300
Στο ανταλασσω με beta300 17αρι.... :lol: :lol:

Και τρυπες στο φιλτροκουτο?
Μερακλης ο προηγουμενος...

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 3976
Moto: YAMAHA YZ 125
Το πιο ομορφο εντούρο !!!!!!!!!!!!!!!Καλό Σ.Κ με μέγιστη οδηγική απόλαυση !!!!!!!!! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2982
Moto: KTM EXC-F 250
Τοποθεσία: ColdWater
Καλολασπωτο :obscene-drinkingcheers:

_________________
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 2497
Moto: Ktm620Lc4
Τοποθεσία: Δυτικά
NOT BAD. :-D :greetings-waveyellow: :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Νοέμ 2013
Δημοσιεύσεις: 859
Moto: ktm -530
factory moto makrannnnn


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
ΑΑΑαααααααααΑαΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

:scared-eek:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 1267
Moto: XR 440 Dallara
Leon_ShercoRacing έγραψε:
ΑΑΑαααααααααΑαΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

:scared-eek:
:handgestures-thumbup: γεια σου ρε φινλανδε :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2013
Δημοσιεύσεις: 74
Moto: Husqy TE450
Τοποθεσία: ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ
ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ !!!!!!!! :handgestures-thumbup:

_________________
Έχω Husqy αφού....

https://www.facebook.com/ilias.karamanolis" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Apocalypse now συνέβη σήμερα στην Φινλανδία..!!

Πολλοί οι ενδιασμοί θυμώμενος και πάρα πολύ καλά τον Πύραυλο του Σέιστολα να παίρνει σκαλπ στα κόκκινα αλλά από την άλλη το 250 2015 που είχα δοκιμάσει ήταν μακράν το φιλικότερο δίχρονο που είχα δοκιμάσει μέχρι εκείνη την στιγμή.

Μαζευτήκαμε τελικά 7 νοματέοι να οδηγήσουμε το δυσκολότερο μονοπάτι που έχουμε εδώ με όλες τις πέτρες να έχουν φανεί κανονικά αλλά γενικώς πολύ πάγο ακόμη και κάποια λούκια εντελώς παγωμένα. Επίσης πολλά σκαρφαλώματα και ντροπς από βράχια και γενικώς βραχώδεις επιφάνειες. Αυτό είναι 21 χλμ στο οποίο έχουμε τρία διαφορετικά σημεία για διάλειμα και ανάμεσα φουλ όσο μπορεί ο καθένας. Στον 1ο γύρο στην αρχή δεν είχα φρένα γιατί μπρος πίσω υπήρχαν καινούργια τακάκια. Σύντομα άρχισε να δουλεύει το πίσω αλλά το μπροστά απαιτούσε πολύ δύναμη. Εφτιαξε προς το τέλος της μέρας αλλά ακόμη δεν έχει καμιά σχέση με την αίσθηση και αποτελεσματικότητα των Nissin, και ας λένε οι βαμένοι πορτοκαλί ό,τι θέλουν. Κοίταξα τώρα και μπρος πίσω είναι ΤOYO &%&#%HH Brembo, δηλ. τα μαμά. Κλείνει η παρένθεση για το μόνο αρνητικό της 1ης επαφής.

Σφιχτό μπρος πίσω μιας και το πήρα από λίγο πιο γρήγορο αλλά στα ίδια κιλά (παλιός πρωταθλητής Φινλανδίας τώρα στα 47) αλλά δεν τίναζε άσχημα σε καμία περίπτωση και σε απόλυτη ισορροπία. Μετά το 1ο διάλειμα άνοιξα μόνο συμπίεση μπροστά και αργή πίσω 4 κλικ και ήταν πολύ καλύτερα πηγαίνοντας ακόμη πιο ατάραχα στις πέτρες παρόλο που τα καρφιά δεν βοηθούσαν. Μετά το 2ο διάλειμα έβγαλα άλλα δύο κλικ συμπίεση μπροστά αλλά χάλασε με πιο γρήγορη συμπεριφορά και μεταφέροντας περισσότερα απ΄ό,τι πρέπει στα χέρια. Τα ξαναέβαλα πίσω και δεν ξανασχολήθηκα με τις αναρτήσεις.

Το Απίστευτο είναι ότι το μοτέρ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ και έχει πάει τα στάνταρ λειτουργίας των δίχρονων πολύ παραπέρα για όλους τους υπόλοιπους. Δεν θα κάτσω να συγκρίνω απόδοση με το Beta γιατί και τα δύο δουλεύουν καλά, καθαρά και χωρίς εκπλήξεις ΑΛΛΑ τα δύο εργοστάσια έχουν επιλέξει διαφορετικό τρόπο απόδοσης για τα μοτέρ τους. Εβλεπα χθες διάφορα μαύρα κουτιά και κυλινδράκια για τα ηλεκτρικά κτλ και σήμερα κατάλαβα ότι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για την βαλβίδα εξαγωγής είναι πολύ χρήσιμα τελικά ώστε να κάνουν το μεγάλο δίχρονο πανεύκολο και να δουλεύει σαν τετράχρονο, πραγματικά. Αυτή την στιγμή δεν βλέπω κανέναν λόγω ύπαρξης για οποιοδήποτε 4Τ εντούρο. Μα κανέναν! Εχεις μέσα 2α για τα πολύ κλειστά από δέντρο σε δέντρο και στα βράχια πάνω κάτω και με την ροπάκλα πάντα παρών τα έχεις καθαρίσει ανετότατα χωρίς 2η σκέψη, μην έχοντας χάσει χιλιοστό από την σωστή γραμμή. Ανοίγουν λίιγο τα πράγματα έχοντας 3η από πολύ χαμηλές και το τεράστιο βολάν με τα άλλα ηλεκτρονικά καλούδια δημιουργούν ένα ηλεκτρομοτέρ σαν να είναι ρυθμισμένο με τον τελειότερο ψεκασμό. Πολύ βαρύ δούλεμα με την πολύ καλή έννοια, πολύ ραφιναρισμένο άκουσμα στο γκάζι. Ανοίγεις στην πρώτη ευκαιρία να επιταχύνεις δυνατά μέχρι την επόμενη στροφή και εισπράτεις ένα πολύ μεστό, όσο δυνατό πρέπει τράβηγμα και ταυτόχρονα πολύ γραμμικό και όσο αργόστροφο πρέπει ώστε να έχεις τον Απόλυτο έλεγχο με καθόλου ξέσπασμα. Μην το παρεξηγήσετε ότι δεν έχει γκάζια... ανεβάζει καλά αλλά πάντα ο οδηγός έχει τον έλεγχο. Απλά ένα πολύ γραμμικό και γεμάτο τσανσίσιον μέχρι πολύ ψηλά. Ανοίχτηκε διάφορες φορές βίαια η 3η μέχρι ψηλά και κάποιες φορές η 4η μέχρι καλά μέσα στις μεσαίες για λίγο πριν από φρένα και ήταν σαν να μου έλεγε κάθε φορά αν θες εντούρα να σε κουράζουν γρήγορα, κοίταξε αλλού.... Ενα πολύ σταράτο μοτέρ με φουλ ροπή από τα μείων ήδη, ένα γοοοοοοοοοοοοοοοου... Δύσκολο να το περιγράψω.... Αλλά θα σας έχω και βίντεο από την επόμενη έξοδο...

Δεν άγγιξα καθόλου τον διακόπτη για να αλλάξω την ρύθμιση της ηλεκτρονικής στο αργό. Τουλάχιστον για μένα νομίζω δεν χρειάζεται. Θα δοκιμαστεί κάποια στιγμή αλλά δεν ένοιωσα ποτέ ότι χρειάζεται. Αλλάζει πολύ εύκολα με τον δεξί αντίχειρα.

Κατά τα άλλα, για τα φρένα τα είπαμε, εργονομία πολύ καλή, σταθερότητα πολύ καλή, και χώνεται παντού όπως και το Beta. To ύψος το συνήθισα και νομίζω είναι πιο εύκολο να σηκωθείς από καθιστός όρθιος στα μασπιέ λόγω μεγαλύτερης/ανετότερης γωνίας ποδιών όταν κάθεσαι. Οι μποτες δεν γλύστρησαν από τα μασπιέ ούτε μια φορά και αυτό μου άρεσε. Αναρτήσεις πολύ ωραίες ήδη.

Στον 2ο γύρο στο τελευταίο κομμάτι που βγαίνει κάπου στα 20 λεπτά και τα έχει όλα με πολλά βράχια στην αρχή και όσο περνάει η ώρα να γίνεται και πιο γρήγορο και με πολύ σαμάρι στο τέλος, άτομο που τον κέρδισα στο 2ο πέρασμα στην ειδική για 5 δεύτερα (στα 25 λεπτά και 26 δεύτερα τα δικά μου) του αγώνα σπριντ πρόσφατα δεν μου έφυγε καθόλου σήμερα μέχρι τέλος κι εγώ με περίεργο φρένο μπροστά. Αν αυτό δεν δείχνει την δυναμική της μοτό, τί άλλο μπορεί να την δείξει? 1η οδήγηση μαζί της.

Να είστε καλά παιδιά για τις ευχές! Θα περάσω καλά νομίζω με αυτή την Factory μοτό.

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 1161
Moto: ΒΕΤΑ #377
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Μπραβο Λεω!! Παρ του τον αερα απο νωρις!! :-D

Τι αναρτησεις φορανε τα σερκο ? Εχουν διαφοροποιησεις απο τα WP που ξερουμε ?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Να είσαι καλα Χάρη!

Από τα Factory μοντέλα μόνο τα 2016 σαν το δικό έχουν το WP Closed Cartridge. Νομίζω τέτοιο είχε το Husaberg 125 που είχες. Πριν είχαν WP απλό και για το 2017 έχουν το WP Xplor.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 1161
Moto: ΒΕΤΑ #377
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Να είσαι καλα Χάρη!

Από τα Factory μοντέλα μόνο τα 2016 σαν το δικό έχουν το WP Closed Cartridge. Νομίζω τέτοιο είχε το Husaberg 125 που είχες. Πριν είχαν WP απλό και για το 2017 έχουν το WP Xplor.
Οτι καλυτερο !! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17255
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Σήμερα δοκίμασα xplor και έμεινα μ@λ@λ@ς....

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 4 59 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: filipos και 6 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com