Τώρα είναι 20 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 15 6 7 8 9 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Χθες αλλάχτηκε ο λεβιές ταχυτήτων μετά από 136 ώρες. Μέχρι πρόσφατα ήταν σφιχτά δεμένος χωρίς κενά στον άξονα και πιστεύω κάπου χτυπήθηκε και στις τελευταίες 3-4 προπονήσεις τα κενά μεγάλωναν γρήγορα.

Επίσης τσεκάρισα σέλα μαμά σχεδών καινούργιου αντίστοιχου Factory 4T 2016 και από το εργοστάσιο δεν είχε μπει η τσιμεντόπλακα. Αυτό γιατί είχα κατηγορήσει το εργοστάσιο γι αυτήν την επιλογή. Τελικά ο καθένας μας μπορεί να βγάλει σαδομαζοχιστικές τάσεις με πολύ περίεργους τρόπους...... :lol:

Αύριο αγώνας και θα σας έχω στο μυαλό μου για όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα..!

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Ιούλ 2012
Δημοσιεύσεις: 295
Moto: wrf 450
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Σφίξε το λεβιέ με το δυναμόκλειδο..σημαντικό για την μακροζωία του.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17171
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Καλό αγώνα...θα είμαστε εκεί!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 131
Moto: BETA 300 RR
Τοποθεσία: Lamia
Καλό αγώνα να έχεις Λεο. Φατους όλους. :handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Λεωνιδα, μας κρατάς σε αγωνία!!!!

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Δεν πήγε καλά ο αγώνας αλλά έχουν βγει πολλά χρήσιμα συμπεράσματα για τους επόμενους 4... Ισως επίσης ήταν λίιιιγο νωρίς μετά από 40 μέρες χωρίς οδήγηση και μετά 5η φορά οδήγηση για τέτοιες συνθήκες σε απλή και πολύ τεχνικές ειδικές μετά από πολλές βροχές. Κρατάω τον καλύτερο 2ο γύρο με καλύτερα περάσματα και στις τρεις ειδικές και κυρίως πιο σταθερά.

Αρκετές φωτό από 2 σημεία της απλής πριν την 3η ειδική.

http://www.sportimage.org/envira/xxiii- ... 2-08-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;

Και λίγο γέλιο από την απλή στον 2ο γύρο που ανεβασμένος σκέφτηκα να διαλέξω άλλη γραμμή αλλά πολύ σύντομα δοκιμάστηκαν οι αντοχές της εξάτμισης, της ποδιάς και του αριστερού αυτιού του ψυγείου που βιδώνει πάνω το πλαινό πλαστικό με αποτέλεσμα να στραβώσει το αυτί και να σπάσει το πλαστικό αφού ακολούθησε την βίδα...

Κρατάω την ώθηση που μου δίνετε για την επόμενη επίθεση στις 26.8...!!

[ img ]

[ img ]

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Ο προηγούμενος αγώνας με το πολύ μέτριο αποτέλεσμα και το βασανιστήριο στις φυτευτές μου χτύπησε συναγερμό κι έτσι ανοίχτηκε ολικώς το πηρούνι για έλεγχο και στο βάλβινγκ του midvalve. Τελικά για ανεξήγητους λόγους ώστε να μην βάλουν τα πιο σωστά ελατήρια 4.2 από τα 4.0, το βάλβινγκ ήταν εντελώς MX (χωρίς bleed shim στην αρχή γι αυτούς που ξέρουν λίγο...) με βάση και το τί είχα βρει στο βάλβινγκ του base valve και στο προηγούμενο σεττάρισμα την κατάσταση έσωζαν κάπως τα 4.0 ελατήρια. Ισια ίσια πρόλαβα να σεττάρω καλά την μοτό για το sprint προχθές σε διαδρομή 9 χλμ κόλαση με πολύ λάσπη και βράχια, ρίζες, κοφτές πέτρες με τα μόνα κάπως στεγνά περάσματα να είναι δύο φορές επίσκεψη σε πίστα ΜΧ και μια φορά σε endurocross πιστάκι.

http://www.sportimage.org/envira/rauma- ... 6-08-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;


Πάμε τώρα πολύ δυνατά για τους 3 τελευταίους κανονικούς αγώνες εντούρο της σεζόν εδώ πάνω! Εννοείται ότι υπάρχει συνεχή κουβέντα με τον Σωτήρη/ShockMaster στην όλη διαδικασία, κάτι το οποίο βοηθά πάρα πολύ.

:greetings-waveyellow:

Υ.Γ.1 Εχουν αποτοξινωθεί πια και οι τελευταίες σταγόνες τσίπρου και μπύρας από τον οργανισμό.... :lol:

Υ.Γ.2 Η μπλουζάρα Six Days εχει δωθεί για επισκευή στο μανίκι και δεν είναι έτοιμη ακόμη.

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17171
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Γεια!

Ο προηγούμενος αγώνας με το πολύ μέτριο αποτέλεσμα και το βασανιστήριο στις φυτευτές μου χτύπησε συναγερμό κι έτσι ανοίχτηκε ολικώς το πηρούνι για έλεγχο και στο βάλβινγκ του midvalve. Τελικά για ανεξήγητους λόγους ώστε να μην βάλουν τα πιο σωστά ελατήρια 4.2 από τα 4.0, το βάλβινγκ ήταν εντελώς MX (χωρίς bleed shim στην αρχή γι αυτούς που ξέρουν λίγο...) με βάση και το τί είχα βρει στο βάλβινγκ του base valve και στο προηγούμενο σεττάρισμα την κατάσταση έσωζαν κάπως τα 4.0 ελατήρια. Ισια ίσια πρόλαβα να σεττάρω καλά την μοτό για το sprint προχθές σε διαδρομή 9 χλμ κόλαση με πολύ λάσπη και βράχια, ρίζες, κοφτές πέτρες με τα μόνα κάπως στεγνά περάσματα να είναι δύο φορές επίσκεψη σε πίστα ΜΧ και μια φορά σε endurocross πιστάκι.

http://www.sportimage.org/envira/rauma- ... 6-08-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;


Πάμε τώρα πολύ δυνατά για τους 3 τελευταίους κανονικούς αγώνες εντούρο της σεζόν εδώ πάνω! Εννοείται ότι υπάρχει συνεχή κουβέντα με τον Σωτήρη/ShockMaster στην όλη διαδικασία, κάτι το οποίο βοηθά πάρα πολύ.

:greetings-waveyellow:

Υ.Γ.1 Εχουν αποτοξινωθεί πια και οι τελευταίες σταγόνες τσίπρου και μπύρας από τον οργανισμό.... :lol:

Υ.Γ.2 Η μπλουζάρα Six Days εχει δωθεί για επισκευή στο μανίκι και δεν είναι έτοιμη ακόμη.

[ img ]
Από πληροφορίες πρέπει σύντομα να έχουμε αντιπρόσωπο Serco στην Ελλάδα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9717
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
iatrodikastis έγραψε:
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Γεια!

Ο προηγούμενος αγώνας με το πολύ μέτριο αποτέλεσμα και το βασανιστήριο στις φυτευτές μου χτύπησε συναγερμό κι έτσι ανοίχτηκε ολικώς το πηρούνι για έλεγχο και στο βάλβινγκ του midvalve. Τελικά για ανεξήγητους λόγους ώστε να μην βάλουν τα πιο σωστά ελατήρια 4.2 από τα 4.0, το βάλβινγκ ήταν εντελώς MX (χωρίς bleed shim στην αρχή γι αυτούς που ξέρουν λίγο...) με βάση και το τί είχα βρει στο βάλβινγκ του base valve και στο προηγούμενο σεττάρισμα την κατάσταση έσωζαν κάπως τα 4.0 ελατήρια. Ισια ίσια πρόλαβα να σεττάρω καλά την μοτό για το sprint προχθές σε διαδρομή 9 χλμ κόλαση με πολύ λάσπη και βράχια, ρίζες, κοφτές πέτρες με τα μόνα κάπως στεγνά περάσματα να είναι δύο φορές επίσκεψη σε πίστα ΜΧ και μια φορά σε endurocross πιστάκι.

http://www.sportimage.org/envira/rauma- ... 6-08-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;


Πάμε τώρα πολύ δυνατά για τους 3 τελευταίους κανονικούς αγώνες εντούρο της σεζόν εδώ πάνω! Εννοείται ότι υπάρχει συνεχή κουβέντα με τον Σωτήρη/ShockMaster στην όλη διαδικασία, κάτι το οποίο βοηθά πάρα πολύ.

:greetings-waveyellow:

Υ.Γ.1 Εχουν αποτοξινωθεί πια και οι τελευταίες σταγόνες τσίπρου και μπύρας από τον οργανισμό.... :lol:

Υ.Γ.2 Η μπλουζάρα Six Days εχει δωθεί για επισκευή στο μανίκι και δεν είναι έτοιμη ακόμη.

[ img ]
Από πληροφορίες πρέπει σύντομα να έχουμε αντιπρόσωπο Serco στην Ελλάδα.
. SHERCO γράφεται




http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 49&t=21520" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Καλημέρα!

Ο επόμενος αγώνας στις 9.9 πήγε ακόμη καλύτερα σε γενικές γραμμές με γράψιμο πολύ καλών χρόνων σε μερικές ειδικές που βοήθησε να μείνω ψηλά στην κατηγορία συνολικά αλλά εξωοδηγικά θέματα επηρέασαν πολύ. Συνεχόμενη βροχή μπέρδεψε πολύ την κατάσταση με την χρήση γυαλιών (χωρίς ρολ οφ) και είχα θέμα με χώμα/νερό να μπαίνει στο δεξί φακό επαφής και να περνούν αρκετά δεύτερα μέχρι να ξαναδώ σωστά δύο διαφορετικές φορές ευτυχώς χωρίς να φύγει ο φακός. Το μεγαλύτερο θέμα ήταν όμως δύο σβησίματα μετά από ολικό χάσιμο δύναμης/ροπής στην ίδια υγρή ειδική, που απαίτησε κλείσιμο και άνοιγμα από κεντρικό διακόπτη για να ξαναπάρει με μίζα και να συνεχίσω. Στον 2ο γύρο σε όλες τις ειδικές δούλεψε κανονικά, ευτυχώς. Ο ένοχος βρέθηκε αμέσως μετά από φηντμπακ από γνωστό μου με 250 2014 αλλά και από σύντομη έρευνα στο shercoforum. Σηκώνοντας το τεπόζιτο είδα αυτό το καλώδιο με φθαρμένο κάλλυμα λόγω της συνεχόμενης πίεσης από το τεπόζιτο. Πέρασαν βέβαια 140 ώρες λειτουργίας μέχρι να συμβεί αλλά πολύ άστοχο μέρος να βρίσκεται ίσως το σημαντικότερο βίσμα για την λειτουργία της βαλβίδας εξαγωγής της μοτό. Αν από υγρασία ή κάτι άλλο δεν πάνε σταθερά 5.2 Volts στον PV controller, πάπαλα!

[ img ]

[ img ]

Και φωτό από τον αγώνα...

http://www.sportimage.org/envira/kantel ... 9-09-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;

Για τον επόμενο πρωταθληματικό αγώνα το προηγούμενο Σάββατο 16.9 είχα καλύψει κάπως με ηλεκτρική ταινία το καλώδιο και από εκεί τουλάχιστον δεν προέκυψε θέμα ξανά. Κατεβάζοντας την μοτό από το τρέιλορ όμως και οι δύο μπουκάλες μπροστά χάναν πολύ λάδι. Με απλά καθαρίσματα με χαρτί πέρασα τεχνικό έλεγχο και συνέχεια καθάριζα στα διαλείματα για ανεφοδιασμό/σέρβις αλλά το θέμα συνέχιζε. Μετά τον προηγούμενο αγώνα με τόσο νερό και λάσπη έπρεπε να καθαρίσω τσιμούχες αλλά πρόλαβα μόνο το καλώδιο και τα λάστιχα λόγω ταξιδιού 4 ημερών για την δουλειά. Τουλάχιστον, ΠΙΣΤΕΥΩ, ότι λόγω πιρουνιού με διπλό θάλαμο το θέμα δεν φάνηκε στην πράξη έχοντας σφίξει και λίγα κλικ συμπίεση. Ο αγώνας πήγε καλύτερα από τον προηγούμενο και θα μπορούσε ακόμη καλύτερα αν είχα λίγο πιο σταθερό 1ο γύρο.

http://www.sportimage.org/envira/xxxix- ... 6-09-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;

Στο καλώδιο χθες έβαλα ειδικό υγρό "liquid tape" που στεγνώνει και μένει καινούργιο κάλλυμα. Θα βάλω και λίγο ταινία από πάνω σήμερα και έτοιμοι για την συνέχεια. Τελευταίος αγώνας στις 30.9 και φουλ επίθεση.

Υ.Γ. Τώρα είμαι ακόμη πιο αντίθετος σε έξτρα ηλεκτρικά, τρόμπες λαδιού, ψεκασμούς και άλλα σε 2Τ...............


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Σας έχω γράψει για τους τελευταίους αγώνες που απέμεναν και που ήταν πολλοί μαζεμένοι (5) από 12.8 μέχρι 30.9. Το αγχωτικό της υπόθεσης ήταν αν θα προλάβαινα να φέρω τις αναρτήσεις και κυρίως το πηρούνι της μοτό σε καλό σεττάρισμα ώστε να νοιώθω σιγουριά για να οδηγώ δυνατά σε οποιεσδήποτε συνθήκες και με οποιοδήποτε καιρό. Γιατί ο σκοπός ήταν και είναι ένας--> Να οδηγώ στην Β κατηγορία Φινλανδίας που είναι και κανονικά πρωταθληματική μαζί με την Α (και σε καλή μέρα μπορεί και να κλέψεις βαθμούς πρωταθλήματος από τους Α). Αλλά πάνω απ΄ όλα είναι ότι θα μπορώ να οδηγώ φουλ όλη την διαδρομή και με την ίδια διάρκεια με τους Α αφού ξοδεύω λίγο πολύ τα ίδια λεφτά για να πάω εκεί.

Για τις ατυχίες στους προηγούμενους αγώνες λίγο πολύ τα ξέρετε.

Σταδιακά καλυτερεύοντας τα αποτελέσματα στους αγώνες κάθε βδομάδα (παρόλες τις ατυχίες) ή κάθε δεύτερη βδομάδα και προλαβαίνοντας στο "δικό" μου δύσκολο δάσος ενδιάμεσα να τεστάρω κάποια πράγματα όπως 5-10 ml διαφορές στον εξωτερικό θάλαμο του πηρουνιού και κάνα κλικ εδώ ή εκεί, έφτασε η ώρα για το ταξίδι στην κεντρική Φινλανδία, στην Sysmä, μόλις 20 χλμ πιο νότια από την Heinola του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο τελευταίος πρωταθληματικός θα ήταν και ο δυσκολότερος αγώνας της χρονιάς με βάση τί γραφόταν πριν για τις ειδικές και κάποια σημεία στην απλή. Αλλά αυτό δεν με φόβιζε καθόλου. Ούτε και οι ασταμάτητες καθημερινές βροχές. Το μόνο που έριξε κάπως την ψυχολογία ήταν ότι οι συμμετοχές της κατηγορίας δεν ξεπέρασαν τις 65 κι έτσι δεν θα ανέβαιναν απευθείας κατηγορία οι 4 πρώτοι με τους επόμενους 4 να παίρνουν τον ένα από τους δύο βαθμούς ανόδου που χρειάζονται. Τώρα θα ήταν 46 συνολικά και η αντιστοιχία για άνοδο και πόντους 2 και 2.

Λόγω απόστασης από την πόλη μου, ήταν ευκαιρία να πάω από την Παρασκευή και να περπατήσω τουλάχιστον την μία από τις τρεις ειδικές. Φτάνω το απόγευμα και για να μην με πιάσει βράδυ μέσα στο δάσος βρίσκω την 3η ειδική του κύκλου που ήταν η μικρότερη σε διάρκεια και που επίσης είχε κάνα δυο χλμ σε πολύ γρήγορη αλλωνισμένη σταριά με πολλές στροφές. Βρίσκω την εκκίνηση και αρχίζω να περπατώ σχετικά γρήγορα πατώντας μόνο στην σωστή γραμμή και κοιτώντας μπροστά μόνο αυτή την γραμμή, όπως με συμβούλεψε στην Σλοβακία ο Siafarix. Στην περιοχή ήταν ακόμη και άλλοι αγωνιζόμενοι περπατώντας και αυτοί την ειδική κι έτσι δεν ένοιωσα περίεργα σε τόσο απόμερο μέρος.

Νύχτα πια κάνω τσεκ ιν στο ξενοδοχείο με την ελπίδα ότι με μπαρ στο ισόγειο θα μπορέσω να κοιμηθώ με τα καραόκια. Ζητώ το πιο απόμακρο δωμάτιο και ευτυχώς υπάρχει. Βγαίνω μια γύρα στο κέντρο της κωμόπολης και βρίσκω σούπερμαρκετ για ψωμιά, κασέρια και κάνα κεφτέ για να ετοιμάσω για πρωινό και για τον αγώνα αλλά και να φάω λίγο πριν τον βραδινό ύπνο. Καταφέρνω και κοιμάμαι από σχετικά νωρίς ώστε να ξυπνήσω φρέσκος πριν τις 6. 7 παρά ζεσταίνω την μοτό για να περάσω τεχνικό έλεγχο και βάζοντας 1η αυτή εκκίνησε χωρίς καλά καλά να αφήσω συμπλέκτη. „Μην με κάνεις τέτοια!” σκέφτομαι.

Περνάω τεχνικό και λίγο μετά τις 8 εκκίνηση. Αρκετή δασική απλή πρώτα με την βροχή συνέχεια από πάνω και σχεδών να χρειάζονται φώτα στο σκοτεινό ακόμη δάσος. Με σβέλτο ρυθμό ώστε να είμαι όσο πιο ζεστός γινόταν για την 1η ειδική, ένοιωθα συνέχεια ότι δεν υπήρχε πρόσφυση στα σαπούνια και στις ρίζες. "Για όλους οι ίδιες συνθήκες!" σκέφτομαι ώστε να κρατήσω την ψυχολογία κάπως ψηλά. Μετά από αρκετό κοπάνημα φτάνουμε στην εκκίνηση της 1ης ειδικής. Με την συνεχόμενη ψιχάλα αποφασίζω να πιάσω ανάποδα πίσω στο κράνος τα γυαλιά παρόλο το ρίσκο να βγουν οι φακοί επαφής. Ξεκινώ πιέζοντας από την αρχή για τα 6,5 χλμ. Η μοτό δεν ίσιωνε ιδιαίτερα πουθενά αλλά μου φάνηκε ότι πιέζοντας οι αναρτήσεις απορροφούσαν καλύτερα τις γλιτσιασμένες ανωμαλίες. Λούκια μικρά και μεγαλύτερα σχεδών συνέχεια στο μενού, πολλές ρίζες και κοφτές φυτευτές πέτρες και σχετικά ψηλές ταχύτητες ανάμεσα στα δέντρα. Για μικρά κομμάτια βγαίναμε και λίγο έξω από το δάσος σε παλιούς παρατημένους χωματόδρομους. Τα χλμ περνούσαν χωρίς λάθη τουλάχιστον και αρχίζω να πλησιάζω τον μπροστινό μου ο οποίος είχε κόψει αρκετά μιας και είχε σακατέψει την εξάτμιση. Μου δίνει χώρο αμέσως και μετά από κάνα λεπτό διακρίνω μπροστά τον επόμενο. Τα μάτια έλαμψαν αλλά το παν σε τέτοιες συνθήκες είναι να κρατηθεί ο καθένας μέσα στα όριά του. Βγαίνουμε στο λασπωμένο χωράφι μετά από χορό σε πολύ άτσαλο γλιτσιασμένο μονοπάτι γεμάτο φυτευτές για λίγες εκατοντάδες μέτρα. Κοιτώντας μακριά για γραμμές αποφεύγοντας τα χειρότερα σημεία πέρασε και αυτό σύντομα και τέλειωσε η ειδική.

[ img ]

Μετά η απλή ήταν λίγα χλμ μόνο από άσφαλτο για τα κεντρικά για ανεφοδιασμό πριν το ΣΕΧ για το ακόμη πιο ενδιαφέρων δεύτερο μισό του γύρου. Περνάω το ΣΕΧ και σύντομα οδηγούσα μονοπάτι με αρκετή βραχώδη επιφάνεια αλλά και με πολλά μεγάλα τεχνικά σκαλοπάτια. Κρατούσα έναν σβέλτο ρυθμό αλλά προσπαθούσα να σώζω και δυνάμεις. Μετά από αρκετή ώρα μέσα στο τεχνικό δάσος φτάνω τελικά στην εκκίνηση της 2ης ειδικής. Γράφανε για λίγο πιο αργή και ακόμη πιο τεχνική από την 1η. Αποφασίζω να συνεχίσω με τα γυαλιά φορεμένα αφού η βροχή είχε σταματήσει από ώρα με μόνο λίγη ψιχάλα μερικές φορές. Εκκίνηση και κατευθείαν χτυπήματα σε κάθε λογής βρεγμένη πέτρα και βράχο και ρίζα! Old school φινλανδική ειδική με τα όλα της! Το Sherco έκανε ακριβώς ό,τι ήθελα. Ολη η υπερπροσπάθεια σετταρίσματος του τελευταίου διμήνου έβγαινε εκεί μέσα. Πίεση συνέχεια. ”Πάμε Λεώ”! Αρχίζω να πλησιάζω τον μπροστινό μου και κοιτώντας περισσότερο αυτόν παρά το έδαφος, επιταχύνω δυνατά και πριν προλάβω καλά καλά να κόψω τρακάρω, κυριολεκτικά, με δυο ανασηκωμένα βράχια. Πέφτοντας σαν σε αργή κίνηση προς τα αριστερά καταφέρνω να στηριχθώ με δυνατό και σταθερό πάτημα και τελικά να μην πέσω. Με δύο δυνατά τινάγματα να ισιώσω όρθια την μοτό κι ένα βροντερό γαμώτο, ξεκολλάω χάνοντας κάποια δευτερόλεπτα και χωρίς να έχω χτυπήσει την μοτό. Κατευθείαν αρχίζω να πιέζω ώστε το πρώτο οδηγικό λάθος της μέρας να μην αποδειχθεί και μοιραίο! Πηγαίναμε και πηγαίναμε και το κοπάνημα ανελέητο. Βγαίνουμε για λίγο σε πολύ γρήγορο χωράφι και μετά σε χωματόδρομο πριν ξαναμπούμε στο δάσος. Ξανακολλάω για λίγα δεύτερα σε ένα πλάγιο στεπ σε βράχο και τελικά τελειώνει η ειδική.

Αφρισμένος για τα δύο λάθη πίνω λίγο ισοτονικό και συνεχίζω. ”Γιαα να δούμε και την επόμενη απλή” σκέφτηκα, για την οποία όλοι λέγαν διάφορα πριν τον αγώνα. Ηταν αρκετά χλμ αποκλειστικά μέσα σε δάσος με πολλές πέτρες και διάσκορπα ξύλα και εύκολες ανηφοροκατηφόρες αλλά η Ανηφόρα δεν εμφανιζόταν. Τελικά φτάνω στο σημείο και περιμένω λίγο να καθαρίσει η γραμμή πριν ορμήξω. Φτάνω ψηλά περνώντας πάνω από στούμπια, μεγάλες ρίζες και βραχώδη σκαλοπάτια αλλά κολλάω. Ξανά κάτω για φόρα παρόλο που μου φωνάζαν οι θεατές ότι τώρα από τόσο ψηλά μπορώ να κόψω διαγώνια και να φύγω από δίπλα. Φόρα πάλι και σχεδών φτάνω στο τέρμα αλλά πάλι κάτι με τραβούσε σταδιακά προς τα δεξιά λίγο πριν το τελείωμα. Πέφτω τελικά στο τελευταίο πάνω πλάγιο πάτημα και φεύγω. ”Till the next time!”, υποσχέθηκα, για το πέρασμα στον 2ο γύρο...

Μετά από ένα χλμ σε χωματόδρομο ήταν η εκκίνηση για την 3η ειδική. Ξεκινώ φουριόζος να περάσω το πρώτο μέρος της που ήταν πάνω κάτω και γύρο γύρο από μικρό βραχώδες λόφο, πάντα με 2α μέσα. Θυμώμουνα καλά τα πατήματα από το περπάτημα και κανένα πρόβλημα εκεί. Πηγαίνοντας προς το χωράφι αλλά ακόμη σε μικρές ευθείες ανάμεσα σε δέντρα η φυσική σκληρή μαυρόη και τα μικρά λούκια εκεί ήταν σαν πάγος μετά τις τελευταίες βροχές αλλά δεν με σταματούσε τίποτα. Μετά από λίγο αρχίζω να πιέζω στη σταριά ακολουθώντας πιστά τις καλές γραμμές. Ολως περιέργως το κράτημα εκεί ήταν σε καλά επίπεδα με την μαλακιά μαυρόη ανακατεμένη με άχυρα. Περνάει και το χωράφι και απέμενε λιγότερο από 1 χλμ σε πέτρες και λούκια μετά από απότομο ανέβασμα σε δύο συνεχόμενα μεγάλα βράχια για το οποίο είχαν και chicken way. Κανένα πρόβλημα κι εκεί έχοντας καλή φόρα.

Με την κοιλιά να είναι άδεια ήδη φτάνω στα κεντρικά και αρχίζω να τρώω σάντουιτς που είχα φτιαγμένο και μπανάνα και κατέβασα και πολύ ισοτονικό. Στημένος για το ΣΕΧ για επανάληψη μόνο του 2ου κομματιού με τις δύο ειδικές και την δυσκολότερη απλή χωρίς να κάνουμε το 1ο κομμάτι με την μία ειδική για να μην υπάρξουν ντουμπλαρίσματα με τους Α και τελευταίους της C, έρχεται γνωστός μου πατέρας συναγωνιστή και μου λέει στα γρήγορα κοιτώντας το κινητό του ότι ”Είσαι πολύ κοντά στην πρώτη τετράδα! Δυνατή και έξυπνη οδήγηση μέχρι το τέλος!“. Ξεκινώ και μετά από αρκετή ώρα χωρίς προβλήματα στην απλή στύνομαι για το δεύτερο πέρασμα της 2ης ειδικής. Είχε αγριέψει σε διάφορα σημεία αλλά επίσης και κάποιες γραμμές σε στροφές ήταν πιο ξεκάθαρες και χωρίς πρόβλημα την έβγαλα δυνατά και χωρίς κανένα κόλλημα. Φτάνω και στην πολυσυζητημένη ανηφόρα της απλής και σκέφτομαι να δοκιμάσω μόνο μια φορά και όπου βγω ώστε να σώσω δυνάμεις για την τελευταία ειδική. Και πάλι την καθάρισα σχεδών αλλά έχοντας κι εκεί αγριέψει το τεραίν φεύγω στο τέλος από λίγο δεξιά. Το δεύτερο πέρασμα της 3ης ειδικής πήγε πάλι καλά.

Μετά από ώρα στα κεντρικά αλλάζοντας ρούχα ακούω από τα μεγάφωνα ότι ήμουν 4ος όλης της κατηγορίας παίρνοντας πόντο ανόδου. Νοιώθοντας ακόμη περίεργα, τελειώνοντας τώρα αυτό το κείμενο, δεν έχουν αποφασίσει ακόμη αν οι πόντοι ανόδου παραμένουν σε ισχύ για την επόμενη σεζόν που ξεκινά 13 Ιανουαρίου. Όπως και να έχει, η άνοδος θα συμβεί επίσημα πολύ σύντομα συνεχίζοντας με την ίδια μοτό, έχοντας ταιριάξει πολύ καλά μαζί κι έχοντας λύσει τα θέματα με τις αναρτήσεις που δημιουργήθηκαν από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που έχει και καλά ίσως το καλύτερο όνομα εντουροαναρτησά στην χώρα...

Για την ιστορία μια σύγκριση των χρόνων μου μετά τον καλύτερό μου αγώνα μέχρι τώρα με παγκόσμιους της Α κατηγορίας.

Εγώ 1η ειδική: 11:00,06.
Remes 1η ειδική: 09:57,04, 10:13,97, 10:08,92.
Stigell 1η ειδική: 10:06,74, 10:01,33, 10:07,68.
Seistola 1η ειδική: 10:01,87, 10:08,20, 10:11,92.
Tarkkala 1η ειδική: 10:06,90, 10:28,25, 10:30,00
Kytönen (3ος στην Youth στο Zschopau φέτος την 2η μέρα): 10:17,49, 10:20,24, 10:46,18.

Εγώ 2η ειδική 2ο πέρασμα: 09:03,31.
Remes 2η ειδική 2ο πέρασμα (και το 3ο ίδιο): 07:37,16.
Stigell 2η ειδική 2ο και 3ο πέρασμα: 07:29,97, 07:34,27.
Seistola 2η ειδική // // // //: 07:23,02, 07:41,78.
Tarkkala 2η ειδική // // // //: 07:25,52, 07:40,01.
Kytönen 2η ειδική // // // //: 08:00,01, 08:07,82.

Εγώ 3η ειδική: 06:44,11, 06:45,45.
Remes: 05:11,67, 05:12,44, 05:12,29.
Stigell: 05:26,16, 05:32,27, 05:30,11.
Seistola: 05:24,80, 05:26,70, 05:39,19.
Tarkkala: 05:36,98, 05:42,66, 05:56,76.
Kytönen: 05:46,35, 05:46,14, 05:57,27.

Εδώ αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα:
https://fin-enduro.com/tulokset/symk17/" onclick="window.open(this.href);return false;

Video:
http://www.xracing.fi/videot/sm-enduro- ... -20171004/" onclick="window.open(this.href);return false;

Μετά τον αγώνα ο Pohjola στέφθηκε πρωταθλητής Α2, ο Remes στην Α1 και ο Tarkkala στην A3.

Παιδιά σας αγαπάω όλους και να ξέρετε ότι μου έχετε δώσει πολύ Δύναμη και Ενέργεια για συνεχόμενη και περαιτέρω βελτίωση όλα αυτά τα χρόνια από εδώ μέσα! Εδώ μέσα πριν κάποια χρόνια σας υποσχέθηκα ότι και στα 40 φεύγα θα βελτιώνομαι και αυτό ισχύει ακόμη φυσικά. Ακόμη στις αρχές των 38 έχουμε πολύ καιρό μέχρι εκεί και είναι πολλά αυτά που μπορούν να βελτιωθούν.

Ένα ακόμη ιδιαίτερο Ευχαριστώ πρέπει να επαναλάβω προς τον ShockMaster Σωτήρη Λάμπρου για όλες τις βοήθειες, σχολαστικά service και συμβουλές γύρω από αναρτήσεις. Του αρέσει πολύ αυτό που κάνει, το κάνει σχολαστικά, το κατέχει, θέλει να μαθαίνει καινούργια πράγματα συνέχεια και θέλει πολύ να βοηθήσει. Ό,τι και να προσπαθήσω να γράψω θα είναι πάντα λίγο.

Τον τελευταίο καιρό δεν προλαβαίνω να γράψω όπως πριν αλλά θα το παλεύω ακόμη ειδικά πριν και μετά από αγώνες. Και όποτε συμβεί κάτι περίεργο με την μοτό. Τώρα στις 165 ώρες συνεχίζουμε ακάθεκτοι χωρίς προβλήματα αλλά προληπτικά ένα σετ όλων των δίσκων συμπλέκτη θα αλλαχτεί σύντομα. Αυτό που έγινε πριν από τον τεχνικό έλεγχο που έγραψα παραπάνω έφυγε μετά από εξαέρωση της τρόμπας με φρέσκα υγρά. Και εννοείται ότι γρασαρίσματα σε μοχλικά κτλ γίνονται συχνά και αναλόγως συνθηκών.

Εν αναμονή της χειμερινής σεζόν που ξεκινά στις 13.1 με πολλά συνεχόμενα sprint, κυρίως, πριν από τον τρελό διήμερο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Φυσικά και τον σκέφτομαι αλλά δύσκολο να γίνει λόγω των 1500 ευρώ περίπου που απαιτούνται.

[ img ]

Να είστε πάντα καλά!

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17171
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Λεωνίδα χρειάζονται μια Φιλανδία για να κατανοήσουν την σημασία της ανάρτησης.

Μπάβο σου φίλε!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Λεωνίδα διάβασα όλο το κείμενο, RESPECT
Κόλλησα στους χρόνους και τους είδα...
Τι να πω, τα λόγια είναι περιττά.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Μπραβο σου Λεωνιδα, συγχαρητηρια και καλη συνεχεια! Δυσκολες οι συνθηκες και τα τερεν εκει πανω :handgestures-thumbup: :bow-blue:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Να είστε καλά παιδιά!!

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 15 6 7 8 9 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Majestic-12 [Bot] και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

cron
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com