Τώρα είναι 23 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 15 6 7 8 9 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Χθες ήταν η 1η φορά με το Sherco με νορμάλ λάστιχα στο τοπικό δύσκολο δάσος με λασπερά λούκια σε διάφορα σημεία. Ηταν προς την σκληρή πλευρά στην αρχή αφού εδώ και καιρό μετά τον χειμώνα πηγαίναμε μόνο σε αμμουδερά πιστάκια και η τελευταία προπόνηση πριν 2 βδομάδες ήταν σκραμπλ σε κυρίως παχιά άμμο με σαμάρι. Προς το τέλος το χαζοέφερα προς τα εκεί που το θέλω αλλά χρειάζεται περισσότερο δουλειά αύριο στο ίδιο μέρος. Ας πούμε ότι τα WP και η ισορροπία τους τώρα είναι στο 70-80% από εκεί που είχα φέρει το Beta με τις Σφαίρες του Dal Soggio και το Fox τον Σεπτέμβριο. Σύντομα όμως θα είναι έτοιμο!

Κατά τα άλλα, χθες είχα ένα στάδιο πιο φτωχά τα πάντα στο καρμπυρατέρ. NECH θέση 4 (μισό κλικ πιο φτωχό από NEDH #4), 45 pilot από 48, 175 κεντρικό από 178. 8 βαθμούς κατά την οδήγηση. Καλά δούλευε με σταράτο ανέβασμα μέχρι ψηλά χωρίς κλωτσιά αλλά θέλει λίγο ψάξιμο ακόμη με την βίδα αέρα και την βίδα ρηλαντί γιατί στα διαλείματα μετά από μικρές ξερογκαζιές κρατούσε κάποιες φορές ψηλά το ρηλαντί πριν πέσει σε κανονικά επίπεδα όταν δοκίμαζα την βίδα αέρα κάπου στην μιάμιση στροφή ανοιχτή. Το καλύτερο ήταν στην 1 στροφή και 3/8.

Επίσης στο τέλος δοκίμασα λίγο μήπως ξεβιδώσει το μπουζί δίπλα στο αμάξι όταν σταμάτησα αλλά τίποτα. Το βγάλαν από τα μάτια... Μετά και την προπόνηση αύριο θα δοκιμάσω την διαδικασία με το ζέσταμα της κεφαλής μόνο.

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Καλημέρα!

Τελικά τα φρούτα της υπερπροσπάθειας να σεττάρω, μαζί με τον Σωτήρη-ShockMaster, πέρυσι το καλοκαίρι το Beta, μετά από διάφορα μπερδέματα, βοήθησαν ώστε να σετταριστεί μέσα σε δύο-τρεις προπονήσεις σε σηχτηροδάσος το Sherco τις τελευταίες μέρες.

Με πολλές σκέψεις μετά την προπόνηση της Πέμπτης την προηγούμενη βδομάδα, και αφού άφησα ένα βράδυ να ηρεμήσει το μυαλό, σκέφτηκα από το να παίρνω την μοτό και με την ψυχή στο στόμα και χωρίς φρένα και χωρίς να δουλεύω το σεττάρισμα των αναρτήσεων να πηγαίνω να προλάβω αγώνες, δεν έχει κανένα νόημα και στην τελική μπορεί να είναι και μέγα ρίσκο για την σωματική ακεραιότητα.

Μέχρι πριν λίγες μέρες έπαιζα με το αμορτισέρ με βάση όπως ακριβώς το πήρα και έβαζα ή έβγαζα κάνα κλικ εδώ κι εκεί και τσεκάροντας κυρίως μόνο το σάγκ πριν κάνα μήνα. Αυτό ας πούμε ότι δούλεψε στην καθιστή οδήγηση στα παγολούκια που απαιτείται πολύ μαλακό σεττάρισμα. Επειδή η Sherco δεν έχει σε κανένα μάνιουαλ τα βασικά σέτινγκς για το αμορτισέρ των Factory 2016 (για το πιρούνι CC τα βρίσκεις στο παρτς μάνιουαλ...), άνοιξα το μάνιουαλ για τα απλά μοντέλα και έγραψα σε χαρτί τα κλικ για όλες τις ρυθμίσεις σε sport, standard και comfort. Πάω στην μοτό και αρχίζω τσεκάρισμα να δω που τα είχα. Η επαναφορά ήταν 8 κλικ πιο μαλακή απ΄ότι για standard στο μάνιουαλ (!). Την βάζω για αρχή ανάμεσα σε standard και comfort. Η γρήγορη συμπίεση ήταν κάπου 3,5 στροφές ανοιχτή. Την βάζω στα standard 2 ανοιχτή. Η αργή ήταν 24 ανοιχτή αντί για 15 standard. Στο πηρούνι δεν πειράζω τίποτα και πάμε το Σάββατο στο ίδιο μέρος. Αποκάλυψη τώρα!! Πίσω μέρος σφιχτό και πάντα ανοιγμένο όσο ψηλά πρέπει χωρίς καθόλου μεγάλα ανεβοκατεβάσματα. Πιρούνι βιδωμένο κάτω, να βάζεις την ρόδα εκεί ακριβώς που θέλεις και έχοντας πάντα την σωστή πίεση από πίσω να σβήνει τις φυτευτές σαν να μην υπάρχουν! Την Τρέλα μου μέσα! Το είχα στο μυαλό μου ότι ο σουμιές το αμορτισέρ χαλούσε την όλη ισορροπία, αφού τα ίδια γινόντουσαν και με το Beta πέρυσι για κάνα δίμηνο, αλλά έψαξα για κάποια βάση για τις βασικές ρυθμίσεις.

Το Σάββατο και χθες πάρα πολύ μικρές αλλαγές δοκίμασα πίσω βελτιώνοντας ακόμη λίγο την όλη ισορροπία. Και το σαγκ χθες ήταν στα 102 χιλιοστά, και το άφησα εκεί που είναι.

Το θέμα ανάρτηση και να καταλάβεις από πού προερχονται τα προβλήματα είναι πολύ λεπτό και δύσκολο. Γιατί, τουλάχιστον όταν το κυνηγάς ή προσπαθείς να το κυνηγήσεις με ανεβασμένους ρυθμούς, η μαλακιά ρύθμιση είτε μπροστά είτε, κυρίως, πίσω (αφού από εκεί βασικά χαλάει η όλη ισορροπία, ακόμη και αν τα νούμερα σαγκ βγαίνουν...) θα επιτρέψει να νοιώσεις αυτό το harsh feeling και να μπεις στην φάση μπερδέματος και να νομίζεις ότι οι ρυθμίσεις μπρος πίσω είναι σκληρές.....

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Χθες είχα τον 1ο αγώνα με το Sherco σε συνθήκες που μου αρέσουν και με νορμάλ λάστιχα. Τελικά είχα λίγο παραπάνω άγχος απ΄ό,τι έπρεπε για καλό αποτέλεσμα με αποτέλεσμα να τα θαλασσώσω στην 2η μεγάλη και αρκετά γρήγορη ειδική με 2 τούμπες ευτυχώς χωρίς θέμα με την μοτό ή με μένα εκτός λίγο πόνο σε ένα από τα κόκκαλα στον αριστερό αγκώνα. Αυτό μ'έκανε να "σιγουρέψω" οδηγικές καταστάσεις στον 2ο γύρο. Για την άνοδο κατηγορίας που έρχεται σύντομα, το φωνάζουν και οι πέτρες αλλά τώρα θα πρέπει να χαλαρώσω λίγο και να το αφήσω να προχωρήσει μόνο του μιας και η μοτό με μένα έχει κλικάρει για τα καλά εδώ και δυο βδομάδες ...........

Βαρβάτος αγώνας με πολύ σηχτηροαπλή σε διάφορα σημεία και την 1η ειδική κοπάνημα σε βράχια πάνω κάτω, φυτευτές, διαγώνιες ρίζες, λιούρδα παντού και ακόμη περισσότερες φυτευτές με 2α-3η-2α-3η συνέχεια...

Κάτι που θα έπρεπε να κάνω αμέσως μετά την 1η ειδική είναι 3-4 κλικ σφύξιμο συμπίεσης μπρος πίσω γιατί αμέσως η μοτό είχε 10++ κιλά φορτωμένου πυλού...... Τελικά έσφιξα μόνο το πιρούνι 2 κλικ πριν την τελευταία ειδική με αισθητή βελτίωση ακόμη και στην τελευταία αργή απλή μετά με φυτευτές και στούμπια.

Εδώ όλα τα αποτελέσματα>

https://fin-enduro.com/tulokset/orimk17/c.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fin-enduro.com/tulokset/orimk17/" onclick="window.open(this.href);return false;

Και μία με τις πυλοτεχνίες που αναφέρθηκαν...

[ img ]

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2017 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17257
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Δύναμη μπράβο!!!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Να είσαι καλά Πέτρο!

Και λίγες φωτό...

http://www.sportimage.org/envira/52-tou ... 0-05-2017/" onclick="window.open(this.href);return false;

Υ.Γ. Στα σηχτήρια όπου αναγκαστικά κάθομαι στη σέλα πολλές φορές, τρώω ξύλο από το γκρι πάνω υλικό της σέλας του Factory. Οταν έβαλα το κάλλυμα είχα βάλει εδώ την φωτό. Μια γρήγορη ματιά τότε μου έδειξε ότι ήταν καλά κολλημένο με κόλλα πάνω στο μαλακότερο άσπρο φόαμ. Βρίσκω τοπικά έτοιμο νορμάλ φόαμ από Blackbird για διάφορες σέλες από διάφορα μοντέλα σε πολύ καλή τιμή. Πιστεύω αξίζει το επιχείρημα. Τί κόλλα να βάλω? Θα βγει το σχέδιο από κάτω οκ χρησιμοποιώντας χαρτοκόπτη σιγά σιγά?

:greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 1267
Moto: XR 440 Dallara
για τόση λάσπη που είδα στις φωτό καθαρός βγήκες!!! :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια!

Από αύριο οικογενειακώς στην πατρίδα μέχρι 24 Ιουλίου να γεμίσουμε μπαταρίες...

Το μοτόρι δεν έχει βγάλει τίποτα τόσο καιρό και αυτή τη στιγμή στηρίζεται χωρίς αναρτήσεις που με την ευκαιρία θα δεχτούν σέρβις να είναι έτοιμες για το υπόλοιπο της σεζόν. Το αμορτισέρ κατεβαίνει κάτω μαζί μου να το κάνει καινούργιο ο ShockMaster και ήδη η μία μπουκάλα του πιρουνιού έχει ανοιχτεί κι έχω βρει τί έφταιγε κάποιες φορές και ένοιωθα το δούλεμα περίεργο, όχι κακό αλλά κάπως μη λογικό... Θα επανέρθω... Το καλό είναι ότι παρόλο που δεν μπόρεσα να συμμετάσχω στους δύο αγώνες του Ιουνίου που ήταν στο πρόγραμμα, λόγω απροόπτων, μπορώ να τρέξω χωρίς απρόοπτα τους 5 από τους 6 τελευταίους από αρχές Αυγούστου μέχρι τέλος Οκτωμβρίου... Και η κερασάρα στην τούρτα θα είναι να καταφέρω να συμμετάσχω στο θρυλικό Νοβεμπερκοσάν στην Σουηδία τον Νοέμβριο.....

Αν γίνει τελικά σούπερ τεστ την Παρασκευή στα Γρεβενά, θα είμαι εκεί.......... Ελπίζω να τα πούμε εκεί!

Και καλό καλοκαίρι σε όλους!!

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9746
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Leon_ShercoRacing έγραψε:
Γεια!

Από αύριο οικογενειακώς στην πατρίδα μέχρι 24 Ιουλίου να γεμίσουμε μπαταρίες...

Το μοτόρι δεν έχει βγάλει τίποτα τόσο καιρό και αυτή τη στιγμή στηρίζεται χωρίς αναρτήσεις που με την ευκαιρία θα δεχτούν σέρβις να είναι έτοιμες για το υπόλοιπο της σεζόν. Το αμορτισέρ κατεβαίνει κάτω μαζί μου να το κάνει καινούργιο ο ShockMaster και ήδη η μία μπουκάλα του πιρουνιού έχει ανοιχτεί κι έχω βρει τί έφταιγε κάποιες φορές και ένοιωθα το δούλεμα περίεργο, όχι κακό αλλά κάπως μη λογικό... Θα επανέρθω... Το καλό είναι ότι παρόλο που δεν μπόρεσα να συμμετάσχω στους δύο αγώνες του Ιουνίου που ήταν στο πρόγραμμα, λόγω απροόπτων, μπορώ να τρέξω χωρίς απρόοπτα τους 5 από τους 6 τελευταίους από αρχές Αυγούστου μέχρι τέλος Οκτωμβρίου... Και η κερασάρα στην τούρτα θα είναι να καταφέρω να συμμετάσχω στο θρυλικό Νοβεμπερκοσάν στην Σουηδία τον Νοέμβριο.....

Αν γίνει τελικά σούπερ τεστ την Παρασκευή στα Γρεβενά, θα είμαι εκεί.......... Ελπίζω να τα πούμε εκεί!

Ναό θα γίνει
Θα είμαι εκφωνητής

Και καλό καλοκαίρι σε όλους!!

:obscene-drinkingcheers:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2017 
Σε σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17257
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Θα τα πούμε στην special test.
:obscene-drinkingcheers:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 1267
Moto: XR 440 Dallara
καλώς να ορίσεις :greetings-waveyellow:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Γεια σας!

Χάρηκα που είδα από κοντά πολλούς από εσάς την Παρασκευή στον αγώνα των Γρεβενών!

Εδώ και 10 μέρες είμαστε στα Βόρεια προσπαθώντας να ξανασυνηθίσουμε σε κανονικούς ρυθμούς. Οι προπονήσεις ξεκίνησαν μιας και από την επόμενη βδομάδα ξεκινά μια σειρά 5 σημαντικών αγώνων μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.

Αυτό που βρήκα στο πηρούνι ήταν ένα περίεργο και σκληρό βάλβινγκ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ώστε να μην αναγκαστεί να αλλάξει τα μαμά 4.0 ελατήρια (αυτά έβαλε η Σέρκο μαμά στα Factory 2T 2016). Στα 90+ με εξοπλισμό ήταν λίγα για μένα με αποτέλεσμα το πηρούνι να δουλεύει γενικώς χαμηλά αν και όχι άσχημα... Με το που ανέβηκα πάνω μπήκαν 4.2 και αντιγραφή μαμά Husaberg 2011-12 2T valving εκτός του ότι έχω base shim 2 x 12 - 0.1 mm αντί 9 - 0.3 στα Berg, δηλ. το έχω ακόμη αρκετά σφιχτότερο γενικώς. Το παράκανα με το ύψος λαδιού στον εξωτερικό θάλαμο (αφού πριν στράγγιξα 370 ml από το προηγούμενο σεττάρισμα...) κι έβαλα 360 ml. Για αύριο δοκιμή 340.

Ο Σωτήρης - ShockMaster έκανε το αμορτισέρ καινούργιο αλλάζοντας με την ευκαιρία piston band και βρίσκοντας μέσα ροδέλα 2 mm κοντύματος. Ρωτώντας τον προηγούμενο είπε ότι ήταν για την καθιστή χειμερινή οδήγηση στα παγωμένα λούκια αλλά συμπλήρωσε ότι είναι ΟΚ αλλαγή για τα Σέρκο. Αυτή τη στιγμή ρυθμίζω αναρτήσεις χωρίς το κόντυμα και ακόμη ψάχνομαι για το σωστό σαγκ για μένα. Μάλλον θα το βρω αύριο.

Επίσης η προηγούμενη προπόνηση την Τετάρτη μετά από βροχή μου έδειξε ότι η τσιμεντόπλακα που είχε στη σέλλα σε κάθε ευκαιρία όποτε καθόμουν με κούραζε χωρίς λόγο κι έτσι βρήκα χθες σε τοπικό αντιπρόσωπο Blackbird foam για RMZ 2010 και άρχισε η επιχείρηση με πολύ υπομονή. Κράτησε κάπου 4 ώρες αλλά τελικά έχω μια νορμάλ καλή σέλλα!

:greetings-waveyellow:

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
ÀAaàaaaàaaaaaaaAaaaaaaAAAAAAAAAAÀAAAAAAa

:scared-eek:

Tο έφερα το Factory όπλο όπως το θέλω χωρίς σε καμία περίπτωση να γίνει σουμιες!

Επίσης η σέλα έκανε τεράστια διαφορά!

:obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:

Mario Roman :)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9746
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
[quote="Leon_ShercoRacing"]ÀAaàaaaàaaaaaaaAaaaaaaAAAAAAAAAAÀAAAAAAa

:scared-eek:

Tο έφερα το Factory όπλο όπως το θέλω χωρίς σε καμία περίπτωση να γίνει σουμιες!

Επίσης η σέλα έκανε τεράστια διαφορά!

:obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingcheers:

Mario Roman :)[/quote :] ?: ???

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Jimara εννοούσα ότι την είδα Mario Roman στα σαπούνια... Τέτοια σιγουριά είχα να νοιώσω από τον περασμένο Σεπτέμβριο με τις Σφαίρες του Dal Soggio στο Beta...

:bow-blue:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Sherco SE300R Factory 2016
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Να συμπληρώσω ότι η προτροπή για 340 ml στον εξωτερικό θάλαμο ήταν του Σωτήρη και το πέτυχε με την 1η...

:handgestures-thumbup:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 129 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 15 6 7 8 9 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com