Τώρα είναι 18 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 355 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 18 9 10 11 1224 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Από την χθεσινή βόλτα στο Λουτράκι. Παραλίγο να πετάξω......

https://www.youtube.com/watch?v=ivna2B4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;


_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1495
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
andreasds έγραψε:
Από την χθεσινή βόλτα στο Λουτράκι. Παραλίγο να πετάξω......

https://www.youtube.com/watch?v=ivna2B4 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

αγες


As του έδινες μια.... Θα το πήδαγες..... (και θα την πήδαγες....)

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Έχουμε λύσεις / προτάσεις για προστασία του μοχλικού;

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Το έχω σκεφτεί, θα φτιάξουμε custom, μια μίξη απο αλουμίνιο και σαμπρέλα βιδωμένα στην ποδιά... 8-)

Κάτι τέτοιο επίσης
https://slavensracing.com/shop/skid-pla ... age-guard/" onclick="window.open(this.href);return false;

Για κάτι πιο ψαγμένο επίσης μπορούμε να φτιάξουμε και κάτι τέτοιο...

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Μετά πας σε ακριβές λύσεις όπως

http://www.betaboano.com/cgi-bin/archiv ... r_2274.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

[ img ]

Ή
https://www.ktm-parts.com/22-LG-900.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Αυτά προσφέρουν την επιλογή για αλλαγή μήκους τους οπότε αλλάζει και ο λόγος του μοχλικού εαν θελήσεις.

[ img ]


Να προσθέσω οτι δεν προστατεύει μόνο απο χτυπήματα αλλα και απο χώματα-λάσπες που εισχωρούν στο μοχλικό και το φθείρουν.

[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1459
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Αν δεν έχεις βάλει ήδη χοντρή PEHD ποδιά, παίρνεις την καινούργια ΑΧP Extreme που καλυπτει και το μοχλικο... Από Γερμανικά μαγαζιά είναι οκ οι τιμές. Φυσικά από Ελλάδα αν τις φέρνει κάποιος...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
CROSSPRO ENGINE GUARD AND LINK EC DTC BLACK
http://www.crosspro.pt/conteudos/produt ... &idioma=en

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
Stillwell – Fastway
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9717
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Berg έγραψε:
CROSSPRO ENGINE GUARD AND LINK EC DTC BLACK
http://www.crosspro.pt/conteudos/produt ... &idioma=en
:handgestures-thumbup:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Νοέμ 2013
Δημοσιεύσεις: 235
Moto: HONDA CREF250R
Τοποθεσία: GREVENA
H ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ
ΠΟΔΙΑ DTC BETA RR 300 (13-17) CON LINK GUARD MAYΡΗ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ,ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΠΟ MONSTER-SHOP.GR


Συνημμένα:
[ attachment ]
32.jpg [ 59.69 KiB | Προβλήθηκε 1514 φορές ]
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
monster-shop έγραψε:
H ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ
ΠΟΔΙΑ DTC BETA RR 300 (13-17) CON LINK GUARD MAYΡΗ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ,ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΑΠΟ MONSTER-SHOP.GR
+1 :handgestures-thumbup:

Χοντρό ανθεκτικό υλικό και έξτρα προστασία απο λάσπες.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 366
Moto: KTM EXC 300
Berg έγραψε:
CROSSPRO ENGINE GUARD AND LINK EC DTC BLACK
http://www.crosspro.pt/conteudos/produt ... &idioma=en
Αυτή είπε και ο BERG :bow-blue:
Τελικα αν θελουμε κατι, το ρωταμε στο forum, εχουμε τις επιλογες, εχουμε τις πληροφοριες και εχουμε και τους προμηθευτες


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Σήμερα έκανα έλεγχο σε όλες τις βίδες του BETA και βρήκα την βίδα του stand ξεβιδωτη...

Loctite και όλα οκ.

Ο ΤΕΟ μου είχε πει όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα στο Enduro, έλεγχο σε όλες τις βίδες. Οπότε το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Thanks φίλε.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
[ img ]

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Χαζεύοντας στο διαδίκτυο ανακάλυψα τα παρακάτω βίντεο από τα Dal Soggio.

Στο πρώτο βίντεο, βλέπουμε το Dal Soggio με διαφανές cartridge στο dyno Shock να εστιάζει στην λειτουργία του Bladder. Στο βίντεο είναι εμφανές η συμπεριφορά του Bladder υπό συμπίεση.Η συμπίεση του δεν είναι ομοιόμορφη αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν 4 ξεχωριστές κοιλότητες που ευθυγραμμίζονται με τις θυρίδες του Basevalve εμβόλου. Το λάδι διέρχεται από τις θυρίδες του Basevalve και κατευθύνεται προς το τοίχωμα του cartridge μέσω των sims, εκεί εκτρέπεται και δημιουργεί δίνη ώστε στην συνέχεια να δημιουργήσει αρκετή πίεση στο Bladder!


Το επόμενο εστιάζει στο Basevalve. Είναι εμφανέστατη η κίνηση της βαλβίδας check valve/shim (αντεπιστροφής), ώστε να μεταβαίνει το λάδι στον "working chamber" του cartridge στη διαδρομή του rebound, η εστίαση και ο σχεδιασμός του basevalve βεβαιώνετε μέσω της κινητικής ότι το λάδι επιστρέφει στο θάλαμο του φυσιγγίου που κινείται το midvalve έτσι ώστε το midvalve να έχει πάντα επαρκές λάδι.


Το επόμενο βίντεο αφορά το midvalve. Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη διάταξη συμπίεσης midvalve χρησιμοποιεί ένα ελατήριο για να σπρώξει πίσω προς το έμβολο midvalve το καθιστά αρκετά εύκολο και ειδικότερα στο να βλέπεις τα στελέχη που πιέζονται μακριά από το έμβολο ώστε να ανοίξει η θύρα και να επιτρέψει το λάδι το οποίο ρέει μέσα από αυτό! Το midvalve ωθείται μέσω του cartridge από στατικό και επιταχύνεται μέχρι 1m / s, παρατηρούμε ότι σχετικά μεγάλη ποσότητα λαδιού διέρχεται μέσω των compression ports του midvalve, εξίσου και η εκπληκτική διαφοροποίηση! ότι παρατηρείτε μια πολύ μεγαλύτερη εκτροπή των sims σε σχέση με το basevalve. Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον που βλέπουμε το λάδι να διαπερνά πίσω από το εμβόλο και το cartridge σε rebound (δεξιά από τα λευκά Pistons θα δείτε να αλλάζει χρώμα στο rebound).


Το τελευταίο βίντεο μας δείχνει σε λίγο καλύτερη ποιότητα την λειτουργία του midvalve rebound, προσέξτε μια μικρή παραμόρφωση/απόκλιση του rebound stroke.


Αυτά τα ολίγα από εμένα, σειρά έχουν οι ειδικοί

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BETA 300
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Πολύ καλά τα βίντεο :handgestures-thumbup:

Εξηγούν πλήρως το τι γίνεται και τι κάνει το κάθε μέρος μιας κοινής closed cartridge ανάρτησης και κυρίως το valving. Μια κύρια διαφορά είναι οτι τα Dal Soggio είναι με bladder ενώ άλλες είναι με ελατήριο στον κλειστό θάλαμο.

Να προτείνω το συγκεκριμένο post να πάει και στο θέμα Αναρτήσεις.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 355 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 18 9 10 11 1224 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com