Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 28 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
International Racing 2017_Greece

PART A


Συνημμένα:
International Racing 2017_Greece A.zip [1.14 MiB]
Μεταφορτώθηκε 19 φορές
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
International Racing 2017_Greece

PART B


Συνημμένα:
International Racing 2017_Greece A.zip [1.14 MiB]
Μεταφορτώθηκε 11 φορές
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
National Racing 2017_Greece


Συνημμένα:
National Racing 2017_Greece.zip [1.29 MiB]
Μεταφορτώθηκε 15 φορές
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2342
Moto: ΒΕΤΑ 300
Doc, πές μας την άποψή σου για τα TPI και ειδικότερα για το Husqy... Thanks

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
Τα δίχρονα TPi θεωρώ ότι σηματοδοτούν πλέον μια νέα σελίδα της δίχρονης ιστορίας!
Θα αναφέρω επιγραμματικά τα πλεονεκτήματα και θα τα αναλύσω την επόμενη εβδομάδα.
Με τον ψεκασμό επιτυγχάνουν:
- Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στα χαρτιά 40%, στην πράξη σίγουρα 25% που φτάνει συχνά το 40% αναλόγως συνθηκών. Το καλό είναι πως δεν "απορυθμίζονται" με αποτέλεσμα να υπάρχει σταθερά χαμηλή κατανάλωση, ενώ στους συμβατικούς κινητήρες με καρμπιρατέρ βλέπουμε συχνά το φαινόμενο ένα λάθος ζιγκλέρ ή ρύθμιση να τελειώνει το ρεζερβουάρ στα... 50-60 χιλιόμετρα! Αυτό το φαινόμενο με τον ψεκασμό ΔΕΝ υπάρχει, επιτυγχάνοντας μεγάλες αυτονομίες αλλά και οικονομία! (Να σημειωθεί ότι η κατανάλωση μετρήθηκε ΚΑΙ σε βόλτες, ΚΑΙ σε αγώνες!)
- Μείωση της κατανάλωσης του λαδιού. Χρειάζεται πλέον ένα ρεζερβουάρ (800ml) λαδιού για 8 ρεζερβουάρ (9lt) βενζίνης. Μια αναλογία της τάξης του 1,25% (1:80). Το λάδι πλέον ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι λεπτόρευστο για injection. Τέρμα η μίξη και η αγωνία στο βουνό για μπουκαλάκια λαδιού και ανακάτεμα...
- Καθαρή λειτουργία σε όλες τις συνθήκες: Δεν λαδώνει, δεν λερώνει, δεν μυρίζει!
- Τέρμα πια τα μπουκώματα! Και αυτό είναι ποικιλοτρόπως σημαντικό: Ευκολία εκκίνησης, ακόμη και μετά την πτώση, σταθερή λειτουργία σε κάθε υψόμετρο και κάθε θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά το σημαντικότερο!!! ΔΕΝ υπάρχουν τα ξαφνικά ξεσπάσματα μετά από μπούκωμα, "ροπιάζοντας" και "καθαρίζοντας" τον κινητήρα εκεί που δεν το περιμένεις με αποτέλεσμα την ξαφνική κλωτσιά, ή το αντίθετο: ΔΕΝ θα μείνεις ΠΟΤΕ από γκάζι την δύσκολη στιγμή, που θα χρειαστεί έστω και με χαμηλές στροφές να ανέβεις μια ανηφόρα ή να σηκώσεις στιγμιαία τον μπροστινό τροχό για να περάσεις ένα λούκι! Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Πας σταθερά με 70km/h στην εθνική, με σταθερό γκάζι και 6η ταχύτητα για 10 λεπτά, και ο κινητήρας ακούγεται ήρεμος και σταθερός με την χαρακτηριστική δίχρονη χροιά του, ΧΩΡΙΣ όμως το παραμικρό κόμπιασμα ή αρρυθμία, ούτε κι αν ανοιγοκλείσεις το γκάζι, απότομα ή όχι!
- Αυτοματοποίηση των ρυθμίσεων: Και αν στα τετράχρονα τα πράγματα είναι σαφώς πιο εύκολα (άλλωστε πλέον είναι όλα σχεδόν ψεκαστά), στα δίχρονα η ευαισθησία σε υψόμετρο και θερμοκρασίες είναι μεγάλη, αναγκάζοντας συχνά σε μικρομετρατροπές βελόνας, θέσης, ζιγκλέρ για την βέλτιστη λειτουργία, και ΜΟΝΟ από γνώστη! Ο κοινός θνητός απλώς... δεν είχε αυτή την πολυτέλεια... Τώρα πλέον, όλα γίνονται μόνα τους στην καλύτερη εκδοχή σε κάθε περίπτωση!

Για κραδασμούς βέβαια, ΟΥΤΕ να το συζητάμε, αφού ακόμη και το 300 νομίζεις ότι δουλεύει σαν 150 άντε σαν 200άρι φιμωμένο! Ο στρόφαλος έχει πλήρη αντικραδασμική "προστασία" και οι παρενέργειες ενός δίχρονου μοτέρ που παράγει 50+ άλογα έχουν εξαφανιστεί!

Αυτά σε γενικές γραμμές, για τα TPi, είτε ΚΤΜ είτε Husky. Διαφορές μεταξύ τους υπάρχουν, ΚΑΙ 250-300, ΚΑΙ ΚΤΜ-HUSKY και όχι μόνο λόγω μοχλικού! Θα τα δούμε αργότερα αναλυτικά...

Τα πλεονεκτήματα είναι τέτοια που ουσιαστικά κατατροπώνουν τον ανταγωνισμό μέχρι νεωτέρας!
Και όχι τόσο σε αγωνιστική χρήση, αφού ουσιαστικές διαφορές στην απόδοση δεν υπάρχουν, αλλά σε ερασιτεχνική!
Άλλωστε, τον επαγγελματία ή τον σκληροπυρηνικό αγωνιζόμενο δεν τον πολυενδιαφέρει, αφού το μηχανάκι το έχει για πολύ συγκεκριμένο σκοπό και δεν τον νοιάζουν οι παραχωρήσεις, ούτε αυτόν, ούτε τον μηχανικό του.
Τον ερασιτέχνη οδηγό όμως, που κοιτά την ευκολία του, που αποφεύγει τόσα χρόνια το δίχρονο σαν το διάολο το λιβάνι επειδή (μπουκώνει, λερώνει, καταναλώνει, ανακατώνει, ξεσπάει, λαδοκουβαλάει) τον νοιάζει και τον παρανοιάζει!

Κι εκεί είναι το μεγάλο επίτευγμα της ΚΤΜ!
Ότι ξαναφέρνει στον απλό εντουρά την ευκολία του τετράχρονου!
Ότι φέρνει την τεχνολογία του αύριο σε προσιτή τιμή - Τιμές στα ίδια επίπεδα με τα περσινά!!!
Ότι δίνει φιλί ζωής στο δίχρονο κινητήρα που παράπαιε...
Ότι κάνει τον δίχρονο κινητήρα ακόμη πιο προσιτό από ποτέ ακόμη και για πολιτική / on-off / ακόμη και ταξιδιωτική χρήση!

Θα μου πείτε: "Κι όλα αυτά χωρίς μειονεκτήματα?"
Αυτά δυστυχώς δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν, καθώς είναι μοιραία ακολουθώντας την εξέλιξη:
1. Θεωρώ ότι το βάρος αυξήθηκε λίγο, κάτι με ψεκασμό / τρόμπα λαδιού / ρεζερβουάρ λαδιού / τρόμπα βενζίνης / ηλεκτρικά
2. Η πολυπλοκότητα και τα πολλά ηλεκτρονικά που καθιστούν τον απλούστερο κινητήρα εσωτερικής καύσης "κομπιουτερέ" και χωρίς πολλά περιθώρια παρέμβασης (σε επίπεδο επισκευής) όπως παλιά...

Αλλά χαλάλι και παραχαλάλι!

Εγώ παρήγγειλα ήδη...


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 539
Moto: KTM SIX DAYS 300 TPI
Τοποθεσία: οπου να ναι.......
Άντε να παίρνουμε σειρά.................HUSKY σου ρχομαιιιιι........................ :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

_________________
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17163
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
@doc, θεωρώ η καλύτερη προώθηση των tpi θα γίνει με την παραχώρηση κάποιου ή κάποιων στην ομάδα δοκιμών του dirtbike.gr!!!

....δοθήσης της ευκαιρίας προσκαλώ τους επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να αναδείξουν την πραμάτια τους να την διαθέσουν στην ομάδα δοκιμών του dirtbike.gr!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Νοέμ 2011
Δημοσιεύσεις: 91
Moto: BETA 300
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
3002t vs 3504t
με τα κιλα τους πλεον να εχουν ερθει πολυ κοντα,
ποσο κοντα ή μακρια ειναι η οδηγικη αισθηση μεταξυ τους?

_________________
EndurAloga Larissa...enduro drinking team


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
toulioss έγραψε:
3002t vs 3504t
με τα κιλα τους πλεον να εχουν ερθει πολυ κοντα,
ποσο κοντα ή μακρια ειναι η οδηγικη αισθηση μεταξυ τους?
Πολύ καλή ερώτηση!
Όντως, τα κιλά ισοβαθμίζουν! Δίχρονα με μίζα, μπαταρία, ηλεκτρονικά, τρόμπες λαδιού και βενζίνης, ρεζερβουάρ λαδιού, αντικραδασμικά... γίνονται πιο βαριά!
Αλλά η δίχρονη αίσθηση του 300 λόγω των μικρότερων σε και λιγότερων σε αριθμό κινούμενων μαζών δύσκολα θα ξεπεραστεί! (εκκεντροφόροι, βαλβίδες, καδένες, γρανάζια)
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι έχουν πλέον φτάσει πολύ κοντά μεταξύ τους, καθώς τα μεν τετράχονα ελαφρώνουν διαρκώς, ενώ και τα δίχρονα εξομαλύνουν την λειτουργία τους προς την τετράχρονη λογική και πρακτικότητα. (ευθύγραμμη - γραμμική απόδοση, καθαρή - εύκολη λειτουργία).
Κακά τα ψέμματα: Το 300 είναι δυνατότερο! ;)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
iatrodikastis έγραψε:
@doc, θεωρώ η καλύτερη προώθηση των tpi θα γίνει με την παραχώρηση κάποιου ή κάποιων στην ομάδα δοκιμών του dirtbike.gr!!!

....δοθήσης της ευκαιρίας προσκαλώ τους επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να αναδείξουν την πραμάτια τους να την διαθέσουν στην ομάδα δοκιμών του dirtbike.gr!
Καλή ιδέα! Να το ζητήσω! Αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να το κρατήσουμε πολλές μέρες!
Αλλά μια οργανωμένη δοκιμή Σάββατο ή Κυριακή είναι εφικτός στόχος! ;)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17163
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
doc έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
@doc, θεωρώ η καλύτερη προώθηση των tpi θα γίνει με την παραχώρηση κάποιου ή κάποιων στην ομάδα δοκιμών του dirtbike.gr!!!

....δοθήσης της ευκαιρίας προσκαλώ τους επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να αναδείξουν την πραμάτια τους να την διαθέσουν στην ομάδα δοκιμών του dirtbike.gr!
Καλή ιδέα! Να το ζητήσω! Αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να το κρατήσουμε πολλές μέρες!
Αλλά μια οργανωμένη δοκιμή Σάββατο ή Κυριακή είναι εφικτός στόχος! ;)
Ναι σε γνωστή διαδρομή και με σωστή ρύθμιση αναρτήσεων για κάθε tester.

:handgestures-thumbup:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Νοέμ 2013
Δημοσιεύσεις: 859
Moto: ktm -530
hyski tromero to 300 2t to kabalisa,,, telio


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2940
Moto: Honda XR 200 '91 Seven Days
Τοποθεσία: Στη σέλα...
http://offroadteam.gr/index.php/news-ar ... varna-2018" onclick="window.open(this.href);return false;

Το πλήρες άρθρο.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 28 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com