Τώρα είναι 21 Οκτ 2018, 05:59

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 70 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 06:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 13:36
Δημοσιεύσεις: 2932
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Δημητρακη Ξερεις ποσο σε αγαπαω
Τα Χοντα γενικα δεν βραζουν η μαλλον καλυτερα βραζουν τελευταια με τισΣτρομπες δεν εχουν κανενα προβλημα
Για να σαν το λυσω το θεμα ταπας το 2012 ολα τα crf 250 450 ειχαν ενα προβλημα με την ταπα ειδικα αν εβαζες κακης ποιοτητας αντιψυκτικο και εγω ειχα προβλημα απλα πηρα μια απο 2008 και τελειωσε
Με 1.1 ταπα ειναι μια χαρα


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2017, 06:58 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 19:14
Δημοσιεύσεις: 9804
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
xantiasupermoto έγραψε:
Δημητρακη Ξερεις ποσο σε αγαπαω
Τα Χοντα γενικα δεν βραζουν η μαλλον καλυτερα βραζουν τελευταια με τισΣτρομπες δεν εχουν κανενα προβλημα
Για να σαν το λυσω το θεμα ταπας το 2012 ολα τα crf 250 450 ειχαν ενα προβλημα με την ταπα ειδικα αν εβαζες κακης ποιοτητας αντιψυκτικο και εγω ειχα προβλημα απλα πηρα μια απο 2008 και τελειωσε
Με 1.1 ταπα ειναι μια χαρα
ελα στα Γιαννενα για εντουρο στα κατσαβραχα και θα μου πεις μετα........... :lol: :lol: :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 21:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2017, 23:02
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: HONDA CRF 450
Καλησπέρα και πάλι παιδιά!! Αγόρασα καινούργια τάπα έκανα εξαέρωση με όλους τους τρόπους έδειξε μια μικρή βελτίωση αλλά πάλι πετάει νερά!!!! Υπάρχει περίπτωση να φταίει η τρόμπα;
Ευχαριστώ!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2998
Εφοσον εισαι σιγουρος οτι τα νερα βγαινουν απο την ταπα τοτε πηγαινε σε ενα συνεργειο να μετρησουν για διαρροες απο το κυκλωμα ψυξης.

Συνδεουν στην ταπα μια ειδικη τρομπα με πιεσομετρο και γεμιζουν το κυκλωμα με αερα στα 2 bar. Επειτα εαν δεν κραταει πιεση τοτε ψαχνεις για διαρροες. Εαν δεν ειναι εμφανη εξωτερικα τοτε πολυ πιθανον να ειναι φλαντζα κεφαλης.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1129
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Ολα εγιναν αδειάζοντας τα νερά..; Πιο πρίν ήταν οκ η μηχανή; Δεν μιλας για 5 σταγόνες που ετσι κ αλλιώς φευγουν απο τα ΜΧ κατα το ζέσταμα γιατι δεν εχουν δοχειο πληρώσεως..;
Μεγάλη ποσότητα υγρων;
Τα ψυγεία κατα την προθέρμανση ζεσταίνονται ολόκληρα; (απο πάνω μεχρι κάτω)
Φλάντζα κεφαλής δεν εχω ακούσει να καψει κανενα CRF!
Βαλτο μπρος να ζεσταθεί χωρις τάπα και μολις αρχίσουν να τρέχουν τα νερά δες αν βγάζει μπουρμπουλίθρες..!
Σε ποια περιοχή εισαι; , να σου στείλουμε εναν απο 'δω..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:13 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2017, 23:02
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: HONDA CRF 450
Όχι αν ήταν 5 σταγόνες δεν θα το συζητούσα καν!!! Πέφτει η στάθμη και φαίνονται οι κυψέλες μέσα! Τώρα τ μόνο που σκέφτομαι είναι η φλατζουλα της αντλίας και μετά τα πιο χαρντ τα οποία δεν θέλω καν να σκέφτομαι!!!
Έλυσα και την αντλία και είδα ότι ο πύρος έχει λίγα κενά!
Παιδιά σορρυ αλλά δεν ξέρω και παρά πολλά για αυτό και τόσες ερωτήσεις!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1129
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Σε ολα τα μηχανακια που δεν εχουν δοχειο πληρώσεως, τα ψυγεία ποτε δεν ειναι γεματα κρύο και βαση manual τα νερά θελουν ελεγχο πριν απο καθε βόλτα! Στο CRF που εχει πιο μεγάλη ποσοτητα υγρών η στάθμη των ψυγείων κρύο μετα απο βολτα ειναι 1,5-2,5cm κατω απο την τάπα και ειναι φυσιολογικο! Φαίνονται οι κυψέλες..! Οταν ζεσταθούν τα νερά ξανα διαστελλωνται και πληρώνουν πάλι τα ψυγεία..
Η αντλία θα σου τα περναγε στα λάδια - δεν φταίει αυτή..
Εσύ μιλάς για ΜΟΝΙΜΗ απώλεια υγρών - ετσι δεν ειναι;;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:23 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2017, 23:02
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: HONDA CRF 450
Εγώ γεμίζω υγρά κάνω μια βόλτα το πολύ πέντε λεπτά όταν γυρνάω και αφήνω λίγο το μηχανάκι να κρυώσει ανοίγω την ταπα και η κυψέλες είναι στεγνές!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1129
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
george crf έγραψε:
Εγώ γεμίζω υγρά κάνω μια βόλτα το πολύ πέντε λεπτά όταν γυρνάω και αφήνω λίγο το μηχανάκι να κρυώσει ανοίγω την ταπα και η κυψέλες είναι στεγνές!
Δηλαδή ποσο νερό συμπληρώνεις;;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2017, 23:02
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: HONDA CRF 450
Περίπου 150-200 γραμμάρια!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1129
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
george crf έγραψε:
Περίπου 150-200 γραμμάρια!!
Οχι ειναι πολύ! Κατι αλλο παίζει - ψαξτο! Εως το 5% της συνολικής ποσοτητας του ψυκτικού υγρού ειναι φυσιολογικό να απολυεται, αν και εφόσον φοράς σωστή τάπα και δεν κανουν διαστολή τα κολάρα. Αν παιρνει δηλαδή 1 λίτρο, μολις 50ml διαστέλλεται στους 110oC και 1 bar..
(Εγώ στο YZ συμπληρώνω περίπου 1 καπάκι (10-20ml) και στο πρώτο 5λεπτο τα εχει ξανα χύσει! Ο αδερφός μου στο CRF ομως πολύ παραπάνω..)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:51 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2017, 23:02
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: HONDA CRF 450
Δηλαδή τι πιστεύεις εσύ ότι μπορεί να είναι...??


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2017, 23:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 07 Νοέμ 2017, 23:02
Δημοσιεύσεις: 25
Moto: HONDA CRF 450
έχω ξενερώσει πραγματικά γιατί το έχω ένα μήνα το μηχανακι που το έχω αγοράσει και δεν το έχω χαρεί καθόλου...!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2017, 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1129
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Δυστυχώς απο μακρια ειναι δύσκολο και δεν μας εχει τύχει κ κατι παρομοιο στο CRF για να σου πω..
Αν θες δοκίμασε να κανεις τα παρακάτω:
Δέσε ξανα την αντλιούλα - μαλλον δεν φταίει αυτή.
Συμπλήρωσε υγρο μεχρι πάνω στο στόμιο της τάπας. Μην βάλεις την τάπα.
Βάλε μπρος και δες οτι γυρνάει τα νερά η τρόμπα (ανοιγωντας γκάζι πρέπει να σηκώνει τα νερα).
Σβήσε και ξανα συμπλήρωσε μεχρι το στόμιο.
Κλείσε την τάπα.
Το λαστιχάκι υπερχείλισης που εχει στο στόμιο του ψυγείου ακριβως κατω απο την τάπα, γυρισε το να τρέχει σε ενα ποτηράκι (διάφανο).
Βάλε μπρος και αστο να ζεσταθει για 5-7 λεπτά, μεχρι να κάψουν τα ψυγεία (με το χέρι)..
Δες αν ζεσταίνονται ομοιόμορφα!
Αφου εχει ζεσταθει δωστου και καμια γκαζια - χωρις υπερβολές!
Βγάλε μια φωτογραφία το ποτηράκι - ποσο υγρό σου εβγαλε.. (και ποσταρε την εδω)
Οταν κρυώσει ξαναρίξε το ποτηράκι στο ψυγείο να δεις γεμίζει μεχρι το στόμιο της τάπας..;

Αν με το που ζεστάθηκαν τα ψυγεία, σταμάτησε να τρέχει το σωληνάκι θα δοκιμάσεις την διαδικασία με αλλο ψυκτικό υγρό.
Αν οχι το ξανα συζητάμε.. ;)

Υ.Γ.: Μην πας ψαχνωντας και αρχιζεις και λύνεις γιατι δεν θα βγάλεις ακρη! Κατι απλό ειναι - ισως και τπτ.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CRF 450 2010
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2017, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17425
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Πιστεύω ότι το χάνεις από λάθος τοποθετημένο κολάρο.
Ξεσφιξέ τα, σπρώχτα να πατήσουν σωστά και ξσνασφίξε με προσοχή.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 70 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com