Τώρα είναι 26 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 126 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 69 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 455
geormpal έγραψε:
Αν εννοείς επίσης την βαλβίδα αντεπιστροφής λαδιού (first ever start), δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατι πάντα κρατάει την ίδια ποσότητα λαδιού μέσα και θέλει προσοχή μονο μετά το λύσιμο του κινητήρα. Ειναι για την εκκίνηση να εχει πάντα γεμάτο τον αυλό για εξειδικευμένη λίπανση.
To αναταλακτικό 11110-MEN-A31 λέει.

Αυτό δεν απομονώνει δεξιές αριστερές κάσες αλλά το θάλαμο στον στρόφαλο από τον θάλαμο στο αριστερό καπάκι που έχουν το ίδιο λάδι. Δηλαδή η αντλία το παίρνει από το αριστερό καπάκι και το ψεκάζει στον στρόφαλο και αυτή η αντεπίστροφη βαλβίδα το αφήνει να ξανακυλήσει από τον στρόφαλο στο αριστερό καπάκι.

Οπως το έχω καταλάβει το σκεπτικό αυτής της βαλβίδας ο στρόφαλος δημιουργεί υποπίεση και και έτσι ο κατασκευαστής έβαλε την βαλβίδα για να αποτρέψει τον στρόφαλο να ρουφήξει και να αφρίσει το λάδι από το σημείο που λιμνάζει για να ξαναρουφηχτεί.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Σε σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9752
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
break έγραψε:
geormpal έγραψε:
Αν εννοείς επίσης την βαλβίδα αντεπιστροφής λαδιού (first ever start), δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατι πάντα κρατάει την ίδια ποσότητα λαδιού μέσα και θέλει προσοχή μονο μετά το λύσιμο του κινητήρα. Ειναι για την εκκίνηση να εχει πάντα γεμάτο τον αυλό για εξειδικευμένη λίπανση.
To αναταλακτικό 11110-MEN-A31 λέει.

Αυτό δεν απομονώνει δεξιές αριστερές κάσες αλλά το θάλαμο στον στρόφαλο από τον θάλαμο στο αριστερό καπάκι που έχουν το ίδιο λάδι. Δηλαδή η αντλία το παίρνει από το αριστερό καπάκι και το ψεκάζει στον στρόφαλο και αυτή η αντεπίστροφη βαλβίδα το αφήνει να ξανακυλήσει από τον στρόφαλο στο αριστερό καπάκι.

Οπως το έχω καταλάβει το σκεπτικό αυτής της βαλβίδας ο στρόφαλος δημιουργεί υποπίεση και και έτσι ο κατασκευαστής έβαλε την βαλβίδα για να αποτρέψει τον στρόφαλο να ρουφήξει και να αφρίσει το λάδι από το σημείο που λιμνάζει για να ξαναρουφηχτεί.



αντιγραφη Husaberg δεκαετιας 90

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
@petros

Γνωριζω πολυ καλα πως δουλευει το κυκλωμα του, θα ανοίξω νεο θεμα αργοτερα να μεταφερθουμε εκει.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1072
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
break έγραψε:
geormpal έγραψε:
Αν εννοείς επίσης την βαλβίδα αντεπιστροφής λαδιού (first ever start), δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατι πάντα κρατάει την ίδια ποσότητα λαδιού μέσα και θέλει προσοχή μονο μετά το λύσιμο του κινητήρα. Ειναι για την εκκίνηση να εχει πάντα γεμάτο τον αυλό για εξειδικευμένη λίπανση.
To αναταλακτικό 11110-MEN-A31 λέει.

Αυτό δεν απομονώνει δεξιές αριστερές κάσες αλλά το θάλαμο στον στρόφαλο από τον θάλαμο στο αριστερό καπάκι που έχουν το ίδιο λάδι. Δηλαδή η αντλία το παίρνει από το αριστερό καπάκι και το ψεκάζει στον στρόφαλο και αυτή η αντεπίστροφη βαλβίδα το αφήνει να ξανακυλήσει από τον στρόφαλο στο αριστερό καπάκι.

Οπως το έχω καταλάβει το σκεπτικό αυτής της βαλβίδας ο στρόφαλος δημιουργεί υποπίεση και και έτσι ο κατασκευαστής έβαλε την βαλβίδα για να αποτρέψει τον στρόφαλο να ρουφήξει και να αφρίσει το λάδι από το σημείο που λιμνάζει για να ξαναρουφηχτεί.
Οχι μονο απο το στροφαλο,αλλα ολα τα λαδια περναν απο 'κει..
Μου το εξηγησε ο Πετρος για το CRF, γιατι εχει μικροδιαφορες απο τα αλλα 450 ( πχ ενα ltr 450 που λυσαμε δεν ειναι ιδιο..)
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 01 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 28
Moto: aprilia tuono
Καλησπερα..Λοιπον ελεξα λαδια σασμαν κ ειναι οκ,απλα το χρωμα τους ειναι μολυβδι οποτε υποθετο θελουν αλλαγει.. Του κινητηρα ηταν φυσιολογικα σε χρωμα προς το σκουρο,οποτε θα αφερεσω μια μικρη ποσοτητα..εχω την εντυπωση πως το manual για το σασμαν λεει σασμανολαδο κ οχι το ιδιο λαδι με το κινητηρα..τι λαδια προτεινετε για κινητηρα κ τι για σασμαν?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
Αυτο που προτεινει η Honda ειναι οντος διαφορετικο λαδι για κινητηρα και σασμαν καθοτι εχει δικη της σειρα λιπαντικων. Δεν θα εχεις κανενα προβλημα εαν χρησιμοποιησεις αντιστοιχο λαδι moto που να πληρει τις προδιαγραφες API SG και JASO T903 MA αρκει να μην ειναι energy conserving. Ειτε για κινητηρα ειτε για τον συμπλεκτη-σασμαν, 10W-40

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 01 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 28
Moto: aprilia tuono
Για τα motul τα 5100 τι λετε..?Σε ολες τις μηχανες motul εβαζα κ δεν ειχα καποιο προβλημα...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1072
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
dorso έγραψε:
Για τα motul τα 5100 τι λετε..?Σε ολες τις μηχανες motul εβαζα κ δεν ειχα καποιο προβλημα...
monster-shop -> LIQUI MOLY 10w50 OFF ROAD RACE
Πολύ καλή επιλογή, ανερχόμενη μάρκα, πολύ ποιοτικό οτι βγάζει.. Ακόμη και το μίξης της (2Τ) που πήρα δεν παίζεται!

Δές κ 'δω..:
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
geormpal έγραψε:
dorso έγραψε:
Για τα motul τα 5100 τι λετε..?Σε ολες τις μηχανες motul εβαζα κ δεν ειχα καποιο προβλημα...
monster-shop -> LIQUI MOLY 10w50 OFF ROAD RACE
Πολύ καλή επιλογή, ανερχόμενη μάρκα, πολύ ποιοτικό οτι βγάζει.. Ακόμη και το μίξης της (2Τ) που πήρα δεν παίζεται!

Δές κ 'δω..:
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΩ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟΣΚΟΠΩ ΣΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ.
ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ.

Ανερχομενη μαρκα ενω ειναι στο χωρο 8 χρονια που την ξερω εγω;
Πολυ ποιοτικο οτι βγαζει εννοεις οτι εχεις δοκιμασει τα παντα;
Μιξης που λες οτι ειναι καλο πως το εννοεις;

Απλα ερωτηματα ειναι αν θες απαντας εννοειται,
λοιπα σχολια θα με ξεσηκωσουν.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1072
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
makis6v έγραψε:
geormpal έγραψε:
monster-shop -> LIQUI MOLY 10w50 OFF ROAD RACE
Πολύ καλή επιλογή, ανερχόμενη μάρκα, πολύ ποιοτικό οτι βγάζει.. Ακόμη και το μίξης της (2Τ) που πήρα δεν παίζεται!

Δές κ 'δω..:
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΩ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟΣΚΟΠΩ ΣΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ.
ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ.

Ανερχομενη μαρκα ενω ειναι στο χωρο 8 χρονια που την ξερω εγω;
Πολυ ποιοτικο οτι βγαζει εννοεις οτι εχεις δοκιμασει τα παντα;
Μιξης που λες οτι ειναι καλο πως το εννοεις;

Απλα ερωτηματα ειναι αν θες απαντας εννοειται,
λοιπα σχολια θα με ξεσηκωσουν.
Δεν βγάζω φράγκα απο την LIQUI MOLY ούτε απο καμία.. Ο καθένας μπορει να πάρει οτι θέλει! Δυστυχώς (για μενα το λέω) το promotion ανθρωπο με ανθρωπο ειναι πιο αποτελεσματικό και πιο δεσμευτικό θα έλεγα..
Την εταιρία την γνώρισα όταν "αντικατέστησε" την Valeo στα Γαλλικά το 2013.. Πολλα υποσχόμενη, φθηνή και γενικά αξιόπιστη (κατα Γερμανιακ style) εταιρία.
Πιο συγκεκριμένα, τα 10w-50 της ειναι καλά, έτσι λένε τουλάχιστον ολοι και απο προσωπικές "δοκιμες" εν συγκρίσει με άλλα σύνθετα λιπαντικά μικτής χρήσης κινητήρα και σασμάν (API SG και JASO T903 MA).
Εχουν μπεί σε 4-5 πιεσμένα 450 απο φίλο εδω που εχει συνεργείο και την σπονσοράρει και δεν ειναι τυχαίο οτι πολλές πλέον μάρκες τρέχουν με αυτή (πχ Beta, κλπ).

Σε μένα επειδή ειμαι ιδιαίτερος (ελαττωματικός) και εχω τον δικό μου τρόπο να ξεχωρίζω τα λάδια μίξης, εχω να σου πω οτι τα motul 710 με 25ml/L στο YZ παρότι δεν καπνίζουν μπουκώνουν το μηχανάκι μου. Τα bel ray si7 (οτι καλύτερο υπάρχει για μενα) δεν μπουκώνουν αλλα καπνίζουν (παρότι anti smoke) με 25ml/L. Και με τα δύο με 20ml/L ειμαι οκ!
Τα LIQUI MOLY με 25ml/L μπουκωμα & πυρκαγιά! Με 20ml/L καπνίζουν αισθητα και θελει 2-3 ξαναματα για να καθαρίσει.. Με 12-15ml/L ειναι ολα ρολόϊ..!
Η amsoil "εγγυάται" πολύ χαμηλές αναλογίες με σωστή λίπανση.
Δηλαδή ενας απο όλους τους παράγοντες ειναι και το πόσο "συμπυκνωμένο" ειναι το λάδι (η προσθήκη εστέρα - σιλικόνης μετράει,κλπ) για να σου βγάλει σε οσο το δυνατόν χαμηλότερη αναλογία, καλή λίπανση.
Πας και παίρνεις με 30Ε/L λάδι μίξης και μπορεί να ειναι πιο οικονομικό απο ενα αλλο που κάνει 10Ε/L γιατι δουλεύει σε υποπολλαπλάσια αναλογία - σου βγάζει περισσότερα λίτρα βενζινόλαδου. Οταν βλέπεις λεπτόρευστο λάδι μίξης που του πετάς μια τρίχα μέσα και την τραβάς μετα εξω χωρίς να σου φέρνει πάνω λάδι, κοίτα την τιμή του λίτρου γιατι μπορεί να σε κλέβουν..
Ολα αυτα βεβαια, οσοι ξέρουν τα συγκρίνουν και με βάση την αποτελεσματικότητα του λαδιου, βλέποντας λυμένα top end με διαφορετικά λάδια και οχι μονο στα λόγια!

Δεν υποστηρίζω τυφλά καμία μάρκα (ειδικα κατα καιρούς ολες αλλαζουν και βγάζουν σκαρταδούρα), απλά προσπαθώ να το ζυγίζω..

Προφανώς φίλε δεν εχω κανένα λογο να πω κάτι που θα σε ξεσηκώσει! :handgestures-thumbup:

Αυτή ειναι η γνώμη μου και προφανώς μπορει να κάνω και λάθος!

:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
Μιας και το ανεφερες για 2τ λαδι εγω βαζω motorex kai nils γιατι είναι ακαπνα εντελως.

Για τα λαδια που ρωτάει ο φιλος υπαρχει ένα θεμα του Byron που εχει γραψει κατι για συνθετικα και ημι να καταλαβει λιγο.

Για τα liqui moly τα χω δουλεψει λιγο γυρω στα 50 λιτρα εχω αλλαξει δεν εχω παραπονο κανενα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1072
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
geormpal έγραψε:
Βύρωνα, ο δείκτης ειναι 60ml απο το min εως το max..

Δηλαδή απο τη μέση εως το max ειναι 30ml! Στα 600ml δηλαδή, ειναι μια διαστολή 5%! Φυσιολογικό..
Επειδή εχει θερμόμετρα, κλπ πάνω το crf, στα 3-5 λεπτά εχει 60 - 80C, ισως και παραπάνω.

Επίσης η θερμοκρασία λαδιού ανεβάζει την νερού (η εστω απο κοινου) και η νερού κατεβάζει την λαδιού.. Απόλυτο σε τετοιους κινητήρες.

Η βαλβίδα που αναφέρεις (αν κατάλαβα καλά) ειναι η πιέσεως, οπου επιστρέφει στο ανύπαρκτο κάρτερ (το κάρτερ στο CRF ειναι τοσο ωστε να χωράει η πίπα απο την αντλία λαδιού) τα λάδια που ξεπερνούν την πίεση που φευγει για εξειδικευμένη λίπανση (μπέκ στροφάλου και κεφαλάρι).
Αυτή χρησιμεύει στο να επαρκεί η λίπανση απο το ρελαντί εως τους κόφτες, ενω ειναι υπερπολλαπλάσια η παροχή της αντλίας απο το ρελαντί. Την επιστροφή την ρίχνει η βαλβίδα πιέσεως στο μάτι για να μπορείς να την ελέγχεις απο 'κει κατα την προθέρμανση ή αλλαγή λαδιών. Επίσης εκει φαίνεται και η ρευστότητα του λιπαντικού κατα την προθέρμανση με την αύξηση της θερμοκρασίας (πολύ μεγάλο μάτι σε σχέση με οποιοδήποτε αλλο moto..).

Αν πληρώσεις μεχρι το max κρύο και δεν κάνεις την διαδικασία που αναφέρει το manual (προθέρμαση 3-5 λεπτά, σβήσιμο 1 λεπτό, έλεγχος) θα τρέχει λαδάκι απο παντού και για το συγκεκριμένο μοτερ απο το o-ring του φίλτρου λαδιού.

Αν εννοείς επίσης την βαλβίδα αντεπιστροφής λαδιού (first ever start), δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατι πάντα κρατάει την ίδια ποσότητα λαδιού μέσα και θέλει προσοχή μονο μετά το λύσιμο του κινητήρα. Ειναι για την εκκίνηση να εχει πάντα γεμάτο τον αυλό για εξειδικευμένη λίπανση.
Για να το κλείσω απο την μεριά μου, το μπέκ στροφάλου, το κάθετο πολύ μικρό κάρτερ και η μεγάλη ποσοτητα κατ' αναλογία του συνολικού λαδιου του κινητήρα που πάει στο κεφαλάρι (περίπου 200ml) ειναι υπέυθυνα για το "φαινόμενο" της στάθμης οχι μονο ως πρός την διαφορά στη στάθμη του δείκτη, αλλα και για το χρόνο που χρειάζεται να γίνει αυτό..

:!: Βεβαια ολα αυτα που λέμε, προφανώς και δεν εχουν σχέση με το πρόβλημα στο μηχανάκι του φίλου μας που βρήκε την στάθμη στην τάπα πληρώσεως... :!:
@Byron & @break

Μου εδειξέ ο Πέτρος λυμένο μοτερ που εχει απο CRF450 και ειδα το oil reed valve και το ρόλο που σχεδιάστηκε. Η υποπίεση απο το έμβολο σε 2ο και 4ο χρόνο και ο παλμικός χρονισμός της με το μπεκ που στοχεύει το έμβολο.. Η χρήση του οχι μονο η λίπανση αλλα και η μεταφορά θερμότητας στο λάδι.
Εχετε δίκιο σε αυτο το σημείο, εκανα λάθος!
Καμία σχεση δεν εχει με πιπέτα αντεπιστροφής που νόμιζα και διαθεσιμότητα λαδιού κατα το first start! (Οπως υπάρχει σε αλλα αντιστοιχα 450..)

Παρόλα αυτα ο γενικός κανόνας της διαστολής του λαδιού φαινεται να ισχύει, γιατι αν ίσχυε αυτο που υποστηρίζετε θα έπρεπε σε μισό λεπτό λειτουργίας (που η αντλία εχει γυρίσει πλέον τα λάδια του κινητήρα αλλα αυτός δεν εχει ζεσταθεί) να ηταν η στάθμη λαδιου εκει που ειναι μετά απο 5 λεπτά λειτουργίας..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2904
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
geormpal έγραψε:
makis6v έγραψε:

ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΩ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟΣΚΟΠΩ ΣΕ ΛΕΚΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ.
ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ.

Ανερχομενη μαρκα ενω ειναι στο χωρο 8 χρονια που την ξερω εγω;
Πολυ ποιοτικο οτι βγαζει εννοεις οτι εχεις δοκιμασει τα παντα;
Μιξης που λες οτι ειναι καλο πως το εννοεις;

Απλα ερωτηματα ειναι αν θες απαντας εννοειται,
λοιπα σχολια θα με ξεσηκωσουν.
Δεν βγάζω φράγκα απο την LIQUI MOLY ούτε απο καμία.. Ο καθένας μπορει να πάρει οτι θέλει! Δυστυχώς (για μενα το λέω) το promotion ανθρωπο με ανθρωπο ειναι πιο αποτελεσματικό και πιο δεσμευτικό θα έλεγα..
Την εταιρία την γνώρισα όταν "αντικατέστησε" την Valeo στα Γαλλικά το 2013.. Πολλα υποσχόμενη, φθηνή και γενικά αξιόπιστη (κατα Γερμανιακ style) εταιρία.
Πιο συγκεκριμένα, τα 10w-50 της ειναι καλά, έτσι λένε τουλάχιστον ολοι και απο προσωπικές "δοκιμες" εν συγκρίσει με άλλα σύνθετα λιπαντικά μικτής χρήσης κινητήρα και σασμάν (API SG και JASO T903 MA).
Εχουν μπεί σε 4-5 πιεσμένα 450 απο φίλο εδω που εχει συνεργείο και την σπονσοράρει και δεν ειναι τυχαίο οτι πολλές πλέον μάρκες τρέχουν με αυτή (πχ Beta, κλπ).

Σε μένα επειδή ειμαι ιδιαίτερος (ελαττωματικός) και εχω τον δικό μου τρόπο να ξεχωρίζω τα λάδια μίξης, εχω να σου πω οτι τα motul 710 με 25ml/L στο YZ παρότι δεν καπνίζουν μπουκώνουν το μηχανάκι μου. Τα bel ray si7 (οτι καλύτερο υπάρχει για μενα) δεν μπουκώνουν αλλα καπνίζουν (παρότι anti smoke) με 25ml/L. Και με τα δύο με 20ml/L ειμαι οκ!
Τα LIQUI MOLY με 25ml/L μπουκωμα & πυρκαγιά! Με 20ml/L καπνίζουν αισθητα και θελει 2-3 ξαναματα για να καθαρίσει.. Με 12-15ml/L ειναι ολα ρολόϊ..!
Η amsoil "εγγυάται" πολύ χαμηλές αναλογίες με σωστή λίπανση.
Δηλαδή ενας απο όλους τους παράγοντες ειναι και το πόσο "συμπυκνωμένο" ειναι το λάδι (η προσθήκη εστέρα - σιλικόνης μετράει,κλπ) για να σου βγάλει σε οσο το δυνατόν χαμηλότερη αναλογία, καλή λίπανση.
Πας και παίρνεις με 30Ε/L λάδι μίξης και μπορεί να ειναι πιο οικονομικό απο ενα αλλο που κάνει 10Ε/L γιατι δουλεύει σε υποπολλαπλάσια αναλογία - σου βγάζει περισσότερα λίτρα βενζινόλαδου. Οταν βλέπεις λεπτόρευστο λάδι μίξης που του πετάς μια τρίχα μέσα και την τραβάς μετα εξω χωρίς να σου φέρνει πάνω λάδι, κοίτα την τιμή του λίτρου γιατι μπορεί να σε κλέβουν..
Ολα αυτα βεβαια, οσοι ξέρουν τα συγκρίνουν και με βάση την αποτελεσματικότητα του λαδιου, βλέποντας λυμένα top end με διαφορετικά λάδια και οχι μονο στα λόγια!

Δεν υποστηρίζω τυφλά καμία μάρκα (ειδικα κατα καιρούς ολες αλλαζουν και βγάζουν σκαρταδούρα), απλά προσπαθώ να το ζυγίζω..

Προφανώς φίλε δεν εχω κανένα λογο να πω κάτι που θα σε ξεσηκώσει! :handgestures-thumbup:

Αυτή ειναι η γνώμη μου και προφανώς μπορει να κάνω και λάθος!

:obscene-drinkingcheers:
Καποια στιγμη δοκιμασε το NILS 2T εχει δουλεψει στο ΥΖ125 πανω απο 50 ωρες με 3% το πιστονι βγηκε σε αριστη κατασταση ελαχιστη εως μηδενικη καπνα στο θαλαμο καυσης και η εξατμιση ειναι σε κατασταση τετραχρονου χωρις καθολου λαδιλα
Για τα 4τ 10-50 στο CRF δουλευουν αψογα και στο σασμαν και στο μοτερ στο 18αρι που εχει ενα λαδι και για τα 2
Προσωπικα δεν τα αλλαζω


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1072
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
xantiasupermoto έγραψε:
geormpal έγραψε:
Δεν βγάζω φράγκα απο την LIQUI MOLY ούτε απο καμία.. Ο καθένας μπορει να πάρει οτι θέλει! Δυστυχώς (για μενα το λέω) το promotion ανθρωπο με ανθρωπο ειναι πιο αποτελεσματικό και πιο δεσμευτικό θα έλεγα..
Την εταιρία την γνώρισα όταν "αντικατέστησε" την Valeo στα Γαλλικά το 2013.. Πολλα υποσχόμενη, φθηνή και γενικά αξιόπιστη (κατα Γερμανιακ style) εταιρία.
Πιο συγκεκριμένα, τα 10w-50 της ειναι καλά, έτσι λένε τουλάχιστον ολοι και απο προσωπικές "δοκιμες" εν συγκρίσει με άλλα σύνθετα λιπαντικά μικτής χρήσης κινητήρα και σασμάν (API SG και JASO T903 MA).
Εχουν μπεί σε 4-5 πιεσμένα 450 απο φίλο εδω που εχει συνεργείο και την σπονσοράρει και δεν ειναι τυχαίο οτι πολλές πλέον μάρκες τρέχουν με αυτή (πχ Beta, κλπ).

Σε μένα επειδή ειμαι ιδιαίτερος (ελαττωματικός) και εχω τον δικό μου τρόπο να ξεχωρίζω τα λάδια μίξης, εχω να σου πω οτι τα motul 710 με 25ml/L στο YZ παρότι δεν καπνίζουν μπουκώνουν το μηχανάκι μου. Τα bel ray si7 (οτι καλύτερο υπάρχει για μενα) δεν μπουκώνουν αλλα καπνίζουν (παρότι anti smoke) με 25ml/L. Και με τα δύο με 20ml/L ειμαι οκ!
Τα LIQUI MOLY με 25ml/L μπουκωμα & πυρκαγιά! Με 20ml/L καπνίζουν αισθητα και θελει 2-3 ξαναματα για να καθαρίσει.. Με 12-15ml/L ειναι ολα ρολόϊ..!
Η amsoil "εγγυάται" πολύ χαμηλές αναλογίες με σωστή λίπανση.
Δηλαδή ενας απο όλους τους παράγοντες ειναι και το πόσο "συμπυκνωμένο" ειναι το λάδι (η προσθήκη εστέρα - σιλικόνης μετράει,κλπ) για να σου βγάλει σε οσο το δυνατόν χαμηλότερη αναλογία, καλή λίπανση.
Πας και παίρνεις με 30Ε/L λάδι μίξης και μπορεί να ειναι πιο οικονομικό απο ενα αλλο που κάνει 10Ε/L γιατι δουλεύει σε υποπολλαπλάσια αναλογία - σου βγάζει περισσότερα λίτρα βενζινόλαδου. Οταν βλέπεις λεπτόρευστο λάδι μίξης που του πετάς μια τρίχα μέσα και την τραβάς μετα εξω χωρίς να σου φέρνει πάνω λάδι, κοίτα την τιμή του λίτρου γιατι μπορεί να σε κλέβουν..
Ολα αυτα βεβαια, οσοι ξέρουν τα συγκρίνουν και με βάση την αποτελεσματικότητα του λαδιου, βλέποντας λυμένα top end με διαφορετικά λάδια και οχι μονο στα λόγια!

Δεν υποστηρίζω τυφλά καμία μάρκα (ειδικα κατα καιρούς ολες αλλαζουν και βγάζουν σκαρταδούρα), απλά προσπαθώ να το ζυγίζω..

Προφανώς φίλε δεν εχω κανένα λογο να πω κάτι που θα σε ξεσηκώσει! :handgestures-thumbup:

Αυτή ειναι η γνώμη μου και προφανώς μπορει να κάνω και λάθος!

:obscene-drinkingcheers:
Καποια στιγμη δοκιμασε το NILS 2T εχει δουλεψει στο ΥΖ125 πανω απο 50 ωρες με 3% το πιστονι βγηκε σε αριστη κατασταση ελαχιστη εως μηδενικη καπνα στο θαλαμο καυσης και η εξατμιση ειναι σε κατασταση τετραχρονου χωρις καθολου λαδιλα
Για τα 4τ 10-50 στο CRF δουλευουν αψογα και στο σασμαν και στο μοτερ στο 18αρι που εχει ενα λαδι και για τα 2
Προσωπικα δεν τα αλλαζω
Θα τα δοκιμάσω (το επόμενο μπουκάλι), αλλα μου εκανε εντύπωση το 3% (φιλικα ρωταω) γιατι ποτε δεν εχω βαλει 30ml/L και θεωρώ οτι ειναι αυστηρη αναλογία..
Δεν θα καπνίζει;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
Τα 125 που στροφαρουν πιο ψηλα απο τα 250 σε χρηση ΜΧ χρησιμοποιούμε περισσοτερο λαδι στη μιξη αναλογα το λαδι και την χρηση μπορει να φτασει και 4-5%.

Το καπνισμα εχρι να κανει και με το σωστο τζεταρισμα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 126 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 5 69 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com