Τώρα είναι 19 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 11 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Ερώτηση προς τους ψαγμένους του forum..

Υπάρχει 4Τ κινητήρας σε ευρεία παραγωγή που ΔΕΝ ΕΧΕΙ:
1) ρουλεμαν πουθενα,
2) δυνατότητα ρύθμισης βαλβίδων,
3) μέταλλα ή ρουλεμαν στο κομβίο μπιέλας,
4) αντλία λαδιού,
5) τσιμουχάκια βαλβίδων,

ΚΑΙ ΕΧΕΙ:

1) Φοβερό borexstroke (~ 1.3)
2) Σχέση συμπίεσης 12:1

Λύνω ενα τετοιο της δουλειάς τωρα για εμβολο και μπιέλα και εξεπλάγην.... :lol:

briggs & stratton 12.5 hp

https://www.youtube.com/watch?v=DXvgJttmfOs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=j7IA8IB0Jq4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=JBYoXZWI3Dk" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=fFxlspnnof0" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2931
Ναι, ακριβώς αυτή όπως και πολλές άλλες χλοοκοπτικές μηχανές :lol:

Χαμηλές στροφές λειτουργίας οπότε και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, πολύ χαμηλότερες, άσε που κοιτάνε μόνο το χαμηλό κόστος για την κατασκευή τους οπότε...

1) πουθενά, παντού κουζινέτα ή ακόμα και μέταλλο-μέταλλο (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
2) άξιο απορίας! Λογικά για να μειώσουν και άλλο το κόστος, στο κάτω-κάτω είναι με ωστήρια - θα έχουν κανα χιλιοστό διάκενο εκ εργοστασίου και όσο αντέξουν! :lol:
3) πουθενά, δεν χρειάζεται (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
4) έχει "αντλία", είναι τύπου splash lubrication.
5) δεν χρειάζεται τσιμουχάκια, όπως είναι σχεδιασμένος ο συγκεκριμένος κινητήρας οι βαλβίδες είναι ανάποδα.

Έχουν πλάκα οταν τις συγκρίνεις με άλλες!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Ναι, ακριβώς αυτή όπως και πολλές άλλες χλοοκοπτικές μηχανές :lol:

Χαμηλές στροφές λειτουργίας οπότε και οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές, πολύ χαμηλότερες, άσε που κοιτάνε μόνο το χαμηλό κόστος για την κατασκευή τους οπότε...

1) πουθενά, παντού κουζινέτα ή ακόμα και μέταλλο-μέταλλο (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
2) άξιο απορίας! Λογικά για να μειώσουν και άλλο το κόστος, στο κάτω-κάτω είναι με ωστήρια - θα έχουν κανα χιλιοστό διάκενο εκ εργοστασίου και όσο αντέξουν! :lol:
3) πουθενά, δεν χρειάζεται (χαμηλές στροφές λειτουργίας)
4) έχει "αντλία", είναι τύπου splash lubrication.
5) δεν χρειάζεται τσιμουχάκια, όπως είναι σχεδιασμένος ο συγκεκριμένος κινητήρας οι βαλβίδες είναι ανάποδα.

Έχουν πλάκα οταν τις συγκρίνεις με άλλες!
:handgestures-thumbup:

Ναι οντως! Τι πλάκα δηλαδή, για κλάματα... :)

Αυτό ειναι το εργαλείο:
https://i.pinimg.com/736x/1e/e3/19/1ee3 ... wer-it.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ξερεις κανα κινητήρα diesel κάθετου άξονα..;
Κατα προτίμηση lombardini.. (που εχουμε και άλλα)
Να δουλεύει εως 2500rpm για να μην αλλάξουμε και το F. drive..!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2931
Οχι, δεν έχω ιδέα!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Οχι, δεν έχω ιδέα!
:handgestures-thumbup:

4) αντλία λαδιού,
Αυτό με την "αντλία" τύπου splash lubrication δεν το ειχα ξανα δει..
Προφανώς κανει και "αντιστάθμιση" με το μπιελάκι που εχει στον 3ο με 4ο χρόνο.
5) τσιμουχάκια βαλβίδων δεν εχει αλλα εχει κατι πιο ψαγμένο.. Το μοτερ ειναι τοποθετημένο οριζόντια (κάθετου άξονα). Αν δεν ηταν ετσι θα ρουφαγε τα λαδάκια με την υποπίεση της εισαγωγής..
Εχει ενα θαλαμο πίεσης μεταξύ ωστηρίων και βαλβίδων (στα ελατήρια), οπου ποσότητα των καυσαερίων που περνάει απο τα καλάμια-οδηγούς των βαλβίδων, δημιουργεί μια αντίστροφη πίεση και σπρώχνει τα λάδια προς τα πίσω! Στην συνέχεια αυτή η ποσότητα μαυρίζει τα λάδια και ολο το εσωτερικό και βγαίνει απο μια άλλη τρύπα στο πάνω μέρος μαζί με τις αναθυμιάσεις! Ξανα καταλήγει στο καρμπυλατέρ με κολάρο!
Αμερικανιές..! Θα πάρει ποδι απο 'κει πάνω αυτο το κατασκεύασμα... :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 19923.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Έλεγχος στο σασμαν..


[ img ]

[ img ]

[ img ]



Πουθενά ρουλεμαν!
Ορειχάλκινα κουζινέτα που παραδόξως δεν ειχαν την παραμικρή φθορά..!
Πάντος περα απο αυτό που ανέφερε κ ο Βύρωνας για χαμηλές στροφές λειτουργίας και κόστος, ειναι και η τεχνοτροπία των Αμερικάνων τετοια να παίζουν με μέταλλα - κουζινέτα.
Σε αντίστοιχες Honda (επαγγελματικες πάλι) δεν υπάρχει πουθενα κουζινέτο - μονο ρουλεμαν.
Για τους παρατηρητικούς της παρέας, ουτε η τσιμούχα του δευτερευον αξονα (πριν το φρένο) που ειναι εξωτερική και ήθελα να αλλάξω δεν αλλάζει χωρις να κόψεις το σασμαν..
Απλά απαράδεχτοι για μενα! :)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2931
Μια χαρά το εργαλείο, τα κουζινέτα εκτός απο το κόστος αντέχουν και μεγαλύτερες δυνάμεις σε σχέση με τα ρουλεμάν οπότε μην μασας :lol:

Για την τσιμούχα δοκίμασε να ξεπρεσάρεις την τροχαλία ώστε να αλλαχτεί εαν είναι εύκολο, αλλά πριν το δοκιμάσεις δες εαν υπάρχει διαθέσιμη γιατί πολυ πιθανόν να είναι και σε inches και τρέχα γύρευε μετα, δύσκολο να βρείς.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Μια χαρά το εργαλείο, τα κουζινέτα εκτός απο το κόστος αντέχουν και μεγαλύτερες δυνάμεις σε σχέση με τα ρουλεμάν οπότε μην μασας :lol:

Για την τσιμούχα δοκίμασε να ξεπρεσάρεις την τροχαλία ώστε να αλλαχτεί εαν είναι εύκολο, αλλά πριν το δοκιμάσεις δες εαν υπάρχει διαθέσιμη γιατί πολυ πιθανόν να είναι και σε inches και τρέχα γύρευε μετα, δύσκολο να βρείς.
Αυτο που φαίνεται σαν τροχαλία ειναι δισκος που πάνω του πιανει δαγκάνα με τακάκι για το φρένο..
Και να το βγάλεις, αυτο δεν φαίνεται η τσιμούχα - εδράζει παραμέσα και την "μαγκωνουν" τα κάρτερ..

[ img ]

Αστα να πάνε - δεν μπορώ να εξηγήσω καποια ιδιότροπα - ιδιόμορφα χαρ/κα τους..!
Το πιστεύεις οτι δεν εχει στάθμη βαλβολίνης; (750ml και δεν το γράφει πουθενα..)
Δεν εχει μαγνήτη πουθενα (οχι ταπα - ουτε μεσα)..
Τώρα θα του φτιάξω ενα δεικτη απο πάνω να το ελέγχω.
Το μονο που μου εκανε εντύπωση ειναι το συγχρονιζέ του που ειναι για ολο τον προτεύον και λειτουργεί με βάση το φορτίο.. Δηλαδή οσο εχει φορτίο δεν αλλάζει ταχύτητα (για ευνόητους λόγους..).


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Όντως σε inches ειναι Βύρωνα! Οπως και καθε βίδα - κλειδι που εχει πάνω!
Αλλο και τουτο.. :bow-blue:
Να γράψει αλλες 500ώρες το Καλοκαίρι του '18 με καιρούριο πιστόνι - μπιέλα και θα πάρει ποδι - θα το κάνω diesel το εργαλείο! :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κινητήρας 4Τ 450cc 12.5hp
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1064
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Δέθηκε το εργαλείο - σούζα το μοτόρι - σαν CRF κάνει... :lol: :lol: :lol:

[ img ]


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 11 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com