Τώρα είναι 21 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 126 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 59 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
Δεν το συνεχιζω αλλο.. Ας κανει ο καθενας οτι καταλαβαινει! :-D


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 455
geormpal έγραψε:
Διάβασε εδω περίπου στη μέση:
http://physiclessons.blogspot.gr/2012/0 ... vL6nH-_yUk" onclick="window.open(this.href);return false;
Το παρακουράζουμε το θέμα της διαστολής. Απλώς μπερδεύουμε τον φίλο που έχει άσχετο πρόβλημα.

Ο συντελεστής διαστολής του λαδιού βλέπω ότι έιναι 0,0007/C. Σε 60 βαθμούς διαφορά που λες (που αμφιβάλω ότι θα τους φτάσεις με 3 λεπτά ζέσταμα) είναι 4% διαφορά όγκου. 4% σε 10cm ύψος στάθμης είναι 4 χιλιοστά. Αυτό χωρίς να υπολογίσεις το λάδι που έχει ανέβει ψηλά και θα αργήσει να στραγκίσει ξανά στον πάτο.

Ακομα και αν δεν υπολογίσεις το λάδι που δεν έχει στραγκίσει και ακόμα και αν θεωρήσεις ότι 3 λεπτά ζέσταμα έχουν πάει το λάδι στους 100C το λάδι τάπα δεν φτάνει. Θες κοντα στους 4 πόντους για να γίνει κάτι τέτοιο. Οχι 4 χιλιοστά.

Αλλού είναι το πρόβλημα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1051
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
break έγραψε:
geormpal έγραψε:
Διάβασε εδω περίπου στη μέση:
http://physiclessons.blogspot.gr/2012/0 ... vL6nH-_yUk" onclick="window.open(this.href);return false;
Το παρακουράζουμε το θέμα της διαστολής. Απλώς μπερδεύουμε τον φίλο που έχει άσχετο πρόβλημα.

Ο συντελεστής διαστολής του λαδιού βλέπω ότι έιναι 0,0007/C. Σε 60 βαθμούς διαφορά που λες (που αμφιβάλω ότι θα τους φτάσεις με 3 λεπτά ζέσταμα) είναι 4% διαφορά όγκου. 4% σε 10cm ύψος στάθμης είναι 4 χιλιοστά. Αυτό χωρίς να υπολογίσεις το λάδι που έχει ανέβει ψηλά και θα αργήσει να στραγκίσει ξανά στον πάτο.

Ακομα και αν δεν υπολογίσεις το λάδι που δεν έχει στραγκίσει και ακόμα και αν θεωρήσεις ότι 3 λεπτά ζέσταμα έχουν πάει το λάδι στους 100C το λάδι τάπα δεν φτάνει. Θες κοντα στους 4 πόντους για να γίνει κάτι τέτοιο. Οχι 4 χιλιοστά.

Αλλού είναι το πρόβλημα.

Ο συντελεστής διαστολή ειναι οπως λες 0,0007/C..

To 99% του ζεστού λαδιού κατεβαίνει απο το κεφαλάρι σε μισό λεπτό και ίσως λέω και πολύ..! Το κολλώδες (φιλμ) που κάνει το λάδι στα μέταλλα μπορεί να κάνει και μέρες - ισως και ποτέ - ανάλογα με την θερμοκρασία..

Μετά υπάρχει και η συνοχή υγρών με στεραια (τριχοειδές και υδροστατική).

Φυσικά και δεν φτάνει το λάδι στην ταπα απο λογους διαστολής - δεν υποστήριξε κανεις αυτή την περίπτωση! ;)

Αυτο που λέει ο monster-shop και 'συ γίνεται! :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 01 Ιουν 2017
Δημοσιεύσεις: 28
Moto: aprilia tuono
Ευχαριστω για τις απαντησεις..απλως τωρα ειμαι μακρυα απο την μηχανη..το σαββατο που επιστρεφω θα τσεκαρω τα λαδια του σασμαν να δουμε που βρισκονται κ θα σας ενημερωσω μηπως βγαλουμε καμια ακρη,κ παλι ευχαριστω...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
Φιλε dorso αμφιβαλλω αν εβγαλες την παραμικρη ακρη...χαχαχα
Αν θες την γνωμη μου, χυσε τα λαδακια, μετρα τα κιολας να δεις ποσα ειναι, δες και σε τι κατασταση ειναι μιας και δεν το εχεις πολυ καιρο το μηχανακι να δεις ποσο γρηγορα τα φθειρει και αν ειναι καθαρα από πχ υγρα κλπ... και πες μας να και σε βοηθησουμε (χωρις περεκλισεις από το πρόβλημα σου πλεον..χαχαχα)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1051
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
dorso έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις..απλως τωρα ειμαι μακρυα απο την μηχανη..το σαββατο που επιστρεφω θα τσεκαρω τα λαδια του σασμαν να δουμε που βρισκονται κ θα σας ενημερωσω μηπως βγαλουμε καμια ακρη,κ παλι ευχαριστω...
Μια τελευταία σημείωση αν και δεν εχω ιδέα απο τα κάρτερ του crf450 2013 και με βάση το λιγο διαδικτυακό ψάξιμο που έκανα..
Αν και η τσιμούχα διαχωρισμού του σασμανόλαδου απο το λαδι μηχανής ειναι κομβικής σημασίας οπως ολόσωστα επεσήμανε ο monster-shop και ο break δεν εχει παρατηρηθεί αξιόλογη μεταβολή λιπαντικού απο το ενα καρτερ στο άλλο, ακόμη και με πολύ "φθαρμένη" τσιμούχα.. Τα κάρτερ υψομετρικά ειναι ίδια και οι εσωτερικες τους πιέσεις μηδενικές εφόσον δεν εχουν φράξει τα στομια - λαστιχα των αναθυμιάσεων. Για αρχή τσέκαρε αυτά, δες αν εχεις σασμανόλαδο εκει που πρέπει και αφαίρεσε λαδι μηχανής με μια συριγγα μεχρι εκει που πρέπει..!
Ενας καλός λόγος που προτείνει η Honda ίδιο λάδι σε σασμαν και μηχανή ειναι αυτός και αφορά μικροποσότητες που μεταφέρονται απο το ενα καρτερ στο άλλο (απο τυχόν πρόβλημα). Σε αλλα μηχανάκια (πχ. kxf) ειναι ενιαίο το κάρτερ οπότε δεν τιθεται ζήτημα επιλογής πιο εξειδικευμένου λιπαντικού (σασμαν και μηχανης). Επίσης η αραίωση (ανάμιξη) λαδιού μηχανής με σασμανόλαδο, δημιουργούν φθορές στη μηχανή (πρόβληματα), που μπορούμε να αναλύσουμε σε ενα αλλο τοπικ..

Για αρχή τσέκαρε την ποσότητα του λιπαντικού στα δύο κάρτερ.
Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να ήθελε να "καλύψει" ενα άλλο πρόβλημα υπερπληρώνοντας τον κινητήρα σε λάδι ή απο καποιο άλλο λάθος που προέκυψε.. ;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
" Η ...διαστολή "

ΚΡΥΟ:
[ img ]

ΖΕΣΤΑΜΑ 3 ΛΕΠΤΩΝ, ΣΒΗΣΙΜΟ 1 ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ
[ img ]

ΖΕΣΤΟ
[ img ]

Ολες τραβηγμενες απο το σταντ.

Επομενως βλέπουμε οτι εχει μεγαλη διαφορα ζεστο-κρυο και πότε κοιταμε την θερμοκρασια..
Γιατι αν το φουλαρουμε κρυο τοτε ζεστο θα ξεπερασει το επιτρεπτο μεγιστο οριο.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
οκ αργησε να μου δειξει τις φωτο.
\Κοιτα διαφορα το μπαγασικο.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Ας συγκεντρωθούμε λίγο στο τι λέμε και να δούμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά και πραγματικά.

Για το μπλα-μπλα,
Ναι όντος το λάδι διαστέλλεται, όμως μέσα σε 3 λεπτά πόσο να ζεσταθεί, + 5-10oC ? εδώ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το αντιψυκτικό πρώτα μέσα σε 3 λεπτά, πόσο μάλλον να διασταλθεί... εαν διαστέλεται τόσο πολύ ώστε στον δείκτη λαδιού μέσα σε 2-3 λεπτά λειτουργίας να φτάνει η στάθμη απο τη μέση στο HIGH τότε όταν φτάσει στους 100+oC θα έπρεπε να υπερχειλίζουν όλα τα CRF απο τις αναθυμιάσεις. Η ποσότητα λαδιού για αυτό το μοτέρ είναι ~700ml, η διαφορά απο το LOW στο HIGH σε αυτό το κάρτερ πόσα ml να είναι, 60-70ml? δηλαδή μέσα λίγα λεπτά λειτουργίας λέτε να διαστάλθηκε το λάδι ~10% ?! Όσοι θέλετε να το ψάξετε και άλλο, διαβάστε την θεωρία κάντε τις πράξεις και βάλετε τα νούμερα κάτω, απλά δεν βγαίνει. Προσωπικά και εγώ έχω αμφιβολίες όσον αφορά τα manuals σε γενικές γραμμές για αυτό πρέπει να σκεφτόμαστε και λίγο παραπέρα. Όμως για το συγκεκριμένο θέμα το manual αναφέρει ξεκάθαρα οτι βάζεις μπροστά τον κινητήρα ώστε να γίνεται σωστή κατανομή του λαδιού και μετά να μετράς την στάθμη λαδιού, προφανώς για να πάρεις σωστή μέτρηση. ΔΕΝ αναφέρει οτιδήποτε για διαστολή του λαδιού, ίσα-ίσα λέει ξεκάθαρα οτι εαν είναι κάτω απο την μέση να συμπληρώνεις λάδι ώστε να πάει στο HIGH ή λίγο κάτω απο αυτό με "κρύο" κινητήρα.

Στις φωτογραφίες που ανέβασε ο Πέτρος το μόνο λογικό σημείο όπου βλέπουμε έμπρακτα την διαστολή του λαδιού είναι μεταξύ της δεύτερης και της τρίτης όπου στην μία είναι μετά απο 3 λεπτά (κρύο λάδι) και η άλλη με τον κινητήρα ζεστό (ζεστό λάδι) όπου μια άνοδο της τάξης 1-2mm στον δείκτη είναι στα φυσιολογικά πλαίσια.

Και η ουσία
Λοιπόν, παρατηρόντας απο φωτογραφίες και διαγράμματα, χωρίς να έχω λύσει ποτέ CRF μοτέρ, η λύση στην απορία σας βρίσκεται στο oil reed valve το οποίο έχουν αυτοί οι κινητήρες. Δηλαδή αυτό που κάνει είναι να επιτρέπει να περάσει το λάδι απο τον στροφαλοθάλαμο όταν το έμβολο κατεβαίνει για να εκενώσει ο θάλαμος απο περίσσια ποσότητα λαδιού προς την αντλία-υπόλοιπο κάρτερ. Όταν το έμβολο ανεβαίνει (δημιουργείται υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο) σφραγίζει τον στροφαλοθάλαμο απο το κάρτερ ώστε να μην δημιουργηθεί κενό στο λάδι που είναι έτοιμο να αντληθεί. Αυτό λοιπόν έχει ως αποτέλεσμα μερική ποσότητα λαδιού να μένει εντός του στροφαλοθάλαμου, όποιος έχει δει τα κάρτερ αυτά μπορεί να το παρατηρήσει πως λειτουργεί. Εξού και ο λόγος που αναφέρει ο κατασκευαστής οτι πρέπει να θέτουμε σε λειτουργία μερικά λεπτά ώστε να γίνεται σωστά η κατανομή-εξισορρόπηση του λαδιού μεταξύ κάρτερ και στροφαλοθάλαμου πριν μετρήσουμε την στάθμη. Αυτό το συστημα έχει ως βάση και λειτουργεί με την φιλοσοφία του γνωστού "ξηρό κάρτερ" ;)

FYI
Απο οτι βλέπω σε φωτογραφίες του κάρτερ πάντος εαν υπάρχει θέμα διαρροής στον συγκεκριμένο κινητήρα εκτός απο την τσιμούχα του στροφάλου μπορεί να περνάει και απο την τσιμούχα του balancer shaft.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1051
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Βύρωνα, ο δείκτης ειναι 60ml απο το min εως το max..

Δηλαδή απο τη μέση εως το max ειναι 30ml! Στα 600ml δηλαδή, ειναι μια διαστολή 5%! Φυσιολογικό..
Επειδή εχει θερμόμετρα, κλπ πάνω το crf, στα 3-5 λεπτά εχει 60 - 80C, ισως και παραπάνω.

Επίσης η θερμοκρασία λαδιού ανεβάζει την νερού (η εστω απο κοινου) και η νερού κατεβάζει την λαδιού.. Απόλυτο σε τετοιους κινητήρες.

Η βαλβίδα που αναφέρεις (αν κατάλαβα καλά) ειναι η πιέσεως, οπου επιστρέφει στο ανύπαρκτο κάρτερ (το κάρτερ στο CRF ειναι τοσο ωστε να χωράει η πίπα απο την αντλία λαδιού) τα λάδια που ξεπερνούν την πίεση που φευγει για εξειδικευμένη λίπανση (μπέκ στροφάλου και κεφαλάρι).
Αυτή χρησιμεύει στο να επαρκεί η λίπανση απο το ρελαντί εως τους κόφτες, ενω ειναι υπερπολλαπλάσια η παροχή της αντλίας απο το ρελαντί. Την επιστροφή την ρίχνει η βαλβίδα πιέσεως στο μάτι για να μπορείς να την ελέγχεις απο 'κει κατα την προθέρμανση ή αλλαγή λαδιών. Επίσης εκει φαίνεται και η ρευστότητα του λιπαντικού κατα την προθέρμανση με την αύξηση της θερμοκρασίας (πολύ μεγάλο μάτι σε σχέση με οποιοδήποτε αλλο moto..).

Αν πληρώσεις μεχρι το max κρύο και δεν κάνεις την διαδικασία που αναφέρει το manual (προθέρμαση 3-5 λεπτά, σβήσιμο 1 λεπτό, έλεγχος) θα τρέχει λαδάκι απο παντού και για το συγκεκριμένο μοτερ απο το o-ring του φίλτρου λαδιού.

Αν εννοείς επίσης την βαλβίδα αντεπιστροφής λαδιού (first ever start), δεν παίζει κανένα ρόλο, γιατι πάντα κρατάει την ίδια ποσότητα λαδιού μέσα και θέλει προσοχή μονο μετά το λύσιμο του κινητήρα. Ειναι για την εκκίνηση να εχει πάντα γεμάτο τον αυλό για εξειδικευμένη λίπανση.

Για να το κλείσω απο την μεριά μου, το μπέκ στροφάλου, το κάθετο πολύ μικρό κάρτερ και η μεγάλη ποσοτητα κατ' αναλογία του συνολικού λαδιου του κινητήρα που πάει στο κεφαλάρι (περίπου 200ml) ειναι υπέυθυνα για το "φαινόμενο" της στάθμης οχι μονο ως πρός την διαφορά στη στάθμη του δείκτη, αλλα και για το χρόνο που χρειάζεται να γίνει αυτό..

:!: Βεβαια ολα αυτα που λέμε, προφανώς και δεν εχουν σχέση με το πρόβλημα στο μηχανάκι του φίλου μας που βρήκε την στάθμη στην τάπα πληρώσεως... :!:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 455
Byron έγραψε:
Απο οτι βλέπω σε φωτογραφίες του κάρτερ πάντος εαν υπάρχει θέμα διαρροής στον συγκεκριμένο κινητήρα εκτός απο την τσιμούχα του στροφάλου μπορεί να περνάει και απο την τσιμούχα του balancer shaft.
Σωστά, για αυτό και εγώ που την είχα πάθει ακριβώς όπως ο φίλος, δηλαδή πήρα μεταχειρισμένο που έβγαλε αυτό το πρόβλημα, αφού έλυσα που έλυσα το μοτερ είχα πάρει από πριν και τις δύο.

Στην περίπτωση μου βέβαια δεν υπήρχε αστοχία αλλά ανθρώπινο λάθος. Με το που φτάνω στην τσιμούχα του στροφάλου βλέπω ότι όποιος την είχε βάλεο την είχε διπλώσει. Το χείλος της σε ένα σημείο είχε τσακίσει. :naughty: :naaaa:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9718
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
δλδ εν κατακλειδι.....για να τσεκαρεις τα λαδια σε αυτο το μηχανακι πρεπει να εισαι πυρηνικος επιστημονας :lol: :lol: :lol: και πρεπει να εχεις και καμια δεκαρια σετ γενικης φλαντζες για οταν φταρνιζει :lol: :lol: :lol:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 455
JIMARAS έγραψε:
για να τσεκαρεις τα λαδια σε αυτο το μηχανακι πρεπει να εισαι πυρηνικος επιστημονας
Σιγά μην χρειάζεται να είσαι και μοριακός βιολόγος. Μηχανολόγος μηχανικός πρέπει να είσαι για να ελένξεις λάδια. Διπλωματούχος φυσικά. Και μερικά διδακτορικά δεν βλάπτουν, δεν βάζεις κάποιον κατευθείαν από το πανεπιστήμιο να ελένξει λάδια. Αντε αντε.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9718
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
break έγραψε:
JIMARAS έγραψε:
για να τσεκαρεις τα λαδια σε αυτο το μηχανακι πρεπει να εισαι πυρηνικος επιστημονας
Σιγά μην χρειάζεται να είσαι και μοριακός βιολόγος. Μηχανολόγος μηχανικός πρέπει να είσαι για να ελένξεις λάδια. Διπλωματούχος φυσικά. Και μερικά διδακτορικά δεν βλάπτουν, δεν βάζεις κάποιον κατευθείαν από το πανεπιστήμιο να ελένξει λάδια. Αντε αντε.
:happy-jumpeveryone:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελεγχος λαδιων crf450r 2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
@Byron

Θα κανω ενα διαγραμμα μετα που θα εχω χρονο να εξηγησω αναλυτικα πως δουλευει το κυκλωμα λαδιου, και πως κραταει και την επιθυμητη πιεση με το την βαλβιδα εκτονωσης.

Επισης παιρνει 690 ml λαδι.

@Jimaras
χαχαχα,

οχι μωρε δεν ειναι τοσο δυσκολο, αν ακουλουθεις το μανουαλ..


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 126 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 59 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com