Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Μετα το λυσε - δεσε για επισκευή top end παρατήρησα φθορά στο PV, οχι πλεον διαρροή στα καυσαέρια (οπως παλιότερα σε αλλο ποστ μου) αλλα στα ορια που του εχει δώσει ο κατασκευαστής για περιστροφή. Επίφοβο για να ακουμπήσει έμβολο με τις συνέπειες που ολοι φανταζόμαστε!
Ετσι λοιπόν και στα πλαίσια της ψευτοεντουροποίησης του, προχώρησα στα παρακάτω..

Το καλό της υπόθεσης, ειναι οτι ο κινητήρας ερχεται απο τα WR250z της εποχής, που εχουν αξονικο PV και οχι KIPS.. (παρότι εχει εξτρα θυρίδες οπως στα συγχρονα..)
Αυτό σημαίνει οτι μπορεί να εχει (σε καποιο βαθμο) "αναλογικό" χαρακτήρα, κάτι που χρειαζόμαστε στις εντουροκαταστάσεις μας, στα σκαρφαλώματα..

Η φθορά που παρατήρησα ήταν εδώ,

[ img ]

εδώ,

[ img ]

και εδώ.

[ img ]

Ετσι εγινε ξαναχρονισμός του PV με τα νέα χαρακτηριστικά που θέλουμε να έχει.

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Θα προσπαθήσουμε να χάσουμε οσο το δυνατόν λιγότερη δύναμη στις ψηλές, ανεβάζοντας συμπίεση στις χαμηλές και προσπαθώντας η μεταβαση απο το ενα σημείο στο άλλο να ειναι πιο "αναλογική"..
Η διαδρομή που θα κάνει θα ειναι μεγαλύτερη κατα 2mm στο κλείσιμο.
Λειάνθηκε στην ελλειψη για να μην βρίσκει πια έμβολο, κλείνει περισσότερο ενώ παραμένουν κλειστές και οι άλλες θυρίδες..

[ img ]

[ img ]

Εχει περισσότερη διαρροή καυσαερίων κλειστό, αλλα κατεβαίνει πιο χαμηλά (σχέση συμπίεσης). Κατι σαν μεταβαλλόμενο θυρίδωμα για τους πιο παλιούς, που θα εχει μεγαλύτερο εύρος απο του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής δεν ειναι χαζός απλα δεν τον απασχόλησε ποτέ να σκαρφαλώνει το YZ και εδωσε έμφαση στη μεγαλύτερη δυνατή παραγόμενη ισχύ..

Αξίζει να σημειωθεί, οτι τα αξονικά PV εχουν πολύ μεγαλύτερες φθορες απο τα kips γι'αυτό και "εμειναν πίσω" στα MX. Αντιθέτως στα εντούρο ακομα ζουν και βασιλεύουν..! :lol:

Το επόμενο βήμα ειναι το φυγοκεντρικό του PV, στο οποίο πρέπει να αντικατασταθεί το ελατήριο με ενα πιο σκληρό με αναλογική τάση που θα κάνει το PV να περιστρέφεται σε μεγαλύτερο φασμα στροφών, αντι τυπου διακόπτη που ειναι τώρα στις 5.500rpm. Πιο απλά αυτό μπορεί να γίνει μετατρέποντας και το ίδιο, μειώνοντας τις περιελίξεις αλλα να παραμείνει παράλληλα ίδια η δύναμη εκκίνησης του.
Δηλαδή να ξεκινά το ίδιο ευκολα την περιστροφή, αλλα στην διάρκεια να σκληραίνει..

Επεται συνέχεια.. :greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Επιστροφή στη λάσπη...


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1495
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
Τα αδέρφια μαμάνε.........

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
χαχαχα.. το προσπαθουμε.. :obscene-drinkingcheers:

σημερα το πηρα βολτα και ..γαζωνει το εργαλειο!! δεν κρατιεται κατω!! :clap: :auto-dirtbike:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Ναι, οντως.. Πλέον σηκώνεται 5η χωρίς τράβηγμα.. για οποιον δεν το πιστευει υπάρχει κ βιντεο!
Αυτο με το PV παιδια λειτούργησε... Οχι επειδη το εκανα, αλλα πραγματικά το PV ειναι το παν στα 2Τ..!
Αλλο μηχανάκι..! :o
[Γράφω κ τοσα πολλά (θα το κοψω αυτο) που πολλες φορες δεν ειναι ευκολα πιστευτά! Αλλα καλώς - κακως βλέπω ουσιαστική διαφορά!
Ρωτήστε τον Πέτρο τι "κολούμπρα" επαθε με το συμπλέκτη....!]

Σε ενα φιλο που ειμασταν πριν, εδειξα τις φωτογραφίες και δεν μπορούσε να πιστεψει οτι το καρέ σύνδεσης εγινε με το χέρι..

[ img ]

Ετσι:

[ img ]

[ img ]

Λεει οτι ετσι ηταν πριν και παιζω με τις φωτογραφίες....!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Μαρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Παιδιά χθες κάναμε μια χωματόβολτα (επίπεδο χωματόδρομου που εχει να πατηθεί χρόνια)..
Το YZ ξεκίναγε με πεταχτό συμπλέκτη.. Κ κατι περιφερειακά επαιξαν το ρόλο τους (πχ μανέτα συμπλέκτη, κλπ), απλά ευχαριστήθηκα μηχανάκι..
Δεν ξέρω πόσο υποκειμενικό μπορεί να είναι, αλλα το γκάζι δεν άνοιξε ούτε κατα το ήμισυ και τι να πω..
Πολύ δυναμη χαμηλά..! Σαν 300άρι εκανε και στα ψηλα αλυσσοπρίονο..!!
Χωματόδρομος με καθετα νεροφαγώματα, ορθιος, γεμάτη 5η (80χλμ/ω), μονο σούζα "- μεχρι να κοπεί η αλυσίδα........." - πολύ δύναμη παιδιά!
Φταίει και η παρέα που ήταν γρήγορη..

Μπορει να γίνομαι βαρετός, αλλα εχω χάσει πάσα ιδέα για το τι μπορεί να κάνει το PV στα δίχρονα... (και καινούριο top end - ολα μετράνε..)
Στην παρέα είχαμε κ ενα αλουμινένιο CR! Μέρα - νυχτα,...

Περιμένω να το ξανακαβαλήσω (το μηχανάκι μου..)!!


Υ.Γ.: Φίλε Γιώργο να το κάνεις και 'συ!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
:handgestures-thumbup: τέτοια να βλέπουμε... Και εγώ έκανα επισκευή του power valve όταν άλλαξα πιστονι και ξυριζει το yz...!!!
Γειά σου φίλε Γιώργο..!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
giorgosYT έγραψε:
:handgestures-thumbup: τέτοια να βλέπουμε... Και εγώ έκανα επισκευή του power valve όταν άλλαξα πιστονι και ξυριζει το yz...!!!
Γειά σου φίλε Γιώργο..!!
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Και μενα..

Στην επόμενη επισκευή του PV, ανέβασε του συμπίεση (κατέβασε λίγο το PV) και θα με θυμηθείς..
Εμένα ξεκινάει πλέον χωρίς γκάζι σαν EXC..!

Πολύ εντυπωσιασμένος ειμαι - μην λέω τα ίδια..! Δύναμη παντού!
Ξεβρακώνω ολα τα συγχρονα 2Τ250 καθαρά που πάνε βουνό.. ;)

(μακάρι να ειχα και μια δυναμομέτρηση για να μην λέω "αερολογίες" (εκει φαίνονται ΟΛΑ) και να δούμε τι έχασα-κέρδισα / ψηλά-χαμηλά..)


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

cron
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com